27-03-2006, 01:45 PM
Strik erom en opzoutuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Transfers (en geruchten...)
|
27-03-2006, 01:45 PM
Strik erom en opzoutuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
27-03-2006, 08:43 PM
Quote:Supervorm Cziommer valt ook Ajax op Goede voetballer, maar van mij hoeft Lothar de 2e niet naar Amsterdam te komen.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
27-03-2006, 09:34 PM
Simon blijf je eigen echte club trouw en loods ons volgend jaar de CL in =D>
28-03-2006, 09:38 AM
Quote:AZ haalt Kemy Agustien op bij Willem II@ Scheringa: :roll: Quote:'PSV-duo morgen van Twente' Dus toch wel? Update over Cziommer: Quote:Update: Ajax en Feyenoord willen CziommerHet is dat hij transfervrij is, maar ben het met LL eens: ook van mij hoeft ie niet te komen.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy. Nope. He's chasing me."
28-03-2006, 10:13 AM
Definitief:
Quote:FC Twente presenteert Rutten en Eijkelkamp
"Okay, what am I doing?
28-03-2006, 10:42 AM
Die hebben dus te horen gekregen dat ze bij PSV geen kans hebben...
Bangkok resident.
28-03-2006, 07:41 PM
Simon naar Ajax, dat dacht ik niet.
Een paar jaar geleden met carnaval hier in Oldenzaal heeft hij mij aan de bar verteld dat hij nooit en te nimmer voor Ajax wou voetballen. Feyenoord en/of PSV was voor hem de enige optie na FC Twente.
28-03-2006, 09:11 PM
Vret Mien Gras Wrote:Simon naar Ajax, dat dacht ik niet. geld doet een hoop met mensen met de jaren wordt-ie misschien wijzer aan de bar is lekker betrouwbaar enz. hoeveel extra redenen wil je hebben? :wink:
28-03-2006, 09:14 PM
Matador! Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Simon naar Ajax, dat dacht ik niet. Hij dacht: "Hee, da's Vret Mien Gras! Als ik zeg dat ik naar Ajax wil, heb ik straks een kapotte bierfles in m'n hol..." :razz:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
28-03-2006, 10:46 PM
"Of de bandensporen van een John Deere uber mein lijf...."
Oh, my god, we bought Kenny!
28-03-2006, 11:15 PM
He, er is maar 1 Simon bij Ajax:
29-03-2006, 12:37 PM
Zal er nog een team zijn voor superspits rene van rijswijk ?
:wink: wo 29 mrt 2006, 11:38 Zes spelers Cambuur moeten weg René van Rijswijk moet op zoek naar een nieuwe club. Foto: Dijkstra bv LEEUWARDEN - De noodlijdende voetbalclub Cambuur Leeuwarden heeft besloten de contracten van zes spelers niet te verlengen. René van Rijswijk, Thijs Houwing, Ronny Venema, Raymond Bronkhorst en Angelo Zimmerman moeten noodgedwongen op zoek naar een andere club. Mitchell Piqué is de zesde voetballer wiens verbintenis niet wordt verlengd. Die speler mocht bij Cambuur blijven, maar vertrekt uit eigen beweging. ââ¬Å¾Piqué hoefde niet weg, maar hij wil graag hogeropââ¬Â, vertelde manager voetbalzaken Peter de Roo.
Bangkok resident.
29-03-2006, 12:43 PM
Seip en drie anderen weg bij SC Heerenveen
29/3/2006 11:33 Marcel Seip moet vertrekken bij SC Heerenveen. De Friese club ziet geen toekomst meer voor de verdediger, die net als drie anderen geen nieuw contract krijgt voorgelegd. Seip is bezig aan zijn vijfde seizoen voor Heerenveen. Deze competitie speelde de 24-jarige verdediger 26 van de dertig competitieduels mee. In totaal heeft hij al 94 competitiewedstrijden en twee doelpunten in Friese dienst op zijn naam staan, sinds hij in 2001 overstapte van BV Veendam. Deze competitie startte Seip 23 duels in de basis, maar de laatste weken is hij zijn basisplaats als rechtsback kwijtgeraakt aan Jakob Poulsen. Eerder dit seizoen nam Michel Breuer al de rol van centrale verdediger van Seip over. Naast Seip moeten ook Lasse Schöne, Sven Taberima en Jos Hooiveld hun spullen pakken aan het einde van het seizoen. Taberima en Schöne voetbalden nooit voor de hoofdmacht, Hooiveld kwam tot dertien duels maar speelt alweer twee seizoenen op huurbasis voor FC Zwolle. Schöne heeft al een nieuwe club gevonden. Hij gaat aan de slag bij De Graafschap.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
29-03-2006, 01:14 PM
Ricochan Wrote:Zal er nog een team zijn voor superspits rene van rijswijk ? Tineke!!! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
29-03-2006, 01:17 PM
Tripplexxx Wrote:Seip en drie anderen weg bij SC Heerenveen Ben ik niet rouwig om, Seip in opbouwend net een speelster van een dameselftal. Hij schijnt al in onderhandeling te zijn met Willem II. (Waarschijnlijk wil ie graag naar AZ). Schone vind ik wel jammer, maar blijkbaar niet goed genoeg voor het eerste, deed het in Jong Heerenveen zeer goed. Kortom: leuke aankoop van de Graafschap.
29-03-2006, 01:20 PM
Emanuelson langer bij Ajax
Robert Smid | 28-03-2006 17:45:36 Wed ââ¬15 gratis bij Unibet Urby Emanuelson en zijn werkgever Ajax hebben een overeenstemming bereikt over de verlenging van zijn contract. De 19-jarige speler, die tot nu toe veertig keer is uitgekomen voor het eerste elftal, heeft zijn verbintenis weten te verlengen tot de zomer van 2011. Emanuelson is afkomstig uit befaamde jeugdopleiding van de Amsterdammers en maakte in februari 2005 zijn debuut tegen AJ Auxerre in de strijd om de UEFA Cup. Het vorig seizoen speelde de jeugdinternational, die twee keer is opgeroepen door bondscoach Van Basten, een paar wedstrijden. Dit jaar is Emanuelson echter één van de smaakmakers van de Amsterdammers. De linksback/linkshalf wordt mede daarom genoemd bij topclubs als Juventus. Goed nieuws.
"Okay, what am I doing?
29-03-2006, 08:23 PM
Gerucc\ht: Henry naar Barcelona... Nog niet officieel bevestigd...
29-03-2006, 08:33 PM
BIERTEAM.NET Wrote:Gerucc\ht: Henry naar Barcelona... Nog niet officieel bevestigd... 15 dagen met Suntours?
29-03-2006, 08:41 PM
Mukkus Wrote:BIERTEAM.NET Wrote:Gerucc\ht: Henry naar Barcelona... Nog niet officieel bevestigd... Quote:'Barcelona heeft Thierry Henry al binnen'
30-03-2006, 11:38 AM
Treesong Wrote:Matador! Wrote:Vret Mien Gras Wrote:Simon naar Ajax, dat dacht ik niet. Nee, een hele fles maar dan een beugel :wink:
31-03-2006, 11:18 AM
Tsja, het is wel rond de noordelijke poolcirkel, maar het zijn dit keer geen Scandinaviers:
sc Heerenveen heeft deze week Will Johnson vastgelegd. Johnson is 19 jaar en afkomstig van de Amerikaanse club Chicago Fire, uitkomend in de Major League Soccer. Johnson is een snelle, multifunctionele aanvaller, die op alle posities voorin uit de voeten kan. Hij geldt in eigen land als een groot talent en is een vaste waarde in Canada U 21. Ondanks zijn jeugdige leeftijd heeft hij ook drie A-interlands achter zijn naam staan. Johnson werkte de laatste weken een oefenstage af op voorspraak van Heerenveen-speler Michael Bradley, die hem van de MLS kende. Johnson heeft een contract getekend voor één seizoen met daarin een optie voor de club om het contract met nog eens twee seizoenen te verlengen. sc Heerenveen heeft daarnaast overeenstemming bereikt met de Canadese international Rob Friend. Friend geldt als de vast spits van het Canadese nationale team en komt op dit moment uit voor het Noorse Molde FK, de club van Daniel Berg Hestad. Ook met zijn club bestaat overeenstemming over de transfersom.
31-03-2006, 11:23 AM
Mukkus Wrote:Tsja, het is wel rond de noordelijke poolcirkel, maar het zijn dit keer geen Scandinaviers: Volgens mij gaat het hier niet om Will Johnson, maar om de knoeste arbeider John Johnson uit Wisconsin.
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
31-03-2006, 11:27 AM
Bor de Wolf Wrote:Mukkus Wrote:Tsja, het is wel rond de noordelijke poolcirkel, maar het zijn dit keer geen Scandinaviers: Geen Don Jonhson uit Miami?
31-03-2006, 11:38 AM
Ik weet niet of de scheidsrechter het toelaatbaar vindt als iemand in een roze colbertje met opgestroopte mouwen speelt....
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
31-03-2006, 11:45 AM
Hé! Geen grollen over Zombie Kroket!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
31-03-2006, 08:26 PM
Quote:'Kluivert mag weg bij Valencia' Bij AZ komt komend seizoen een plaatsje in de spits vrij.... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
01-04-2006, 10:47 AM
Elbekay Bouchiba zet het komende seizoen zijn carrière voort bij Roda JC, zo meldt het regionale L1. Hij zal een contract tekenen dat hem de komende drie jaar aan de Limburgse club verbindt. De 27-jarige middenvelder was al eerder in de etalage gezet bij Twente, maar beleefde een kleine opleving onder Jan van Staa. Toch mag hij aan het eind van het seizoen vertrekken.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
01-04-2006, 11:45 AM
AZ heeft vandaag op een ingelaste persconferentie bekend gemaakt dat Willem II talenten Dembele en Agustien met ingang van 1 juli 2006 de clubkleuren van AZ zullen verdedigen. Beide spelers tekenen een driejarig contract in Alkmaar met een optie voor nog twee jaar.
AZ heeft Agustien weggekaapt vlak voor de neus van onder meer Ajax en Feyenoord. De jeugdinternational maakt ondanks de degradatiezorgen een goed seizoen door bij Willem II. Afgelopen zomer speelde hij mee op het WK U20. AZ was overigens niet de enige kandidaat die Dembele wilde contracteren, die afgelopen zomer Germinal-Beerschot verruilde voor Willem II. Feyenoord, Celta de Vigo en AS Monaco hadden eveeens de achttienjarige Belg op het verlanglijstje staan. Beide partijen willen geen uitlatingen doen over de transfersom.
A.S.V. Apeldoornse Boys
01-04-2006, 12:10 PM
Opleidingsinstituut Tilburg...... :roll:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
01-04-2006, 01:30 PM
erg laag bij de grond die actie, zo vlak voor de belangrijke wedstrijd ADO-Willem II
The great old Ludwig von...
|
« Next Oldest | Next Newest »
|