The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
die heb je al
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
die knierok heb ik inderdaad al ja, maar wij noemen dat liever een 'kilt'
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
"Wij" als in Schots Operettegezelschap Arnhem?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:"Wij" als in Schots Operettegezelschap Arnhem?
Nee, "wij" als in "we moeten toch wat terugzeggen op nutteloze bijdragen van Boca" Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall? Krijg jij geen pijn in je ogen van al dat geknippert? :razz:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1999&start=5490">viewtopic.php?t=1999&start=5490</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=4989&start=780">viewtopic.php?t=4989&start=780</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=7418&postdays=0&postorder=asc&start=30">viewtopic.php?t=7418&postdays=0&postorder=asc&start=30</a><!-- l -->
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=7424&postdays=0&postorder=asc&start=30">viewtopic.php?t=7424&postdays=0&postorder=asc&start=30</a><!-- l -->

Etcetera... Xtragaap4de

Marshall
Berichten: 7506
Winks: 7506
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Viel mij ook al op... 't neurooootje :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
[Image: NO-Blink.gif]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
[Image: 11135430994172671a9c45e.jpg]
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Vennegoor bekijkt opties na WK

Jan Vennegoor of Hesselink heeft laten weten na het WK te bepalen hoe concreet alle geruchten zijn over de interesse van FC Porto. Nu ligt de focus van de 27-jarige international alleen maar op het Nederlands Elftal.

Een kleine drie weken geleden berichtte enkele Portugese media dat de club van Co Adriaanse gecharmeerd is van de Oldenzaler. De club zou 6 miljoen euro over hebben voor de aanvaller.

"Met geruchten hou ik mij niet bezig. Mochten er aanbiedingen van andere clubs komen, dan ga ik daar pas ná het WK naar kijken. Alle aandacht gaat nu uit naar het Nederlands elftal", reageert de speler op zijn officiële website.

Vennegoor of Hesselink heeft nog een contract voor twee jaar bij PSV.
HOEZOOO ????
Omdat het kan !!!
Reply
Cees Paauwe komt komend seizoen terug bij FC Twente. De doelman keert na anderhalf jaar ADO Den Haag terug op het oude nest. Paauwe was eerder een half seizoen (2003/2004) eerste keeper bij de Enschedese club. De doelman verdreef huurling Ten Rouwelaar uit de basis en leidde Twente via een penaltyreeks naar de bekerfinale. Toen Sander Boschker echter het seizoen erna weer terugkeerde bij Twente, was Paauwe meteen zijn plaats weer kwijt, waarop hij halverwege naar ADO Den Haag vertrok. Paauwe is na Robbie Wielaert de tweede aanwinst van FC Twente voor het nieuwe seizoen.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:bla


Feli
Reply
Dommel Wrote:
Balthazar Wrote:bla


Feli

FC Twente kan volgend seizoen mogelijk beschikken over Ismaïl Aissati, aldus steeds hardnekkiger wordende geruchten. PSV zou zijn zeer talentvolle middenvelder voor een seizoen willen verhuren aan de Tukkers.
Aissati brak dit seizoen door bij PSV en stond al diverse malen in de basis. Vooral in de Champions League-duels met AC Milan blonk de pas 17-jarige jeugdinternational uit. Ook op het afgelopen jeugd EK behoorde Aissati tot één van de steunpilaren van Jong Oranje.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:blabla


Aissati naar Twente... #-o


Feli iig
Reply
Dommel Wrote:
Balthazar Wrote:blabla


Aissati naar Twente... #-o


Feli iig


En Diba misschien naar Twente, blabla
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Iemand vanavond Jelen in actie gezien namens Polen tegen de Duitsers? Het schijnt dat Heracles hem al een tijdje in de gaten houd, Krüzen zou dit gezegd hebben in een radio programma. Denk echter dat er nu meer kapers op de kust liggen, helaas.
Reply
Lekker slim van Kruzen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Waarom heb ik bij JVoH altijd het idee dat ie in zijn nadagen van zijn carriere zit terwijl ie pas 27 is? :roll:

En bij Rutten is nu al het Martin van Geel effect te bespeuren? Aissati, wellicht gaat lange Jan ook wel terug? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
'Davids niet naar Ajax'
Door: Jeroen de Laat
14/06/2006 13:36


Ajax moet voorlopig nog wachten op de komst van Edgar Davids. De Amsterdammers gaven de oud-international tot afgelopen vrijdag bedenktijd, maar hij is daar niet op ingegaan. Dit meldt Johan Derksen in Voetbal Insite.

Henk ten Cate hoopte de middenvelder over te nemen van Tottenham Hotspur. "We hadden hem er heel graag bij gehad. Maar als het niet mogelijk is, dan is dat jammer. Wat niet is, dat is niet", aldus assistent-trainer Alfons Groenendijk van Ajax. De Amsterdammers blijven hopen op een terugkeer van Davids, maar het lijkt er op dat hij ook volgend seizoen gewoon in Londen zal spelen.
Bangkok resident.
Reply
Quote:Overmatige bemoeizucht van technisch directeur Leen Looyen met de taken van toenmalig hoofdtrainer Cees Lok zouden de reden voor laatstgenoemde zijn om afgelopen winter plotseling op te stappen bij NEC. (Algemeen Dagblad)

Manchester United staat op het punt om Armando Petit vast te leggen. De middenvelder van Benfica, die zelf al een aanbieding van de Old Trafford-club gehad zegt te hebben, zou ruim 7 miljoen euro moeten kosten. (Diverse tabloids)

Paul le Guen wil Paris Saint-Germain-doelman Lionel Letizi meenemen naar Rangers, nadat hij er niet in slaagde Fabien Barthez vast te leggen. (Daily Record)

Diezelfde Le Guen zal volgens PSG-coach Luiz Fernandez niet slagen bij Rangers, aangezien de Schotse competitie daar te zwak voor zou zijn. (Daily Record)

Atlético Madrid heeft vergaande interesse voor Tim Borowski. De 26-jarige middenvelder van Werder Bremen is volgens de nieuwbakken trainer Javier Aguirre de ideale kandidaat voor het middenveld. (Marca)

De belangstelling voor Ahn Jung Hwan, aanvaller van Zuid-Korea op het WK, is groot. Ahn, die onlangs de winnende goal voor de Koreanen tegen Togo maakte en tijdens het vorige WK ook al op met zijn doelpunten opviel, zou naar Engeland en het Schotse Hearts kunnen. (The Independent)

Harry Redknapp neemt het risico om heel Engeland over zich heen te krijgen door te zeggen dat Theo Walcott (17) niet goed genoeg is voor het nationale elftal. De jongste international in de selectie van bondscoach Sven-Göran Eriksson, werd bij Southampton gecoacht door Redknapp. (Daily Mirror)

Txiki Begiristain, technisch directeur van FC Barcelona, liet bij de presentatie van Eidur Gudjohnsen weten dat er voor volgend seizoen geen aankopen meer zullen worden gedaan. (Marca)

De nieuwste aankoop van Barça zal per seizoen 2,5 miljoen euro gaan verdienen en kan bovendien bij het behalen van titels een extraatje verdienen. (AS)

Amadeo Carboni, technisch directeur van Valencia, liet weten dat Pablo Aimar gewoon zijn contract tot medio 2008 zal uitdienen. (Marca)

Wigan Athletic-trainer Paul Jewell wil binnenkort James Milner (Newcastle United), Emile Heskey (Birmingham City) en Danny Landzaat (AZ) overnemen, terwijl doelman Chris Kirkland van Liverpool gehuurd zou moeten worden. (The Independent)

Stuart Pearce, de hoofcoach van Manchester City, zou Quinton Fortune een tweejarig contract willen aanbieden. De speler van Manchester United sloeg deze week nog een aanbieding van Celtic af. (Diverse tabloids)

Ronaldo is woensdagavond laat uit voorzorg een ziekenhuis bezocht. De Braziliaanse aanvaller klaagde over duizeligheid en hoofdpijn, maar artsen hebben niks bijzonders bij de speler van Real Madrid geconstateerd. (L'Equipe)

Ronald Waterreus (ex-PSV en momenteel Rangers) is opgemerkt rond het Sclessin Stadion van Standard Luik. De club zoekt nog altijd een opvolger voor Vedran Runje en Waterreus is niet tevreden met zijn salaris in Schotland. (Voetbalzone.nl)

edit:: bron: voetbalzone.nl
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Bron?
Reply
Ajax trekt opnieuw oud-speler van Barça aan

15/6/2006 13:20

Ajax heeft er na Gabri opnieuw een Spanjaard met een Barcelona-verleden bij. Roger García (29) komt transfervrij over van Villarreal en tekende voor één jaar.
'Hij is gehaald voor de basis', legde technisch directeur Martin van Geel uit aan VI.nl. De komst van Roger werd gerealiseerd toen Edgar Davids niet haalbaar bleek. 'Hij is een ervaren speler en met hem is de selectie nu in principe rond.'

De linksbenige middenvelder debuteerde elf jaar geleden onder Johan Cruijff in de hoofdmacht van Barcelona. De Catalaan opende sterk met 33 optredens en vijf goals in het seizoen 1995/96. Daarna werd zijn inbreng minder.

In de zomer van 1999 vertrok hij naar stadgenoot Espanyol, waar hij wel een vaste waarde was. De laatste drie kwam hij uit voor Villarreal. Aanvankelijk als belangrijke kracht maar de laatste twee jaar voornamelijk als invaller.

Naast de komst van Roger krijgt Ajax er ook een Zuid-Afrikaans talent bij. Stanton Lewis komt waarschijnlijk voor vier jaar over van Ajax Cape Town. De negentienjarige belofte is een centrumspits maar kan ook als schaduwspits goed uit de voeten. Lewis begint bij Jong Ajax.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Quote:Ajax legt Roger García vast
Geschreven door Franklin Stoker op donderdag, 15 juni om 13:12

Ajax heeft de Spanjaard Roger García voor één seizoen vast weten te leggen. Daarnaast lijkt Steven Defour binnenkort over te komen van het Belgische RC Genk, aangezien hij de arbitragezaak tegen zijn club gewonnen heeft.

Roger García Junyent, kortweg Roger genoemd, is na Jaap Stam, Kenneth Perez, Dennis Gentenaar, George Ogararu en Gabri de zesde aankoop van Ajax voor komend seizoen. De 29-jarige Roger komt transfervrij over van Villarreal.

De linkermiddenvelder speelde eerder in de jeugdopleiding van FC Barcelona. In 1995 maakte de speler zijn debuut voor de Catalanen om voorts in 1999 te verkassen naar stadgenoot Espanyol. Sinds 2003 was hij actief voor Villarreal.

Het seizoen 2004/2005 miste Roger bijna in zijn geheel in verband met een blessure, staat te boek als een speler met een goede trap in de benen. In totaal heeft Roger 247 wedstrijden in de Primera División achter zijn naam staan.

Daarnaast lijkt Steven Defour (18) alsnog naar Amsterdam te komen. De Belgische middenvelder mocht aanvankelijk niet van zijn club RC Genk naar Ajax vertrekken, waarna hij arbitragezaak tegen zijn club aanspande.

"Steven Defour heeft zijn contract met de club Genk wegens ernstige redenen verbroken. Uit de onderhandelingen tussen Genk en Ajax bleek dat Genk een onwettige en overdreven transfervergoe ding vroeg. Zo schond Genk de fundamentele vrijheid van arbeid van Defour", was de uitspraak, te lezen op de Belgische omroep VRT.
Van Voetbalzone, even afwachten dus...

trouwens wel raar dat Roger García slechts een contract voor één jaar heeft.
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Das logisch, is ie goed dan kan ie weer terug naar Spanje, doet ie het slecht dan kan Ajax ook weer van hem af. Hij is 29 en zal de voorloper van Sarpong zijn.
Reply
Bocaloca Wrote:Ajax trekt opnieuw oud-speler van Barça aan

15/6/2006 13:20

Ajax heeft er na Gabri opnieuw een Spanjaard met een Barcelona-verleden bij. Roger García (29) komt transfervrij over van Villarreal en tekende voor één jaar.
'Hij is gehaald voor de basis', legde technisch directeur Martin van Geel uit aan VI.nl. De komst van Roger werd gerealiseerd toen Edgar Davids niet haalbaar bleek. 'Hij is een ervaren speler en met hem is de selectie nu in principe rond.'

De linksbenige middenvelder debuteerde elf jaar geleden onder Johan Cruijff in de hoofdmacht van Barcelona. De Catalaan opende sterk met 33 optredens en vijf goals in het seizoen 1995/96. Daarna werd zijn inbreng minder.

In de zomer van 1999 vertrok hij naar stadgenoot Espanyol, waar hij wel een vaste waarde was. De laatste drie kwam hij uit voor Villarreal. Aanvankelijk als belangrijke kracht maar de laatste twee jaar voornamelijk als invaller.

Naast de komst van Roger krijgt Ajax er ook een Zuid-Afrikaans talent bij. Stanton Lewis komt waarschijnlijk voor vier jaar over van Ajax Cape Town. De negentienjarige belofte is een centrumspits maar kan ook als schaduwspits goed uit de voeten. Lewis begint bij Jong Ajax.

Concurrent voor Sneijer, dan kan Sneijder naar de 10. Oh nee, daar is Perez voor aangetrokken. Ik denk dat na Heitinga, ook Sneijder weleens 'not amused' kan zijn.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Perez op linksbuiten denk ik...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
ik denk dat dit betekent dat sneijder getransefereerd gaat worden.
Reply
waf Wrote:ik denk dat dit betekent dat sneijder getransefereerd gaat worden.

Naar Milan oid? waren wel veel geruchten dat hij weg zou gaan...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Dugarry Wrote:Das logisch, is ie goed dan kan ie weer terug naar Spanje, doet ie het slecht dan kan Ajax ook weer van hem af. Hij is 29 en zal de voorloper van Sarpong zijn.

volgend seizoen is davids transfervrij, misshcien dat ze daarom roger maar een 1 jarig contract nu aanbieden, of wordt het tussentijds verlengd
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Davids zal nu sowieso niet komen.
Het zit er nu inderdaad dik in, zoals waf zegt, dat Sneijder weg gaat.
In ieder geval wel weer wat ervaring erbij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Davids zal nu sowieso niet komen.
Het zit er nu inderdaad dik in, zoals waf zegt, dat Sneijder weg gaat.
In ieder geval wel weer wat ervaring erbij.

Dat dachten ze bij Juanfarfan ook.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply


Forum Jump: