30-05-2006, 04:06 PM
Ad Wim Wrote:Ljubicic rost Berlocq van de baan. Ben benieuwd wat die gaat doen. Goede WTC en niet al te moeilijke loting.help me...WTC???
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Roland Garros 2006
|
30-05-2006, 04:06 PM
Ad Wim Wrote:Ljubicic rost Berlocq van de baan. Ben benieuwd wat die gaat doen. Goede WTC en niet al te moeilijke loting.help me...WTC???
30-05-2006, 04:08 PM
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Ljubicic rost Berlocq van de baan. Ben benieuwd wat die gaat doen. Goede WTC en niet al te moeilijke loting.help me...WTC??? groentje :
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
30-05-2006, 04:08 PM
w.r.d t.a. c.p
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
30-05-2006, 04:09 PM
buurs Wrote:zal je mij niet zien ontkennenkooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Ljubicic rost Berlocq van de baan. Ben benieuwd wat die gaat doen. Goede WTC en niet al te moeilijke loting.help me...WTC???
30-05-2006, 04:11 PM
ahhh dat was het ja...geen interessante wedstrijd
30-05-2006, 04:11 PM
Ad Wim Wrote:kooltje Wrote:Nou nou, wat een tegenstand had hij daarin: Jones, Prpic en Saulnier :roll:Ad Wim Wrote:Simon wordt meteen weer gebroken. Wat is dit?!nou ja hernandez heeft natuurlijk een prima kwalificatie achter de rug Goran Prpic? :wink: Mijn held van weleer!!!!
30-05-2006, 04:23 PM
Overigens is het wel lekker thuiskomen voor mij ..
Ollie en Fernando winnen hun pot overtuigend =D> .. Simon eruit, altijd fijn!
He i’m back, koploper FTM 2018!
30-05-2006, 04:46 PM
Haggie, waarom heb je op de sheet iedereen al 7 punten gegeven?
Martin en RRH moeten nog beginnen hoor :razz: En bij de heren Roitman en Norman (zie Kooltje) moeten er 3 punten bij als zijnde quali's. Dus Roitman verdient 4 punten en Dicky Norman staat nu op 10 punten. Maar dit is slechts bedoeld als positieve kritiek op weer een prima sheet. Hulde aan Haggie........ :razz: :razz: :lol: :lol:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
30-05-2006, 04:54 PM
Spannend nu voor mij, RRH is begonnen op baan 17 tegen Ascione.
Moet te doen zijn die fransoos. Vamos Rubens :razz: :razz:
30-05-2006, 04:54 PM
Ik ben Simon kwijt, helaas blijkt hij toch niet zo goed als hij een paar weken achter elkaar leek. Safin en Ferrer vandaag nog op de baan, beide belangrijk. Ik hoop dat Marat de kwart kan halen.
30-05-2006, 04:57 PM
_Tampie Wrote:Ik ben Simon kwijt, helaas blijkt hij toch niet zo goed als hij een paar weken achter elkaar leek. Safin en Ferrer vandaag nog op de baan, beide belangrijk. Ik hoop dat Marat de kwart kan halen. Ik heb gister een interview gelezen met de coach van Safin. Safin trainde de afgelopen dagen zeer goed en gefocusd. Helaas las ik dit pas tegen 23 uur :roll:
30-05-2006, 05:01 PM
buurs Wrote:Ik las het al wel voor 22 uur, maar toen legde ik even de resultaten op gravel van Gonzalez ernaast en vond ik het toch een te grote gok._Tampie Wrote:Ik ben Simon kwijt, helaas blijkt hij toch niet zo goed als hij een paar weken achter elkaar leek. Safin en Ferrer vandaag nog op de baan, beide belangrijk. Ik hoop dat Marat de kwart kan halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
30-05-2006, 05:06 PM
Ik hoop dat Eurosport Safin-Gonzalez gaat uitzenden, want ik verwacht een boeiende pot met goed tennis en kansen over en weer en voor mij uiteraard extra spannend.
30-05-2006, 05:08 PM
THE MAILMAN Wrote:Haggie, waarom heb je op de sheet iedereen al 7 punten gegeven? volgens mij kloppen ook bij een aantal managers de formules niet waardoor ze veel te weinig punten krijgen. heb 't zelf al even aangepast. hulde aan haggie natuurlijk wel!! :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
30-05-2006, 05:09 PM
roddick-martin is een belangrijke voor vooral Ad, maar ook voor de andere managers. de winnaar kan ver komen. als dat martin wordt is ad spekkoper. verliest martin is ad er als 1 vd weinige al 2 kwijt.
safin mag er straks weer lekker af meteen.
30-05-2006, 05:13 PM
djokovic-horna 6-3 4-0. horna blijft dus prutsen.
30-05-2006, 05:16 PM
centre court Wrote:THE MAILMAN Wrote:Haggie, waarom heb je op de sheet iedereen al 7 punten gegeven? Heb je de 2e sheet gebruikt die hij vandaag heeft gestuurd? En waar zou dan volgens jou iets niet helemaal kloppen? Bij mij ziet het er nu als volgt uit: Tampie 2969 66 3035 Buurs 2959 64 3023 Geno 2767 56 2823 Arco 2757 43 2800 Bea 2652 43 2695 Haggie 2630 63 2693 Ad Wim 2579 52 2631 Mailman 2567 71 2638 Rick 2547 21 2568 Kuiper 2529 21 2550 Scholten! 2461 51 2512 Kooltje 2312 28 2340 Cruijff 2268 21 2289
30-05-2006, 05:23 PM
THE MAILMAN Wrote:centre court Wrote:THE MAILMAN Wrote:Haggie, waarom heb je op de sheet iedereen al 7 punten gegeven? ik heb alleen bij haggie 56 punten.
30-05-2006, 05:28 PM
nu henin klaar is kan safin-gonzo beginnen. ook ferrer gaat nu beginnen.
30-05-2006, 05:30 PM
_Tampie Wrote:Ik hoop dat Eurosport Safin-Gonzalez gaat uitzenden, want ik verwacht een boeiende pot met goed tennis en kansen over en weer en voor mij uiteraard extra spannend.Het is niet echt spannend voor mij maar ik juich wel mee voor Safin. En het staat op het punt van beginnen. Nu zullen we pas power zien!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
30-05-2006, 05:31 PM
centre court Wrote:THE MAILMAN Wrote:centre court Wrote:THE MAILMAN Wrote:Haggie, waarom heb je op de sheet iedereen al 7 punten gegeven? ben er al achter. bij de nieuwe sheet staat stepanek er bij haggie bij. die moet weg. iedereen dus ff stepanek weghalen bij haggie in de sheet. dank u.
30-05-2006, 05:34 PM
Roddick-Martin nu op Eurosport. Mooie rally's, Martin lekker bezig.
30-05-2006, 05:35 PM
Ferrer ook net begonnen. Als Martin en Ferrer winnen, ben ik alsnog tevreden ondanks het verlies van Simon. Twee eruit zou wel jammer zijn, en kut als Ferrer verliest.
30-05-2006, 05:36 PM
Hij dacht zeker dat we dat niet zouden zien..... :razz:
30-05-2006, 05:37 PM
Ad Wim Wrote:Ferrer ook net begonnen. Als Martin en Ferrer winnen, ben ik alsnog tevreden ondanks het verlies van Simon. Twee eruit zou wel jammer zijn, en kut als Ferrer verliest. Dat wordt dus billenknijpen Adje.... :roll:
30-05-2006, 05:40 PM
THE MAILMAN Wrote:Absoluut ja! Lang geleden dat ik zo'n spanning had bij tenniswedstrijden. Zal de AO geweest zijn.Ad Wim Wrote:Ferrer ook net begonnen. Als Martin en Ferrer winnen, ben ik alsnog tevreden ondanks het verlies van Simon. Twee eruit zou wel jammer zijn, en kut als Ferrer verliest. Safin-Gonzalez zou beter zijn voor mijn gemoedsrust.
30-05-2006, 05:44 PM
Ze schakelen nu naar Safin-Gonzalez. Begrijpelijk, maar wel jammer; Martin stond fantastisch te spelen.
Misschien maar beter voor mijn gemoedsrust.
30-05-2006, 05:46 PM
RRh wint de eerste set waarin Ascione setpoints had.
Ik ga maar eens mijn MV-team maken, ook een hele klus.
30-05-2006, 05:50 PM
Gonzalez gaat dit niet redden [-X
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|