The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
'Ballack heeft getekend bij Chelsea'

voordat de :eeeek: 's komen, dit komt van voetbalzone

Volgens The Daily Mail heeft Michael Ballack een overeenkomst bereikt met Chelsea. De middenvelder van Bayern München en het Duitse nationale team stapt dan transfervrij over naar de ploeg van José Mourinho.

Het zou gaan om een verbintenis van vier jaar met een weeksalaris van bijna twee ton per week, meldden betrouwbare bronnen binnen de club.

Rond deze week zou de 29-jarige Ballack zijn beslissing bekend maken. Manchester United, Real Madrid, Internazionale en Arsenal toonden interesse in de spelmaker van Bayern. Maar het ziet er naar uit dat hij vanaf volgend seizoen op Stamford Bridge te bewonderen is.

Beide teams zouden zo lang mogelijk hebben gewacht met de bekendmaking, omdat Ballack wellicht in een moeilijk parket terecht zou kunnen komen bij een onderlinge confrontatie in de Champions League.


Wel ongebruikelijk voor Abramovic:
Quote:transfervrij
.
Dat compenseert ie wel weer met salaris
Quote:weeksalaris van bijna twee ton per week
., al valt het nog wel mee vind ik.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Staat al op meerdere sites hoor en waar rook is, is vuur!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Staat al op meerdere sites hoor en waar rook is, is vuur!
Ik rook net wat onder mijn oksels maar zag geen vuur :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Quote:Rydell Poepon zal spoedig een tweejarig contract ondertekenen bij Ajax, zo vertelde zijn zaakwaarnemer vandaag tegenover ELF. De aanvaller, die ook kan spelen als aanvallende middenvelder, is momenteel topscorer van de A1 met 11 treffers.

Poepon speelt sinds de zomer over van 2004 voor Ajax. Hij kwam destijds over van amateurclub Zeeburgia. Gisteren maakte hij namens Ajax A1 een fraai doelpunt tegen Jong-SC Heerenveen (1-1).

Vraag: Stel Poepon speelt in Ajax 1. Gaat een scheidsrechter de wedstrijd staken als de supporters het volgende naar Rydell zingen: "You're shit and you know you are, you're shit and you know you are......"? :-k
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
FC Wageningen Wrote:
Quote:weeksalaris van bijna twee ton per week
., al valt het nog wel mee vind ik.

Dat valt helemaal niet mee! Een pleonasme waarvan ik hoofdpijn krijg... :letitallout: :wink:
Reply
Zou een mooie club voor Trabelsi zijn!

Quote:Barcelona in verband met Trabelsi gebracht
Vrijdag 3 maart, door SV, Amsterdam, 10.17u GMT+01.00, El Mundo

De Spaanse krant El Mundo Deportivo meldt dat Hatem Trabelsi in Spanje met FC Barcelona gelinkt wordt. De Catalanen zouden hem dolgraag willen contracteren in de zomer.

Deze week maakte Sportweek bekend dat Trabelsi al met een club rond zou zijn, maar welke dit was, wilde de Tunesier niet bekend maken. (foto: ANP)
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
'Corinthians meldt zich bij PSV voor Gomes'

3/3/2006 10:42

Corinthians wil met PSV om de tafel gaan, met als gespreksonderwerp een transfer van Gomes. De Eindhovense club wijst de Braziliaanse toenaderingen (voorlopig) van de hand.

De Brazilianen hebben zich volgens De Telegraaf officieel gemeld in Eindhoven. Maar PSV, dat Gomes juist een nieuw contract wil aanbieden, wil (nog) geen zaken doen met Corinthians. Sowieso moeten geïnteresseerde clubs wachten tot na de return tegen Olympique Lyon.

Gomes liet eerder weten vereerd te zijn met de interesse van Corinthians. De goalie wees een terugkeer naar Brazilië ook niet van de hand. 'Als Corinthians tot een akkoord komen met PSV zal ik gaan', vertelde hij tegenover Lancepress. 'Maar ik denk dat PSV me niet wil laten gaan. Ik heb nog een doorlopend contract voor nog twee seizoenen en een afkoopsom van tien miljoen dollar.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Zou een mooie club voor Trabelsi zijn!
'

Mooie club voor iedereen lijkt me.....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Quote:Sydney droomt van Bergkamp

Na het binnenhalen van Dwight Yorke hoopt Sydney FC-voorzitter Walter Bugno op nog veel meer grote namen. De leidsman van de Australische club is een groot fan van Dennis Bergkamp, Edgar Davids en Jordi Cruijff.

"Het zijn sensationele spelers", zegt Bugno in The Daily Telegraph. "Ze zullen een aardig prijskaartje hebben, maar niets is onmogelijk."

:lol: Hoe moet Dennis daar in hemelsnaam naartoe? Of gaat ie meevaren op de ABN-Amro 1 of 2?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
piletje ala BA Baracus
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Op VI:
Quote:Canadese spits op proef bij SC Heerenveen

7/3/2006 9 :25

SC Heerenveen heeft mogelijk in de Amerikaanse competitie een opvolger gevonden voor Huntelaar en Samaras; de Canadees Will Johnson.
Johnson is deze week in Heerenveen voor een stage, waarin hij zijn kwaliteiten mag laten zien. De negentienjarige Canadese aanvaller, die al drie (oefen)interlands op zijn naam heeft staan, geldt in Noord-Amerika als grote belofte.

Bij Chicago Fire maakte Johnson in juli 2005 zijn debuut in MLS. In totaal heeft hij zes wedstrijden op zijn naam staan, waarvan vijf als invaller. De ene keer dat hij in basis stond - tegen Colorado Rapids - maakte hij zijn enige competitiedoelpunt.

Johnson, die ook stage heeft gelopen bij Blackburn Rovers, is niet onbekend met Nederland. Op het WK onder 20 speelde de aanvaller alle wedstrijden in de eerste ronde, voordat Canada naar huis moest wegens een gebrek aan resultaten.

Gebrek aan resultaten?! Hebben ze geen wedstrijden gespeeld dan? Dat die resultaten onbevredigend waren zal best, maar ze waren er wel.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
'AZ maakt werk van Willem II'er Agustien'

8/3/2006 9 :15

Kemy Agustien is mogelijk de volgende speler van Willem II die verkast naar AZ. De onderhandelingen over een afkoopsom zijn gaande.
AZ zit volgens De Telegraaf deze week voor de tweede keer om de tafel met Willem II. Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die naar verluidt een half miljoen euro gaat bedragen. Het tijdstip is opvallend aangezien AZ en Willem II elkaar zondag in Tilburg ontmoeten.

Agustien (19), die nog tot 2007 vastligt bij Willem II, wil graag een stap omhoog zetten. 'Dit seizoen toont mij duidelijk aan dat mijn lat niet bij Willem II zal liggen', zei de middenvelder vorige week in VI. 'En niet bij Willem II mág liggen. De club heeft mij een kans gegeven en ik zal altijd een bijzondere band met Tilburg houden, maar ambities zijn mij niet vreemd.'

AZ heeft niet alleen belangstelling voor Agustien. De Alkmaarse club zou ook z'n oog hebben laten vallen op Moussa Dembele, de Belgische spits van Willem II. Bovendien is Lasse Nilsson, die nog tot 2009 onder contract staat bij SC Heerenveen, een kandidaat voor de positie van linkerspits.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:'AZ maakt werk van Willem II'er Agustien'

8/3/2006 9 :15

Kemy Agustien is mogelijk de volgende speler van Willem II die verkast naar AZ. De onderhandelingen over een afkoopsom zijn gaande.
AZ zit volgens De Telegraaf deze week voor de tweede keer om de tafel met Willem II. Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die naar verluidt een half miljoen euro gaat bedragen. Het tijdstip is opvallend aangezien AZ en Willem II elkaar zondag in Tilburg ontmoeten.

Agustien (19), die nog tot 2007 vastligt bij Willem II, wil graag een stap omhoog zetten. 'Dit seizoen toont mij duidelijk aan dat mijn lat niet bij Willem II zal liggen', zei de middenvelder vorige week in VI. 'En niet bij Willem II mág liggen. De club heeft mij een kans gegeven en ik zal altijd een bijzondere band met Tilburg houden, maar ambities zijn mij niet vreemd.'

AZ heeft niet alleen belangstelling voor Agustien. De Alkmaarse club zou ook z'n oog hebben laten vallen op Moussa Dembele, de Belgische spits van Willem II. Bovendien is Lasse Nilsson, die nog tot 2009 onder contract staat bij SC Heerenveen, een kandidaat voor de positie van linkerspits.

Laag bij de grond!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
Tripplexxx Wrote:'AZ maakt werk van Willem II'er Agustien'

8/3/2006 9 :15

Kemy Agustien is mogelijk de volgende speler van Willem II die verkast naar AZ. De onderhandelingen over een afkoopsom zijn gaande.
AZ zit volgens De Telegraaf deze week voor de tweede keer om de tafel met Willem II. Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die naar verluidt een half miljoen euro gaat bedragen. Het tijdstip is opvallend aangezien AZ en Willem II elkaar zondag in Tilburg ontmoeten.

Agustien (19), die nog tot 2007 vastligt bij Willem II, wil graag een stap omhoog zetten. 'Dit seizoen toont mij duidelijk aan dat mijn lat niet bij Willem II zal liggen', zei de middenvelder vorige week in VI. 'En niet bij Willem II mág liggen. De club heeft mij een kans gegeven en ik zal altijd een bijzondere band met Tilburg houden, maar ambities zijn mij niet vreemd.'

AZ heeft niet alleen belangstelling voor Agustien. De Alkmaarse club zou ook z'n oog hebben laten vallen op Moussa Dembele, de Belgische spits van Willem II. Bovendien is Lasse Nilsson, die nog tot 2009 onder contract staat bij SC Heerenveen, een kandidaat voor de positie van linkerspits.

Laag bij de grond!

Beaam, ajax praktijken.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Davydoff Wrote:Laag-bij-de-gronds!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Davydoff Wrote:
Tripplexxx Wrote:'AZ maakt werk van Willem II'er Agustien'

8/3/2006 9 :15

Kemy Agustien is mogelijk de volgende speler van Willem II die verkast naar AZ. De onderhandelingen over een afkoopsom zijn gaande.
AZ zit volgens De Telegraaf deze week voor de tweede keer om de tafel met Willem II. Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die naar verluidt een half miljoen euro gaat bedragen. Het tijdstip is opvallend aangezien AZ en Willem II elkaar zondag in Tilburg ontmoeten.

Agustien (19), die nog tot 2007 vastligt bij Willem II, wil graag een stap omhoog zetten. 'Dit seizoen toont mij duidelijk aan dat mijn lat niet bij Willem II zal liggen', zei de middenvelder vorige week in VI. 'En niet bij Willem II mág liggen. De club heeft mij een kans gegeven en ik zal altijd een bijzondere band met Tilburg houden, maar ambities zijn mij niet vreemd.'

AZ heeft niet alleen belangstelling voor Agustien. De Alkmaarse club zou ook z'n oog hebben laten vallen op Moussa Dembele, de Belgische spits van Willem II. Bovendien is Lasse Nilsson, die nog tot 2009 onder contract staat bij SC Heerenveen, een kandidaat voor de positie van linkerspits.

Laag bij de grond!

Waarom? Brands heeft toch geen verleden met Willem II?
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Laag-bij-de-gronds!

Dieeeeeeeeepe zucht:

''Zoiets maak je niet bekend op de dag van een belangrijke wedstrijd. Dit is zeer laag bij de grond en past niet bij Ajax, mÃŒjn club,'' zei Van Gaal tijdens de persconferentie na afloop van het bekerduel.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Matador! Wrote:
Davydoff Wrote:
Tripplexxx Wrote:'AZ maakt werk van Willem II'er Agustien'

8/3/2006 9 :15

Kemy Agustien is mogelijk de volgende speler van Willem II die verkast naar AZ. De onderhandelingen over een afkoopsom zijn gaande.
AZ zit volgens De Telegraaf deze week voor de tweede keer om de tafel met Willem II. Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die naar verluidt een half miljoen euro gaat bedragen. Het tijdstip is opvallend aangezien AZ en Willem II elkaar zondag in Tilburg ontmoeten.

Agustien (19), die nog tot 2007 vastligt bij Willem II, wil graag een stap omhoog zetten. 'Dit seizoen toont mij duidelijk aan dat mijn lat niet bij Willem II zal liggen', zei de middenvelder vorige week in VI. 'En niet bij Willem II mág liggen. De club heeft mij een kans gegeven en ik zal altijd een bijzondere band met Tilburg houden, maar ambities zijn mij niet vreemd.'

AZ heeft niet alleen belangstelling voor Agustien. De Alkmaarse club zou ook z'n oog hebben laten vallen op Moussa Dembele, de Belgische spits van Willem II. Bovendien is Lasse Nilsson, die nog tot 2009 onder contract staat bij SC Heerenveen, een kandidaat voor de positie van linkerspits.

Laag bij de grond!

Waarom? Brands heeft toch geen verleden met Willem II?

Ben ik met je eens Matador, bovendien zijn Augustien en Dembele jonge talenten die prima naar een club als AZ kunnen gaan.
Reply
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Laag-bij-de-gronds!

Dieeeeeeeeepe zucht:

''Zoiets maak je niet bekend op de dag van een belangrijke wedstrijd. Dit is zeer laag bij de gronden past niet bij Ajax, mÃŒjn club,'' zei Van Gaal tijdens de persconferentie na afloop van het bekerduel.

Je zette er niet bij dat het een quote was. En klakkeloos Louis van Gaal renédiekstraën is wel heel naïef. Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Davydoff Wrote:Laag-bij-de-gronds!

Dieeeeeeeeepe zucht:

''Zoiets maak je niet bekend op de dag van een belangrijke wedstrijd. Dit is zeer laag bij de gronden past niet bij Ajax, mÃŒjn club,'' zei Van Gaal tijdens de persconferentie na afloop van het bekerduel.

Je zette er niet bij dat het een quote was. En klakkeloos Louis van Gaal renédiekstraën is wel heel naïef. Ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?

jij begrijpt het echt gewoon niet :roll:
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Matador! Wrote:
Davydoff Wrote:
Tripplexxx Wrote:'AZ maakt werk van Willem II'er Agustien'

8/3/2006 9 :15

Kemy Agustien is mogelijk de volgende speler van Willem II die verkast naar AZ. De onderhandelingen over een afkoopsom zijn gaande.
AZ zit volgens De Telegraaf deze week voor de tweede keer om de tafel met Willem II. Onderwerp van gesprek is de afkoopsom die naar verluidt een half miljoen euro gaat bedragen. Het tijdstip is opvallend aangezien AZ en Willem II elkaar zondag in Tilburg ontmoeten.

Agustien (19), die nog tot 2007 vastligt bij Willem II, wil graag een stap omhoog zetten. 'Dit seizoen toont mij duidelijk aan dat mijn lat niet bij Willem II zal liggen', zei de middenvelder vorige week in VI. 'En niet bij Willem II mág liggen. De club heeft mij een kans gegeven en ik zal altijd een bijzondere band met Tilburg houden, maar ambities zijn mij niet vreemd.'

AZ heeft niet alleen belangstelling voor Agustien. De Alkmaarse club zou ook z'n oog hebben laten vallen op Moussa Dembele, de Belgische spits van Willem II. Bovendien is Lasse Nilsson, die nog tot 2009 onder contract staat bij SC Heerenveen, een kandidaat voor de positie van linkerspits.

Laag bij de grond!

Waarom? Brands heeft toch geen verleden met Willem II?

Ben ik met je eens Matador, bovendien zijn Augustien en Dembele jonge talenten die prima naar een club als AZ kunnen gaan.

Ach, Scheringa loopt toch al een tijdje te janken dat Ajax bij hem loopt te vissen....
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
az vist bij willem 2, en ajax bij az... zo is de rangorde nou eenmaal
Utrecht, it's vocking delicious
Reply
Frits Wrote:zo is de rangorde nou eenmaal
Maar Scheringa vindt van niet...
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ik ben benieuwd wie Lucius nog wil hebben na vanavond.

Als je ontevreden bent omdat je niet speelt en vind dat je daarom je plaats in de WK selectie verspeelt, moet je ook het ongelijk van de trainer bewijzen als je de kans krijgt. Lucius is wat dat betreft flink door het ijs gezakt.
Reply
ik hoop niet dat fainoid idd interesse heeft, maar spreek de hoop uit dat derksen voor de zoveelste keer er helemaal naast zit.
Reply
Quote:Kaiserslautern wil af van Jancker

Het Duitse 1. FC Kaiserslautern wil maar al te graag af van Carsten Jancker. De 31-jarige spits past niet meer in de plannen van coach Wolfgang Wolf en mag op zoek naar een andere club.

"Ik reken niet meer op hem," aldus Wolf. "Carsten is van mening dat hij moet spelen, en ik ben van mening dat hij niets extra's brengt voor ons elftal."

Jancker is 33-voudig Duits international en heeft een doorlopend contract bij Kaiserslautern tot de zomer van 2007.

Vroegah, toen Carsten nog een echte stormram was had Feyenoord nog wel es belangstelling voor deze kerel, maar laat em nu maar wegblijven.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Kaiserslautern wil af van Jancker

Het Duitse 1. FC Kaiserslautern wil maar al te graag af van Carsten Jancker. De 31-jarige spits past niet meer in de plannen van coach Wolfgang Wolf en mag op zoek naar een andere club.

"Ik reken niet meer op hem," aldus Wolf. "Carsten is van mening dat hij moet spelen, en ik ben van mening dat hij niets extra's brengt voor ons elftal."

Jancker is 33-voudig Duits international en heeft een doorlopend contract bij Kaiserslautern tot de zomer van 2007.

Vroegah, toen Carsten nog een echte stormram was had Feyenoord nog wel es belangstelling voor deze kerel, maar laat em nu maar wegblijven.

Dat was nadat Carsten en co. ze van de mat bliezen in de EC II-halve finale tegen Rapid Wien?
Reply
Arsenal neemt één of andere 15 jarige jeugd-international over van NEC. 4 Jaar opleidingsvergoeding + een kleine extra vergoeding. Het is een spitsje..

Hoe zit dat met doorverkopen?? Stel Arsenal leidt hem nou verder op...hij wordt een toppertje en ze verkopen hem over 4 jaar aan barca voor bijv 10 miljoen.. krijgt NEC dan ook weer een bepaald percentage aan opleidingskosten?

Met Makaay was er toen wel zoiets...
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Arsenal neemt één of andere 15 jarige jeugd-international over van NEC. 4 Jaar opleidingsvergoeding + een kleine extra vergoeding. Het is een spitsje..

Hoe zit dat met doorverkopen?? Stel Arsenal leidt hem nou verder op...hij wordt een toppertje en ze verkopen hem over 4 jaar aan barca voor bijv 10 miljoen.. krijgt NEC dan ook weer een bepaald percentage aan opleidingskosten?

Met Makaay was er toen wel zoiets...

Wie weet wordt het de nieuwe 'mister Arsenal' en gaat ie er nooit weg. Zit je als NEC mooi te wachten op je opleidingskosten
Mijn gras is groener
Reply
Babos prefereert overstap NEC
Robert Smid | 09-03-2006 16:21:03

Gabor Babos wil niet meer uitkomen voor Feyenoord. De Hongaar gaf in de Gelderlander vandaag aan dat de keeper zich uitstekend op zijn gemak voelt bij NEC en graag de definitieve overstap naar Nijmegen te willen maken.

Toch heeft NEC al aangegeven dat zij waarschijnlijk het transferbedrag voor Babos niet kunnen ophoesten. Babos denkt daar echter anders over: "Het gevraagde bedrag kan niet heel erg hoog liggen, Feyenoord wil tenslotte van me af."

Babos maakte in het seizoen 2004/2005 de overstap van NAC Breda naar Feyenoord, maar de Hongaarse doelman kon nooit de hoge verwachtingen in de Kuip waarmaken. Dit seizoen is Babos verhuurd aan NEC.

:crazy: die vent is gek...
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply


Forum Jump: