The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
FC Wageningen Wrote:
Peter Wrote:
FC Wageningen Wrote:Goed nieuws, maar dit betekent natuurlijk wel dat Davids definitief niet komt.

Ervaren middenvelder is gevonden, volgens mij is het team van volgend jaar nu compleet...

Zwakke verdediging (wat als de toch vrij blessuregevoelige Stam er straks een paar maanden uit ligt?) en erg veel middenvelders die vinden dat ze elke wedstrijd in de basis moeten staan.
Wel leuk dat alle supporters nu ondanks het slechte afgelopen seizoen alweer stellen dat ze kampioen worden, terwijl PSV voor het eerst in jaren vrijwel compleet lijkt te blijven en AZ zich ook zeer heeft versterkt. Maakt Ajax nu zomaar 24 punten (8 verliespartijen) achterstand goed? Ik moet het nog zien. Weer lekker kunnen starten vanuit de underdogpositie is zeker goed nieuws voor PSV en AZ. Smile
Ik vind niet dat Ajax een slechte verdediging heeft.

Stam is blessuregevoelig, verder is de verdediging onervaren maar Grygera is nog niet verkocht, Vermaelen heeft een topjaar gedraaid, Heitinga komt terug uit een vormcrisis, Ogararu is gekocht en daarnaast is Emanuelson een goede back, er is alleen geen goede stand-in voor hem. Vermaelen zou eventueel kunnen, maar die moet eigenlijk centraal blijven.
Achter de hand voor rechtsback heb je nog Boakye (en ook nog Timisela). Maduro kan eventueel nog een linie terugzakken.

Keepers zijn ook in orde, alleen niet al te ervaren. Stekelenburg is nummer één, daarachter Gentenaar en Vermeer die (hoop ik) verhuurd wordt.

De verdediging is (ook) na de komst van Stam nog steeds onervaren, maar lang niet zwak.
In de aanval is het ook zo dat je maar één echte rechtsbuiten hebt (Rosales), maar Rosenberg heeft dit jaar ook prima op links gespeeld. Dat moet ook wel lukken op rechts, ook al kan je dan geen 'Overmarsjes' maken.

Het klopt dat er wel heel erg veel geroepen wordt: "Ajax wordt zeker kampioen", dit is nog meer het geval dan in voorgaande jaren (toen het ook al zo was).
Toch denk ik dat Ajax voor volgend jaar een erg sterk team heeft.

Dat ophemelen van Ogararu snap ik werkelijk niet. Volgen alle Ajax-supporters de Roemeense competitie zo nauwgezet? Hij moet het eerst nog maar eens bewijzen in west-europa, dat ie een paar x leuk heeft gebald afgelopen seizoen in europees verband zegt mij nog niks. Verder is Emanuelson absoluut een talent, maar een heel seizoen goed in de basis zie ik hem nog niet presteren. Als Stam geblesseerd is kan niemand de verdediging dragen, maar voor heb je met Huntelaar natuurlijk wel sowieso 30 goals in huis, waardoor Ajax zeker titelkandidaat is. Ik geef PSV en AZ voorlopig echter gewoon even veel kans. Feyenoord moet hopen dat Kuyt blijft, dan kunnen ze als outsider meestrijden. Als hij gaat zou ik niet weten wie het gat dat de k2 achterlaat op kan vangen.
Reply
Peter Wrote:
FC Wageningen Wrote:
Peter Wrote:
FC Wageningen Wrote:Goed nieuws, maar dit betekent natuurlijk wel dat Davids definitief niet komt.

Ervaren middenvelder is gevonden, volgens mij is het team van volgend jaar nu compleet...

Zwakke verdediging (wat als de toch vrij blessuregevoelige Stam er straks een paar maanden uit ligt?) en erg veel middenvelders die vinden dat ze elke wedstrijd in de basis moeten staan.
Wel leuk dat alle supporters nu ondanks het slechte afgelopen seizoen alweer stellen dat ze kampioen worden, terwijl PSV voor het eerst in jaren vrijwel compleet lijkt te blijven en AZ zich ook zeer heeft versterkt. Maakt Ajax nu zomaar 24 punten (8 verliespartijen) achterstand goed? Ik moet het nog zien. Weer lekker kunnen starten vanuit de underdogpositie is zeker goed nieuws voor PSV en AZ. Smile
Ik vind niet dat Ajax een slechte verdediging heeft.

Stam is blessuregevoelig, verder is de verdediging onervaren maar Grygera is nog niet verkocht, Vermaelen heeft een topjaar gedraaid, Heitinga komt terug uit een vormcrisis, Ogararu is gekocht en daarnaast is Emanuelson een goede back, er is alleen geen goede stand-in voor hem. Vermaelen zou eventueel kunnen, maar die moet eigenlijk centraal blijven.
Achter de hand voor rechtsback heb je nog Boakye (en ook nog Timisela). Maduro kan eventueel nog een linie terugzakken.

Keepers zijn ook in orde, alleen niet al te ervaren. Stekelenburg is nummer één, daarachter Gentenaar en Vermeer die (hoop ik) verhuurd wordt.

De verdediging is (ook) na de komst van Stam nog steeds onervaren, maar lang niet zwak.
In de aanval is het ook zo dat je maar één echte rechtsbuiten hebt (Rosales), maar Rosenberg heeft dit jaar ook prima op links gespeeld. Dat moet ook wel lukken op rechts, ook al kan je dan geen 'Overmarsjes' maken.

Het klopt dat er wel heel erg veel geroepen wordt: "Ajax wordt zeker kampioen", dit is nog meer het geval dan in voorgaande jaren (toen het ook al zo was).
Toch denk ik dat Ajax voor volgend jaar een erg sterk team heeft.

Dat ophemelen van Ogararu snap ik werkelijk niet. Volgen alle Ajax-supporters de Roemeense competitie zo nauwgezet? Hij moet het eerst nog maar eens bewijzen in west-europa, dat ie een paar x leuk heeft gebald afgelopen seizoen in europees verband zegt mij nog niks. Verder is Emanuelson absoluut een talent, maar een heel seizoen goed in de basis zie ik hem nog niet presteren. Als Stam geblesseerd is kan niemand de verdediging dragen, maar voor heb je met Huntelaar natuurlijk wel sowieso 30 goals in huis, waardoor Ajax zeker titelkandidaat is. Ik geef PSV en AZ voorlopig echter gewoon even veel kans. Feyenoord moet hopen dat Kuyt blijft, dan kunnen ze als outsider meestrijden. Als hij gaat zou ik niet weten wie het gat dat de k2 achterlaat op kan vangen.

Kolkka en Kuyt, de nieuwe K2!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Feyenoord legt Huysegems voor vier jaar vast

6/6/2006 18:24

Stein Huysegems twijfelde of hij er goed aan zou doen zijn contract bij AZ te verlengen. De Belgische aanvaller weet nu waar zijn toekomst ligt: bij Feyenoord.
Feyenoord en AZ bereikten afgelopen weekeinde een akkoord over een afkoopsom voor het nog doorlopende contract van Huysegems. De Rotterdammers hadden vervolgens niet veel tijd nodig om met de international zelf ook tot een akkoord te komen.

'Het is toch een droom voor elke voetballer om voor Feyenoord te mogen spelen. Het is heel snel gegaan en ik ben heel blij dat het rond is gekomen', zei Huysegems op de website van Feyenoord. 'Als Feyenoord interesse toont, dan ga je. Deze club is toch nog een maatje groter dan AZ. Het lijkt me geweldig om in De Kuip te spelen. Ik denk dat het mooie jaren kunnen worden.'

'Huysegems is gehaald met een duidelijke reden', vertelde algemeen directeur Chris Woerts. 'Het was de uitdrukkelijke wens van de technische staf dat hij op links de opvolger zou worden van Salomon Kalou. We zijn heel blij met de komst van Stein. Hij is een absolute versterking.'

Huysegems tekent voor vier jaar bij Feyenoord. De Belgische aanvaller, die afgelopen seizoen debuteerde als Rode Duivel, verhuisde in het seizoen 2003/04 van Lierse SK naar AZ. In Alkmaar zat hij echter naar zijn zin te veel op de bank, waardoor hij openstond voor een vertrek.


Redelijke aankoop, maar lang geen Kalou.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Redelijke aankoop, maar lang geen Kalou.

lijkt me juist getypeerd, ik ben iig niet enthousiast. hij zat immers niet voor niets vaak op de bank.
Reply
Maar Van Gaal zal in jouw ogen toch wel ongelijk hebben? :wink: Of zou het dan toch......?
Reply
Huysegems is een prima aankoop voor Feyenoord. Niet te goed en boven middelmatig.

Ik schat 'm nog altijd hoger in dan de gehele voorhoede van Ajax (op Hunterlaar na dan). Daar ligt ook hun probleem.

Ajax zit verdedigend wel goed, maar het middenveld is mager met Sneijder, Perez en Maduro om over de aanval maar niet te spreken.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Is het al ergens bevestigd dat Davids voor 2 jaar naar Ajax gaat?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Is het al ergens bevestigd dat Davids voor 2 jaar naar Ajax gaat?
Nee, natuurlijk niet, want hij gaat niet naar Ajax.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Is het al ergens bevestigd dat Davids voor 2 jaar naar Ajax gaat?
Nee, natuurlijk niet, want hij gaat niet naar Ajax.

Wanna bet?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Ekslem Wrote:Is het al ergens bevestigd dat Davids voor 2 jaar naar Ajax gaat?
Nee, natuurlijk niet, want hij gaat niet naar Ajax.

Wanna bet?
ZOu wel super zijn natuurlijk :o
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Hoef Wrote:Maar Van Gaal zal in jouw ogen toch wel ongelijk hebben? :wink: Of zou het dan toch......?

ik vind van gaal een gigantische paardenlul, maar qua voetbal ben ik het vaak met hem eens. :razz: dat is alleen anders als hij weer eenzijdige ajakkestaal gaat uitslaan en spelers uit zijn eigen ploeg de hemel inprijst, zoals laatst bij mathijssen ('de enige echte verdediger die we hebben' :|), maar ook landzaat (deed co ook al) en opdam ('onbegrijpelijk dat hij er niet bij zit', terwijl deze gast ook bij van gaal vaak niet speelde).

maar als je het opportunistische (kaas-)neuzengezwets ervan af schraapt blijft er vaak best wat zinnigs over. :razz:
Reply
'Kluivert keert terug naar Ajax'

AMSTERDAM, 7 juni 2006 10:09 - Opmerkelijk nieuws uit Spanje: de Valenciaanse regionale krant Levante meldt dat Patrick Kluivert mogelijk terugkeert naar Ajax. De ex-international heeft zich mede door blessures geen plaats kunnen verwerven in de basis bij Valencia. Daar zijn loon stevig drukt op de begroting mag hij weg bij de Spaanse topclub en Ajax zou hem graag overnemen. De Amsterdammers kunnen zijn huidige loon ongetwijfeld niet betalen, maar Kluivert meldde vorige week vastbesloten te zijn zijn carrière weer op de rails te zetten, zodat hij wat dat betreft ongetwijfeld bereid is water bij de wijn te doen.

Mocht Kluivert inderdaad terugkeren naar de club die hij in 1995 aan de Champions League hielp, krijgt de selectie van Ajax voor komend seizoen helemaal stevige internationale allure. Na de zomer verdedigen immers ook al spelers als Jaap Stam en Gabri de clubkleuren, terwijl de naam Huntelaar inmiddels ook wijd en zijd bekend is in Europa.


:eeeek: Dat lijkt me wel heel frappant...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:'Kluivert keert terug naar Ajax'

AMSTERDAM, 7 juni 2006 10:09 - Opmerkelijk nieuws uit Spanje: de Valenciaanse regionale krant Levante meldt dat Patrick Kluivert mogelijk terugkeert naar Ajax. De ex-international heeft zich mede door blessures geen plaats kunnen verwerven in de basis bij Valencia. Daar zijn loon stevig drukt op de begroting mag hij weg bij de Spaanse topclub en Ajax zou hem graag overnemen. De Amsterdammers kunnen zijn huidige loon ongetwijfeld niet betalen, maar Kluivert meldde vorige week vastbesloten te zijn zijn carrière weer op de rails te zetten, zodat hij wat dat betreft ongetwijfeld bereid is water bij de wijn te doen.

Mocht Kluivert inderdaad terugkeren naar de club die hij in 1995 aan de Champions League hielp, krijgt de selectie van Ajax voor komend seizoen helemaal stevige internationale allure. Na de zomer verdedigen immers ook al spelers als Jaap Stam en Gabri de clubkleuren, terwijl de naam Huntelaar inmiddels ook wijd en zijd bekend is in Europa.


:eeeek: Dat lijkt me wel heel frappant...


Misschien is t wel de opvolger van Huntelaar na volgend seizoen Wink

6/6/2006 - Huntelaar sluit transfer Italië "over een jaar niet uit"
(Gepost door RvN)

BRON: Nove da Firenza

De naam van Klaas-Jan Huntelaar is op de sportpagina's van alle voetballanden in Europa terug te vinden sinds de finale van het Europees Kampioenschap onder 21. Alom wordt hem een grote toekomst toegedicht. Dat leidt uiteraard ook tot speculaties van interesse van clubs voor de jonge spits. Volgens Gazzetta dello Sport zou Ajax 15 miljoen euro voor hem vragen, Inter en Fiorentina zouden geinteresseerd zijn. Fiorentina is een van de clubs die al bijna twee jaar achter hem aanzit. Om die reden sprak een regionale krant hem en David Endt. "Ik vind dat Ajax op dit moment de ideale club is om me verder te ontwikkelen" aldus Huntelaar. "Maar over een jaar zou ik een uitdaging als de Italiaanse competitie niet uitsluiten."
Ajax Netwerk
Volgens David Endt tekent dat de Ajax spits. "Klaas is bescheiden, maar ook bewust van zijn eigen kracht. Hij heeft een enorme woede in zijn lichaam, maar weet dat te controleren door heel stoicijns te reageren. Met zijn personaliteit is hij in een paar maanden het idool van de fans van Ajax geworden."

-
Al lijkt me dit een broodje aap verhaal.. Ajax vraagt maar 15 miljoen? Dat ie na komend seizoen al weg wil en kan geloof ik dan weer wel, als ie zich door ontwikkeld is ie na komend seizoen gewoon al één van de allerbeste spitsen van europa.[/i]
Reply
Ik zou er niet raar van opkijken als hij deze zomer nog weggekocht wordt voor een prijs die zo hoog ligt dat Ajax dat niet kan afslaan.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
15 miljoen moeten ze gewoon niet doen.
Ik denk als Klaas zich zo blijft ontwikkelen, dat hij weleens een recordtransfer voor Ajax kan gaan worden.
Gewoon nog 2 jaar Ajax minimaal...
En Kluivert?!
Van mij hoeft t niet...
The great old Ludwig von...
Reply
Hoe lang loopt het contract van Huntelaar nog door?
Reply
Ik heb geen idee, maar neem aan dat Ajax m minimaal voor 4 jaar heeft vastgelegd...
The great old Ludwig von...
Reply
EJR Wrote:Huysegems is een prima aankoop voor Feyenoord. Niet te goed en boven middelmatig.

Ik schat 'm nog altijd hoger in dan de gehele voorhoede van Ajax (op Hunterlaar na dan). Daar ligt ook hun probleem.

Ajax zit verdedigend wel goed, maar het middenveld is mager met Sneijder, Perez en Maduro om over de aanval maar niet te spreken.
Middenveld mager?! Ik denk juist dat ze het sterkste middenveld hebben van de Nederlandse clubs met Sneijder, Maduro, Perez en Gabri :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
davids :razz:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Het schijnt dat het CJIB de transfer van Kluivert mede gaat financieren....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:Huysegems is een prima aankoop voor Feyenoord. Niet te goed en boven middelmatig.

Ik schat 'm nog altijd hoger in dan de gehele voorhoede van Ajax (op Hunterlaar na dan). Daar ligt ook hun probleem.

Ajax zit verdedigend wel goed, maar het middenveld is mager met Sneijder, Perez en Maduro om over de aanval maar niet te spreken.
Middenveld mager?! Ik denk juist dat ze het sterkste middenveld hebben van de Nederlandse clubs met Sneijder, Maduro, Perez en Gabri :roll:

Maduro vind ik een overschatte speler. Perez moet het allemaal nog maar laten zien. Bovendien, vier man is wel wat magertjes voor een 'topclub' zoals Ajax.
Reply
Tripplexxx Wrote:
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:Huysegems is een prima aankoop voor Feyenoord. Niet te goed en boven middelmatig.

Ik schat 'm nog altijd hoger in dan de gehele voorhoede van Ajax (op Hunterlaar na dan). Daar ligt ook hun probleem.

Ajax zit verdedigend wel goed, maar het middenveld is mager met Sneijder, Perez en Maduro om over de aanval maar niet te spreken.
Middenveld mager?! Ik denk juist dat ze het sterkste middenveld hebben van de Nederlandse clubs met Sneijder, Maduro, Perez en Gabri :roll:

Maduro vind ik een overschatte speler. Perez moet het allemaal nog maar laten zien. Bovendien, vier man is wel wat magertjes voor een 'topclub' zoals Ajax.
Vergeet niet dat Maduro pas 21 is. En van die vier spelen er maar drie en dan hebben we ook nog Lindenbergh en Sarpong achter de hand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mukkus Wrote:Het schijnt dat het CJIB de transfer van Kluivert mede gaat financieren....


Kluivert hahahahahahaha die is al 3 jaar geblesseerd !!!!!!!!! Top aankoop !
Bangkok resident.
Reply
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:Huysegems is een prima aankoop voor Feyenoord. Niet te goed en boven middelmatig.

Ik schat 'm nog altijd hoger in dan de gehele voorhoede van Ajax (op Hunterlaar na dan). Daar ligt ook hun probleem.

Ajax zit verdedigend wel goed, maar het middenveld is mager met Sneijder, Perez en Maduro om over de aanval maar niet te spreken.
Middenveld mager?! Ik denk juist dat ze het sterkste middenveld hebben van de Nederlandse clubs met Sneijder, Maduro, Perez en Gabri :roll:

maduro valt nog niet echt mee, sneijder is heel goed (maar heeft verdedigende ondersteuning nodig) perez is niet echt een middenvelder en gabri lul je henk ten cate maar na, daar weet je vast niets van.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:Huysegems is een prima aankoop voor Feyenoord. Niet te goed en boven middelmatig.

Ik schat 'm nog altijd hoger in dan de gehele voorhoede van Ajax (op Hunterlaar na dan). Daar ligt ook hun probleem.

Ajax zit verdedigend wel goed, maar het middenveld is mager met Sneijder, Perez en Maduro om over de aanval maar niet te spreken.
Middenveld mager?! Ik denk juist dat ze het sterkste middenveld hebben van de Nederlandse clubs met Sneijder, Maduro, Perez en Gabri :roll:

maduro valt nog niet echt mee, sneijder is heel goed (maar heeft verdedigende ondersteuning nodig) perez is niet echt een middenvelder en gabri lul je henk ten cate maar na, daar weet je vast niets van.
Mijn kennis reikt wel iets verder dan de afgelopen twee jaar. En dan nog, wat is er mis met Ten Cate geloven?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:En dan nog, wat is er mis met Ten Cate geloven?

ik prefereer eigen meningen. kan ik beter waarderen dan napraten. ik heb reeds de conclusie getrokken dat je niets kan zeggen over het huidige niveau van gabri. ik ook niet trouwens.
Reply
gittermaster Wrote:Ik heb geen idee, maar neem aan dat Ajax m minimaal voor 4 jaar heeft vastgelegd...

Contract van Huntelaar loopt to medio 2010, dus totaal 4,5 jaar

Kluivert hoeft van mij ook niet persé te komen.
Hooguit voor de breedte van de selectie.

Op dit moment kunnen ze hun aandacht beter verleggen naar vleugelspitsen ipv centrumspelers.
Daar loopt al zat rond.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ad Wim Wrote:
EJR Wrote:Huysegems is een prima aankoop voor Feyenoord. Niet te goed en boven middelmatig.

Ik schat 'm nog altijd hoger in dan de gehele voorhoede van Ajax (op Hunterlaar na dan). Daar ligt ook hun probleem.

Ajax zit verdedigend wel goed, maar het middenveld is mager met Sneijder, Perez en Maduro om over de aanval maar niet te spreken.
Middenveld mager?! Ik denk juist dat ze het sterkste middenveld hebben van de Nederlandse clubs met Sneijder, Maduro, Perez en Gabri :roll:

Sneijder, Perez, Maduro, Gabri VS Simons, Cocu, Afellay, Aisatti, Vayrynen.. jij kunt erover twisten wat beter is, maar tis wachten op problemen met Sneijder en Perez die straks beide centraal willen spelen vrees ik voor de ajacieden.
Reply
Peter Wrote:
Marshall Wrote:'Kluivert keert terug naar Ajax'

AMSTERDAM, 7 juni 2006 10:09 - Opmerkelijk nieuws uit Spanje: de Valenciaanse regionale krant Levante meldt dat Patrick Kluivert mogelijk terugkeert naar Ajax. De ex-international heeft zich mede door blessures geen plaats kunnen verwerven in de basis bij Valencia. Daar zijn loon stevig drukt op de begroting mag hij weg bij de Spaanse topclub en Ajax zou hem graag overnemen. De Amsterdammers kunnen zijn huidige loon ongetwijfeld niet betalen, maar Kluivert meldde vorige week vastbesloten te zijn zijn carrière weer op de rails te zetten, zodat hij wat dat betreft ongetwijfeld bereid is water bij de wijn te doen.

Mocht Kluivert inderdaad terugkeren naar de club die hij in 1995 aan de Champions League hielp, krijgt de selectie van Ajax voor komend seizoen helemaal stevige internationale allure. Na de zomer verdedigen immers ook al spelers als Jaap Stam en Gabri de clubkleuren, terwijl de naam Huntelaar inmiddels ook wijd en zijd bekend is in Europa.


:eeeek: Dat lijkt me wel heel frappant...


Misschien is t wel de opvolger van Huntelaar na volgend seizoen Wink

6/6/2006 - Huntelaar sluit transfer Italië "over een jaar niet uit"
(Gepost door RvN)

BRON: Nove da Firenza

De naam van Klaas-Jan Huntelaar is op de sportpagina's van alle voetballanden in Europa terug te vinden sinds de finale van het Europees Kampioenschap onder 21. Alom wordt hem een grote toekomst toegedicht. Dat leidt uiteraard ook tot speculaties van interesse van clubs voor de jonge spits. Volgens Gazzetta dello Sport zou Ajax 15 miljoen euro voor hem vragen, Inter en Fiorentina zouden geinteresseerd zijn. Fiorentina is een van de clubs die al bijna twee jaar achter hem aanzit. Om die reden sprak een regionale krant hem en David Endt. "Ik vind dat Ajax op dit moment de ideale club is om me verder te ontwikkelen" aldus Huntelaar. "Maar over een jaar zou ik een uitdaging als de Italiaanse competitie niet uitsluiten."
Ajax Netwerk
Volgens David Endt tekent dat de Ajax spits. "Klaas is bescheiden, maar ook bewust van zijn eigen kracht. Hij heeft een enorme woede in zijn lichaam, maar weet dat te controleren door heel stoicijns te reageren. Met zijn personaliteit is hij in een paar maanden het idool van de fans van Ajax geworden."

-
Al lijkt me dit een broodje aap verhaal.. Ajax vraagt maar 15 miljoen? Dat ie na komend seizoen al weg wil en kan geloof ik dan weer wel, als ie zich door ontwikkeld is ie na komend seizoen gewoon al één van de allerbeste spitsen van europa.[/i]

KJ zal nooit één van de allerbeste europese spitsen worden. om dezelfde reden als waarom Inzaghi dat nooit zal worden.
Veel te veel alleen een afmaker, te langszaam en te weinig techniek.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een paar keer scoren met een omhaal en stifjes getuigd idd niet van enige techniek :roll:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply


Forum Jump: