Threads: 97
Mooi dat ze even schakelen naar Lenglen en dat ik Martin op erg sterke wijze de tweede set van Roddick zie winnen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 67
Hij mag dan ijzersterk zijn, eraf gaat ie en wel in de 3e ronde tegen Ollie!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
En Roddick geeft op, supermooi!
Nu Ferrer nog en mijn dag is toch wel goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Opgave Roddick na break Martin 3e set.
Beetje laf.
Haggie Wrote:Opgave Roddick na break Martin 3e set.
Beetje laf. Hij was al geblesseerd.
Safin laat bij vlagen zien waarom ik een plaatje van hem heb. Gonzalez speelt ook goed, mooie pot.
safin leek beter te spelen maar gonzo staat nu een break voor in de 3e set.
Met uitzondering van een eerste set, waarin hij trouwens ook gewoon 4-1 voor stond, rost Ferrer GGL, toch ook geen slechte gravelspeler, compleet van de baan. Mooi.
Threads: 21
ascione pakt de 3e set in extremis dus RRH moet nog vol aan de bak.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Ferrer binnen 2 uur klaar. Mooi energie gespaard voor de wedstrijden later in het toernooi.
Het is een beetje op en af bij Marat; eerste set matig, tweede set heel goed, derde set slecht. Al moet gezegd worden dat Gonzalez wel goed speelde in de eerste.
Threads: 118
Marat wordt helemaal gek van die Gonzalez, hij is erg vast in zijn mokerslagen. Safin maakt veel eerder fouten door zijn ongeduldigheid. Het zal snel gebeurd zijn, vrees ik.
Gonzalez is nu echt duidelijk de betere, niet echt leuk om te zien voor een fan van Marat.
Threads: 99
Ad Wim Wrote:Gonzalez is nu echt duidelijk de betere, niet echt leuk om te zien voor een fan van Marat. kijk dan maar als fan van tm, tampie heeft safin
Threads: 2
En de winst voor Rubens Ramirez-Hidalgo tegen Ascione.
Goed gedaan RRH... en nu C. Rochus in de 2e ronde naar huis sturen.
15 punten is dan mooi en kun je in ronde 3 er een hopelijk goede partij van maken tegen Ferrer.
VAMOS RUBENS... :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
kooltje Wrote:Ad Wim Wrote:Gonzalez is nu echt duidelijk de betere, niet echt leuk om te zien voor een fan van Marat. kijk dan maar als fan van tm, tampie heeft safin Tamp staat veel te ver weg. Voorlopig heb ik niet de ambitie om die in te halen.
Safin gaat er nu heel hard af. En als hij nu verliest, gaat hij 300 in waarde naar beneden en komt hij rond de 90 te staan
Threads: 2
Als ik de OOP voor morgen (woensdag) bekijken, vind ik het wel triest om te zien dat 14 van de 16 partijen bij de heren op de banen 1 t/m 8 worden gespeeld terwijl de wedstrijden Acasuso-Dlouhy en Galvani-Montanes beide als 3e partij staan gepland op de banen 16 en 17.
Zijn deze jongens dan zo minderwaardig dat ze ergens op een achteraf-baantje voor een handjevol toeschouwers een 2e ronde GrandSlam moeten spelen?
Op die banen had je toch beter 2 nietszeggende dubbelpartijen kunnen zetten, zoals Janette Husarova (SVK)/
Sania Mirza (IND)
vs. Catalina Castano (COL)/
C. Martinez Granados (ESP)
of
Tsvetana Pironkova (BUL)/
Meng Yuan (CHN)
vs. Tatiana Poutchek (BLR)/
Anastasiya Yakimova (BLR)
Dit is niet slecht bedoeld t.o.v. bovengenoemde dames, maar een heren-single partij spreekt toch meer tot de verbeelding dan dit, nietwaar
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Ze beginnen straks met Moya-Youzhny op Chatrier. Kan ik mooi voor Youzhny juichen, want Moya mag er best uit van mij.
Ben ik trouwens de enige die denkt dat Blake wel eens kan gaan verrassen tegen Almagro vandaag?
Threads: 132
Ad Wim Wrote:Ben ik trouwens de enige die denkt dat Blake wel eens kan gaan verrassen tegen Almagro vandaag?
Ja.
Blake gaat er gladjes in 3 sets vanaf....
Threads: 4
Tripplexxx Wrote:Ad Wim Wrote:Ben ik trouwens de enige die denkt dat Blake wel eens kan gaan verrassen tegen Almagro vandaag?
Ja.
Blake gaat er gladjes in 3 sets vanaf....
Lijkt me ook...
Hij zal waarsch niet winnen, maar ik denk dat het een zware dobber voor Almagro gaat worden. We zullen het zien.
Threads: 132
Ad Wim Wrote:Hij zal waarsch niet winnen, maar ik denk dat het een zware dobber voor Almagro gaat worden. We zullen het zien.
Ik noteer deze uitspraak van jou even :wink:
Zoveel Fransen door, maar de belangrijkste laat het afweten :cry:
Threads: 35
Ad Wim Wrote:Ben ik trouwens de enige die denkt dat Blake wel eens kan gaan verrassen tegen Almagro vandaag?
Ad Wim Wrote:Hij zal waarsch niet winnen, maar ik denk dat het een zware dobber voor Almagro gaat worden. We zullen het zien.
Wat wil je nou?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Bocaloca Wrote:Ad Wim Wrote:Ben ik trouwens de enige die denkt dat Blake wel eens kan gaan verrassen tegen Almagro vandaag?
Wat wil je nou? "kan gaan verrassen" is wat anders dan "gaat verrassen".
Ik denk dat hij kan gaan verrassen en dus sowieso een zware dobber wordt.
Threads: 26
Hij vind het gewoon verrassend dat Blake het Almagro moeilijk gaat maken. Maar hij denkt toch niet dat Blake gaat winnen. .. denk ik
Gicquel-Kiefer nu op Eurosport. Daar kan ik helemaal voor juichen, want Haggie, om er maar een te noemen, is zo stom geweest om Gicquel niet te nemen
Threads: 26
Blake kan de eerste Amerikaan worden sinds 2003 (Agassi) die de 3e ronde haalt op Roland Garros.
Maar ik denk dat die eer naar Kevin Kim gaat, die straks Nadal van de baan gaat rossen.
|