The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2019 Cincinnati
#1
Nog een belangrijk potje voor de boeg in Montreal maar hierbij al Cincinnati

Deadline morgenmiddag 16:00


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Cincinnati.xlsx (Size: 14.37 KB / Downloads: 19)
Kei Nishikori





Reply
#2
Nadal doet niet mee en kuku is de ll in zijn plaats.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#3
Nu is het toch wel erg jammer dat de deadline niet op gisteravond lag. Saai(er)weekje zo, vermoed ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#4
Jongens...aub...niet de sheet aan gaan passen
Kei Nishikori





Reply
#5
Toch wel een beetje gegokt met Nishikori en Federer. Maar zou goed kunnen dat bijna iedereen die heeft.
Ik had Nishi ook al voordat ik wist van Nadal.

Dit keer maar wel een paar mustpicks genomen. Niet echt een draw om veel te gokken, aangezien het bovenin veel te sterk is en onderin de meeste keuzes wel duidelijk zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#6
Ik ga voor de verrassingen... hup dimi!  Bier
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#7
Als dat je grootste gok is, kan ik je team wel raden...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#8
Onderin veel opgekocht. Isner als dure "gok" bovenin. 

Hurcakz ipv RBA kan pijn gaan doen. Maar daar heb ik wel vertrouwen in. Ik zit vaak goed met Bautista's vorm inschatten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#9
Doe eens een poging
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#10
Ik vermoed dat Fritz zeker, maar ook Opelka (doordat iedereen Minaur heeft) niet door iedereen gekozen zijn, en misschien Kuku en Rba ook niet.
Neem aan dat iedereen Kyrgios, Cilic en Gasquet heeft.

Benieuwd naar de stats.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#11
(12-08-2019, 04:09 PM)buurs Wrote: Doe eens een poging

20 spelers.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#12
(12-08-2019, 04:09 PM)buurs Wrote: Doe eens een poging

Shapo Kyrgios Dimi rublev Karlo auger tiafoe RBA Cilic gasquet Minaur opelka Godfin pella Mannarino kuku
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#13
(12-08-2019, 04:13 PM)centre court Wrote:
(12-08-2019, 04:09 PM)buurs Wrote: Doe eens een poging

Shapo Kyrgios Dimi rublev Karlo auger tiafoe RBA Cilic gasquet Minaur opelka Godfin pella Mannarino kuku

Bijna 

Geen rba en pella
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#14
Haha, ik/we ken je zo goed!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#15
Deze week kan zoveel kanten op

Jammer dat Nadal voor de deadline al had afgezegd
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#16
Vond ik ook ja, denk dat er anders wel menig manager in hem getrapt was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#17
(12-08-2019, 04:31 PM)buurs Wrote: Deze week kan zoveel kanten op

Jammer dat Nadal voor de deadline al had afgezegd

Alleen onderin, toch? En dan nog max finale.
Winnaar lijkt me gewoon Djoko en heel misschien Federer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#18
(12-08-2019, 04:34 PM)Ad Wim Wrote:
(12-08-2019, 04:31 PM)buurs Wrote: Deze week kan zoveel kanten op

Jammer dat Nadal voor de deadline al had afgezegd

Alleen onderin, toch? En dan nog max finale.
Winnaar lijkt me gewoon Djoko en heel misschien Federer.

Klopt

Maar bovenin ook niks zeker

Djokovic en Federer voor het eerst weer

Anderen kunnen bijna allemaal van elkaar winnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#19
En in geen enkel ander toernooi winnen er zoveel underdogs als hier. Al jaren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#20
Hierbij de teams! Succes weer


Attached Files
.xlsx   FTM 2019 Cincinnati teams.xlsx (Size: 29.1 KB / Downloads: 18)
Kei Nishikori





Reply
#21
(12-08-2019, 05:06 PM)centre court Wrote: En in geen enkel ander toernooi winnen er zoveel underdogs als hier. Al jaren.

Dat was in de tijd dat de top 3 alles won, en zeker TMSs bijna nooit door een outsider werden gewonnen. De laatste jaren worden toernooien het hele jaar door door iedereen gewonnen. Vooral omdat de top 3 niet altijd meer mee doet.

Maar als je dan naar vorige week kijkt (maar ook Wimbledon), zie je toch wel een heel groot verschil tussen de top 3 (Nadal) en de rest. Lijkt me deze week niet anders.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#22
(12-08-2019, 05:17 PM)kooltje Wrote: Hierbij de teams! Succes weer

Thanks Kool. Toch wel flink wat troeven met Federer, Nishi, RBA en Fritz. Mooi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#23
(12-08-2019, 05:19 PM)Ad Wim Wrote:
(12-08-2019, 05:06 PM)centre court Wrote: En in geen enkel ander toernooi winnen er zoveel underdogs als hier. Al jaren.

Dat was in de tijd dat de top 3 alles won, en zeker TMSs bijna nooit door een outsider werden gewonnen. De laatste jaren worden toernooien het hele jaar door door iedereen gewonnen. Vooral omdat de top 3 niet altijd meer mee doet.

Maar als je dan naar vorige week kijkt (maar ook Wimbledon), zie je toch wel een heel groot verschil tussen de top 3 (Nadal) en de rest. Lijkt me deze week niet anders.

Ik bedoel niet toernooiwinst. Ik bedoel afzonderlijke wedstrijden. Daarbij heeft dit toernooi het hoogste percentage wedstrijden die door de underdog gewonnen wordt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#24
Kijk, dat klinkt goed voor mijn team dan.

Maar voorlopig begint het ruk.
Vorige week echter geleerd dat dat niet uitmaakt, zolang aan het eind maar alles goed valt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#25
Nu al weer een stille week als cilic hier meteen verliest
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#26
Zou wel je theorie bevestigen. Al valt Mannarino daar niet onder. 2x verkeerd dan voor mij.
Cilic ook gewoon als oud winnaar en finalist...
Dacht juist dat die het weer een beetje op de rit had.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#27
Niet veel aandacht aan team besteed.  Ontdek dat ik opel en coric heb... 
Ook enige met novak. Kijken hoe dat uitpakt.
Gear: Weber Jumbo Joe 47 (2014) ; Weber one touch premium 57 (2014), WGA (2017), Kooki non-stick self-basting barbeque chicken roaster. :shock:

Reply
#28
Die cilic mist ook nog even 4 sps op 5-4 en 6-5.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#29
Dan gaat ie in de Tb van 2-4 naar 6-4 naar 6-8. Slaat op *6-5 een DF. 

Wat een choker zonder zelfvertrouwen is dit toch geworden. 
Nu gaat Schwartzmann er daar natuurlijk mee lopen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#30
Ook nog even 4 sps missen, haha.
Zo haal ik Stille dus niet in.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: