The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
snapt die massu nou echt niet dat je tegen murray de partij zo lang mogelijk moet zien te krijgen? kerel wordt 1x gebroken en daarna slaat ie alles zo snel mogelijk uit of in 't net. ga toch die rally aan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blijkbaar snapt hij dat niet, maar waarom moet je dat hier neertypen terwijl iedereen dat zelf kan zien?
Reply
Matador! Wrote:Blijkbaar snapt hij dat niet, maar waarom moet je dat hier neertypen terwijl iedereen dat zelf kan zien?
wat is dat nou weer voor domme opmerking!
Reply
murray wint hem redelijk simpel..ook nadal leidt met twee sets. Seppi lijkt het in vijf sets te moeten oen als hij nog wil winnen. Berrer draait de match om tegen delgado..en lijkt op weg naar winst na 2-0 achter in sets! zou roddick nog beginnen?
Reply
Mooi van Kohlschreiber, balen van Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray komt niet ver, Massu deed er niks voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb het niet gezien, maar als er iemand niets op gras is, is het Massu wel. Murray zal inderdaad wel problemen gaan krijgen met Benneteau of Phau. Maar aan de andere kant mag hij van mij ook wel Roddick uitschakelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Boris Becker was de jongste speler ooit die Wimbledon wist te winnen. Hoe oud was de Duitse tennisser toen hij de eerste van zijn drie titels in het enkelspel op het heilige gras won?

16 jaar en 354 dagen
17 jaar en 227 dagen
17 jaar en 219 dagen
18 jaar en 16 dag

iemand een idee?
Reply
In ieder geval was ie 17. Dat weet zelfs een leek nog wel. En doe eens wat moeite!
Reply
ja acht dagen versachil..en het is al laat
Reply
waarom wil je dat weten Kool? geen nieuwe quizvraag toch?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ik mocht gratis meedoen aan wimbledon manager.
Reply
Arme Tim moet meteen alweer vandaag. Roddick-Tipsarevic en Nalbi-Clement ben ik ook wel benieuwd naar.

Melle trouwens op een showcourt, dat moet dus te zien zijn op RTL om 13 uur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mag Galvani ook al weer? :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Wawrinka!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Arme Tim moet meteen alweer vandaag. Roddick-Tipsarevic en Nalbi-Clement ben ik ook wel benieuwd naar.

Melle trouwens op een showcourt, dat moet dus te zien zijn op RTL om 13 uur.
lijkt mij leuker om op baan 13 te beginnen, eerst ljubicic tegen lopez..en daarna krajicek.
Reply
Baan 13 is geen showcourt, volgens mij.

Wel weer erg leuke en belangrijke partijen vandaag. Ik ga waarschijnlijk mijn tentamen van aanstaande vrijdag niet halen zo, maar ach, er is altijd de herkansing nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
er zijn alleen maar top partijen en gee showcourt? ook dementieva enzo daar. zou jammer zijn.
Reply
Het zou kunnen dat ze wel een camera daar hebben, maar toch zou ik liever eerst naar Melle gaan en daarna schakelen naar Krajicek.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Interessante quote uit een interview met Nalbi gisteren:

Quote:Q. How are you physically? You obviously took an injury away from Paris, didn't you?

DAVID NALBANDIAN: Well, it's tough to say. Not hundred percent sure, so maybe sometimes be a little afraid in the serve sometimes, so couldn't hit the ball hundred percent. I think the next days will be better every day.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dacht dat jij ook had gegokt op lopez...zie hem wel winnen van ivan...melle wordt snelle exit denk ik.
Reply
Ad Wim Wrote:Interessante quote uit een interview met Nalbi gisteren:

Quote:Q. How are you physically? You obviously took an injury away from Paris, didn't you?

DAVID NALBANDIAN: Well, it's tough to say. Not hundred percent sure, so maybe sometimes be a little afraid in the serve sometimes, so couldn't hit the ball hundred percent. I think the next days will be better every day.
toch spelen..dat waardeer ik. hoop eerlijk gezegd wel dat ie eruit gaat.
Reply
kooltje Wrote:dacht dat jij ook had gegokt op lopez...zie hem wel winnen van ivan...melle wordt snelle exit denk ik.
Nee, ik ben voor Gimelstob gegaan. Ivan-Lopez is voor mij 55-45 en ik hoop natuurlijk op Ivan vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Interessante quote uit een interview met Nalbi gisteren:

Quote:Q. How are you physically? You obviously took an injury away from Paris, didn't you?

DAVID NALBANDIAN: Well, it's tough to say. Not hundred percent sure, so maybe sometimes be a little afraid in the serve sometimes, so couldn't hit the ball hundred percent. I think the next days will be better every day.
toch spelen..dat waardeer ik. hoop eerlijk gezegd wel dat ie eruit gaat.
Maar voor hoe lang? Hij moet vandaag meteen al weer spelen en Clement is een lastige klant. Als het een hele lange partij wordt, zou hij misschien verder in het toernooi weer last kunnen krijgen. Gunstig voor Blake en Malisse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:Interessante quote uit een interview met Nalbi gisteren:

Quote:Q. How are you physically? You obviously took an injury away from Paris, didn't you?

DAVID NALBANDIAN: Well, it's tough to say. Not hundred percent sure, so maybe sometimes be a little afraid in the serve sometimes, so couldn't hit the ball hundred percent. I think the next days will be better every day.
toch spelen..dat waardeer ik. hoop eerlijk gezegd wel dat ie eruit gaat.
Maar voor hoe lang? Hij moet vandaag meteen al weer spelen en Clement is een lastige klant. Als het een hele lange partij wordt, zou hij misschien verder in het toernooi weer last kunnen krijgen. Gunstig voor Blake en Malisse.
en die heb ik allebei Smile. ze beginnen wel weer gewoon om 13uur nldse tijd. das best laat..ze lopen dus niet ver achter door maandag.
Reply
nee ze zijn veel te eigenwijs om 12 uur te beginnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beetje lullig wel voor de mensen die gisteren niet konden spelen, dat ze nu twee dagen achter elkaar moeten. Alleen maar omdat ze gisteren niet eerder wilden beginnen.
Hopelijk halen ze vandaag wel helemaal de eerste ronde onderin en de tweede ronde bovenin, zodat ze weer op schema zitten en iedereen z'n rust krijgt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jippie, Melle zo live op RTL =D>

Hup Melle!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Veel belangrijke partijen nu op de baan.

Hup Tursunov, Ljubicic, Fish, Gimelstob en Norman!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Norman break achter.
Fish en Tursunov break voor.


Hup Lopez!! Come On!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: