16-05-2006, 11:20 AM
Het is inmiddels 11:20 uur, van mij mogen ze beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
HAMBURG
|
16-05-2006, 11:20 AM
Het is inmiddels 11:20 uur, van mij mogen ze beginnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
16-05-2006, 11:21 AM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:ad ad ad, je praat weer naar je eigen team toe. net als marco van B. naar zijn selectie. als je massu niet had zag je in hem ook geen halve finalist waarschijnlijk. vond de kans dat massu 1 punt pakt veel te groot om hem te nemen. Davy is gewoon een graveltopper, alleen niet in vorm. maar dat kan er zomaar zijn.Massu is ook een graveltopper die veel meer partijen op gravel heeft gewonnen dan Davy dit jaar. En nogmaals, Davy lijkt me niet 100% fit. En dan nog :| . Tuurlijk praat je naar je team toe, want je gaat geen spelers verdedigen die je zelf niet opstelt toch :roll: Lijkt me logisch en is natuurlijk een beetje flauw argument van CC.
16-05-2006, 11:24 AM
Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:ad ad ad, je praat weer naar je eigen team toe. net als marco van B. naar zijn selectie. als je massu niet had zag je in hem ook geen halve finalist waarschijnlijk. vond de kans dat massu 1 punt pakt veel te groot om hem te nemen. Davy is gewoon een graveltopper, alleen niet in vorm. maar dat kan er zomaar zijn.Massu is ook een graveltopper die veel meer partijen op gravel heeft gewonnen dan Davy dit jaar. En nogmaals, Davy lijkt me niet 100% fit. oneens. voorbeeld: ik heb saretta en geen Ferrer. Die spelen morgen tegen elkaar. je zal mij niet horen zeggen dat Saretta dat gaat winnen. absoluut niet. zowel davy-massu als ferrer-saretta vind ik 70-30. Maar goed, ik snap ad ook wel en heb al vaker gezegd dat ik zijn fanatisme erg waardeer. dit is hier een voorbeeld van.
Niets is sterker dan dat ene woord...
16-05-2006, 11:25 AM
kan iemand hier even de link van het scorebord plaatsen?
16-05-2006, 11:26 AM
centre court Wrote:Dat is een hele andere speler die zeer waarsch niet in staat is ver te komen.Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:ad ad ad, je praat weer naar je eigen team toe. net als marco van B. naar zijn selectie. als je massu niet had zag je in hem ook geen halve finalist waarschijnlijk. vond de kans dat massu 1 punt pakt veel te groot om hem te nemen. Davy is gewoon een graveltopper, alleen niet in vorm. maar dat kan er zomaar zijn.Massu is ook een graveltopper die veel meer partijen op gravel heeft gewonnen dan Davy dit jaar. En nogmaals, Davy lijkt me niet 100% fit.
16-05-2006, 11:27 AM
centre court Wrote:Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:ad ad ad, je praat weer naar je eigen team toe. net als marco van B. naar zijn selectie. als je massu niet had zag je in hem ook geen halve finalist waarschijnlijk. vond de kans dat massu 1 punt pakt veel te groot om hem te nemen. Davy is gewoon een graveltopper, alleen niet in vorm. maar dat kan er zomaar zijn.Massu is ook een graveltopper die veel meer partijen op gravel heeft gewonnen dan Davy dit jaar. En nogmaals, Davy lijkt me niet 100% fit. Het gaat hier om de keuze voor Massu toch? Dat vind ik een hele logische keuze en al helemaal geen 70/30 :wink:
16-05-2006, 11:27 AM
centre court Wrote:kan iemand hier even de link van het scorebord plaatsen?<!-- m --><a class="postlink" href="http://dtb-tennis.rent-a-cluster.net/">http://dtb-tennis.rent-a-cluster.net/</a><!-- m --> Monfils break achter ![]()
16-05-2006, 11:33 AM
Monfils breakt terug maar Murray breakt weer. Dit zal wel weer zo'n hele lange Monfils-partij worden die hij hopelijk winnend afsluit. Massu, Horna en Haas zijn belangrijker maar hij moet het toch ook gaan doen deze week.
16-05-2006, 11:33 AM
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:kan iemand hier even de link van het scorebord plaatsen?<!-- m --><a class="postlink" href="http://dtb-tennis.rent-a-cluster.net/">http://dtb-tennis.rent-a-cluster.net/</a><!-- m --> Komt goed :wink:
16-05-2006, 11:35 AM
Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:kan iemand hier even de link van het scorebord plaatsen?<!-- m --><a class="postlink" href="http://dtb-tennis.rent-a-cluster.net/">http://dtb-tennis.rent-a-cluster.net/</a><!-- m --> Als we hem met zijn allen aanmoedigen, dan moet het goed gaan!! : ![]()
16-05-2006, 11:38 AM
Wel 4-2 achter en nu weer 30-30 op eigen service. Kom op jongen, pak die vorm van vorige week tegen Roddick weer op!
16-05-2006, 11:42 AM
Komop Murray!!!
16-05-2006, 11:43 AM
_Tampie Wrote:Komop Murray!!! Hey ga jij ff lekker buiten spelen :wink:
16-05-2006, 11:43 AM
Tripplexxx Wrote:_Tampie Wrote:Komop Murray!!! Hehe : ![]()
16-05-2006, 11:44 AM
Halve finalisten:
Ferrer Davydenko Ljubicic Gaudio Maar dit wordt de week van de verrassingen dus allevier halen het niet :8: .
16-05-2006, 11:45 AM
Tripplexxx Wrote:_Tampie Wrote:Komop Murray!!! Haha ik zit al buiten. Monfils breekt terug, maar Andy mag straks nogmaals voor de eerste set serveren. Come on!!!
16-05-2006, 11:47 AM
_Tampie Wrote:Tripplexxx Wrote:_Tampie Wrote:Komop Murray!!! Andy's vormen normaal gesproken geen probleem voor Monfils (zie vorige week), dus vandaag mag dat ook niet zo zijn!!
16-05-2006, 11:47 AM
Monfils heeft pas een keer deze set zijn service gehouden, dat is niet best
![]()
16-05-2006, 11:48 AM
Genomico Wrote:De set gaat nu wel vrij eenvoudig naar deze Andy..._Tampie Wrote:Tripplexxx Wrote:_Tampie Wrote:Komop Murray!!!
16-05-2006, 11:50 AM
Ad Wim Wrote:Monfils heeft pas een keer deze set zijn service gehouden, dat is niet best 1 uit 5 inderdaad en Murray ook maar 2 uit 4. Iets te voorbarig overigens, want Gael komt terug tot deuce na 15-40.
16-05-2006, 11:50 AM
Ad Wim Wrote:Genomico Wrote:De set gaat nu wel vrij eenvoudig naar deze Andy..._Tampie Wrote:Tripplexxx Wrote:_Tampie Wrote:Komop Murray!!! Nee hoor....
16-05-2006, 11:52 AM
Denk dat Murray alweer kramp heeft :razz:
16-05-2006, 11:53 AM
monfie komt terug tot 4-5*. dat moet vertrouwen geven!! allez!
16-05-2006, 11:55 AM
Horna heeft het niet eenvoudig met Max. Horna was ook mijn grootste en laatste gok. Sinds zijn toernooiwinst in Acapulco heeft hij bar weinig laten zien op gravel. Maar de loting leek me toch duidelijk in zijn voordeel. Maar blijkbaar nog niet echt...
16-05-2006, 11:58 AM
2 sp's voor Murray op eigen service
![]()
16-05-2006, 12:00 PM
hrbaty pakt de 1e set. dat is goed want die is minder gekozen dan mayer, maar monfils en horna lopen toch wel te fucken. en juist die 2 heb ik.
16-05-2006, 12:03 PM
Mooi mooi mooi eerste set voor Murray. Maar het is nog lang niet gedaan.
16-05-2006, 12:04 PM
Monfils meteen in zijn eerste opslagbeurt van 40-30 naar bp :cry:
16-05-2006, 12:06 PM
monfils begint meteen te prutsen weer in de 1e set. hou die service nou toch eens makkelijk kereltje. murray op gravel, kom op zeg.
16-05-2006, 12:08 PM
En ja hoor, meteen de break voor Murray :letitallout:
Murray trouwens wel halve finale RG voor junioren vorig jaar.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|