The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
je bent een moslim?
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Zo te horen vind je een burootje best spannend :lol:

Ga maar gauw studeren dan heb je er binnenkort ook één! Al vrees ik dat je het lastig gaat krijgen tijdens de sollicitatiegesprekken... :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Zo te horen vind je een burootje best spannend :lol:

Ga maar gauw studeren dan heb je er binnenkort ook één! Al vrees ik dat je het lastig gaat krijgen tijdens de sollicitatiegesprekken... :eeeek:

zelfs ik sla me daar doorheen Wink
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Treesong Wrote:Zo te horen vind je een burootje best spannend :lol:

Ga maar gauw studeren dan heb je er binnenkort ook één! Al vrees ik dat je het lastig gaat krijgen tijdens de sollicitatiegesprekken... :eeeek:
Ik weet wanneer ik m'n mond moet houden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Zo te horen vind je een burootje best spannend :lol:

Ga maar gauw studeren dan heb je er binnenkort ook één! Al vrees ik dat je het lastig gaat krijgen tijdens de sollicitatiegesprekken... :eeeek:
Ik weet wanneer ik m'n mond moet houden.

niet tijdens een sollicitatiegesprek adje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:
Treesong Wrote:Zo te horen vind je een burootje best spannend :lol:

Ga maar gauw studeren dan heb je er binnenkort ook één! Al vrees ik dat je het lastig gaat krijgen tijdens de sollicitatiegesprekken... :eeeek:
Ik weet wanneer ik m'n mond moet houden.

Adrianus, da's nu juist het laatste wat je moet doen tijdens zo'n gesprek. En aangezien ik een ontzettend keppeltje opheb van je verbale vaardigheden, vrees ik het ergste :|
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
[Image: bekroningen_2000_opeenshebjehet3.jpg]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Volgens een recente Elsevier verdient een conducteur nog altijd meer dan een vakkenvuller dus voorlopig staat onze tukkerse vriend nog even onderaan de ladder en is Adje al een trede gestegen Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
POXAKSCHOFT!
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:POXAKSCHOFT!

wat wie waar?

Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ad Wim Wrote:So where are you? You're in some motel room. You just - you just wake up and you're in - in a motel room. There's the key. It feels like maybe it's just the first time you've been there, but perhaps you've been there for a week, three months. It's - it's kind of hard to say. I don't - I don't know.

hé, zo vind ik memento nóg beter! kan je misschien de hele film voor mij uittypen en pb'en??
Beste Onderschrift 2006-'07
Reply
Treesong Wrote:Zo te horen vind je een burootje best spannend :lol:

Ga maar gauw studeren dan heb je er binnenkort ook één! Al vrees ik dat je het lastig gaat krijgen tijdens de sollicitatiegesprekken... :eeeek:
Tentamen is zojuist ingeleverd. 1500 woorden schoon aan de haak. Mag ik nu de stad in?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Manchester United hoopt zich te versterken met Lyon-middenvelder Mahamadou Diarra én Tottenham-middenvelder Michael Carrick. (The Times)

Andrés D´Alessandro zal volgend seizoen zo goed als zeker voor Zaragoza uitkomen. De 25-jarige Argentijnse middenvelder wordt voor één seizoen van VfL Wolfsburg gehuurd met een optie tot koop van zes miljoen euro. (Marca)

Maar ook Benfica ligt nog op de loer voor de middenvelder. (Daily Star)

Fabio Capello wil onder presidentskandidaat Ramón Calderón geen trainer van Real Madrid zijn. Naar verluidt heeft de trainer van Juventus meer interesse in de kandidatuur van Villar Mir. (Marca)

José María del Nido, president van Sevilla, heeft toegeven dat Liverpool meerdere malen een bod heeft gedaan op Daniel Alves. De preses wil echter geen genoegen nemen met de voorstellen van The Reds, die naar verluidt elke week met één miljoen euro toenemen. (Sport)

Hernán Crespo is de enige speler in de Argentijnse WK-selectie met een individuele hotelkamer. Het snurken van de aanvaller belet namelijk zijn landgenoten om van een goede nachtrust genieten. (Sport)

Mocht Juventus naar de Serie B of C worden teruggezet dan zijn Real Madrid, AS Roma en Olympique Lyon de voornaamste kandidaten om David Trezeguet over te nemen. (Mercafutbol)

Everton-vleugelaanvaller Andy van der Meyde zou graag naar Juventus willen vertrekken, ook als de Oude Dame terug is gezet naar de Serie B. (Corriere dello Sport)
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Winstonicus Wrote:Hernán Crespo is de enige speler in de Argentijnse WK-selectie met een individuele hotelkamer. Het snurken van de aanvaller belet namelijk zijn landgenoten om van een goede nachtrust genieten. (Sport)

Undecided Undecided Undecided Undecided
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ad Wim Wrote:Tentamen is zojuist ingeleverd. 1500 woorden schoon aan de haak. Mag ik nu de stad in?

Jazeker! Alleen een beetje jammer dat je als Marokkaan nergens naar binnen mag :waf:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Co Adriaanse wil van der Meyde bij PortoGeplaatst op 11-06-2006 21:53 door Santesh Girwar

Co Adriaanse probeert Andy van der Meyde naar Porto te halen weet Johan Derksen te melden. De 26-jarige buitenspeler staat tot medio 2009 onder contract bij Everton.

Bij Everton heeft Andy van der Meyde nog altijd niet zijn draai kunnen vinden. Na veel gesukkel met blessures leek een einde te komen aan een zwarte periode in de carriere van Andy. Echter na zijn blessure belandde van der Meyde op de bank en gebeurde hetzelfde met de oud-Ajacied als bij Internazionale. Een transfer lijkt deze zomer dan ook aanstaande.

Naast Andy van der Meyde zou Co Adriaanse ook een oogje hebben op Jan Vennegoor of Hesselink (PSV) en op John Carew (Olympique Lyon)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
HIJ KOMT! HIJ KOMT!

Heerenveen blij met komst Afonso Alves
12 juni 2006
sc Heerenveen heeft een mondeling akkoord bereikt over de komst van Afonso Alves naar Friesland.

Met Malmö, de huidige werkgever van Alves, was die overeenstemming er al langere tijd en nu zijn ook de laatste hindernissen die een overgang naar Heerenveen in de weg stonden genomen. De verwachting is gerechtvaardigd dat Alves in de loop van deze week naar Heerenveen komt om een contract voor 5 jaar met de club te ondertekenen.
Na Rob Friend, Will Johnson, Gonzalo Garcia-Garcia, Gianni Zuiverloon en Michael Dingsdag, is Afonso Alves de zesde aankoop van sc Heerenveen voor komend seizoen. De 25-jarige Braziliaan, die nog tot eind 2007 een contract had bij Malmö, begon zijn carrière bij Club Atlético Mineiro in Brazilië.

Sinds 2002 speelt hij in de Zweedse competitie. De als aanvaller en aanvallende middenvelder inzetbare Braziliaan kwam daar twee seizoenen uit voor Örgryte IS uit Gotenburg en drie jaar voor Malmö FF. In de 90 duels waarin Alves in Zweden in actie kwam, scoorde hij 52 maal.

=D>
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Quote:Geruchten circuit
[ FSV ]


Zoals al eerder aangegeven heeft Feyenoord interesse om Barry Opdam (AZ) te contracteren, maar zal dit waarschijnlijk niet doorgaan ivm een te hoge transfersom.
Verder zou Feyenoord interesse hebben in de volgende spelers Jon Dalh Tomasson (VFB Stuttgart), zouden al een principe akkoord bereikt hebben.
Theo Janssen (Vitesse) wordt al meerdere jaren gevolgd door Feyenoord.
Manuel Hurra (Universidad de Chilie) is een rechtsback maar kan ook goed uit de voeten op het middenveld.
Luka Modric (Dinamo Zagreb), ook wel de Kroatische Messi genoemd en wordt buiten Feyenoord gevolgd door anderen grote Clubs.
Ook Tim de Cler (AZ) wordt nog steeds genoemd.

tomasson schijnt onzin te zijn, az wil tussen de 4 en 5 mio voor een 30 jarige opdam met no g1 jaar contract (dus de interesse is er niet meer) en met de cler schijnt het redelijk te gaan. dikke theo ben ik niet enthousiast over...
Reply
interesse in de cler en janssen schijnt concreter te worden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
@waf: voetbalzone is altijd met een hap zout, zeker uit de mond van Snorremans, maar het staat er wel..

Quote:EXCLUSIEF - AZ-verdediger en WK-international Tim de Cler maakt binnen afzienbare tijd de overstap naar Feyenoord. Uit betrouwbare bron heeft Voetbalzone vernomen dat beide clubs inmiddels overeenstemming hebben bereikt over de transfersom.

De Cler zou AZ enkele miljoenen euro's opleveren. De linksback moet in Rotterdam de opvolger worden van Pascal Bosschaart, die de trainersstaf niet kan overtuigen.

Feyenoord moet nog wel met De Cler onderhandelen over een contract. Dit lijkt geen probleem te worden aangezien de verdediger diverse malen heeft aangegeven graag de overstap te maken naar De Kuip.

Aanvankelijk was ook AS Monaco-verdediger Gael Givet in beeld bij Feyenoord. De Fransman, die momenteel met zijn land actief is op het WK, bleek echter te duur. Ook zijn salariseisen zouden Feyenoord te gortig zijn geweest.

Quote:Feyenoord is achter de schermen fanatiek bezig om Theo Janssen aan de club uit Rotterdam te binden, aldus Johan Derksen in het programma Voetbal Insite. Daar zou de Anrhemmer kunnen worden herenigd met zijn maatje Nicky Hofs.

De 25-jarige middenvelder, die met uitzondering van een seizoen bij het Belgische RC Genk al zijn hele leven lang voor Vitesse heeft gespeeld, heeft al eerder aangegeven een overstap naar een topclub te willen maken. Feyenoord zou dus een optie kunnen zijn voor de aanvallend ingestelde middenvelder.

Dit seizoen speelde Janssen een sterk jaar. Hij zat zelfs een periode in de voorselectie van het Nederlands Elftal, maar hij moest destijds afhaken vanwege een blessure.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
United-aanvaller Ruud van Nistelrooy zal zich na de zomerstop weer gewoon melden op Old Trafford, nadat Sir Alex Ferguson en hij de ruzie hebben bijgelegd. (Daily Star)

Manchester United heeft gisteravond haar bod op Tottenham-middenvelder Michael Carrick verhoogd tot ruim 22 miljoen euro, waarmee ManU de international bijna binnen lijkt te hebben. (Daily Telegraph)

Voormalig ManU-middenvelder Roy Keane, die gisteren zijn carrière definitief beëindigde, kan volgend jaar zijn rentree maken op de Engelse voetbalvelden als trainer van Sunderland. (Diverse tabloids)

Lorenzo Sanz maakte gisteren zijn presidentskandidatuur bij Real Madrid bekend. Onder Sanz, ex president van De Koninklijke tussen 1995 en 2000, zal Vicente del Bosque plaatsnemen op de bank bij de Madrilenen. (Marca)

In de strijd om de diensten van Simao wil Valencia zijn landgenoten Hugo Viana en Marco Caneira in de deal betrekken. De Spanjaarden zijn namelijk niet bereid om de afkoopsom van 18 miljoen euro aan Benfica te betalen. (AS)

De zaakwaarnemer van Diego Tristán is niet op de hoogte van de interesse van Real Betis. De spits wordt in verband gebracht met de Andalusische club sinds het aantrekken van trainer Jabo Irureta, die eerder al met de spits bij Deportivo la Coruña samenwerkte. (AS)

Chelsea-trainer José Mourinho heeft aan technisch directeur Frank Arnesen toestemming gegeven om Eidur Gudjohnsen aan Barcelona te verkopen. Alléén over de betalingswijze hebben beide clubs nog geen overeenstemming bereikt. (Sport)

Het spectaculaire model Raica Oliveira, vriendin van Ronaldo, heeft vanuit een modeshow in Rio de Janeiro laten weten dat als Ronaldo dik is, zij zwaarlijvig is. Liefde maakt blind luidt het spreekwoord…(Sport)

Na aanvaller Christian Vieri wil Sampdoria ook de 20-jarige aanvaller Valeri Bojinov van Fiorentina voor komend seizoen vastleggen. (Gazzetta dello Sport)
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:Het spectaculaire model Raica Oliveira, vriendin van Ronaldo, heeft vanuit een modeshow in Rio de Janeiro laten weten dat als Ronaldo dik is, zij zwaarlijvig is. Liefde maakt blind luidt het spreekwoord…(Sport)

[Image: raica_oliveira_150c.jpg]

Dat heeft dat lelijke kereltje toch goed geregeld :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Gesponsort door zijn bankrekening...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
men is vergeten de tieten eraan te knopen...
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
Die koopt ie later nog wel...of kinderen maken heb begrepen dat het voor het volume wel goed is.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
joep Wrote:men is vergeten de tieten eraan te knopen...

Ze heeft toch een bikinitopje aan om te kunnen zien wat de voorkant is? :8:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
En dat is dan nog maar 21!!! :eeek:

[Image: 12.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Zozo Marshall, is ze niet een beetje te ordinair voor je?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Als Ronaldo mij leuk zou vinden zou ik 't ook doen hoo, verstand op nul en gáán.
Reply
Treesong Wrote:Zozo Marshall, is ze niet een beetje te ordinair voor je?
Ja, eigenlijk zie ik haar liever met een knierok, een coltrui, paardestaart en pony...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: