The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
waf Wrote:ontdekt is overigens dat vorige week arnesen in rotterdam was en nu praat kalou met chelsea. de clubs zullen er dus wel uit zijn, nu kalou nog. arnesen komt hier immers niet bedelen of ze aub een oefenwedstrijd tegen fainoid mogen spelen....
En met de uitspraak van Rita zal ongetwijfeld Kalou ook akkoord gaan...
Reply
Quote:Remko Pasveer maakt een opmerkelijke overstap. De huidig reservedoelman van FC Twente verkast zo goed als zeker naar aartsrivaal Heracles Almelo.
De keeper is in het bezit van een aflopend contract en wil vertrekken. Bij Heracles zal hij net als in Enschede tweede keeper worden, ditmaal achter Martin Pieckenhagen. De 22-jarige goalie speelde tot nu toe veertien eredivisieduels, waarvan acht in de voorbije jaargang.

Tot nu toe dacht ik altijd dat het om een huurovereenkomst ging, ik was dan ook allerminst blij met dit nieuws. Ik heb het niet zo op gehuurde spelers. Ik wil spelers zien die vechten voor het zwart-wit. Pasveer heeft mischien nu die instelling als hij een langdurig contract tekent. Als Pieckenhagen blijft is Pasveer denk ik kansloos voor een basisplaats...
Reply
Frank van Mosselveld gaat een Noord-Brabantse overstap maken. De verdediger van Willem II staat op het punt een driejarig contract bij RKC Waalwijk te ondertekenen, meldt De Telegraaf vandaag. De 22-jarige speler hoeft enkel nog de medische keuring te doorstaan.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
en meteen nog maar een ander gerucht:


Edgar Davids terug naar Ajax?

AMSTERDAM, 10 mei 2006 12:16 - Het begint er steeds meer de schijn van te krijgen dat Ajax in gesprek is met Edgar Davids over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Net als bij de opvolging van Danny Blind zal ook nu de directie, omdat de club een beursnotering heeft, zwijgen als het graf. Maar dat doet Davids niet. Hij heeft dit weekend al zijn bedenkingen uitgesproken over nog een seizoen Tottenham Hotspur en zich afgevraagd of het niet beter is om naar huis te gaan. Huis betekent in dit geval Ajax. De Daily Mail gaat al zover dat de krant stelt dat Davids op het punt staat de Spurs te verruilen voor Ajax. In dat geval zou hij herenigd worden met een oud-Oranje-collega: Jaap Stam.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:en meteen nog maar een ander gerucht:


Edgar Davids terug naar Ajax?

AMSTERDAM, 10 mei 2006 12:16 - Het begint er steeds meer de schijn van te krijgen dat Ajax in gesprek is met Edgar Davids over een eventuele terugkeer naar Amsterdam. Net als bij de opvolging van Danny Blind zal ook nu de directie, omdat de club een beursnotering heeft, zwijgen als het graf. Maar dat doet Davids niet. Hij heeft dit weekend al zijn bedenkingen uitgesproken over nog een seizoen Tottenham Hotspur en zich afgevraagd of het niet beter is om naar huis te gaan. Huis betekent in dit geval Ajax. De Daily Mail gaat al zover dat de krant stelt dat Davids op het punt staat de Spurs te verruilen voor Ajax. In dat geval zou hij herenigd worden met een oud-Oranje-collega: Jaap Stam.

[Image: romboek4.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Klassieker!

Hoe ging ie ook al weer?

Nu eindelijk de reden voor de moord op 5.000 blanken in Kolwezi:

"Toen ik mijn zwart tropenbrilletje afzette, zag ik pas dat het blanken waren. Sorry..."
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Het gonst van de geruchten, het schijnt dat Jan Smit op een bijeenkomst heeft verklaard dat er een nieuwe aanvaller uit het oostblok wordt gehaald. Tarmo Tameelo wordt genoemd, en waar rook is, is vuur.

Voor diegene die hem niet kennen, lijstje van de gouden schoen:


1. 1. Luca Toni Fiorentina (Ita)
2. 4. Thierry Henry Arsenal (Eng)
3. 3. Samuel Eto’o Barcelona (Spa)
4. 2. Klaas-Jan Huntelaar Ajax/SC Heerenveen (Ned)
5. 11. Miroslav Klose Werder Bremen (Dui)
7. Kris Boyd Kilmarnock/Rangers (Sch)
4. David Villa Valencia (Spa)
8. 6. David Trezeguet Juventus (Ita)
9. 11. Pauleta Paris SG (Fra)
7. David Suazo Cagliari (Ita)
7. Ruud van Nistelrooy Man. United (Eng)
12. 10. Tarmo Neemelo FC TVMK (Est)

Overigens staat hij wel eerste in de lijst met gemaakte treffers, alleen wegen zijn goals niet zo zwaar als een goal in bv. Spanje.
Reply
Ach ja, als je zoveel goals hebt gescoord dan moet je toch wel enigzins kunnen voetballen. Ik vergelijk die competitie trouwens wel met de Hoofdklasse hier.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:Tarmo Tameelo wordt genoemd, en waar rook is, is vuur.

12. 10. Tarmo Neemelo FC TVMK (Est)


:roll: gaan jullie z'n broer kopen? :razz:

vmg Wrote:Ik vergelijk die competitie trouwens wel met de Hoofdklasse hier.

hoezo, omdat in de hoofdklasse ook gevoetbald wordt? :razz:
Reply
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Tarmo Tameelo wordt genoemd, en waar rook is, is vuur.

12. 10. Tarmo Neemelo FC TVMK (Est)


:roll: gaan jullie z'n broer kopen? :razz:

Shit, straks heb ik de naam van de toekomstige legendarische Heraclied verkeerd geschreven :wink:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Tarmo Tameelo wordt genoemd, en waar rook is, is vuur.

12. 10. Tarmo Neemelo FC TVMK (Est)


:roll: gaan jullie z'n broer kopen? :razz:

Shit, straks heb ik de naam van de toekomstige legendarische Heraclied verkeerd geschreven :wink:


Met Hirayama hebben jullie toch ook een mooie slag geslagen afgelopen seizoen =D>
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Tarmo Tameelo wordt genoemd, en waar rook is, is vuur.

12. 10. Tarmo Neemelo FC TVMK (Est)


:roll: gaan jullie z'n broer kopen? :razz:

Shit, straks heb ik de naam van de toekomstige legendarische Heraclied verkeerd geschreven :wink:


Met Hirayama hebben jullie toch ook een mooie slag geslagen afgelopen seizoen =D>

En spits Pieckenhagen =D>
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Tarmo Tameelo wordt genoemd, en waar rook is, is vuur.

12. 10. Tarmo Neemelo FC TVMK (Est)


:roll: gaan jullie z'n broer kopen? :razz:

Shit, straks heb ik de naam van de toekomstige legendarische Heraclied verkeerd geschreven :wink:

Deze vent is dit jaar al gekeurd, en vooral afgekeurd door Vitesse. Schijnt geen deuk in 'n pakkie boter te trappen. En de Estse competitie, tsja... 't Is dat ik daar niet woon, maar anders was ik daar topscorer. :wink:
Reply
:lol:
Reply
Flixieluv Wrote:Deze vent is dit jaar al gekeurd, en vooral afgekeurd door Vitesse. Schijnt geen deuk in 'n pakkie boter te trappen. En de Estse competitie, tsja... 't Is dat ik daar niet woon, maar anders was ik daar topscorer. :wink:

Net als Hirayama bij Feyenoord? Kuijt vond het niveau van Hirayama zelfs lachwekkend. Of Klavan bij Ajax? Een fitte Klavan is toch een vaste waarde in het elftal van ons. Zegt me dus niet zoveel.
Reply
Tjha, Kuijt.

Ik denk dat die gele Jap. in zijn loopbaan meer prijzen pakt dan Dirk "huilende kakkerlak" Kuijt.

Verwaand correct pisventje.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Flixieluv Wrote:Deze vent is dit jaar al gekeurd, en vooral afgekeurd door Vitesse. Schijnt geen deuk in 'n pakkie boter te trappen. En de Estse competitie, tsja... 't Is dat ik daar niet woon, maar anders was ik daar topscorer. :wink:

Net als Hirayama bij Feyenoord? Kuijt vond het niveau van Hirayama zelfs lachwekkend. Of Klavan bij Ajax? Een fitte Klavan is toch een vaste waarde in het elftal van ons. Zegt me dus niet zoveel.

hiradrama heeft zelf toegegeven lachwekkend te hebben gepresteerd bij fainoid. bij heracles had hij ook niet echt een basisplaats toch?

klavan ken ik niet. is dat de zoon dr. klavan uit koot en bie?
Reply
Tottenham close on Bulgarian ace

Berbatov has scored 20 league goals for Leverkusen this season
Tottenham are reportedly closing in on a £10.7m deal to sign Bulgaria striker Dimitar Berbatov from Bayer Leverkusen.
The 25-year-old is contracted to the Bundesliga outfit until 2009 but Spurs are willing to match the asking price.

Leverkusen sporting director Rudi Voller said in the Bild newspaper: "Tottenham have been in contact and are now prepared to pay the transfer fee.

"He wants something different and it is now Dimitar's decision but it hurts us to lose such a class player."

Berbatov stands second in the Bundesliga list of top-scorers behind German Miroslav Klose after netting 20 league goals for Leverkusen this season.

The Bulgarian, who has been capped 47 times, joined Leverkusen from CSKA Sofia six years ago.

Should he move to White Hart Lane, Spurs boss Martin Jol will add to his roster of strikers that includes Robbie Keane, Jermain Defoe and Mido.

However, Egyptian international Mido is coming to the end of his 18-month loan spell and a succession of injuries means Jol may not take up the option to sign him permanently.
Reply
kut, die had fainoid op het oog als eventueel opvolger voor kuijt.... als spurs zich geplaatst had voor cl was kuijt voor hen een optie geweest denk ik...
Reply
[quote="waf"]kut, die had fainoid op het oog als eventueel opvolger voor kuijt.... als spurs zich geplaatst had voor cl was kuijt voor hen een optie geweest denk ik...[/quote]

En omgekeerd.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
waf Wrote:kut, die had fainoid op het oog als eventueel opvolger voor kuijt.... als spurs zich geplaatst had voor cl was kuijt voor hen een optie geweest denk ik...

Andersom denk ik waf. Zij waren dan voor Kuijt een optie, Kuijt is voor hen nog steeds een optie.
Reply
waf Wrote:hiradrama heeft zelf toegegeven lachwekkend te hebben gepresteerd bij fainoid. bij heracles had hij ook niet echt een basisplaats toch?

klavan ken ik niet. is dat de zoon dr. klavan uit koot en bie?

Hirayama is niet altijd verzekerd van een basisplaats maar hij krijgt die nog wel. Binnen de 16 meter is hij uiterst gevaarlijk, daarbuiten kan hij echter weinig beginnen. Hij is jong, geef hem de kans. Ik weet zeker dat Hirayama volgend jaar van waarde voor ons is. Bovendien kon hij na zijn eerste invalbeurt al niet meer stuk, persoonlijk schoot hij ons naar de 3 punten in Den Haag!

Klavan heeft het merendeel van het seizoen met een blessure mogen toekijken. In het begin van het seizoen was hij al aardig goed op linksachter, na zijn blessure keerde hij terug in het centrum van de verdediging waar hij nog meer indruk maakte. Overigens kan hij ook op het middenveld uit de voeten. Fouten maken zie ik hem zelden en hij heeft de techniek om een mannetje uit te spelen. Kortom een hele nuttige speler voor Heracles!

Lees overigens net dat Neemelo heeft getekend bij Helsingborg. Dat gerucht kan dus de prullenbak in. Wordt dus een andere speler uit het oostblok waarschijnlijk.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
waf Wrote:hiradrama heeft zelf toegegeven lachwekkend te hebben gepresteerd bij fainoid. bij heracles had hij ook niet echt een basisplaats toch?

klavan ken ik niet. is dat de zoon dr. klavan uit koot en bie?

Hirayama is niet altijd verzekerd van een basisplaats maar hij krijgt die nog wel. Binnen de 16 meter is hij uiterst gevaarlijk, daarbuiten kan hij echter weinig beginnen. Hij is jong, geef hem de kans. Ik weet zeker dat Hirayama volgend jaar van waarde voor ons is. Bovendien kon hij na zijn eerste invalbeurt al niet meer stuk, persoonlijk schoot hij ons naar de 3 punten in Den Haag!

Klavan heeft het merendeel van het seizoen met een blessure mogen toekijken. In het begin van het seizoen was hij al aardig goed op linksachter, na zijn blessure keerde hij terug in het centrum van de verdediging waar hij nog meer indruk maakte. Overigens kan hij ook op het middenveld uit de voeten. Fouten maken zie ik hem zelden en hij heeft de techniek om een mannetje uit te spelen. Kortom een hele nuttige speler voor Heracles!


Dat hij niet altijd een basisplaats had was gewoon een grote fout van de trainer. Hij had zich direct al bewezen en de keren dat hij er niet instond ging het stukken minder, pas aan het eind van de competitie ging het ook prima wanneer hij er niet instond.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Dat hij niet altijd een basisplaats had was gewoon een grote fout van de trainer. Hij had zich direct al bewezen en de keren dat hij er niet instond ging het stukken minder, pas aan het eind van de competitie ging het ook prima wanneer hij er niet instond.
'

In het begin had ik Hirayama inderdaad liever zien spelen ipv Tamerus of Quansah. Maar rond Februari bakte Hirayama er ook niks meer van en kon hij beter even op de bank plaats nemen. Gelukkig leek hij in de laatste paar wedstrijden weer iets scherper. We zullen zien wat hij volgend jaar gaat brengen, ik ga er vanuit dat hij van waarde zal zijn.
Reply
edit
Reply
Dugarry Wrote:
waf Wrote:kut, die had fainoid op het oog als eventueel opvolger voor kuijt.... als spurs zich geplaatst had voor cl was kuijt voor hen een optie geweest denk ik...

Andersom denk ik waf. Zij waren dan voor Kuijt een optie, Kuijt is voor hen nog steeds een optie.

Neeeeeheeeeee!!!!!!! Dirk was altijd al een optie voor Tottenham (ze wilden hem namelijk al een paar keer inlijven.) Tottenham was alleen optie voor Dirk als ze CL zouden halen, anders schiet hij er qua Europacup namelijk niks mee op. :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:kut, die had fainoid op het oog als eventueel opvolger voor kuijt.... als spurs zich geplaatst had voor cl was kuijt voor hen een optie geweest denk ik...

Andersom denk ik waf. Zij waren dan voor Kuijt een optie, Kuijt is voor hen nog steeds een optie.

Neeeeeheeeeee!!!!!!! Dirk was altijd al een optie voor Tottenham (ze wilden hem namelijk al een paar keer inlijven.) Tottenham was alleen optie voor Dirk als ze CL zouden halen, anders schiet hij er qua Europacup namelijk niks mee op. :roll:

Maar dan speelt hij wel in een echte competitie ipv onze mickey mouse competitie.
Bangkok resident.
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Dugarry Wrote:
waf Wrote:kut, die had fainoid op het oog als eventueel opvolger voor kuijt.... als spurs zich geplaatst had voor cl was kuijt voor hen een optie geweest denk ik...

Andersom denk ik waf. Zij waren dan voor Kuijt een optie, Kuijt is voor hen nog steeds een optie.

Neeeeeheeeeee!!!!!!! Dirk was altijd al een optie voor Tottenham (ze wilden hem namelijk al een paar keer inlijven.) Tottenham was alleen optie voor Dirk als ze CL zouden halen, anders schiet hij er qua Europacup namelijk niks mee op. :roll:

Lees mijn post nog een rustig deur GZ.

Tottenham was ene optie voor Dirk als ze CL hadden gehaald. VOor Tottenham is Kuijt nog steeds een optie om hen te komen versterken.

Begrijpend lezen.... :8:
Reply
Dugarry Wrote:
waf Wrote:kut, die had fainoid op het oog als eventueel opvolger voor kuijt.... als spurs zich geplaatst had voor cl was kuijt voor hen een optie geweest denk ik...

Andersom denk ik waf. Zij waren dan voor Kuijt een optie, Kuijt is voor hen nog steeds een optie.

helemaal niet andersom. als kuijt daar niet heen wil is het geen optie, indien kuijt daar wel heen wil is het voor hen een optie.
Reply
Voor hen is Kuijt nog steeds een optie, dat zou jij als lid van "het legioen" toch moetne weten. Echter is Tottenham voor Kuijt geen opotie meer.

Nu zul je wel weer alle zuilen bijzetten om je miskleun alla Zonderland recht te lullen, maar helaas omschreef je het gewoon fout.

Toch begreep ik, slim als ik ben, wel wat jij bedoelde hoor wafje.
Reply


Forum Jump: