The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

HAMBURG
kooltje Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:5 euro op Ancic ( 2.28 ) en 5 euro op Soderling ( 2.10 ).

droog brood vanavond :roll:
vind 5 euro op robin ook een beetje geld weggeven. radek in vorm en hij met moeite langs monaco
Soderling is ongeveer net zo goed bezig op gravel als Stepanek dit jaar. Bovendien is een overwinning op Monaco knapper dan eentej op Phau. Niet zo'n hele gekke keuze dus.
En een beetje makkelijk om dat achteraf te zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai, Robredo had 15-40 op de service van Mathieu maar PHM wint de game alsnog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:

vind 5 euro op robin ook een beetje geld weggeven. radek in vorm en hij met moeite langs monaco
Soderling is ongeveer net zo goed bezig op gravel als Stepanek dit jaar. Bovendien is een overwinning op Monaco knapper dan eentej op Phau. Niet zo'n hele gekke keuze dus.

was ook op zeker voor soderling gegaan. had ook gedacht dat ie zou winnen. en voor die quote had ik 'm helemaal gepakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We zijn het wel gevaarlijk vaak eens deze week, CC. Misschien omdat we beiden niet zo best gaan :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:

ik heb het vooraf gezegd door zelf op radek te wedden
Reply
acacuso breekt naar 6-5...das lekker voor unibet en niet voor TM. Robredo wel op weg naar overwinning. 5-3 in de tweede
Reply
Dat zijn de betere uitslagen!!
Reply
Jippie, Robredo wint hem. Nu Gonzalez nog!
Reply
hup verdasco. :8:
Reply
Het staat nu geloof ik 2-2 in onze onderlinge competitie van vandaag. De rest hebben we allemaal gelijk.
Reply
Hup Fernando! :wink:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Behalve bij Ancic gaat het bij de rest wel erg gemakkelijk.
Reply
gonzo moet winnen..kom op jongen..laat fernando alle hoeken van het veld zien
Reply
Eens.

En Davy zou ook leuk zijn.
Reply
ja want dat betekent dat niemininen niet meer dan 15 punten krijgt
Reply
acasuso pakt ereste set
Reply
En dat Davy er 25 krijgt voor mijn MV-team.
Reply
Jose raakt op stoom =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wel jammer dat hij dan in de eerste game meteen 2 bp's onbenut laat.
Reply
Maar hij breakt alsnog =D>
Reply
ben chucho weer aan 't kijken. heerlijke speler. heb er een nieuwe held bij!
Reply
3e is raak =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:ben chucho weer aan 't kijken. heerlijke speler. heb er een nieuwe held bij!
Je zou hem maar niet hebben deze week.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:ben chucho weer aan 't kijken. heerlijke speler. heb er een nieuwe held bij!

kan me alleen kooltje herinneren... en die heeft weer andere goeie. :wink:
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

ja heb gegokt en verloren op ivan ljubicic. wees maar blij anders had het een reuzensprong geweest
Reply
kooltje Wrote:
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:

ja heb gegokt en verloren op ivan ljubicic. wees maar blij anders had het een reuzensprong geweest

die kan jij ook wel een keer gebruiken lijkt me :wink:
Reply
ja dodelijk weekie wintersport, ff snel invullen wat achteraf niet goed is gegaan
Reply
Ik was even vergeten wat voor een vechter Dikke Jan is. 0-3, 3-3 nu. Wel slecht van Chucho trouwens, hij stond 40-15 voor in de vorige game.
Reply
en acasuso beslist de wedstrijd 5-3, das lekker 35 eurootjes
Reply
30-15 Smile ..2pnt te gaan!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply

Forum Jump: