Posts: 3.985
Threads: 26
Joined: Jun 2004
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=101964">http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=101964</a><!-- m -->
...
ZO, dat is ff wennen, maar aangezien die achtervleugel nu zo ontzettend veel downforce genereert door de wagens echt in het asfalt te douwe kan ik me wel voorstellen dat het kan werken ...
Posts: 4.586
Threads: 22
Joined: Jul 2004
Elikian Wrote:http://www.f1racing.net/en/news.php?newsID=101964
...
ZO, dat is ff wennen, maar aangezien die achtervleugel nu zo ontzettend veel downforce genereert door de wagens echt in het asfalt te douwe kan ik me wel voorstellen dat het kan werken ...
Ziet er toch niet uit....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Posts: 9.217
Threads: 35
Joined: Jun 2004
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Posts: 5.146
Threads: 60
Joined: Jun 2004
Wel een interessant gegeven... Denk dat dit wel een flinke ommezwaai teweeg kan brengen ten opzichte van de huidige F1-racing. En Depor en Boca, het is nu uiteraard voor velen lelijk om te zien maar ja, dat waren de huidige F1-wagens ook vanuit de jaren 60 gezien.
Overigens is een dubbele vleugel aan de achterzijde niet nieuw, wel in deze variant, maar de dubbele vleugel werd begin jaren 90 al gebruikt...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)