The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros 2006
Sluitje pakt meteen zijn eigen servicegame. Nu meteen breaken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Wat een forehand heeft Tursunov =D>
Hij blaast inderdaad Nalbi van de baan. Op dit hardcourt met een klein laagje gravel blijkt dat goed te werken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is natuurlijk ook gunstig voor Sluiter als hij wint en Tursunov ook. Kwartfinale ligt dan in het verschiet. HUP RAEMON!
Reply
Robredo wint hem heel dik, netjes. Ancic moet toch ook te doen zijn, zou je zeggen, maar die is wel on fire.
Reply
Ad Wim Wrote:Robredo wint hem heel dik, netjes. Ancic moet toch ook te doen zijn, zou je zeggen, maar die is wel on fire.

Als Ancic al zo goed is op gravel, dan ben ik benieuwd wat hij op Wimbledon gaat doen :o
Reply
Nalbi pakt de derde set, ben benieuwd hoe dat zich gaat ontwikkelen.
Reply
KUT, sluiter wordt gebroken Sad
Reply
En de dubbele break tegen. Lijkt me gespeeld. :cry:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Het is over voor Raemon, kutzooi.
Reply
over en sluiter.

federer wel on fire. heerlijk om te zien. op naar de finale. zeker nu nalbi niet zo sterk lijkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Massu speelt trouwens als een krant in de eerste set.
Reply
Federer krijgt de eerste set in de schoot geworpen. Hopelijk kan Massu zijn niveau wat opkrikken.

Kiefer-Berdych ook begonnen. Hup Duitser!
Reply
Sluiter verliest hem. Jammer jongen.
Reply
Nalbi komt netjes terug en had de doodsteek toe kunnen dienen in het begin van de vijfde maar verkloot een 15-40.
Berdych wel erg lekker bezig.
Reply
weer zo'n onbegrijpelijke keuze van eurosport !
Verlaten de wedstrihd van Federer (begrijpelijk) om naar Sharapova te gaan??? :eeeek: :eeeek:
Terwijl Nalbi -Turso net aan de vijfde set begonnen zijn !!!
Reply
Nalbi 4-2 voor =D>
Reply
Kiefer geeft trouwens op tegen Berdych. Meisje. Gicquel had daar dus moeten staan, verdomme.
Reply
Nalbi wint hem alsnog, erg sterk terug gekomen. Toch ook wel belangrijk dat er grote jongens in blijven om Federer uit de finale te houden.
Reply
Morgen twee hele belangrijke potjes: Ferrer-RRH en vooral Rochus-Martin. Beiden niet in een stadion, maar op de Belg zullen we laatstgenoemde partij wel zien.
En ook Stepanek is wel belangrijk. Na morgen kunnen we goed de balans opmaken over hoe iedereen ervoor staat. Daarna ga ik paar dagen weg en kan ik het dus helaas niet volgen. Maar dinsdag ben ik weer terug om Robredo-Federer en Davy-Nalbi te zien.
Reply
Jammer dat Massu pas zo laat is begonnen met echt goed tennissen. Hij is nu echt beter namelijk, maar ik vrees dat het te laat is.

Edit: Federer wint hem uiteindelijk met 7-5 maar ik had het nog moeten zien als het een TB zou worden. Federer oogde echt niet goed en scherp in de derde en vierde set. Een fitte Berdych kan misschien stunten.
Reply
Jammer van Verdasco, maar lekker van Davydenko, die toch minimaal de halve finale wel moet gaan halen in deze vorm. En misschien zelfs wel meer, want zo goed is Federer nou ook weer niet bezig...
Reply
Het begint sloom vandaag. Stepanek de eerste belangrijke partij pas na Henin, die ook nog wel even bezig zal zijn.
Reply
Ferrer-RRH zal een belangrijke worden voor de Excell-sheet. Als RRH dat wint, dan gaat The Mailman bijzonder goed deze RG. Maar laten we daar maar even niet vanuit gaan.
Reply
Ad Wim Wrote:Ferrer-RRH zal een belangrijke worden voor de Excell-sheet. Als RRH dat wint, dan gaat The Mailman bijzonder goed deze RG. Maar laten we daar maar even niet vanuit gaan.

We spreken ons na die partij Adje, als die Ferrer van jou jankend in de kleedkamer zit...en Rubens voor mij de puntjes heeft gepakt.... :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Stepanek krijgt in zijn vorige partij geen bp tegen en wordt nu meteen gebroken Sad
Reply
En nu staat Steppie 5-4 voor in 1e set. Go Radek. =D>
Reply
Staat nu wel heel lang stil daar...
Reply
Steppie 6-5*
Reply
Hewitt - Hrbaty 7-6, 3*-0 deuce
Reply
Voor de tennisliefhebbers is Martin - O. Rochus op de Belg te bewonderen :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: