10-10-2019, 10:56 AM (This post was last modified: 10-10-2019, 10:56 AM by rikbetert.)
(10-10-2019, 09:15 AM)Mitch Wrote: Er zit nog een foutje in de sheet.
Formule van rendement klopt niet. Daar staat nu E / A, dat moet D / A zijn.
Klopt had ik ook ontdekt.
In de update, als alle partijen van vandaag afgelopen zijn, staat het goed. Ik zal dan ook de uitgeschakelde spelers verstoppen.
Fognini is de meest rendabele speler van het moment :-)
Die GAE gaat zuur zijn. Eerst zijn djoko eruit en nu zijn zverev met een klassieke choke tegen de Federer van zn grote concurrent Atlanta. Zverev mist 5 mps waarvan 4 op eigen service. Incl 3 op rij op 6-3 6-5 40-0.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Kooltje weekwinnaar.
Gefeliciteerd.
Morgen na de finale zal ik de eindstand posten. Al kan iedereen dat zelf ook invullen.
Gelukkig gaat golf op zweeler beter. Met behulp van mijn software, die daar wel nut heeft, maak ik de meest fantastische fantasy teams, zonder enige kennis van golf te hebben. Dat is de grap....