The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Als 'ie net zo z'n best doet als bij ajaks, wordt de competitie in elk geval een stuk spannender! Als Kuyt dit hoort tekent 'ie nog bij denk! Eindelijk een enorme kans om kampioen te worden met feyenoord. :wink:
Reply
@ D'r an met de lippe:

Reekers komt misschien niet naar ons toe!

Ons leuke vriendelijke "technisch" directeur heeft sinds dit seizoen een nieuw eis in de contracte van nieuwe spelers staan! Ze moeten hierheen verhuizen :roll: ! I.v.m. motivatie en blessure gevoeligheid! El-ackoaiue (of hoe ie ook heet) deed het wel maar Reekers heeft duidelijk aan gegeven daar geen zin in te hebben! Slaat ook nergens op, kijk als je nou elke dag 2 uur of meer moet rijden kan ik het me voorstellen maar als je met de auto een beetje doorknalt ben je er in een uur en een kwartier! Daar zou ik ook echt niet voor verhuizen..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:@ D'r an met de lippe:

Reekers komt misschien niet naar ons toe!

Ons leuke vriendelijke "technisch" directeur heeft sinds dit seizoen een nieuw eis in de contracte van nieuwe spelers staan! Ze moeten hierheen verhuizen :roll: ! I.v.m. motivatie en blessure gevoeligheid! El-ackoaiue (of hoe ie ook heet) deed het wel maar Reekers heeft duidelijk aan gegeven daar geen zin in te hebben! Slaat ook nergens op, kijk als je nou elke dag 2 uur of meer moet rijden kan ik het me voorstellen maar als je met de auto een beetje doorknalt ben je er in een uur en een kwartier! Daar zou ik ook echt niet voor verhuizen..

Reekers naar FCT, dan kan Niemeyer weer op het middenveld stofzuigen :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Reekers blijft bij Heracles
Reply
harry_bierdop Wrote:@ D'r an met de lippe:

Reekers komt misschien niet naar ons toe!

Ons leuke vriendelijke "technisch" directeur heeft sinds dit seizoen een nieuw eis in de contracte van nieuwe spelers staan! Ze moeten hierheen verhuizen :roll: ! I.v.m. motivatie en blessure gevoeligheid! El-ackoaiue (of hoe ie ook heet) deed het wel maar Reekers heeft duidelijk aan gegeven daar geen zin in te hebben! Slaat ook nergens op, kijk als je nou elke dag 2 uur of meer moet rijden kan ik het me voorstellen maar als je met de auto een beetje doorknalt ben je er in een uur en een kwartier! Daar zou ik ook echt niet voor verhuizen..

Wat een belachlijke eis van jullie directeur! Reekers heeft een fansite (hafc.nl) ook laten doorschemeren dat hij blijft, maar toch, in de voetballerij weet je het nooit. Het ziet er in ieder geval beter uit nu, hoewel Heerenveen ook nog intresse zou hebben. Als hij blijft moet hij eigenlijk wel een nieuw contract ondertekenen, als hij volgend zomer transfervrij wegloopt is ook allerminst leuk. Dan mischien nog liever nu vetrekken voor een redelijke transfersom.

Vret Mien Gras Wrote:Reekers naar FCT, dan kan Niemeyer weer op het middenveld stofzuigen :wink:

Onmogelijk, hiervoor zit het zwart-wit te diep bij hem.
Reply
Quote:Huysegems en Farnerud staan op Feyenoord-lijst

1/5/2006 22:40

EXCLUSIEF - De Feyenoord-top kwam vorige week bijeen om te praten over de sportieve toekomst. AZ'er Stein Huysegems en de Zweed Alexander Farnerud maken daar mogelijk onderdeel van uit.
In de nieuwe Voetbal International bevestigt directeur Chris Woerts dat de twee internationals voorkomen op de scoutinglijsten van Feyenoord.

Huysegems (23) kan zijn doorlopende contract bij AZ tussentijds verlengen. Voorlopig heeft de Belgische international, die is opgeroepen voor de vriendschappelijke interland tegen Saudi-Arabië, de Alkmaarse club in de wachtkamer gezet.

Zweeds international Farnerud (22), die als aanvallende middenvelder te boek staat, heeft bij RC Strasbourg nog een contract tot 2007. Mocht Feyenoord erin slagen met de Franse club tot een vergelijk te komen komt er alsnog een Farnerud naar Rotterdam. In de winterstop had Feyenoord zijn zinnen al gezet op Alexanders oudere broer Pontus.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
huysegems. :roll: zit wat mij betreft in de categorie aerts, boussaboun.

farnerud ken ik nog steeds niet.
Reply
waf Wrote:farnerud ken ik nog steeds niet.

Die broertjes ken ik alleen van CM. Die kon je, toen ze nog een jaar of 17 waren, blindelings halen voor een appel en een ei naar welke club dan ook. Geheid dat ze er in een seizoen een goaltje of 30 a 40 indrukten. :waf:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
waf Wrote:farnerud ken ik nog steeds niet.

Die broertjes ken ik alleen van CM. Die kon je, toen ze nog een jaar of 17 waren, blindelings halen voor een appel en een ei naar welke club dan ook. Geheid dat ze er in een seizoen een goaltje of 30 a 40 indrukten. :waf:

Hehe, dat is ook de reden waarom ik hem ken. Na een paar seizoenen hem natuurlijk verkopen voor grof geld :waf:
Reply
waf Wrote:huysegems. :roll: zit wat mij betreft in de categorie aerts, boussaboun.

farnerud ken ik nog steeds niet.

Die Zweed ken ik ook niet, maar van Huysegems heb ik toch telkens het gevoel dat hij onderschat word.
Ik heb hem een aantal keren live zien spelen en vind hem toch wel potentie hebben.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
waf Wrote:huysegems. :roll: zit wat mij betreft in de categorie aerts, boussaboun.

farnerud ken ik nog steeds niet.

Die Zweed ken ik ook niet, maar van Huysegems heb ik toch telkens het gevoel dat hij onderschat word.
Ik heb hem een aantal keren live zien spelen en vind hem toch wel potentie hebben.

Ik vond hem ook best aardig een voetballer playbacken
Reply
Cocu gaat nog een jaar door

Phillip Cocu is ook volgend seizoen actief bij PSV, verklaarde vertrekkend trainer Guus Hiddink vandaag bij de regionale televisiezender Omroep Brabant. De geboren Eindhovenaar begint na de zomer aan zijn laatste jaar in het profvoetbal.

Cocu twijfelde lang tijd of hij nog een seizoen door moet gaan. De geruchten gingen dat de Oranje-international zou stoppen als Hiddink zou vertrekken. Cocu ontkrachte die geruchten echter: "Dat speelt geen rol."

=D> =D> =D>

mooi zo
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Kijk dat is nou geweldig nieuws! Farfan gaat wrs ook blijven en hopelijk bijtekenen...
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
2 backs kopen en PSV kan voor het eerst in jaren met een zeer sterk en reeds ingespeeld team de competitie in zonder voor de start 4 of 5 belangrijke basisspelers kwijt te raken. =D> =P~
Reply
Eerst maar eens een geschikte trainert vinden.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Denk dat Ronald Koeman bij een club waar je niet goed hoeft te voetballen behoorlijk kan aarden
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Als de andere clubs zich niet versterken wordt je met dat materiaal zelfs zonder trainer kampioen. :wink: Bovendien kan Huub (die in tegenstelling tot Henk internationale ervaring als hoofdcoach heeft) ten alle tijden voor en appel en een ei van stal gehaald worden.
Reply
Peter Wrote:Als de andere clubs zich niet versterken wordt je met dat materiaal zelfs zonder trainer kampioen. :wink: Bovendien kan Huub (die in tegenstelling tot Henk internationale ervaring als hoofdcoach heeft) ten alle tijden voor en appel en een ei van stal gehaald worden.

Deze uitspraak gaat Petor dit seizoen nog een paar keer terugzien Icon_twisted
Reply
Peter Wrote:Als de andere clubs zich niet versterken wordt je met dat materiaal zelfs zonder trainer kampioen. :wink: Bovendien kan Huub (die in tegenstelling tot Henk internationale ervaring als hoofdcoach heeft) ten alle tijden voor en appel en een ei van stal gehaald worden.

Tsja, Dennis van Wijk (hoofdtrainer van Willem II volgend seizoen) heeft ook internationale ervaring als hoofdtrainer.......
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Dingsdag kan naar Heerenveen

Vitesse-verdediger Michael Dingsdag kan een contract voor vier jaar tekenen bij sc Heerenveen. Manager voetbal Jan Streuer van de Gelderse club bevestigt de interesse van de Friezen tegenover Omroep Gelderland. "Ze hebben zich inderdaad bij ons gemeld. Verder is het iets tussen de clubs." Volgens de zaakwaarnemer van Dingsdag zijn er meer opties.

"Er is meer interesse, bijvoorbeeld van Feyenoord, Borussia Mönchengladbach en Werder Bremen", aldus zaakwaarnemer Giuseppe Dello Russo tegen de omroep. "Maar Heerenveen biedt de garantie van een basisplaats. Bovendien spelen ze Europees voetbal."

Misschien een beetje blessuregevoelig, maar desondanks een nuttige voetballer. Kan wel een toppertje-in-de-dop zijn en dan voor een grote zak geld weer doorverkopen aan PSV. :waf:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Dingsdag kan naar Heerenveen

Vitesse-verdediger Michael Dingsdag kan een contract voor vier jaar tekenen bij sc Heerenveen. Manager voetbal Jan Streuer van de Gelderse club bevestigt de interesse van de Friezen tegenover Omroep Gelderland. "Ze hebben zich inderdaad bij ons gemeld. Verder is het iets tussen de clubs." Volgens de zaakwaarnemer van Dingsdag zijn er meer opties.

"Er is meer interesse, bijvoorbeeld van Feyenoord, Borussia Mönchengladbach en Werder Bremen", aldus zaakwaarnemer Giuseppe Dello Russo tegen de omroep. "Maar Heerenveen biedt de garantie van een basisplaats. Bovendien spelen ze Europees voetbal."

Misschien een beetje blessuregevoelig, maar desondanks een nuttige voetballer. Kan wel een toppertje-in-de-dop zijn en dan voor een grote zak geld weer doorverkopen aan PSV. :waf:

Iedere keer als er grote spanning op een wedstrijd staat dan knapt er iets in zijn hoofd en krijgt hij rood, zo iemand kan nooit naar een topclub.
Bangkok resident.
Reply
ik vind die dingsdag helemaal niets.... bovendien heeft hij een gepenkop.
Reply
waf Wrote:ik ben voor fc groningen. het is beter voor nederland als ajakkes uefa-cup speelt, dan halen ze namelijk meer punten voor ons coefficient.
Volgens mij snap je het systeem nog steeds niet helemaal...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
waf Wrote:ik ben voor fc groningen. het is beter voor nederland als ajakkes uefa-cup speelt, dan halen ze namelijk meer punten voor ons coefficient.
Volgens mij snap je het systeem nog steeds niet helemaal...

ik snap het prima ad.
Reply
Dan snap ik niet dat je zoiets zegt, want ver komen in de CL is 4x zoveel waard als ver komen in de UEFA Cup.
En met dit materiaal komen we zeker ver in de CL, en daar kan zelfs het winnen van de UEFA Cup niet tegenop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dan snap ik niet dat je zoiets zegt, want ver komen in de CL is 4x zoveel waard als ver komen in de UEFA Cup.
En met dit materiaal komen we zeker ver in de CL, en daar kan zelfs het winnen van de UEFA Cup niet tegenop.

we? we? we? Ga jij eens even snel alle videobanden van Marat Safin terugkijken!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ad Wim Wrote:Dan snap ik niet dat je zoiets zegt, want ver komen in de CL is 4x zoveel waard als ver komen in de UEFA Cup.
En met dit materiaal komen we zeker ver in de CL, en daar kan zelfs het winnen van de UEFA Cup niet tegenop.

groningen en ajakkes samen in de uefacup levert meer punten op.

in het jaar dat fainoid de uefacup won haalde feyenoord meer punten dan ajakkes in het jaar dat ze de kwartfinale cl haalden. volgens mij zelfs meer punten dan psvee haalde in het jaar met de halve finale. het coefficent van feyenoord is nu nog beter dan dat van ajakkes.

ook niet zo gek. je wint eerder wedstrijden in de uefa, vooral in het begin en met het poulsysteem. in cl speel je vrij veel gelijk.
Reply
Ad Wim Wrote:Dan snap ik niet dat je zoiets zegt, want ver komen in de CL is 4x zoveel waard als ver komen in de UEFA Cup.
En met dit materiaal komen we zeker ver in de CL, en daar kan zelfs het winnen van de UEFA Cup niet tegenop.

:eeeek: Naief!
Reply
naar verluidt is fainoid bijna rond met jonas kolka. :roll:
Reply
waf Wrote:naar verluidt

Code:
Bijzonderheid
Overigens wordt de uitdrukking in Het nieuwe stijlboek van de Volkskrant veroordeeld als een 'vreselijke uitdrukking', die vaak een overbodige stoplap is en daarom het best kan worden vermeden.

:negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: