The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Treesong Wrote:Volgens mij wilden ze gewoon weer een spits met een K... en daar Kokmeijer is afgevallen moesten ze maar met Jonas in zee :waf:

Precies, ze willen de k2 in stand houden; dat was immer garantie tot succes! Opvolger van Kuyt zal dus Kpaka, Knopper of Kerekes zijn.
Reply
Ik zeg Koevermans...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Hen Klarsson!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Kluivert !!! :wink:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Kompany naar HSV. Dat begint zo langzamerhand ook echt een topclub te worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Moet jij niet studeren, adriaan?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
'Kroatische Messi' naar Feyenoord?
[Bron: FR1908-Online.nl]
Feyenoord heeft bij Dinamo Zagreb geïnformeerd naar Luka Modric. Modric is een 20-jarige middenvelder die ook met zijn land Kroatie naar het WK gaat. Modric wordt in eigen land ook wel 'de Kroatische Messi' genoemd. Naast Feyenoord zouden ook een aantal Italiaanse clubs en een Duitse club interesse hebben.

Zdravko Mamic, een grootheid bij Dinamo Zagreb en adviseur van Luka Modric, heeft aan Modric laten weten dat hij óf het beste bij Dinamo kan blijven, óf naar een club te gaan waar hij aan het spelen kan komen. Hij noemde hierin specifiek Nederland.





Zal waarschijnlijk Lu Kamodric worden Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Treesong Wrote:Moet jij niet studeren, adriaan?
Tijdens Federer-Nalbandian, wat denk je zelf?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Moet jij niet studeren, adriaan?
Tijdens Federer-Nalbandian, wat denk je zelf?
Ik denk Xtragaap4de
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Moet jij niet studeren, adriaan?
Tijdens Federer-Nalbandian, wat denk je zelf?

Ik denk dat je schromelijk overdreven hebt met je 'ik heb het zo druk want ik studeer' gejammer... Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Moet jij niet studeren, adriaan?
Tijdens Federer-Nalbandian, wat denk je zelf?
Calimero
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Verder denk ik dat je - als je toch geen reet te doen hebt - met dit weer beter buiten kunt zijn dan binnen en dat je gewoon aan je broers moet vragen die tenniswedstrijd op te nemen op de videocassette Hakkuh :waf: Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Tennis?

[Image: puke_003.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
'TOMASSON BEREIKT PRINCIPE-AKKOORD MET FEYENOORD'
Door: EvD | Bron: FR1908-online

Jon Dahl Tomasson was dinsdag inderdaad in De Kuip om te onderhandelen met de clubleiding van Feyenoord. De Deense spits is op donderdag (ze waren dinsdag alleen voor een oriënterend gesprek) tot een principe-akkoord gekomen met Feyenoord voor 3 jaar met een optie voor nog twee jaar. Tomasson was bereid om salaris in te leveren omdat hij graag terug komt naar Rotterdam, hij heeft immers al de Champions Leauge, UEFA Cup en landskampioenschap meegemaakt en is niet gelukkig bij Stuttgart.

Voor Feyenoord rest de onderhandelingen met Stuttgart nog. Feyenoord zal echter diep in de buidel moeten tasten omdat de Deense international nog een contract heeft bij Stuttgart tot juli 2009. De transfersom zou rond de 5-6 miljoen euro liggen.





=D> =D> =D>
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zou een prima aankoop zijn van feyenoord!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Moet jij niet studeren, adriaan?
Tijdens Federer-Nalbandian, wat denk je zelf?

Ik denk dat je schromelijk overdreven hebt met je 'ik heb het zo druk want ik studeer' gejammer... Hakkuh
Wanneer heb ik gezegd dat ik het zo druk heb dan? Volgens mij zei ik juist dat ik veel vrije tijd heb als student. Afbranden mag, maar blijf dan wel gewoon scherp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:Verder denk ik dat je - als je toch geen reet te doen hebt - met dit weer beter buiten kunt zijn dan binnen en dat je gewoon aan je broers moet vragen die tenniswedstrijd op te nemen op de videocassette Hakkuh :waf: Hakkuh
Ik heb genoeg te doen, maar voor Federer-Nalbandian ga ik zitten. Nu dat afgelopen is, ga ik maar eens studeren in het Erasmuspark. Veel plezier achter je burootje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Verder denk ik dat je - als je toch geen reet te doen hebt - met dit weer beter buiten kunt zijn dan binnen en dat je gewoon aan je broers moet vragen die tenniswedstrijd op te nemen op de videocassette Hakkuh :waf: Hakkuh
Ik heb genoeg te doen, maar voor Federer-Nalbandian ga ik zitten. Nu dat afgelopen is, ga ik maar eens studeren in het Erasmuspark. Veel plezier achter je burootje.

Tot zo, als nadal en ljubi gaan beginnen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Wanneer heb ik gezegd dat ik het zo druk heb dan?

Ik zou het eens aan deze kerel vragen:

[Image: memento.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Don't believe his lies. He is John G. Kill him?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Wanneer heb ik gezegd dat ik het zo druk heb dan?

Ik zou het eens aan deze kerel vragen:

[Image: memento.jpg]

Wat was er ook alweer met mannen met een foute snor?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:Wanneer heb ik gezegd dat ik het zo druk heb dan?

Ik zou het eens aan deze kerel vragen:

[Image: memento.jpg]


=D> =D> =D> =D>

I can't remember to forget you.

The world doesn't just disappear when you close your eyes, does it? :Big Grin
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
mementooooooo =D> =D>
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
So where are you? You're in some motel room. You just - you just wake up and you're in - in a motel room. There's the key. It feels like maybe it's just the first time you've been there, but perhaps you've been there for a week, three months. It's - it's kind of hard to say. I don't - I don't know.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:So where are you? You're in some motel room. You just - you just wake up and you're in - in a motel room. There's the key. It feels like maybe it's just the first time you've been there, but perhaps you've been there for a week, three months. It's - it's kind of hard to say. I don't - I don't know.

moest jij niet naar een park?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Gelukkig voor adrianus dattie op de kappersacademie nooit een mondeling tentamen hoeft af te leggen... Als je daar na een onvoldoende gaat roepen: "Dat heb ik nooit gezegd! Wanneer dan? Je verdraait mijn woorden!", heb je zo een schaar in je reet... :negerwaf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Gelukkig voor adrianus dattie op de kappersacademie nooit een mondeling tentamen hoeft af te leggen... Als je daar na een onvoldoende gaat roepen: "Dat heb ik nooit gezegd! Wanneer dan? Je verdraait mijn woorden!", heb je zo een schaar in je reet... :negerwaf:
Ga nou maar eerst eens vertellen wanneer ik zei dat ik het zo druk heb. Ik dacht juist dat ik constant heb gezegd dat het studentenleven zo mooi is, omdat je zoveel vrije tijd hebt.
Maar al die uren achter je burootje zullen je wel duizelig gemaakt hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:ga ik maar eens studeren in het Erasmuspark.

O dus je woont ook nog eens in een sloeberbuurt. :waf:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Don't fuck with Bos en Lommer, schoolvoorbeeld van integratie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Don't fuck with Bos en Lommer, schoolvoorbeeld van integratie.
en slechte parkeerdekken.
Maar dat laatste kan je niet menen... Schoolvoorbeeld van integratie.
The great old Ludwig von...
Reply


Forum Jump: