The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2006
Berdych wint!

Zowel voor TM als MV gloort een plaats in de top van Wimbledon. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ancic a 4 bp's gehad in de tweede set. Hij is gewoon beter nu. Jammer dat het waarsch niet meer afgespeeld zal worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:betere service wel, de rest ben ik gewoon weer niet met je eens, maar dat hoeft ook niet. geef wawje nog wel een goeie kans. de narigheid is alleen dat de servicekannonen ook vaak de TB winnen.
Waarom denk je dat Ancic zo'n goed gravelseizoen heeft gedraaid? Echt niet omdat hij alleen maar een goed service heeft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha, Nalbi wilde graag om 12 uur op een outer court spelen, omdat hij daarna Duitsland-Argentinie wilde kijken. Hij had zich beter bezig kunnen houden met zijn eigen tennis. Slechte dag voor hem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
wawje mist een sp op 5-4*. grr.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wawrinka wint de tweede set, eveneens in een tiebreak. Kan nog alle kanten op morgen.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Waarom moet die kutjap van Hingis nu winnen? Dom wief.

Go Clijsters en Henin.
Kijken jullie dan nooit damestennis?

Morgen Agassi weer. Weet iemand hoe laat die wedstrijd begint?
Reply
Lekker hoor Wawje die 2e set. morgen de 3e en de 4e! =D>

Mirnyi is morgen druk, moet zowel mixen als dubbelen. En de dubbel speelt ie met jawel zijn tegenstander voor een plek in de kwartfinale Jonas Bjorkman. Heel apart.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ancic had het zwaar dus het zal wel verdiend zijn. Ik denk wel gewoon dat hij hem nog gaat winnen. En Djoko daarna moet ook te doen zijn. En dan de kraker!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
AssyriskaFF Wrote:Waarom moet die kutjap van Hingis nu winnen? Dom wief.

Go Clijsters en Henin.
Kijken jullie dan nooit damestennis?

Morgen Agassi weer. Weet iemand hoe laat die wedstrijd begint?
Eerste partij op Centre, 14 uur onze tijd dus.
Ik ga ervoor zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hoop dat kohlschreiber nieminen kan verrassen. van een zege van fish ben ik wel vrij zeker. over hewitt heb ik mijn twijfels. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
daarnaast hoop ik natuurlijk dat er een paar veelgekozen spelers uitgaan. ancic voorop. die hoeft er nog maar 2 te verliezen. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
We beginnen zometeen al meteen met de twee belangrijkste partijen van de dag! Ik verwacht veel van Tursunov. Ik ben een beetje huiverig wat betreft Agassi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Agassi begint weer vrij matig aan de partij. Hij moet echt elke keer weer warm draaien.

Helaas is Ivan efficienter dan Tursunov en wint de set met 7-5.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
labadze-fish 6-2 :eeeek:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Fish geeft verdomme nog op ook! Komt haggie goed weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tering! Wat een gezeik!

Komt er wel een druk te liggen op de wedstrijd van Agassi. Labadze is helemaal te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Buurs Geno Haggie en Cruijff zijn de enige zonder Fish. zij komen goed weg. ik had voor Fish al zeker 30 en misschien wel 50 punten geteld. balen dit. en idd de weg vrij voor de winnaar van agassi/nadal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
hewitt ook begonnen. hopelijk kan hij winnen. heb er m'n twijfels bij.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Meteen de break, 2-0. Komt goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
belangrijke tiebreak agassi-nadal. zie agassi niet over 5 sets van nadal winnen, dus is deze erg belangrijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
SJONGEJONGE WAT EEN KANSEN WEER IN DIE TB!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Agassi 5-2 voor en in beiden punten kansen. Daarna maakt hij tweede fouten op 5-4. Wat ee drama dit.

Het is niet mijn Wimbledon...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik kan me voorstellen dat je hier van baalt ad. heb de TB ook gezien. vanaf 5-2 had agassi kansen zat. 1x lag nadal al op de grond, forehand 1 cm uit en een toverbal van nadal. van 5-2 naar 5-7. erg zuur.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het ligt een beetje aan de fysiek van Agassi.
Als hij kan sturen en Nadal kan laten lopen, geef ik hem een goede kans.
Als hij zelf moet lopen, gaat het mis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hewitt wint de 1e set met 6-1.

ljubicic-tursunov 7-5 4-4.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit gaat Agassi sowieso fysiek niet meer trekken.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
En Tursunov gooit zomaar de tweede set weg met een hele zwakke game. Dit kan wel eens een drama-Wimbledon voor me worden.

Grosjean is de enige die het nog kan doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ljubicic 2-0 voor in sets \Big Grin/
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wat krijgen we nou met Fish, verneukt ff de hele boel. Wat een schijt-Wimbledon zo zeg, bijna net zo erg als het WK.
Reply


Forum Jump: