The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
Simon verliest wel de set, maar ik zie het nu wel wat positiever in.

Wel kut dat Verdasco Chela breakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
2 bp hernandez
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
WTF SIMON! :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Monfils en Murray zijn misschien de toekomst van het tennis, maar wat missen zijn power zeg! Lopen en leuke ballen slaan kunnen ze wel, maar ze missen toch echt wapens en vooral power.

Hoe kom je er nu weer bij dat Monfils geen power heeft?!?! Dat wordt de nieuwe Roddick...
Reply
Chela gooit de handdoek in de ring zo lijkt t....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Tripplexxx Wrote:Chela gooit de handdoek in de ring zo lijkt t....

Mooi!! Op naar de halve finale!!
Reply
baghdatis wint
Reply
Simon wint van Verdasco en Gaudio op gravel en gaat nu voor eigen publiek verliezen van Hernandez :eeeek:
Reply
Scorebord in de war.... :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Monfils en Murray zijn misschien de toekomst van het tennis, maar wat missen zijn power zeg! Lopen en leuke ballen slaan kunnen ze wel, maar ze missen toch echt wapens en vooral power.

Hoe kom je er nu weer bij dat Monfils geen power heeft?!?! Dat wordt de nieuwe Roddick...
Hou toch op! Dan moet hij toch echt nog even in het krachthonk gaan spelen. Nu is het alleen maar lopen, hoor. Hij slaat zijn service nauwelijk boven de 200 kmh. De nieuwe Roddick Undecided
Reply
Ad Wim Wrote:Simon wint van Verdasco en Gaudio op gravel en gaat nu voor eigen publiek verliezen van Hernandez :eeeek:

Als je een keer van goede spelers wint, wil dat niet zeggen dat je altijd een constant niveau hebt.
Reply
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:

Hou toch op! Dan moet hij toch echt nog even in het krachthonk gaan spelen. Nu is het alleen maar lopen, hoor. Hij slaat zijn service nauwelijk boven de 200 kmh. De nieuwe Roddick Undecided

ik vind ze ook juist wel voor power hebben allebei. snapte je eerdere opmerkingen ook al niet zo goed. tuurlijk missen ze nog wat kracht, ze zijn amper 20. dit worden grote spelers allebei. veruit de beste in hun lichting. vind 't een mooie partij, met helaas veel en rare breaks, maar 't is nooit saai. kan een marathonpartij worden als murray de 2e set wint.
Reply
Er wordt gewoon niet gedomineerd door beiden. Het is veelal veredeld overslaan. Nu is het wel iets beter, maar de eerste set was echt vreselijk.
Reply
Genomico Wrote:
Ad Wim Wrote:Simon wint van Verdasco en Gaudio op gravel en gaat nu voor eigen publiek verliezen van Hernandez :eeeek:

Als je een keer van goede spelers wint, wil dat niet zeggen dat je altijd een constant niveau hebt.
Hij was juist redelijk constant op gravel dit seizoen.
Reply
Tripplexxx Wrote:Scorebord in de war.... :|
nog steeds...bij jullie ook?
Reply
Hier ook al gezeik met het scorebord.
Reply
Haas en Schuettler weer op de baan! :razz:
Reply
verdasco 4-1 voor in 4de...simon 2-1 achter...en hrbaty...4-2 achter
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:
Genomico Wrote:

ik vind ze ook juist wel voor power hebben allebei. snapte je eerdere opmerkingen ook al niet zo goed. tuurlijk missen ze nog wat kracht, ze zijn amper 20. dit worden grote spelers allebei. veruit de beste in hun lichting. vind 't een mooie partij, met helaas veel en rare breaks, maar 't is nooit saai. kan een marathonpartij worden als murray de 2e set wint.

CC, wat zijn we het toch vaak met elkaar eens :wink:
Reply
Bovendien maken ze erg veel fouten allebei en zijn ze helemaal niet constant.
Reply
benneteau en verdasco zijn bijna klaar. simon nog een break achter in de 2e. roitman een break voor in de 3e.
Reply
karlovic in tb...simon 3-1 achter!
Reply
van gemerden voor met 2-1, 't was eerst 1-0 voor monaco dus er is zeker al gebroken.
Reply
centre court Wrote:van gemerden voor met 2-1, 't was eerst 1-0 voor monaco dus er is zeker al gebroken.
klopt, monaco begon met serveren
Reply
scoreboard doet 't weer, chela van 1-5 naar 4-5 ineens weer.
simon weer een dubbele break achter en van gemerden 3-1 voor. =D>
Reply
hernandez-simon 6-4 5-1 :eeeek:
Reply
Melle 3-1 voor :razz:
Reply
Waar is Gilles mee bezig?!
Reply
verdasco wint en roitman begint aan een wederopstanding.
Reply
centre court Wrote:hernandez-simon 6-4 5-1 :eeeek:
Dit slaat toch nergens op?!
Reply

Forum Jump: