The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
Hij heeft iig de tiebreak al binnen. Nu even proberen te breaken. Galvani moet toch ook niets voorstellen?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Montanes op 0-40. 3 setpunten.

PLAY SUSPENDED. #-o
Reply
Weer regen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Montanes komt wel goed.

Gicquel had 0-30, maar nu deuce. Hij gaat elke keer goed om met de onderbrekingen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Massu pakt de break en waarsch de set.
Mijn hoop ligt wel een beetje op hem om Federer te pakken. Op de AO maakte hij het Roger al lastig en nu op zijn ondergrond zit er meer in.
Reply
Ad Wim Wrote:Massu pakt de break en waarsch de set.
Mijn hoop ligt wel een beetje op hem om Federer te pakken. Op de AO maakte hij het Roger al lastig en nu op zijn ondergrond zit er meer in.

Davydenko gaat Federer stoppen!!
Reply
Als Massu het niet doet, moet mijn "verrassing" van de week het maar doen.
Reply
Haggie Wrote:Als Massu het niet doet, moet mijn "verrassing" van de week het maar doen.

Gaan we deze week samen Fernando Verdasco aanmoedigen? :Big Grin
Reply
Genomico Wrote:

Dat is te laat. Maar dat mag natuurlijk wel.
Reply
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:

Sorry, Robredo gaat hem natuurlijk al stoppen!!
Reply
Haggie Wrote:Als Massu het niet doet, moet mijn "verrassing" van de week het maar doen.
Dat mag ook van mij. Als Federer de finale niet haalt, ben ik eigenlijk wel tevreden. Want waarschijnlijk halen mijn spelers dan meer punten. Ik moet me natuurlijk niet alleen maar op de mensen met Federer richten maar op hen kun je wel de meeste punten pakken.
Reply
Genomico Wrote:
Haggie Wrote:
Genomico Wrote:

Sorry, Robredo gaat hem natuurlijk al stoppen!!

Die verliest al van Jose.
Reply
Ad Wim Wrote:
Dat mag ook van mij. Als Federer de finale niet haalt, ben ik eigenlijk wel tevreden. Want waarschijnlijk halen mijn spelers dan meer punten. Ik moet me natuurlijk niet alleen maar op de mensen met Federer richten maar op hen kun je wel de meeste punten pakken.

Maar dat doet Federer wel en gata het toernooi winnen ook Icon_twisted
Reply
cruijff Wrote:
Ad Wim Wrote:

Maar dat doet Federer wel en gata het toernooi winnen ook Icon_twisted

Vandaag hoef je je nog geen zorgen te maken, Cruijff. Vanaf de volgende ronde wordt het stukken lastige voor meneer Roger.
Reply
Federer heeft even in kunnen komen tegen Hartfield en Falla, maar straks wachten hem wel Massu, Berdych, Robredo en Davy of Nalbi. Ik zou het erg knap vinden als hij daar door komt.
Reply
Ad Wim Wrote:Federer heeft even in kunnen komen tegen Hartfield en Falla, maar straks wachten hem wel Massu, Berdych, Acasuso of Robredo en Davy of Nalbi. Ik zou het erg knap vinden als hij daar door komt.

Verliest José nou niet op het oog, Adje.. Icon_twisted
Reply
Kom op Kiefer! Hou je game! :letitallout:
Reply
Montanes 7-5. Klasse!
Reply
Gicquel komt wel weer goed uit de kleedkamer en krijgt een breakpoint maar Kiefer serveert zich er goed uit.
Reply
Haggie Wrote:Montanes 7-5. Klasse!
Hij kan wel eens een aangename verrassing worden voor ons deze week.
Reply
Ad Wim Wrote:Gicquel komt wel weer goed uit de kleedkamer en krijgt een breakpoint maar Kiefer serveert zich er goed uit.

Kiefer heeft een beetje aanmoediging nodig, dat is alles. Nu gaat hij breaken!

Come On!!
Reply
Break op Love.. :razz:
Reply
En dan de break voor Kiefer, zul je altijd zien. Erg jammer dit.
Reply
Ad Wim Wrote:En dan de break voor Kiefer, zul je altijd zien. Erg jammer dit.

Balen ja :8:
Reply
Montanes 7-5 2-0. :Big Grin
Reply
15 Hakkuh -40
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
En de break terug =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gloryhunter!
Reply
Montanes lekker bezig. Rost even die Galvani van de baan, terwijl die ook wel een goede quali is.
Reply
Wat een punten van die Gicquel!
Reply

Forum Jump: