The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




AUS Open 2018
#31
Anderson was gewoon een prima keus maar met Edmund gewoon een lastige loting. Dat risico neem ik dan maar net als met RBA.
Winnaar van Anderson-Edmund kan zomaar 360 halen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#32
(15-01-2018, 12:50 PM)Stille Wrote: Anderson was gewoon een prima keus maar met Edmund gewoon een lastige loting. Dat risico neem ik dan maar net als met RBA.
Winnaar van Anderson-Edmund kan zomaar 360 halen.

Eens. Alleen heb ik het risico bij beide niet genomen. Zijn/waren beide favoriet om ver te komen maar verrekte lastige 1e ronde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#33
(15-01-2018, 12:33 PM)rikbetert Wrote:
(15-01-2018, 12:31 PM)Ad Wim Wrote: Juist, en dat zeg ik nu ook al een jaar. Leuk, programmaatjes, maar het valt en staat met de input.

Klopt helemaal. Maar wanneer er dusdanig wordt gespeeld, zoals wordt verwacht, wat dus eigenlijk nooit voorkomt, dan komt echt het meest optimale team eruit.
Maar het ligt niet aan het programma dus!
Als je al weet dat er nooit wordt gespeeld zoals verwacht dan heeft het ook weinig zin om er een optimaal team uit te laten rollen lijkt mij...
2-3-2
Reply
#34
Alle seeds out in het stukje van sock. Naast sock zelf dus Anderson Kohl en pouille. Daar gaat echt een hele verrassende QF komen. 
Dimi/kyrgios voor de 720 in R4. Dat was het al maar nu helemaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#35
(15-01-2018, 12:57 PM)centre court Wrote:
(15-01-2018, 12:50 PM)Stille Wrote: Anderson was gewoon een prima keus maar met Edmund gewoon een lastige loting. Dat risico neem ik dan maar net als met RBA.
Winnaar van Anderson-Edmund kan zomaar 360 halen.

Eens. Alleen heb ik het risico bij beide niet genomen. Zijn/waren beide favoriet om ver te komen maar verrekte lastige 1e ronde.

Ook eens. Anderson en RBA beide lastige eerste ronde maar als ze die horde nemen dan een goede kans op 360 punten. Bij Anderson heb ik dat risico niet genomen en bij RBA wel.
2-3-2
Reply
#36
Kraai week
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#37
Resultaten niet erg gunstig maar lekker dat het weer begonnen is
Kei Nishikori





Reply
#38
(15-01-2018, 01:06 PM)Kraai Wrote: Als je al weet dat er nooit wordt gespeeld zoals verwacht dan heeft het ook weinig zin om er een optimaal team uit te laten rollen lijkt mij...
Toch wel. Kleine afwijkingen leveren nog steeds veel punten op, hetzij wat minder, maar toch. Nu was Sock niet mijn melkkoe, dus die kan ik wel leien.

Zolang fed, djoko en kyrgios het maar goed doen, ga ik toch nog op een mooie score af.

En iedereen maakt aannames van hoeveel punten tennissers kunnen halen en baseren ze daar hun team op, dat is de essentie van dit spel. Alleen sommige doen dat op 'gevoel' en andere gebruiken een spreadsheet of tooltje.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#39
RBA  Doh
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#40
(15-01-2018, 12:57 PM)centre court Wrote:
(15-01-2018, 12:50 PM)Stille Wrote: Anderson was gewoon een prima keus maar met Edmund gewoon een lastige loting. Dat risico neem ik dan maar net als met RBA.
Winnaar van Anderson-Edmund kan zomaar 360 halen.

Eens. Alleen heb ik het risico bij beide niet genomen. Zijn/waren beide favoriet om ver te komen maar verrekte lastige 1e ronde.

Hakkuh
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#41
WoW rba en Raonic er ook alweer af...ongekend
Kei Nishikori





Reply
#42
Vergeet Haase niet. Ongekend.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#43
Lol, wat een grap dit joh. Wordt het weer zo'n jaar dat ik steeds aan de verkeerde kant van zulke uitslagen zit?
Verdasco had een dramatische voorbereiding en dan nu in straight winnen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#44
tja, anderson en RBA waren licht favoriet in hun 1e ronde.

Anderson presteerde na zijn finale op de US Open heel matig.
In Pune ook niet heel overtuigend, ondanks een finale.
1e ronde Edmund, 2e ronde Istomin (won vorig jaar hier van Djoko), dan Pouille en daarna Kohl/Sock (volgens seeds).
Anderson naar mijn mening op dit moment te duur voor zijn prijs en vorm.

RBA staat ruim achter in hth en nog niet gewonnen op HC van Nando.
En Nando speelt meestal goed bij AO.
RBA vrijdag nog ruim 3 uur op de baan gestaan en zaterdag ruim 2 uur.

Ze hadden beiden prima een aantal ronden kunnen winnen, maar zekerheidjes wil ik het niet noemen.

Maar wel enorme must picks missen als Seppi en vooral Chung.
Chung gaat het A. Zverev enorm lastig maken (als ze beiden zover komen).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
Ik zeg ook nergens zekerheidjes. Maar ze waren wel fikse favoriet in hun stuk. Verdasco heeft 1x leuk gepresteerd op de AO. 

Uiteraard zat er een risico aan, maar je moet ook jongens hebben die bewezen hebben diep te kunnen komen op een GS. Seppi en Chung reken ik daar toch niet onder...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#46
Ik heb geen Djokovic (ja dom), maar wel Monfils. Zie nu dat de h2h 16-0 voor Djokovic is ?
Reply
#47
Simon blessee, zo verlies je er elke dag 1...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Kut van Simon. 

Verder prima dat Tsonga en Ivo/Sugita een marathon spelen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#49
pffft shapo :Sad

5-3 voor, so close
Reply
#50
Klasse Kiki...
Nu tegen Wozniacki en ook die lijkt te pakken na een ongelofelijke escape.
Kei Nishikori





Reply
#51
Wat een chokes vandaag : Fett en Shapo Cool
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#52
jouw quote: "Qua vorm en kwaliteiten was het niet zo moeilijk.
Nauwelijks getwijfeld dan ook. Klein beetje over Djoko-Anderson of Zverev, maar die laatste presteert al heel lang niks.
Kyrgios-Dimitrov lijkt me 50-50 kans op SF, dus dan kies je natuurlijk Kyrgios. Rest must-picks."

(16-01-2018, 04:32 PM)Ad Wim Wrote: Ik zeg ook nergens zekerheidjes. Maar ze waren wel fikse favoriet in hun stuk. Verdasco heeft 1x leuk gepresteerd op de AO. 

Uiteraard zat er een risico aan, maar je moet ook jongens hebben die bewezen hebben diep te kunnen komen op een GS. Seppi en Chung reken ik daar toch niet onder...

Rest must picks, dus daar valt RBA ook onder.

Seppi won hier al eens van Federer en voor € 600 in het zwakste deel van het schema, met een challenger overwinning op zak na paar goede overwinningen, voor mij een must-pick.

Nogmaals, het zijn op zich logische keuzes, maar het risico was naar mijn mening te groot.
En Anderson is gewoon te duur.
Fikse favoriet is niet helemaal juist. RBA stond bij de bookies na Thiem en Wawrinka op de 3e plek in dat 1/8 deel.
Anderson samen met Sock wel de favoriet, maar voor mij een groot vraagteken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#53
Baghdatis en Dimitrov mogen nog wel even sneuvelen nu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#54
Wat heeft dimi dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Dimi zit wel in de problemen.  Mag er van mij wel uit...
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#56
Dimitrov (en Zverev en Thiem) hebben een veel te lage ondergrens om structureel te presteren op GS. 
Jammer dit, maar doet Rublev wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Pakte Rublev hem ook niet, toen volledig onverwacht, op de us open vorig jaar?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#58
(17-01-2018, 03:57 PM)centre court Wrote: Pakte Rublev hem ook niet, toen volledig onverwacht, op de us open vorig jaar?

Yep toen zelfs in 3 sets, daarom ook mede voor Rublev gekozen  Cool 
En mocht dat niet lukken dan hopelijk Kyrgios wel die hem recent ook nog pakte in Brisbane.
2-3-2
Reply
#59
(17-01-2018, 10:56 AM)buurs Wrote: jouw quote: "Qua vorm en kwaliteiten was het niet zo moeilijk.
Nauwelijks getwijfeld dan ook. Klein beetje over Djoko-Anderson of Zverev, maar die laatste presteert al heel lang niks.
Kyrgios-Dimitrov lijkt me 50-50 kans op SF, dus dan kies je natuurlijk Kyrgios. Rest must-picks."

(16-01-2018, 04:32 PM)Ad Wim Wrote: Ik zeg ook nergens zekerheidjes. Maar ze waren wel fikse favoriet in hun stuk. Verdasco heeft 1x leuk gepresteerd op de AO. 

Uiteraard zat er een risico aan, maar je moet ook jongens hebben die bewezen hebben diep te kunnen komen op een GS. Seppi en Chung reken ik daar toch niet onder...

Rest must picks, dus daar valt RBA ook onder.

Seppi won hier al eens van Federer en voor € 600 in het zwakste deel van het schema, met een challenger overwinning op zak na paar goede overwinningen, voor mij een must-pick.

Nogmaals, het zijn op zich logische keuzes, maar het risico was naar mijn mening te groot.
En Anderson is gewoon te duur.
Fikse favoriet is niet helemaal juist. RBA stond bij de bookies na Thiem en Wawrinka op de 3e plek in dat 1/8 deel.
Anderson samen met Sock wel de favoriet, maar voor mij een groot vraagteken.

Ik vind RBA dus ook nog steeds een must-pick voor dat geld met die loting.
Anderson niet, dat zeg ik ook niet, maar wel bewust voor gekozen gezien zijn potentie.
En te duur? Hij heeft juist vorig jaar begin van het seizoen gemist, dus hij wordt nog duurder.

Seppi is leuke opvuller, maar kinderspel vergeleken bij dat soort jongens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Djokovic mag nog wel aan zijn conditie werken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: