The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Adder Wrote:
waf Wrote:het gerucht is dat kalou voor 4,5 mio verkocht wordt aan chelsea en dan bij feyenoord blijft spelen totdat hij een nederlands paspoort heeft.

woerts heeft dit vandaag ontkend. toch zullen er contacten met chelsea geweest zijn, want die oefenwedstrijd komt helemaal uit de lucht vallen (2 dagen na de openingswedstrijd tegen middlesbrough gepropt) en het lijkt mij aannemelijk dat deze onderdeel is van de deal.

woerts ontkent denk ik omdat kalou zelf dit ook moet willen. maar nogmaals, dat is mijn theorie.

Als ze hem echt voor 4,5 verkopen, dan komt het nooit meer goed met die club uit Rotterdam.
Ik wil niet zeggen dat het een wereldspeler is, maar voor zo'n fooi laten weggaan.... :crazy:

nog 1 jaar contract. wat moeten ze dan? kluivert leverde lekker veel op voor ajakkes. :roll:

bovendien blijft hij nog een jaar spelen en ontvangen we geld (met daarboven een wedstirjd tegen chelsea met een recette van een half mio of zo...

ik zou dit een prima oplossing vinden..
Reply
Teleteks pagina 802 meld dat van Nistelrooy voor aanvang van de laatste competitiewedstrijd is vertrokken. "Hij is naar huis gegaan en speelt niet tegen Charlton"

Die Ferguson verkloot het voor ManU Beckham weg, Stam weg, Van the Man weg.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Teleteks pagina 802 meld dat van Nistelrooy voor aanvang van de laatste competitiewedstrijd is vertrokken. "Hij is naar huis gegaan en speelt niet tegen Charlton"

Die Ferguson verkloot het voor ManU Beckham weg, Stam weg, Van the Man weg.

Dat is inderdaad einde verhaal:

Van Nistelrooy vlak voor de wedstrijd naar huis

7/5/2006 15:59

Ruud van Nistelrooy speelt niet mee in Manchesters United laatste competitieduel, waarin de tweede plaats zeker gesteld kan worden. De clubtopscorer is voor de thuiswedstrijd tegen Charlton Athletic naar huis vertrokken.
'Wij zijn niet bereid hier iets over te zeggen omdat we ons nu richten op Charlton', luidde de korte verklaring van de club, die daarmee alle ruimte liet voor speculaties.

Van Nistelrooy zou wel eens kwaad zijn kunnen weggegaan omdat Alex Ferguson voor Louis Saha en Giuseppe Rossi (19) heeft gekozen in het uitermate belangrijke duel.

De Schotse coach van ManU viel Van Nistelrooy woensdag al openlijk af toen hij een strafschop miste, waardoor United op 0-0 bleef steken tegen Middlesbrough. Hij verweet hem te falen als het er op aankomt.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Ten Cate nieuwe trainer bij Ajax :Big Grin
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
'Ruil Van Nistelrooy en Torres'

Diverse media in binnen- en buitenland, waaronder Trouw, suggereren dat er een ruildeal tussen Manchester United en Atlético Madrid in de maak is. De Engelsen willen Fernando Torres als nieuwe aanvaller. Zij zouden naast Ruud van Nistelrooy nog 21 miljoen euro over willen maken voor de Spaanse international.

Dat er voor de Oranje-international geen toekomst meer op Old Trafford is weggelegd, bleek gisteren nog eens. Van Nistelrooy werd door sir Alex Ferguson de selectie uit gezet en gaat nu in Nederland zijn conditie op peil houden voor het WK 2006. Het lijkt er op dat de breuk tussen Manchester United en Van the Man definitief is geworden.

Volgens Ferguson zou de 22-jarige Torres de ideale opvolger zijn van de Nederlander. Torres speelt nu al voor het zesde seizoen in de spits bij de Madrilenen en is klaar voor de stap naar het hoogste niveau.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:'Ruil Van Nistelrooy en Torres'

Diverse media in binnen- en buitenland, waaronder Trouw, suggereren dat er een ruildeal tussen Manchester United en Atlético Madrid in de maak is. De Engelsen willen Fernando Torres als nieuwe aanvaller. Zij zouden naast Ruud van Nistelrooy nog 21 miljoen euro over willen maken voor de Spaanse international.

Dat er voor de Oranje-international geen toekomst meer op Old Trafford is weggelegd, bleek gisteren nog eens. Van Nistelrooy werd door sir Alex Ferguson de selectie uit gezet en gaat nu in Nederland zijn conditie op peil houden voor het WK 2006. Het lijkt er op dat de breuk tussen Manchester United en Van the Man definitief is geworden.

Volgens Ferguson zou de 22-jarige Torres de ideale opvolger zijn van de Nederlander. Torres speelt nu al voor het zesde seizoen in de spits bij de Madrilenen en is klaar voor de stap naar het hoogste niveau.

Dus Van Nistelrooy + 21 miljoen euro = Fernando Torres? :eeeek: Het moet niet veel gekker worden.. prachtige deal voor Atletico natuurlijk. En Kezman-V. Nistelrooy is geen misselijk spitsenduo.
Reply
Pasveer heeft deze week een gesprek met Heracles.
Mocht Pieckenhagen vertrekken dan kan hij eerste keeper worden. Zo niet dan gaat hij daar tweede keeper worden en zijn vertrek bij FC Twente heeft de reden dat hij meer speeltijd wil. Hopelijk voor hem vertrekt Martin, dan kan hij zich bewijzen in Heracles 1 :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:Dus Van Nistelrooy + 21 miljoen euro = Fernando Torres? :eeeek: Het moet niet veel gekker worden.. prachtige deal voor Atletico natuurlijk. En Kezman-V. Nistelrooy is geen misselijk spitsenduo.
Torres, de doelpuntenmachine bij Atletico in CM4 :8:
Reply
Winstonicus Wrote:'Ruil Van Nistelrooy en Torres'

Diverse media in binnen- en buitenland, waaronder Trouw, suggereren dat er een ruildeal tussen Manchester United en Atlético Madrid in de maak is. De Engelsen willen Fernando Torres als nieuwe aanvaller. Zij zouden naast Ruud van Nistelrooy nog 21 miljoen euro over willen maken voor de Spaanse international.

Dat er voor de Oranje-international geen toekomst meer op Old Trafford is weggelegd, bleek gisteren nog eens. Van Nistelrooy werd door sir Alex Ferguson de selectie uit gezet en gaat nu in Nederland zijn conditie op peil houden voor het WK 2006. Het lijkt er op dat de breuk tussen Manchester United en Van the Man definitief is geworden.

Volgens Ferguson zou de 22-jarige Torres de ideale opvolger zijn van de Nederlander. Torres speelt nu al voor het zesde seizoen in de spits bij de Madrilenen en is klaar voor de stap naar het hoogste niveau.

RVN + 21 miljoen is een leuk fabeltje... Undecided
Bangkok resident.
Reply
Dat is hetzelfde als Kuijt ruilen tegen Huntelaar en 1 euro.
Reply
Schokkend nieuws voor dran met die lippe

Tamerus kiest voor NAC
Door: Leon Voskamp
09/05/2006 12:41


NAC heeft zich versterkt met Gert-Jan Tamerus. De spits komt over van Heracles Almelo en tekende volgens RTV Oost voor drie jaar in Breda.
De 25-jarige Tamerus had een aflopend contract in Almelo en kon er zijn contract verlengen. Ook FC Zwolle, Excelsior en Sparta Rotterdam waren in de race om de geboren Haarlemmer.
Tamerus koos uiteindelijk voor NAC, de ploeg die zich gisteravond handhaafde in de Eredivisie.

En

Zweedse spits op proef bij Ajax
Door: Leon Voskamp
09/05/2006 11:31


Fisnik Shala hoopt de komende tijd een contract af te dwingen bij Ajax. De 17-jarige aanvaller van Trelleborgs FF gaat volgens de krant Trelleborgs Allehanda op proef bij de Amsterdammers.
Veel ervaring in het Betaalde Voetbal heeft Shala niet. Het Zweedse talent speelde nog maar vier minuten voor het eerste van zijn club.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Fisnik Shala hoopt de komende tijd een contract af te dwingen bij Ajax.

Goed, we weten nu in ieder geval al hoe die in de volksmond genoemd gaat worden, stel dat ie daadwerkelijk komt
Reply
Nee, dat weet ik niet... hoe dan? hoe dan? Laat me eens lachen...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Denk er maar eens goed over na Treesong... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Visnix kom ik op maar verder ook niet...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
pisnek sheila?
fistelbek schaamhaar?
Reply
visstick faalhaas bekt ook wel lekker :lol:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Fisnik, Fisnik je moeder is een hoer...

Ja klinkt goed!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Pisnicht Allah?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
F is niks ha la Wink
Reply
Sha-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la-la

Denk ik.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Hoe lang ben je hiermee bezig geweest Mukkus? :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v? Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?vCtrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v? Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?vCtrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?Ctrl-c Ctrl-v?

Nee.
Ctrl-c Ctrl-v (ingedrukt houden)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
jij ongelofelijke EB!!

(ik heb m trouwens ff aangepast omdat ie de layout verneukte Tongue
Reply
sorrie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ronnie D. Wrote:visstick faalhaas bekt ook wel lekker :lol:

Faalhaas?
Jij bent teveel met een spelletje bezig..
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
waf Wrote:
Adder Wrote:
waf Wrote:het gerucht is dat kalou voor 4,5 mio verkocht wordt aan chelsea en dan bij feyenoord blijft spelen totdat hij een nederlands paspoort heeft.

woerts heeft dit vandaag ontkend. toch zullen er contacten met chelsea geweest zijn, want die oefenwedstrijd komt helemaal uit de lucht vallen (2 dagen na de openingswedstrijd tegen middlesbrough gepropt) en het lijkt mij aannemelijk dat deze onderdeel is van de deal.

woerts ontkent denk ik omdat kalou zelf dit ook moet willen. maar nogmaals, dat is mijn theorie.

Als ze hem echt voor 4,5 verkopen, dan komt het nooit meer goed met die club uit Rotterdam.
Ik wil niet zeggen dat het een wereldspeler is, maar voor zo'n fooi laten weggaan.... :crazy:

nog 1 jaar contract. wat moeten ze dan? kluivert leverde lekker veel op voor ajakkes. :roll:

bovendien blijft hij nog een jaar spelen en ontvangen we geld (met daarboven een wedstirjd tegen chelsea met een recette van een half mio of zo...

ik zou dit een prima oplossing vinden..

Ik wist niet dat hij nog maar een 1-jarig contract heeft.
Dan is het wel begrijpelijk, maar ik vind het nog steeds weinig.
Je hoeft alleen niet meteen een vergelijking met Ajax te trekken als ik je cluppie aanval. Bij Ajax is het beleid al jaren kut.
Maar dat verhaal bewaar ik wel weer voor en ander topic.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:Je hoeft alleen niet meteen een vergelijking met Ajax te trekken als ik je cluppie aanval. Bij Ajax is het beleid al jaren kut.
Maar dat verhaal bewaar ik wel weer voor en ander topic.

het gaat mij niet om ajakkes, het gaat mij er om dat dit ook bij jouw club gebeurt en ik gaf het meest sprekende voorbeeld. ook veel fainoidaanhangers hebben het over kutbeleid, maar ik vind dat een grote mate van onzin. contracten lopen af en als ze niet bij willen tekenen dan ben je gewoon nergens. als ze (of hun zaakwaarnemers) het in hun bol krijgen kun je er gewoon weinig tegen doen. soms zit het mee, soms zit het tegen.

ontdekt is overigens dat vorige week arnesen in rotterdam was en nu praat kalou met chelsea. de clubs zullen er dus wel uit zijn, nu kalou nog. arnesen komt hier immers niet bedelen of ze aub een oefenwedstrijd tegen fainoid mogen spelen....
Reply
Mooi man! Chelsea gaat pusvee én fnooit gebruiken om spelers te stallen. Ben benieuwd wanneer de instructies uit Engeland gaan komen over de uitslagen in de onderlinge wedstrijden. :roll:
Reply


Forum Jump: