The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Winston Salem
Schema klopt niet door afzegging Anderson
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Thanks, fixed
Reply
Fixed, dat was de openingswedstrijd in Winston Salem ook: http://www.sportdw.com/2017/08/dolgopolo...cious.html
Reply
Dat zei centre court al voor de wedstrijd gisteren toen de quotes opeens veranderde. Voor eeuwig schorsen dat wijf
Reply
Zo team klaar vanuit vakantie adres. Geen software om me te helpen. Ik hoop dat de schade beperkt blijft. Succes allemaal.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Nog een paar last minuut wijzigingen. Heb denk ik best een aardig team. Ben benieuwd naar hoe vaak spelers gekozen zijn.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Bijzonder dat Isner de meest gekozen speler is. Heeft zoveel toernooien op rij gespeeld dat ie toch wel n keer verstek zou moeten laten gaan...
Reply
Oei Lu absolute troef tegen de veel gekozen Johnson. Sleutelpotje. 

Laatste keuze was grofweg Isner of Verdasco/Kuznetsov.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb vlak voor de deadline Johnson/bagdatis gewisseld voor Lu/sugati ....
 Kijken hoe dat uitpakt. Idd cc de sleutel partij is Lu Johnson. Las dat die laatste in een belabberde vorm verkeert. Snap daarom niet waarom hij zo vaak gekozen is.

Reply
(21-08-2017, 10:08 PM)rikbetert Wrote: Heb vlak voor de deadline Johnson/bagdatis gewisseld voor Lu/sugati ....
 Kijken hoe dat uitpakt. Idd cc de sleutel partij is Lu Johnson. Las dat die laatste in een belabberde vorm verkeert. Snap daarom niet waarom hij zo vaak gekozen is.

Ik ook niet. Lu won zn laatste 10 potten, Johnson verloor zn laatste 4.
Reply
Ik heb trouwens al uitgevonden dat je met de scenario calculator heel gemakkelijk teams gevonden kunnen worden die het meest op het jouwe lijken. Zet al je teamleden naar ronde twee en kijk wie er meegaan.zo heb ik nu gevonden dat er zes teams vijf van mijn zeven spelers hetzelfde hebben. Eentje daarvan is van cc :-)

Reply
(21-08-2017, 10:14 PM)centre court Wrote:
(21-08-2017, 10:08 PM)rikbetert Wrote: Heb vlak voor de deadline Johnson/bagdatis gewisseld voor Lu/sugati ....

Ik ook niet. Lu won zn laatste 10 potten, Johnson verloor zn laatste 4.
Inmiddels 11 en hopelijk volgt nummer 12 spoedig.

Reply
Had gemist dat Lu het zo goed heeft gedaan op dit toernooi in het verleden... Hmm we gaan zien hoe het uitpakt.
Reply
Johnson verloor wel even van wat andere jongens dan waar Lu van won...

Toch wel een paar troefjes. Waarsch weer geen pijl te trekken op deze week.
Medvedev-Edmund is net zo goed een sleutelpartij trouwens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Struff ingeruild voor Young, omdat Struff eigenlijk niks gepresteerd heeft. Nipt winnen van Cuevas mag nog wel.

Onzinweek eigenlijk, bring on the US Open.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In ieder geval beter begin dan vorige week met 3 uit 3. Maar ja dat gebeurt dan in de grootste poepweek van het jaar
Reply
Edmond Medvedev is ook een sleutel partij. Hup Kyle

Reply
Medvedev is het wel mooi aan het verkloten in die sleutelwedstrijd. Wat een kansen.
Reply
Drama. Alleen de belangrijkste valt goed met Johnson, maar verder telkens de verkeerde keuze en iemand die faalt.
Hopelijk haalt Johnson nu de finale.
Reply
Een paar fijne uitslagen vannacht. Alleen Lu is verkeerd.
Reply
hmmm zeballos die van Verdasco wint op HC...maar verder geen slechte nacht.
Reply
Graf tyfus Carreno 76 52 voor als titelverdediger en dan nog verliezen van fucking Benneteau. Bedene en Sousa ook al out. Nu al weer klaar met deze graftakkenweek
Reply
Op zondag, voor de uitslagen, een team gemaakt met Chung ipv Rublev, Struff ipv Young, en Fritz.
Pijnlijk.
Reply
Op naar weekwinst  Smile Moeten Chung en Isner er wel gauw uit gaan...
Reply
(23-08-2017, 09:06 AM)Stille Wrote: Graf tyfus Carreno 76 52 voor als titelverdediger en dan nog verliezen van fucking Benneteau. Bedene en Sousa ook al out. Nu al weer klaar met deze graftakkenweek

Wie stond er 7-6 5-2 voor?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima Johnson.
Medvedev-Edmund kan echt een dure worden.
Hup Seppi.
Reply
(23-08-2017, 09:06 AM)Stille Wrote: Graf tyfus Carreno 76 52 voor als titelverdediger en dan nog verliezen van fucking Benneteau. Bedene en Sousa ook al out. Nu al weer klaar met deze graftakkenweek

Best knap als Benneteau de 1e set met 7-6 wint  Huh
Reply
Haha, wat een week. Prima als deze week alles tegenzit en volgende week alles mee.
Reply
(24-08-2017, 08:03 AM)Ad Wim Wrote: Haha, wat een week. Prima als deze week alles tegenzit en volgende week alles mee.

Jij verliest rond de 250-300 punten op mij in zo'n poepweek... dat belooft niet veel goeds voor volgende week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ach, ik win regelmatig zoveel op jou en anderen in zulke weken. Dit kan ik wel hebben.
US Open is veel meer open door al die onzekerheden en afzeggers. Kan zomaar een heel gekke finalist zijn die niemand heeft.
Reply

Forum Jump: