The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Monte Carlo
Ad Wim Wrote:Als PHM nu breakt, is mijn dag al meer dan goed.

Ook als Massu, Simon en Moya daarna verliezen?
Reply
Gabashvili laat 3 bp op rij onbenut in de eerste game van set 2 #-o

edit: inmiddels zelfs 5!
Reply
Come on Safin, maak er een 3setter van, de kansen zijn er.. Mathieu gaat op zulke momenten choken :Big Grin
Reply
_Tampie Wrote:

:Big Grin
Reply
_Tampie Wrote:Gabashvili laat 3 bp op rij onbenut in de eerste game van set 2 #-o

edit: inmiddels zelfs 5!

En de game erna breekt Simon meteen :letitallout:
Reply
1 puntje voor een tb Safin-PHM
Reply
mp PHM
Reply
Pffffff dag Safin.
Reply
Nadal nu het centre court op.

Op de overige banen wordt het saai: na Starace komt Lisnard - Murray en na Simon is het C. Rochus - Balleret
Reply
De eerste publieksspeler ligt eruit, Safin tot snel.
Reply
=D> =D> =D>

Erg goed, Safin eruit, Starace door en bijna ook Simon!
Reply
3 man op de baan gehad, Safin en Gabashvili kwijt en Starace door. Tijd voor een kentering.

Ik heb nog Nadal en Moya vandaag, beide moeten winnen dan is mijn dag nog redelijk.
Reply
Nadal begint meteen met een break, mooi zo.
Reply
_Tampie Wrote:

Simon heeft al gewonnen, Moya en Massu hebben bijna iedereen. De mensen die ik niet had (Mahut en Safin) verliezen en dat is gunstig. Nadal is belangrijk en Serra ook, die moet verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:3 man op de baan gehad, Safin en Gabashvili kwijt en Starace door. Tijd voor een kentering.

Ik heb nog Nadal en Moya vandaag, beide moeten winnen dan is mijn dag nog redelijk.
3 man op de baan gehad; alleen Gabashvili verloren, Simon en Starace door. Ik krijg nog Nadal, Massu, Moya de baan op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal speelt nog niet geweldig aan de stats te zien, maar als hij dit potje maar gewoon wint. Dan heeft hij nog Murray en Hernych om in te komen en dan moet zijn vorm er toch weer zijn om Coria en Nalbandian te pakken.
Reply
Ad Wim Wrote:Nadal speelt nog niet geweldig aan de stats te zien, maar als hij dit potje maar gewoon wint. Dan heeft hij nog Murray en Hernych om in te komen en dan moet zijn vorm er toch weer zijn om Coria en Nalbandian te pakken.

Eerst Murray, dan Vliegen, dan Coria en dan Acasuso.

En dan Federer natuurlijk nog.
Reply
Nadal wil gewoon veel minuten pakken op de baan :razz:

Balleret, hadden jullie daar ooit van gehoord? Nieuw talentje? Hij gaat Rochus verslaan hoor!
Reply
Nadal is gewoon onverslaanbaar op gravel......mits niet geblesseerd zie ik hem geen gravelpartij verliezen dit seizoen :Big Grin
Reply
wel jammer, ik heb rochus als joker in mijn team opgenomen. Los van TM gun ik het zo'n Balleret wel, zeker als je weet dat hij Portas en Bjorkman al aan zijn zegekar heeft gebonden =D>
Reply
na de zege van balleret wordt de pot tussen grosjean en verdasco nog wat belangrijker. een zege lijkt nu al 15 punten waard. Een verlies uiteraard maar 1. groot verschil. ik zie balleret niet de winnaar van deze clash verslaan, dus come on Nando! op naar de 15 punten!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nadal pakt hem toch vrij netjes, zonder al te veel energie te verspillen. Belangrijke pot Massu-Ferrer voor mij de baan op. Ik kon niet goed kiezen tussen Ferrero en Massu, wilde ze eerst beiden nemen, maar dat leek me ook overdreven. Ferrer zal wel hersteld zijn van zijn voetblessure, maar ik denk gewoon dat Massu de betere gravelspeler is en wint. Bovendien heeft Massu veel meer gravelritme opgedaan dit seizoen.
Reply
Come on Massu! Zal Grosjean schitteren op zijn thuisbasis, niet te hopen voor centre court.
Reply
Schitterend dat Safin er uit ligt. Ad Wim en ik hadden dit als enige goed voorzien. Hopelijk voorspelt dit meer goeds voor de rest vd week Smile ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Massu begint beroerd..

Haggie, voorspellen is wat anders dan ´niet nemen´ he :razz:
Reply
Ik voorspelde dat Safin niet ging winnen en nam hem daarom niet.
Reply
Leuke uitslagen!! De belangrijkste spelers zijn al door; Simon en Nadal. Alleen Safin kwijt, maar dat is dan ook weer niet zo'n ramp. Er is nog 1 essentiële pot vandaag en dat is Moya-Gonzalez. Die moet Fernando winnen. Laten we hopen dat Haggies favoriet in een bloedvorm is [-o< Verder zou het toch ook wel leuk zijn dat Massu en Serra de dag overleven.
Reply
Genomico Wrote:Leuke uitslagen!! De belangrijkste spelers zijn al door; Simon en Nadal. Alleen Safin kwijt, maar dat is dan ook weer niet zo'n ramp. Er is nog 1 essentiële pot vandaag en dat is Moya-Gonzalez. Die moet Fernando winnen. Laten we hopen dat Haggies favoriet in een bloedvorm is [-o< Verder zou het toch ook wel leuk zijn dat Massu en Serra de dag overleven.

Massu loopt nu achter de dubbele break aan. 0-3*.. :Big Grin

En verder, Ik heb deze keer Moya genomen ipv Gonzalez. Gonzalez heeft me een beetje te vaak in de steek gelaten. We zullen zien...
Reply
Massu begint erg beroerd zeg, ik heb nog steeds het idee dat hij wel potten kan breken en een nederlaag van hem zou in ieder geval betekenen dat het verlies van Safin minder erg is (want dat was zijn vervanger).
Reply
Genomico Wrote:Leuke uitslagen!! De belangrijkste spelers zijn al door; Simon en Nadal. Alleen Safin kwijt, maar dat is dan ook weer niet zo'n ramp. Er is nog 1 essentiële pot vandaag en dat is Moya-Gonzalez. Die moet Fernando winnen. Laten we hopen dat Haggies favoriet in een bloedvorm is [-o< Verder zou het toch ook wel leuk zijn dat Massu en Serra de dag overleven.

Serra eruit zou erg prettig zijn. Die gast kan toch niks.
Reply

Forum Jump: