The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Kitzbuhel/Washington/Los Cabos
Wat een emotie bij die murray joh. Nog nooit gezien. 
Was volgens mij hélemaal gesloopt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-08-2018, 07:00 AM)Ad Wim Wrote: Ach ja, die tankt gewoon. Zat erin, gegokt en verloren. Risicoloos spelen wordt, zoals het hele jaar, weer beloond.
Lekker gokken de rest van het jaar. Ga niet voor plek 5 spelen.

zat erin..???

Dan kies jij een speler voor 3400???

Waarom wel Kudla?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hopen dat het om 20.00 wel droog is, leuke potjes Goffin-Tsitsipas en Zverev-Nishikori.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kom op Jarry!

Ook al lijkt het aantal gekozen tussen Jarry en Istomin bijna gelijk ligt mijn voorkeur toch bij de winst voor Jarry.
Want : 8 boven mij hebben Jarry en 16 boven mij hebben Istomin.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Je begint het te snappen, Rik!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Istomin verloor voor deze week zijn laatste 11(!) wedstrijden op gravel. 
In de qualies had hij Mp tegen toen Monteiro voor de wedstrijd serveerde. Nu haalt ie de finale. Wat een verhaal weer. 
En wat kut dat jarry m niet gewoon klopt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik baalde dat ie al door was maandag. Ik wist dat zijn h2h tegen Kohllie fantastisch was. Nu nam iedereen hem.
Mooi kut deze uitslag. Met Jarry had ik wat kunnen winnen, met Denis nauwelijks.
Nu hup Munar anders is het daar alsnog verziekt.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ga door tsitsipas!!!!!!!
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Super Stefano!  Nu nishi nog. Het lijkt een top week te worden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Kei goed Kei. Je kan het . De eerste set is binnen.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Zverev 0 uit 6, Nishi 1 uit 1. 6-3 1-1 Nishikori. Zverev elke servicegame op love gewonnen, op die ene game na dat ie werd gebroken. 

Waarom moet het nu weer zo gaan in de enige pot die er echt toe doet? Winnaar pakt 500. 
Moet het niet nemen van Nishikori werkelijk zo hard afgestraft worden?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De spanning is weer terug. Ik weet nog niet wie gaat winnen.
Ik denk dat zverev op conditie beter zal zijn. Dus zal die wel aan het korste eind trekken.
Maar de hoop is gevestigd op Nishikori. Veel gekozen, maar een paar concurenten heeft hem niet....

Ik ben ervan uitgegaan dat hij van zverev zou gaan winnen vooraf. Voor alleen 90 punten had ik niet zoveel uitgegeven.....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Na dat bericht niet meer in de problemen geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(03-08-2018, 10:01 PM)rikbetert Wrote: Super Stefano!  Nu nishi nog. Het lijkt een top week te worden.

Weekwinst voor jou Rik. De masterclass van de zelfbenoemde ftm GOAT met een flink portie geluk heeft je goed gedaan. Snelle leerling. Gefeliciteerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(30-07-2018, 10:12 PM)rikbetert Wrote: Eerste wat ik heb gedaan is mijn team met dat van GOAT vergeleken.  Heb 17 dezelfde. ... Dus de workshop was succesvol en ik kon het geleerde direct in de praktijk brengen.

En direct resultaat!

Nu 1 doel stellen: na de finale in Londen hoger staan dan Ad Wim!  Bier Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-08-2018, 05:57 AM)centre court Wrote: Na dat bericht niet meer in de problemen geweest.

Helpt bijna altijd  Wink

Cc week!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-08-2018, 11:39 AM)buurs Wrote:
(30-07-2018, 10:12 PM)rikbetert Wrote: Eerste wat ik heb gedaan is mijn team met dat van GOAT vergeleken.  Heb 17 dezelfde. ... Dus de workshop was succesvol en ik kon het geleerde direct in de praktijk brengen.

En direct resultaat!

Nu 1 doel stellen: na de finale in Londen hoger staan dan Ad Wim!  Bier Big Grin

Dat is inderdaad een mooi doel.
Ben je trots op je student?  ;-)

Tot voor kort ging ik altijd voor de maximum score op het einde van een toernooi. Deze keer ging ik voor risico spreiding. Dat is een goede taktiek en als resultaat dat ik nu eerste sta. Al verwacht ik niet dat op het einde van de week nog te staan. Tenzij Tsitsipas nog gaat stunten. Of Rublev.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(04-08-2018, 05:57 AM)centre court Wrote: Na dat bericht niet meer in de problemen geweest.

Ik krijg nog verstand van tennis, maar dat is ook de bedoeling....
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Dit spel is goed vergelijkbaar met de aandelenhandel.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(02-08-2018, 06:58 PM)Ad Wim Wrote: Uiteraard mist Lajovic 2 mps en gaat van 6-4 naar 6-8 in de TB. In de belangrijkste pot uit Kitzbuhel.

Dit dus. Te veel van dit soort dingen de laatste maanden, helaas. Ik hou me vast aan de wet van andre.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De wet van Andre?  Kun je even mijn geheugen opfrissen?

Zou weekeerste er nog inzitten. Dan is dat mijn derde in totaal en de tweede in relatief korte tijd. Jammer dat ik zo een grote achterstand heb opgelopen in het gravel seizoen. ... Vanavond moeten tsitsipas en rublev winnen. Die eerste wordt erg moeilijk maar die 2de is niet ondenkbaar.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Rublev mist 4 mps op rij(6-2 in de Tb) en verliest alsnog.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
In een Stille jaar is dat normaal
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(05-08-2018, 06:00 AM)centre court Wrote: Rublev mist 4 mps op rij(6-2 in de Tb) en verliest alsnog.

Bizar

Wat een week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-08-2018, 08:00 PM)rikbetert Wrote: De wet van Andre?  Kun je even mijn geheugen opfrissen?


Het is niet mijn wet, maar gewoon eenvoudige statistiek. Over een heel seizoen houden geluk en pech zich ongeveer in evenwicht. Als er 100 50:50 potten zijn die voor jou van belang zijn, zullen er ongeveer 50 de goede kant op gaan en ongeveer 50 de verkeerde kant op. 
Als je denkt dat je voortdurend pech hebt, heb je gewoon de verkeerde keuzes gemaakt.
Reply
(07-08-2018, 01:26 PM)andre Wrote:
(04-08-2018, 08:00 PM)rikbetert Wrote: De wet van Andre?  Kun je even mijn geheugen opfrissen?


Het is niet mijn wet, maar gewoon eenvoudige statistiek. Over een heel seizoen houden geluk en pech zich ongeveer in evenwicht. Als er 100 50:50 potten zijn die voor jou van belang zijn, zullen er ongeveer 50 de goede kant op gaan en ongeveer 50 de verkeerde kant op. 
Als je denkt dat je voortdurend pech hebt, heb je gewoon de verkeerde keuzes gemaakt.

ok Thanx. Leuke theorie.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
(31-07-2018, 09:53 AM)andre Wrote: Ik dacht deze week een keer voor een groot team zonder toppers te gaan, blijken er managers te zijn die er nog 6 spelers meer (26) ingepropt hebben.

En die teams met 26 stonden beide in de top 10 vd week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: