Kolom F kan je met 0 invullen, hoeft niet, alleen een 1 als iemand door is is voldoende.
Kolom L moet in ieder geval aangepast worden naar 0 als het een gekozen speler betreft. Netste is uiteraard om dat bij alle wedstrijden te doen. Als je een 0 invult wordt de naam ook lichtgrijs, heb je een beter overzicht wie er nog in zit. Of zoals ik het in deze sheet heb gedaan: de regels van de uitgeschakelde spelers verbergen.
22-01-2020, 05:02 PM (This post was last modified: 23-01-2020, 12:39 AM by rikbetert.)
Leuk om te zien dat mijn geesteskindje, de spreadsheet, die ik heel vroeger gebruikte om mijn teams samen te stellen, nog gebruikt word en zelfs nog naar een hoger nivo gestegen is, dankzij Mitch.
Zelf had ik een uitstekende dag van mijn zweeler team.
Heb wel een finale Djokovic - Nadal nodig om in de prijzen te vallen, maar de bookmakers zijn het met me eens.
Wat denken jullie over mogelijke finalisten?
Heb met half oog zitten kijken. Spannende partij. Je kan wel zien dat Hewitt de coach is van Millman. Net zo taai en je bent er nooit zeker van dat je het punt hebt gewonnen. Chokete alleen op het moment supreme.
Zo zie je maar altijd 1e ingeving laten staan... kost me ruim 1300 punten...
had eerst:
wawrinka
verdasco
sandgren
sinner
paul
raonic
cilic
edmund
ipv
medvedev
shapovalov
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.