The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Miami [TMS]
(26-03-2018, 08:12 PM)rikbetert Wrote: De eerste slag is voor jou buurschap.  Nu is voor mij een hele belangrijke match. Fog moet winnen!

Ik gun jou Fognini!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kwerrie wordt volledig weggespeeld

3e bp eindelijk raak voor Shapo

Zou mooi zijn als hij wint!

En dan Ferrer nog even vanavond.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(26-03-2018, 08:37 PM)buurs Wrote:
(26-03-2018, 08:12 PM)rikbetert Wrote: De eerste slag is voor jou buurschap.  Nu is voor mij een hele belangrijke match. Fog moet winnen!

Ik gun jou Fognini!

Dank je. Maar Kyrgios denkt daar helaas anders over.... Kom op Fog!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Klasse Nick. 
Querrey vergeet het af te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weer 2 bps gemist, 1 uit 7.
Als Shapo hier wint, is de buursweek compleet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat het dan weer eens een buursweek worden!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hop! Totaal onverdiend ook. Volgende ronde tegen coric please.
Reply
Nee hoor, tuurlijk niet. 
Break voor en daarna 7 bps gemist in drie games. 
En ook nog tegen een veel gekozen iemand.
Kan gewoon om honderden punten gaan dit.
Reply
Coric en Zverev prima
Gokje Khacha verliest, die Anderson houdt vorm lang vast zo

Berdych helaas onderbroken, niet gunstig voor verdere verloop van toernooi
Kei Nishikori

Reply
Wanneer Potro het toernooi zou winnen, dan komt alles toch nog goed. Dan blijft de vrije val beperkt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Oef Berdych heel slecht uit de hervatting
Kei Nishikori

Reply
Berdych zijn service laat hem volledig in de steek...
Kei Nishikori

Reply
Ai, khachanov, Ferrer en Sock winnen de eerste set, maar verliezen in 3 sets... wat een pech
Reply
Berdych en tiafoe spelen rustig om 2.15 in de nacht hun 3e set. Lekker voor de winnaar, morgen tegen Anderson.  Sad
Reply
toch heb ik geen spijt van federer. jammer dat hij eruit ligt, maar met 40% kans op toernooiwinst toch iemand die je niet mocht missen. Volgende keer zou ik hem weer nemen of een vergelijkbaar persoon.

Ik kan nog steeds als hoogste eindigen van de mensen met federer in hun team. Een schrale troost....

Reply
(27-03-2018, 11:01 AM)rikbetert Wrote: toch heb ik geen spijt van federer. jammer dat hij eruit ligt, maar met 40% kans op toernooiwinst toch iemand die je niet mocht missen. Volgende keer zou ik hem weer nemen of een vergelijkbaar persoon.

Ik kan nog steeds als hoogste eindigen van de mensen met federer in hun team. Een schrale troost....

Dan ga je niet hoog eindigen. Federer was gewoon te duur en onzeker voor dit toernooi. Dan kun je beter je risico spreiden over meerdere andere spelers.
Reply
(27-03-2018, 11:59 AM)rhubarb Wrote:
(27-03-2018, 11:01 AM)rikbetert Wrote: toch heb ik geen spijt van federer. jammer dat hij eruit ligt, maar met 40% kans op toernooiwinst toch iemand die je niet mocht missen. Volgende keer zou ik hem weer nemen of een vergelijkbaar persoon.

Dan ga je niet hoog eindigen. Federer was gewoon te duur en onzeker voor dit toernooi. Dan kun je beter je risico spreiden over meerdere andere spelers.

ik vond het een aanvaardbaar risico. En tsja het blijft een beetje gokken.

Reply
Ongelooflijk dat ze Berdych pas zo laat starten. Wat is dat joh?!
Reply
(27-03-2018, 05:02 PM)Ad Wim Wrote: Ongelooflijk dat ze Berdych pas zo laat starten. Wat is dat joh?!

hij mag toch wel uitslapen na zijn nachtelijke avontuurtje? En hij is denk ik in een kwartiertje klaar met Tiafoe, of andersom.

Reply
Denk dat dit beter is dan laat vroeg laat maar blijft belachelijk
Kei Nishikori

Reply
Vooral omdat ie 3 uur later alweer gepland staat. Zet hem dan als tweede neer. 

Maar goed, hup John!
Reply
Ze stopte om half 3 snachts he. Ik weet niet waar hun hotel is maar voor 4 uur slaap je zeker niet. Dan kun je niet om 12 uur weer op de baan staan. Maar kut is het wel.
Reply
Hup cilic trouwens. Belangrijke Tb komt eraan.
Reply
7-0 isner Idontgetit
Reply
(27-03-2018, 05:47 PM)centre court Wrote: Ze stopte om half 3 snachts he. Ik weet niet waar hun hotel is maar voor 4 uur slaap je zeker niet. Dan kun je niet om 12 uur weer op de baan staan. Maar kut is het wel.

Schuif dan die 2e pot eentje verder op.

Maar goed, hup John!
Reply
ongelofelijke Ad week

bizar

Reply
Vervelend he, als je weer met je neus op de feiten wordt gedrukt dat je laffe tactiek niet werkt?
En dan zit het je ook nog onwijs mee met Shapovalov, Tiafoe en Verdasco. Kun je nagaan.

Klasse John, op naar de finale.
Reply
(27-03-2018, 04:36 PM)rikbetert Wrote:

Blijf vooral zo eigenwijs en constant onze adviezen negeren.
Reply
raonic - chardy doet er niet zoveel toe. Alleen dan dan chardy door minder managers gekozen is, maar raonic in daaropvolgende rondes meer kans heeft om te winnnen. Beide spelers in mijn team.

Wel van belang zijn Coric* - Shapo en Potro* - Krajinovic. Gelukkig zijn de bookies aan mijn zijde.
De overige partijen staan in het teken van de schade beperken.....

Reply
(27-03-2018, 07:05 PM)Ad Wim Wrote:
(27-03-2018, 04:36 PM)rikbetert Wrote:

Blijf vooral zo eigenwijs en constant onze adviezen negeren.

Voorlopig sta ik met mijn eigewijze taktiek op plek 13 van de racestand, dus zo verkeerd kan het echt niet zijn.

Reply

Forum Jump: