The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Michaela Krajicek
Micha nu op de baan tegen Myskina. Als ze dit wint dan hoort ze toch echt bij de top!!
Reply
1e set helaas verloren met 6-2 Sad
Reply
Aj, stond met 2-1 voor toen ik mijn vorige bericht typte...
Reply
2de set staat ze echter wel meteen met een break voor. 0-2 dus

edit

en meteen weer teruggebroken Sad 1-2
Reply
6-6 2de set !
Reply
Komop Micha, een finale tegen Peer mag je toch niet laten schieten...
Reply
Ajjj.... Myskina wint met 6-2 7-6
Reply
Aj, Krajicek meteen de eerste ronde al tegen Schnyder, maar ik denk dat ze die best kan hebben met haar power slagen.
Reply
Genomico Wrote:Aj, Krajicek meteen de eerste ronde al tegen Schnyder, maar ik denk dat ze die best kan hebben met haar power slagen.
Dat denk ik toch niet. Het zit haar iig niet mee qua loting op de Grand Slams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het zal een wedstrijd van de "tranen" worden.

Schnyder - Krajicek 6-1 3-0 opgve
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het begint over een kwartiertje en wordt live uitgezonden. Ik sta aan te moedigen voor de TV!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Het begint over een kwartiertje en wordt live uitgezonden. Ik sta aan te moedigen voor de TV!

Ik ga rustig zitten als je het niet erg vind :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hoe graag ik ook Nederland 2 wil steunen, ik hoor toch echt veel liever Evert Sneider dan Marcella "wat een atleet!" Mesker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit gaat 6-1 6-1 worden :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:Het zal een wedstrijd van de "tranen" worden.

Schnyder - Krajicek 6-1 3-0 opgve

Let op :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Krajicek wordt gewoon weggespeeld op dit moment. Hoe ze reageert op de dropshots van Schnyder( nu al 5 scorend) lijkt me een gebrek aan gogme. Het is niet alleen dat ze het fysiek niet kan belopen, maar ze ziet en reageert ook nog eens veels te laat. :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ze zucht en kreunt en het gaat dramatisch.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
nog 1 game te gaan voor opgave.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
buurs Wrote:Dit gaat 6-1 6-1 worden :roll:
Je zou wel eens gelijk kunnen gaan krijgen. Jeetje, wat wordt ze weggespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
gister zag ik een interview met michaela en ook een van haar begeleiders (coach?) bij studio sport. kan iemand bevestigen dat dat jos klaassen was? daar heb ik vroeger een tenniskamp bij gehad.

echt een kutloting voor haar trouwens. maar ze blijft imo veel te langzaam voor de top......
Reply
Kleine Kraai begint winners te slaan. Kans op een break wellicht??
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
weer iets te voorbarig.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ze wint iig haar service een keertje gemakkelijk. Nu ff alle zenuwen van zich af gooien en onbevangen gaan retourneren.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Afgelopen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Geen tranen dit keer, ze wordt langzaamaan volwassen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Geen tranen dit keer, ze wordt langzaamaan volwassen.

Misschien geen tranen, maar ook geen niveau. Ze komt vreselijk tekort in dit soort wedstrijden....
Reply
waf Wrote:gister zag ik een interview met michaela en ook een van haar begeleiders (coach?) bij studio sport. kan iemand bevestigen dat dat jos klaassen was? daar heb ik vroeger een tenniskamp bij gehad.

echt een kutloting voor haar trouwens. maar ze blijft imo veel te langzaam voor de top......

Het was Hans Felius
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:
waf Wrote:gister zag ik een interview met michaela en ook een van haar begeleiders (coach?) bij studio sport. kan iemand bevestigen dat dat jos klaassen was? daar heb ik vroeger een tenniskamp bij gehad.

echt een kutloting voor haar trouwens. maar ze blijft imo veel te langzaam voor de top......

Het was Hans Felius

aha, dank u. nou dan weten jullie iig dat hij verdraaid veel op jos klaassen lijkt. :wink:
Reply
waf Wrote:
joep Wrote:
waf Wrote:gister zag ik een interview met michaela en ook een van haar begeleiders (coach?) bij studio sport. kan iemand bevestigen dat dat jos klaassen was? daar heb ik vroeger een tenniskamp bij gehad.

echt een kutloting voor haar trouwens. maar ze blijft imo veel te langzaam voor de top......

Het was Hans Felius

aha, dank u. nou dan weten jullie iig dat hij verdraaid veel op jos klaassen lijkt. :wink:

Heel fijn. Zullen we onthouden :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Laten we niet vergeten dat Mischa deze week weer een halve finale haalt. Weliswaar een fluttoernooitje waar ze ook nog als 2e geplaatst was, maar ik vind het wel een vermelding waard.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: