The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

FTM 2019 Montreal
Buurs is weg. Mijn doel is om 2e te worden. En dan hoef ik nu nog niet extreem te forceren. GAE en Rik zijn met normaal spel nog te pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Cilic 0 uit 4, thiem kansloos. Thiem wint de Tb. Goh. Wel de onbelangrijkste deze.
Reply
(08-08-2019, 07:22 PM)centre court Wrote: Cilic 0 uit 4, thiem kansloos. Thiem wint de Tb. Goh. Wel de onbelangrijkste deze.

Nou nou, in 1 game. Geen sp tegen gehad.
Thiem is een andere man sinds IW.
Maar ben wel bang voor Medvedev, die had ik er eigenlijk bij moeten hebben, als back-up. Hopelijk gaat die weer zo choken als tegen Kyrgios.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit kan weleens een enorme ad week worden

Het is hem gegund in deze onvoorspelbare week  Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Thanks man.
Hier zag ik kansen, itt Wimbledon  Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(08-08-2019, 07:47 PM)Ad Wim Wrote:
(08-08-2019, 07:22 PM)centre court Wrote: Cilic 0 uit 4, thiem kansloos. Thiem wint de Tb. Goh. Wel de onbelangrijkste deze.

Nou nou, in 1 game. Geen sp tegen gehad.
Thiem is een andere man sinds IW.
Maar ben wel bang voor Medvedev, die had ik er eigenlijk bij moeten hebben, als back-up. Hopelijk gaat die weer zo choken als tegen Kyrgios.

Ah, nu kan t wel, een back up?
Reply
Voor mij hè. Voor mij was Medvedev de enige in dat stuk geweest, en maar de 2e in dat hele kwart. Jij had er 5.
Reply
Er zit gelukkig ook genoeg tegen deze week. Zoals nu weer zo'n Khachanov die 5-3 en 2 sps mist en Zverev die 0-40 mist op 4-4 2e set.
Reply
Wat zit het hem tegen die Ad.
Reply
Hahaha alleen rba nog. Weer een gok die gestraft wordt middels een tb 3e set.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-08-2019, 11:30 PM)centre court Wrote: Wat zit het hem tegen die Ad.

Alles met de odds vandaag, vriend. Wees maar blij met die extra punten van dinsdag.
En ik ben niet echt blij met dat overwerk voor Zverev vandaag.
Reply
Prima dagje vandaag, maar het gaat om morgen. Als Thiem en Zverev dan verliezen, is er nog weinig gewonnen. 1 om 1 is nog oké, als die dan ook de finale haalt, tegen Nadal uiteraard.
Reply
Zolang Zverev zijn titel prolongeert is er niets aan het handje. Laat het een adWim week worden.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
Als khachanov en medvedev nou eens gewoon volgens de odds winnen vanavond. Dan mag Nadal best van zijn angstgegner Fognini winnen.
Reply
Nog 1 man over en dat is RBA. Ik ga me de rest van het seizoen maar concentreren om Kooltje voor te blijven Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
update
Reply
(09-08-2019, 10:55 AM)centre court Wrote: Als khachanov en medvedev nou eens gewoon volgens de odds winnen vanavond. Dan mag Nadal best van zijn angstgegner Fognini winnen.

Ik zou me juist eerder richten op Fognini, aangezien ik denk dat hij de enige is die Nadal nog van de titel kan houden.
Reply
(09-08-2019, 11:10 AM)Stille Wrote: Nog 1 man over en dat is RBA. Ik ga me de rest van het seizoen maar concentreren om Kooltje voor te blijven Smile

Haha eindelijke een haalbare doelstelling
Kei Nishikori

Reply
Solide hoor die medvedev
Thiem kansloos op deze ondergrond
Kei Nishikori

Reply
Bijna, Thiem, haha.
Kan alsnog een vervelend slot worden, zo.
Had gewoon Medvedev moeten hebben ipv Raonic of RBA, nog erg over getwijfeld. Had al genoeg gokjes.Zverev gaat hem ook niet pakken.
Reply
Jammer

Nu hopen dat khachanov, Monfils en goat wel winnen voor een goede week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nadal toernooi winnen en het is sowieso een goede week. Als Medvedev dan geen finalist wordt, of als RBA en Zverev vandaag nog winnen, is het een topweek.
Reply
Die Zverev gaat op de zwarte lijst (stond ie al), zelfs voor gokken. Stom dat ik eigenlijk nooit aan Khachanov gedacht heb. Die was niks tot nu toe dit jaar op HC, maar juist daarom.
Reply
Nou nou twee halve finalisten die ook nog eens geen energie verspild hebben
Kei Nishikori

Reply
https://www.ad.nl/tennis/fognini-troeft-...vae29a974/

Nonchalante fog
Kei Nishikori

Reply
Dat Nadal dan weer een tegenstander krijgt die daarvoor al een pot gespeeld heeft. Dan moet medvedev hem maar pakken.
Reply
Ook nog een lange derde set, halve walk over voor hem
Kei Nishikori

Reply
En monfils raakte nog geblesseerd ook nog. Twijfelt of ie überhaupt gaat spelen. Wat een vent. Ik had veel liever Rba tegen Rafa gezien. 

Maar goed, het moet toch van medvedev komen.
Reply
Haha, toch weer zo'n week dus. RBA verliest van een geblesseerde Monfils 7-6 derde set. Gaat weer om honderden punten.
Reply
update
Reply

Forum Jump: