The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Defour ontbindt contract bij Racing Genk
Donderdag 15 juni, door SV, Amsterdam, 13.28u GMT+01.00, VRT

Middenvelder Steven Defour heeft volgens de Belgische media vanmorgen op basis van de wet 1978 zijn contract met Racing Genk ontbonden. Dit maakt een transfer naar Ajax alsnog mogelijk.

Vorige week gingen Genk en Ajax uit elkaar omdat de Belgen exorbitant veel geld vroeger voor Defour. Dit is volgens de speler een reden voor ontbinding. 'Uit de onderhandelingen tussen Genk en Ajax bleek dat Genk een onwettige en overdreven transfervergoeding vroeg. Zo schond Genk de fundamentele vrijheid van arbeid van Defour', aldus de advocaat van Defour in een persbericht.

Bron: Ajaxshowtime.com
Het is toch ONS bier?
Reply
Da's een duur geintje voor Genk....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hij moet waarschijnlijk wel 6 maanden salaris aan genk betalen
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Desnoods betaald Ajax dat wel...Genk heeft hoog ingezet...en verloren...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
het feit dat deze duffe our meent zijn contract te mogen ontbinden, wil niet zeggen dat het dan ook rechtsgeldig ontbonden is. ik neem aan dat genk hier wel wat tegenin kan brengen. dit scenario hebben ze normaal gesproken bedacht voordat ze zo'n hoge prijs vroegen (omdat ajakkes eerst met de speler zelf had gesproken, het handelsmerk van van geel). wordt ongetwijfeld vervolgd.
Reply
Jenner en Mendes naar AZ.

Competitiemanager-middenvelders en aanvallers van AZ kiezen wordt een makkie met Jenner, Mendes, Landzaat, Schaars, Molhoek, Meerdink, Medunjanin, Arveladze, Koevermans, Sektioui, Ikedia, Ramzi, Mathijssen Gudjohnson, Agustien, Dembele, Cziommer.. tuurlijk mogen er nog een paar verhuurt/verkocht worden maan hou je toch 15 min of meer gelijkwaardige spelers voor 6 posities.. dat wordt hommeles natuurlijk. Confused
Reply
Demy de Zeeuw vergeet je nog.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Goeie transfer voor Ajax die Garcia... Ajax lijkt voor het eerst in jaren weer een goed transferbeleid te hebben ontwikkeld (al blijf ik mijn twijfels houden bij een 'dure oude' speler als Stam...)
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
ik vind persoonlijk dat we nu wel erg veel oudere spelers halen, zeker als die ook nog in de basis komen te staan...
Reply
De soap tussen FCT en Nac en Diba en Touma continues.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:De soap tussen FCT en Nac en Diba en Touma continues.

Hebben jullie een gebrek aan tasjesdieven in Enschede?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
T00L Wrote:ik vind persoonlijk dat we nu wel erg veel oudere spelers halen, zeker als die ook nog in de basis komen te staan...
Is toch niks mis mee? Zo krijgen we eindelijk een goede mix tussen jonge talentenen ervaren krachten. Vooral aan dat laatste ontbrak het Ajax de laatste jaren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nu is ie transfervrij maar nu hoeft ajax defour niet meer?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:
T00L Wrote:ik vind persoonlijk dat we nu wel erg veel oudere spelers halen, zeker als die ook nog in de basis komen te staan...
Is toch niks mis mee? Zo krijgen we eindelijk een goede mix tussen jonge talentenen ervaren krachten. Vooral aan dat laatste ontbrak het Ajax de laatste jaren.

daar ontbrak het zeker aan, maar om dan meteen maar het hele middenveld en driekwart van de verdediging (als backup van emanuelson zal er ook nog wel een 'oudje' komen) vol te proppen met ervaren krachten, gaat mij weer te ver.
Reply
De Mos trainer Vitesse, Due komt ook

19/6/2006 11:30

Vitesse heeft eindelijk een nieuwe trainer. Aad de Mos heeft komend seizoen de leiding over de Arnhemse selectie. Hij tekende voor een seizoen met een optie voor een extra jaar.
De Mos wordt maandag om 16.00 uur aan de pers gepresenteerd. Pieter Huistra en Dick de Boer zullen als zijn assistenten gaan fungeren.

De Mos was laatstelijk actief als coach in Saudi-Arabië bij Al-Hilal. Bij die club werd hij op 14 maart 2004 ontslagen en sindsdien zat de Hagenaar zonder club. De Mos kreeg als trainer bekendheid toen hij hoofdcoach werd bij Ajax. Hij kende zijn beste periode als coach van KV Mechelen, met welke club hij in 1987 ten koste van Ajax de Europa Cup II pakte.

In een vroegtijdig stadium was bekend dat Edward Sturing Vitesse zou gaan verlaten. Vervolgens bleef het lang stil in Arnhem. Diverse namen passeerden de revue, maar spijkers met koppen werden niet geslagen. Toen dat in het geval van Jan Boskamp wel het geval was, ging de aanstelling alsnog niet door omdat hij niet over de benodigde papieren beschikte.

Naast de aanstelling van De Mos als trainer boekte Vitesse ook succes op de spelersmarkt. De Deen Anders Due komt ook naar het Gelredome. De 24-jarige buitenspeler is afkomstig van FC Nordsjælland, de club waar Vitesse ook spits Mads Junker bij wegplukte.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
:lol: Aad de Mos bestaat niet!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Ze mogen in Arnhem wel alvast gaan sparen voor een afkoopsom....
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Dat wordt lachen dit seizoen =D>
Bangkok resident.
Reply
Sport
20 Juni 2006 15:44
Ernie Brandts hoofdcoach bij NAC

Ernie Brandts is de nieuwe hoofdcoach van NAC Breda. Hij volgt Cees Lok op die in de tweede helft van het seizoen de ontslagen Ton Lokhoff verving.

Brandts, die trainer was bij Volendam, tekende voor twee seizoenen. NAC moet Volendam wel een afkoopsom betalen.
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Jesper Hakansson naar ADO Den Haag.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Jesper Hakansson naar ADO Den Haag.

Gaat lekker. Sparta heeft Mendujanin en Anastasiou aangetrokken en Willem II heeft zich ook een aantal spelers gehaald (onder andere El Hamdaoui). Excelsior heeft onder andere Jansen gehaald van Heracles, een speler waarvan ik graag wou dat hij bleef. Weliswaar hebben wij met Daelemans, Pasveer en Bridji ook aankopen gedaan, maar of we het daarmee redden betwijfel ik. Bovendien stopt Nurmela met voetballen, we beginnen de training zoals vanouds, met nog geen 17 contractspelers. Het probleem is nu dat heel Nederland weet dat wij het van vechtlust moeten hebben, niemand zal ons meer onderschatten. Er zal echt kwaliteit bij moeten komen, anders zie ik het somber in.
Reply
Jullie hebben toch vechtlust.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Jullie hebben toch vechtlust.....

In strijd zijn wij de beste, dat durf ik zonder pardon te zeggen. Maar iedereen in de eredivisie weet nu wel dat we het daar van moeten hebben. Vorig jaar kwamen we soms teams tegen die het nalieten om een versnelling hoger te schakelen, op die manier win je echt niet van een vechtend Heracles. Maar als de tegenstander ook vanaf de eerste minuut er fel opzit dan geeft kwaliteit toch wel vaak de doorslag.
Reply
Quote:Tamerus tekent bij NAC Breda
Geschreven door Daniël Cabot-Kerkdijk op dinsdag, 9 mei om 18:53

Volgens RTV Oost zal Gert Jan Tamerus (25) de komende twee seizoenen voor NAC Breda uitkomen. De aanvaller is afkomstig van Heracles Almelo.

Tamerus speelde in totaal drie seizoenen voor Heracles en had een aflopend contract. Daarvoor speelde hij voor HFC Haarlem.

Daar gaat (een gedeelte van) de vechtlust!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:Daar gaat (een gedeelte van) de vechtlust!

Tamerus zette altijd wel zijn beste beentje voor maar als ik aan de vechtlust van Heracles denk dacht ik nooit meteen aan hem. Denk dan eerder aan spelers als Pieckenhagen (Duitse mentaliteit, haalde zijn verdedigers hoogstpersoonlijk weer overeind na een tegendoelpunt), Hoogma, Looms, Reekers, Jansen en zeker niet te vergeten, Rob Maas. Die nam werkelijk de hele ploeg op sleeptouw. Vooral verdedigend ingestelde spelers, tegenpartij kon soms aanvallen wat het wou maar de verdediging bezweek lang niet altijd. Hoewel elke Heraclied afgelopen seizoen natuurlijk een pluim verdiende :8:
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:Daar gaat (een gedeelte van) de vechtlust!

Tamerus zette altijd wel zijn beste beentje voor maar als ik aan de vechtlust van Heracles denk dacht ik nooit meteen aan hem. Denk dan eerder aan spelers als Pieckenhagen (Duitse mentaliteit, haalde zijn verdedigers hoogstpersoonlijk weer overeind na een tegendoelpunt), Hoogma, Looms, Reekers, Jansen en zeker niet te vergeten, Rob Maas. Die nam werkelijk de hele ploeg op sleeptouw. Vooral verdedigend ingestelde spelers, tegenpartij kon soms aanvallen wat het wou maar de verdediging bezweek lang niet altijd. Hoewel elke Heraclied afgelopen seizoen natuurlijk een pluim verdiende :8:
Xtragaap4de
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
FC Twente huurt Otman Bakkal van PSV.
Men spreekt van de derde aanwinst voor FC Twente, maar ik vind dit echt geen aanwinst, die mislukte gloeilamp!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Die Bakkal kan echt wel ballen!! Heeft een goed seizoen gedraaid bij Ehv.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Jullie hebben toch vechtlust.....

Gerucht: Regilio Tuur naar Heracles.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Gerucht: Regilio Tuur naar Heracles.

Dan moet hij wel snel zijn, er zijn nog maar enkele seizoenskaarten beschikbaar...
Reply


Forum Jump: