The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
haha nee!

Had hem gister trouwens goed Smile
Reply
Murray stond in de eerste set ook 4-2 achter...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tipsarevic, J - Roddick, A
Uitslag
Set betting - please check rule 6.7.3 1-3 4.00 1-3 5.00 352.00

Malisse, X - Stepanek, R
Uitslag
Set betting - please check rule 6.7.3 1-3 4.40 1-3

Yeu-Tzuoo Wang - Blake, James
Uitslag
Set betting - please check rule 6.7.3 1-3 4.00 1-3

5.00/5.00 Weddenschap goedgekeurd 2006-06-28 10:53
70.40

=D> =D>
Reply
Die quotes staan echt hoog man...
Reply
Stats van Ljubicic: winners 60
Unforced errors 16 :eeeek: :eeeek: :eeeek: =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
benneteau wordt weer genaaid door die kut lijnrechters... zelf BP nu Icon_evil
Reply
Roddick toch nog van start!
Reply
Grrrrr en de rebreak!! Door die kut lijnrechters,,,,
Reply
En Murray maar miepen over zijn enkels. Watje!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jammer van Gimelstob maar applaus voor Ivan. Wat een klassepot zet hij neer na gisteren 4 uur gespeeld te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En ja hoor, alweer 3-3. Ontzettende flapdrol, die Murray.

Maar met Murray-Roddick in de volgende ronde verliest er sowieso een veelgekozen speler die ik niet heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hewitt mag wel exit vandaag. Heeft Roddick vrije doortocht =D>
Reply
Pfff, Benneteau raakt geen bal meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus, Hewitt wordt gebroken terwijl hij net setpoint mist op de service van Lee Icon_evil

Edit: hij weet het nog net op tijd recht te trekken en nu naar de TB. Hopelijk wint hij deze wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-1 Lee... Come on....
Reply
5-2 voor die spleetoog =D>
Reply
Pff, Hewitt heeft geen beste dag. Als hij zijn kansen niet pakt, doet Lee het wel vandaag. Hij wint hem waarsch nog wel, maar dit kost hem wel zijn dag rust.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zo, Hewitt... Je maakt het wel spannend. 4-6* achter in de tiebreak en nu 7-6* voor.
Reply
En Hewitt pakt gelukkig toch nog de set!!
Reply
Wat een vechter! Hij wint de TB na 6-3 achter gestaan te hebben. Super =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
stond zelfs 3-6 achter..

Set voor Hewitt en Roddick.. helaas de break voor Murray alweer... Dag euries Smile
Reply
Roddick pakt de eerste set.

Murray begint eindelijk een beetje te tennissen in de derde, maar als hij zo speelt als in de eerste twee sets, gaat hij er toch echt wel af tegen Roddick.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ferrer gaat hem ook winnen.

Krijgen we straks Ferrer-Gonzalez in de derde ronde van Wimbledon :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een geweldige duik aan het net van Benneteau op een beuk van Murray. Dat heb ik zelfs Becker nog nooit zo zien doen.

O ja, Ad... Jij beweerde dat Murray geen power had?!?!?!?! :eeeek:
Reply
Staat wel aardig te spelen die knuppel...
Reply
Genomico Wrote:Wat een geweldige duik aan het net van Benneteau op een beuk van Murray. Dat heb ik zelfs Becker nog nooit zo zien doen.

O ja, Ad... Jij beweerde dat Murray geen power had?!?!?!?! :eeeek:
Dan heb jij de eerste twee sets niet gezien, toen was het echt slap en helemaal niks. Nu staat ie inderdaad goed te spelen. Maar we zullen eens zien of hij met de echte mannen meekan als hij in de volgende ronde die andere Andy tegen komt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jippie, het kabinet is gevallen \Big Grin/
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Jippie, het kabinet is gevallen \Big Grin/

Duitsland, Henman etc. etc. etc. en dan ook nog zo'n linkse rakker? Het kan dus nog erger??

Rutte voor premier!!
Reply
Roddick wil ook nog vandaag klaar zijn met zijn partij...
Reply
Ad Wim Wrote:Jippie, het kabinet is gevallen \Big Grin/
Waar gaat dit over? Kunnen ze niet in hun eigen tijd spelletjes spelen? Ze zijn ingehuurd om het land te besturen.
Reply


Forum Jump: