The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Rio / Marseille / Delray FTM 2019
Doet er echt niks aan
Kei Nishikori

Reply
(18-02-2019, 02:23 PM)rikbetert Wrote: ik heb zowel thiem als fog links laten liggen. Hebben me dit jaar nog niet echt kunnen overtuigen.
Hoop dat ze er beide snel uit liggen.
Ook al ben ik verre van tevreden over mijn opgestelde team. Ach het blijft gissen.

Thieme en Fog er nu al uit....ik denk dat je nu wel tevreden bent toch  Wink  Je gaat goede zaken doen deze week .
2-3-2
Reply
Haha haha lol haha. Ja ik ben tevreden. Vorige week schreef iemand dat in dit soort weken je niemand boven de 1500 moet nemen. Ik heb die raad ter harte genomen.  Maar die persoon zelf niet????
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
update score :-D
Ik vind die online spreadsheet alleen vanaf mijn werk goed hanteerbaar. Thuis niet.
Daarom ook deze versie. Wel graag voor hen die dat willen de online spreadsheet ook bijhouden als second opinion.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1...sp=sharing
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Rik week
Kei Nishikori

Reply
Wel kansen voor alle kleine rukkers die we allen als troeven hebben nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mazzeltje met Carballes, maar Thiem, Fog en Cecch joh. Zo bizar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-02-2019, 11:16 PM)Stille Wrote: Gravel in optima forma. Bedene die het niet uitserveert en Cecchinato die vervolgens een SP mist.

Kijk hem zitten dan met al zn geluk deze week. Stille week.
Reply
Gisteren en vannacht waren er 31 partijen, waarvan de bookies een voorkeur voor een winnaar hadden.
15 keer kwam dat anders uit.
Wat zijn de bookies dan nog waard? Wat een prutsers.

Reply
De nummer 1, 2, 3, 6, 7 en 8 er in de 1e ronde uit en de nummer 4 nog onderweg. Is dat wel eens gebeurd?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(20-02-2019, 03:20 AM)rikbetert Wrote: Haha haha lol haha. Ja ik ben tevreden. Vorige week schreef iemand dat in dit soort weken je niemand boven de 1500 moet nemen. Ik heb die raad ter harte genomen.  Maar die persoon zelf niet????

Je snapt er (nog steeds) weinig van.
En leuk, zo'n team met kleintjes, maar waar zijn Daniel, Ruud, Dellien en Evans?
Reply
Pfff tiafoe ook gewoon *6-5 30-0 in tweede set
Kei Nishikori

Reply
(20-02-2019, 10:17 AM)Ad Wim Wrote: De nummer 1, 2, 3, 6, 7 en 8 er in de 1e ronde uit en de nummer 4 nog onderweg. Is dat wel eens gebeurd?

Je zult nummer 5 niet hebben.
Reply
Vind die planning ook onbegrijpelijk. Ze laten vermoeide jongens als Cecch, Schwartz, Pella, Cuevas, al op dinsdag spelen, terwijl er vandaag maar 4 wedstrijden op het programma staan.
Reply
in de onderste helft van Rio heb ik er 8 gekozen. 7 daarvan zijn door en nummer 8 staat er gunstig voor. Dan heb ik grote kans op een finalist. $$$

Zolang ik boven jou sta, snap ik er meer van dan jij. ;-)

Ik kan niet wachten op het grasseizoen.

Reply
Knap hoor, dat je 150 punten op me voor staat terwijl ik een week gemist heb. Echt iets om trots op te zijn.
Zullen we de stand van de afgelopen jaren er ook nog even bij halen?

Je bent de laatste die kan gloaten met resultaten, dus hou het maar gewoon bij je eigen team, voordat je jezelf nog belachelijker gaat maken.
Reply
oh ja je had een week gemist. klopt.

Nog bedankt voor je tip iig.

Reply
Update, laatste score Humbert

Op blad 2 staat een mooie grafiek van hoe de score is opgebouwd.
Bij de webversie heb ik de grafiek eruit gegooid. Hij was bij mij thuis beretraag. Hopen dat het nu beter is. Anders kan ik de scores daar niet updaten.
En als iemand dat doet, ook gelijk even in kolom J graag een 0 bij degene die is uitgeschakeld. Dat is voor de berekening hoeveel spelers je nog over hebt EN voor het grijs maken van de uitgeschakelde speler.

Volgende week maak ik een nieuwe tutorial waar ook instaat hoe je dit voor elkaar krijgt.

Reply
Klasse Humbert, NID.
Reply
Prachtig Kuku, onverwacht maar wel gehoopt.

Reply
Hee ik zie nu schwartzman dubbelen met pella.  Vorige week met thiem.  Zijn er geen vaste koppels? Vond het vorige week grappig dat schwartzman eerst tegen thiem speelde en even later met.

Reply
Alleen de topdubbels spelen in vaste duo's, dit soort jongens verdienen zo wat bij.
En kijken vaak per toernooi wie er beschikbaar is of met wie ze het goed kunnen vinden.
Reply
Evans gaat wel heel goed, musthave
Kei Nishikori

Reply
Klasse cuevas
Reply
Ik ben nu al zeker van 1 finalist in Rio.  Hoe gaaf is dat?

Reply
update

Reply
Vannacht prima uitslagen in Rio, maar helaas te laat.
Reply
Graftakkennacht. Zo lang Sousa die 500 pakt gaat het goed en dan mag Kyrgios-Seppi de finale in DB worden en Simon moet ook nog wat potjes meepikken.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Humbert weer easy, op naar de finale.
Reply
Is Marseille een Challenger?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: