The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
de baan zal wel trager worden..maar geen discussies aub!!
Reply
Matador! Wrote:Haha, regen!! =D>

hij zit gewoon te kijken die ouwe schuinsmarcheerder. :Big Grin

welke pot kijk jij?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Nu kiezen tussen Monfils-Murray op NOS of Haas-Schuettler op Eurosport.

lijkt me duidelijk. monfils-murray dus. kijken hoelang murray 't volhoud zonder kramp te krijgen. :8:

rochus-faurel blijft gewoon op de belg, dus 3 keuzes.
Ik vind die twee niet echt leuk om naar te kijken. Geef me dan Haas maar of Baghdatis-Portas.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:de baan zal wel trager worden..maar geen discussies aub!!

heb vandaag niemand spelen, dus mij boeit 't niet. :wink:
Reply
kooltjes held roitman op de baan. ik gun 't m wel dat ie wint.
Reply
nog een belangrijke. montanes gaat zijn partij afmaken. hij moet er heel snel uit. hopelijk weet ginperi zich te herpakken. anders tegen galvani mag 't ook.
Reply
verdasco en rochus, de mannen die er deze morgen uit moesten gaan me iets te snel.
Reply
centre court Wrote:
Matador! Wrote:Haha, regen!! =D>

hij zit gewoon te kijken die ouwe schuinsmarcheerder. :Big Grin

welke pot kijk jij?

Heb de radio op en tannis staat op de achtergrond aan, zonder geluid. Eerlijk gezegd heb ik geen idee wie er op de baan staan, maar het is de NOS en er doet neger mee.
Reply
centre court Wrote:kooltjes held roitman op de baan. ik gun 't m wel dat ie wint.
dat vind ik nou leuk...en let maar op hij gaat verrassen!
Reply
Verdasco gaat inderdaad verrassend snel.

Baghdatis lijkt te gaan winnen van Portas, dat is het eerste goede nieuws.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Maar ik snap dan niet dat je Verdasco wel neemt en Rochus niet.

Omdat Verdasco de halve finale gaat halen :Big Grin
Reply
montanes levert een break in en mist al 2 mps. hij serveert nu voor de 2e keer voor de wedstrijd op 5-4.
Reply
Haas speelt goed zeg. Balen dat hij in hamburg een allergische reactie, anders had hij in de finale gestaan ipv Stepanek.
Reply
montanes 3 mp's...roitman gebroken
Reply
Montanes wint, tweede goede nieuws.
Reply
Ad Wim Wrote:Haas speelt goed zeg. Balen dat hij in hamburg een allergische reactie, anders had hij in de finale gestaan ipv Stepanek.

Wat een onvoorstelbare flauwekul....jij vuile opportunist :wink:
Reply
kooltje Wrote:montanes 3 mp's...roitman gebroken
Je wist toch dat Hrbaty ooit de halve finale op RG heeft gehaald en erg goed is in best-of-five?
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:montanes 3 mp's...roitman gebroken
Je wist toch dat Hrbaty ooit de halve finale op RG heeft gehaald en erg goed is in best-of-five?
ja dat wist ik..maar ook dat hij al een tijd niet veel gepresteerd heb. en het is pas de eerste set
Reply
baghdatis Icon_evil
Reply
Monfils en Murray zijn misschien de toekomst van het tennis, maar wat missen zijn power zeg! Lopen en leuke ballen slaan kunnen ze wel, maar ze missen toch echt wapens en vooral power.
Reply
Ad Wim Wrote:Monfils en Murray zijn misschien de toekomst van het tennis, maar wat missen zijn power zeg! Lopen en leuke ballen slaan kunnen ze wel, maar ze missen toch echt wapens en vooral power.

Zonet een hele mooie rally, maar ze maken ook wel erg veel fouten. Die Murray oogt ook ontiegelijk laks
Reply
En ze ogen allebei traag. Hopelijk ontwikkelen ze meer power in de komende jaren zodat we niet allemaal Nadalletjes krijgen over 5 jaar.
Reply
Baghdatis weer op Eurosport, eindelijk weer juichen voor iemand!
Reply
Monfils en Murray al drie kwartier bezig en het staat pas 4-3. Murray zal dus in drie moeten winnen, anders redt hij het fysiek niet.
Reply
murray had breakkansen voor 4-0 en nu gaat ie de set zo verliezen met 6-3. :eeeek:
Reply
Vreselijk om naar te kijken. Ik kan niet wachten op Safin-Gonzalez.
Reply
Simon ook begonnen, allez Gilles! Doe het voor het vaderland!
Reply
Come on Gilles!!
Reply
Chela van 3-5 naar 5-5. Gunstig, maar wel te laat vrees ik. Heel gek dat Verdasco zo makkelijk gaat tegen Chela.
Reply
Chela breakt Verdasco, positief!!
Reply

Forum Jump: