The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

HAMBURG
Tussenstanden:
Kiefer-Melzer 6-2 3-6 5-2*
Simon-Rusedski 6-1 *0-0
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
simon 6-1 3-0!
Reply
simon wint makkelijk en zo ineens komt Gaudio op 't scorebord. Gaat weer niet geweldig met hem. 6-2 3-6 tegen Martin. Al heeft nr. 1 Woerdies Martin gekozen, hij moet wel winnen, gaudio is uiteraard vaker gekozen.
Volandri kan ook een troef van me worden. Hij wint de 1e set makkelijk van Pashanski. Schuetller-Dlouhy boeit niet veel. Laat de laatste maar winnen.
Reply
Martin-Gaudio *2-1 in de 3e set. 3 makkelijke breaks. :Big Grin

4 breaks nu. 2-2 dus. En Gaudio weer 15-30 op eigen service. :8:

volandri heeft de snelle zege bijna binnen en oook schuetler lijkt te gaan winnen nu.
Reply
Ik denk dat Simon best van Gaudio kan winnen, dus van mij mag Gaston zegevieren vandaag. Dan is woerdie iig ook een speler kwijt en is het Stepanek vs. Monaco.
Reply
centre court Wrote:simon wint makkelijk en zo ineens komt Gaudio op 't scorebord. Gaat weer niet geweldig met hem. 6-2 3-6 tegen Martin. Al heeft nr. 1 Woerdies Martin gekozen, hij moet wel winnen, gaudio is uiteraard vaker gekozen.
Volandri kan ook een troef van me worden. Hij wint de 1e set makkelijk van Pashanski. Schuetller-Dlouhy boeit niet veel. Laat de laatste maar winnen.

Onze troef samen met Arco en Kuiper.

Mijn troef deze week is toch echt Ferrer, als enige gekozen. [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:simon wint makkelijk en zo ineens komt Gaudio op 't scorebord. Gaat weer niet geweldig met hem. 6-2 3-6 tegen Martin. Al heeft nr. 1 Woerdies Martin gekozen, hij moet wel winnen, gaudio is uiteraard vaker gekozen.

Haggie, daar is de man van de stats eindelijk! :8:
Volandri gaat 't goed doen deze week denk ik. Ferrer kan er tegen JCF afliggen, maar ook 't toernooi winnen. mooie gok. wel een dure.
Reply
centre court Wrote:Martin-Gaudio *2-1 in de 3e set. 3 makkelijke breaks. :Big Grin

volandri heeft de snelle zege bijna binnen en oook schuetler lijkt te gaan winnen nu.

*3-2 Martin! 5 breaks! :Big Grin En dat balletje staat echt goed hoor.
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:Martin-Gaudio *2-1 in de 3e set. 3 makkelijke breaks. :Big Grin

*3-2 Martin! 5 breaks! :Big Grin En dat balletje staat echt goed hoor.

Komt weer een break aan :razz:
Reply
centre court Wrote:
Haggie Wrote:

Haggie, daar is de man van de stats eindelijk! :8:
Volandri gaat 't goed doen deze week denk ik. Ferrer kan er tegen JCF afliggen, maar ook 't toernooi winnen. mooie gok. wel een dure.

Ferrer: 1700euro
Ferrero: 1550euro

Ferrero heeft mij vorige week ernstig teleurgesteld, mijn keuze was duidelijk...
Volandri gaat hopelijk schitteren idd, een finale tegen Ferrer zou mooi zijn :8:
Reply
Dit kan niet waar zijn. Of dit zijn allemaal breaks of de 2e set waren allemaal breaks. :eeeek:
Reply
Wel kutscoreboard, ik moet telkens zelf vernieuwen
Reply
15-30 opnieuw...
Reply
4-3* gaudio nu. Is Gaudio de eerste die zijn game houd deze set of is die eigenlijk een break? :roll:
Reply
Hij gaat nu op weg naar 5-3. GSM zou je zeggen, met een eigen service en een service van martin :wink:
Reply
6-4 Gaston in de 3e
Reply
Haas 4-1 achter tegen Soderling. Hoe kan dit?! Soderling verloor verdomme in straight van Kohlschreiber!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
soderling serveert op 5-2 voor de 1e set. lekkere meevaller, al hebben alleen adje en buurs de duitser.
Reply
6-2 soderling. een zege van de zweed zou mijn troef Monaco kansen bieden.
Reply
centre court Wrote:6-2 soderling. een zege van de zweed zou mijn troef Monaco kansen bieden.

Precies! Reden genoeg om de Zweed aan te moedigen! Kom op Robin!
Reply
monaco is toch geen troef? door vele gekozen
Reply
Haas geeft 40-0 voorsprong weg :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:monaco is toch geen troef? door vele gekozen

in de excellsheet alleen door tampie, bea, cc en haggie.
Reply
Voor mij is Monaco wel een troef, Woerdies en Buurs missen hem.
Reply
buurs Wrote:Haas geeft 40-0 voorsprong weg :letitallout:

haas geeft op. zat net te kijken op Sport 1. haas was totaal buiten adem na elk punt. soderling door dus.
Reply
centre court Wrote:
buurs Wrote:Haas geeft 40-0 voorsprong weg :letitallout:

haas geeft op. zat net te kijken op Sport 1. haas was totaal buiten adem na elk punt. soderling door dus.

Niet te geloven dit Icon_evil :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
haas wordt getrakteerd op een flink fluitconcert. kreeg ook flink alle hoeken te zien. totaal uitgeput was ie. en wat een lucky loser is soderling zeg. lag er in de qualies al uit en nu in de 2e ronde tegen monaco. vamos juan!
Reply
Ach, dit kan er ook nog allemaal wel bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ach, dit kan er ook nog allemaal wel bij.

Het zit jou ook niet mee zeg :roll:

Wel raar, dat het bijna iedere week alleen jou overkomt :8:

Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:nalbi, roger, rafael en almagro doen niet mee en jij heb nog een euro tekort? dan wordt het een week van de foute keuzes
Icon_question
en ad wat lees ik bij tennismanager 2006 forum...dit is echt mijn ergtste week met foute beslissingen. en gster wist jenog niet wat ik bedoelde...dit dus!!
Reply

Forum Jump: