The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
naar verluidt is verkocht de heer kuijt. :cry: club zou nog niet bekend mogen worden, wss is het liverpool.

ik hoop dat het een gerucht blijft. :razz:
Reply
" Danko Lazovic hard op weg naar Vitesse

29/6/2006 12:53

Feyenoord en Danko Lazovic lijken van elkaar verlost te gaan worden. De Servische spits kan zich opmaken voor een nieuwe start bij Vitesse.

Vitesse, dat een jaar geleden ook al belangstelling had voor Lazovic, heeft goede hoop dat de aanvaller komende jaren in Arnhem speelt. 'Ik ga ervan uit dat het deze week rondkomt', zegt manager Voetbal Jan Streuer tegen VI.nl. 'Hij wordt vooral gehaald om het scoringspotentieel te vergroten. Als hij aan spelen toekomt, zal hij de topper worden die hij was.'

Met de hulp van externe financiers moet Vitesse de gewenste transfersom ophoesten die Feyenoord verlangt voor het afkopen van het tot 2008 lopende contract. Maar de Rotterdamse club lijkt zich niet te zeer te verzetten tegen een definitief vertrek van Lazovic.

De 23-jarige Lazovic kwam in 2003 als een grote belofte naar Feyenoord, dat diep in de buidel tastte voor de Serviër. Maar de aanvaller kon zijn belofte niet waarmaken. Afgelopen seizoen werd hij verhuurd aan achtereenvolgens Bayer Leverkusen en Partizan Belgrado."

Ik vraag me af of Vitesse hiermee wel zo'n grote slag slaat, m.a.w. gaat dit ze een stap vooruit helpen ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
waf Wrote:naar verluidt is verkocht de heer kuijt. :cry: club zou nog niet bekend mogen worden, wss is het liverpool.

ik hoop dat het een gerucht blijft. :razz:

Ja, ben het wel met je eens, maar als ze het bedrag betalen wat in onderstaand bericht wordt genoemd moet je 'm toch echt verkopen!! (er vanuit gaande dat Feyenoord dit bedrag in versterkingen steekt)

Quote:The Sun: Feyenoord vraagt 20 miljoen euro
Volgens The Sun heeft Liverpool inmiddels navraag gedaan bij Feyenoord voor Dirk Kuyt en heeft de club te horen gekregen dat ze 14 miljoen pond moet ophoesten voor een transfer van de aanvaller van Feyenoord. Dat is omgerekend naar euro's een bedrag van 20 miljoen euro.
Reply
Da´s toch 20x winst voor Dirk, dus ik zou er een strik omheen doen en verkopen.(uiteraard blijft er geen 20M. over voor Fnooit, maar voor een speler die je voor 1M hebt gekocht lijkt me dit een goede deal)
Reply
16 miljoen eu. heb ik ergens gelezen (dagblad) maar weet niet meer welke.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Uit een interview met Afonso Alves:

Ook het nationale team heeft Afonso Alves nog niet uit zijn hoofd gezet. ,,Dat wil iedere voetballer. Er lopen heel veel Brazilianen rond in Europa en de concurrentie is heel groot. Ik moet gewoon goed presteren en dan hopen dat je een kans krijgt, maar je moet ook wat geluk hebben’’, weet Alves. Hij is snel, technisch goed onderlegt en heeft een hard schot in zijn rechterbeen. Bovendien kan hij goed koppen. ,,Op die manier heb ik veel gescoord. Ik wil Heerenveen laten swingen.’’

Je mag natuurlijk je dromen hebben.....ik droom vannacht van een braziliaans international die in 2010 de wereldcup omhoog houdt en bij Heerenveen speelt.... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
zolang jij van duitsland droomt als ''weltmeister 2006'' neem ik dromen uit 't frieze haagje niet zo serieus.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Neem je dromen uit het FrieSe haagje wel serieus?
Reply
Quote:'Kuyt: 20 miljoen en Kromkamp'

Volgens de Engelse krant The Sun heeft Liverpool bij Feyenoord geinformeerd naar de vraagprijs van Dirk Kuyt. In Nederland werden bedragen rond de vijftien miljoen euro genoemd, maar volgens The Sun moet hij veertien miljoen pond opleveren. Dit komt neer op een slordige twintig miljoen.

Ondanks dat Liverpool dolgraag de Katwijker aan haar selectie wil toevoegen, lijkt de transfersom voor problemen te zorgen. In de Engelse media gaan de geluiden op dat zij wel bereidt zijn om vijftien miljoen euro te betalen en Jan Kromkamp erbij te betrekken.

Tijdens het WK was het relatief rustig rondom Dirk Kuyt. Maar sinds hij weer terug is in Nederland, circuleren er weer genoeg geruchten. Zo zou ook Arsenal de aanvoerder van Feyenoord snel willen aantrekken.

Aldus voetbalzone. Tsja, Kromkamp begint ieder geval fit en fris aan de competitie, want hij heeft op het WK als enige veldspeler geen minuut gespeeld. :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:'Webster volgende week bij PSV'

Na de eerdere belangstelling voor Derek Riordan heeft PSV wederom interesse voor een Schotse speler. Volgens The Daily Record zou centrumverdediger Andy Webster volgende week mogelijk naar Eindhoven komen om te spreken over een contract.

De 24-jarige Webster leeft momenteel in onmin met zijn huidige club Hearts en wil de overstap maken naar een buitenlandse club. Zijn zaakwaarnemer heeft daarom een trip door Europa geregeld om met diverse clubs te spreken.

Behoudens PSV prijken op dit lijstje ook AS Monaco, Stade Rennes, Olympique Marseille, Southampton, Everton en Fulham. Berti Vogts zou Webster, een ervaren Schots international, hebben aanbevolen in het buitenland.

Ik dacht eerst dat het om dat irritante kleine negertje ging dat vroeger
op tv was en later aan de drank en drugs scheen te zijn...
Iemand inspiratie voor een inzending voor het Wereldje? :Big Grin
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Vanmiddag is in Almelo gearriveerd, vanuit Brazilië, Everton Ramos da Silva.

De 23-jarige spits is afkomstig van Gremio Recreativo Barueri.

Het is de bedoeling dat hij het komende seizoen voor Heracles Almelo zal spelen. Er moeten nog enkele details voor het contract geregeld worden en ook moet de speler nog medisch worden gekeurd.

In principe is het de bedoeling dat hij het eerste seizoen wordt gehuurd, ofschoon hij wel bij Heracles Almelo in dienst zal treden.


Bron: Heracles.nl

Hij zou afgelopen seizoen 17 doelpunten hebben gemaakt in een lagere Braziliaanse divisie. Ik ben benieuwd naar zijn kunnen, probeer komende tijd keer een training bij te wonen. Kan hij mooi met Hirayama concurreren om die felbegeerde spits-positie bij Heracles.
Reply
centre court Wrote:zolang jij van duitsland droomt als ''weltmeister 2006'' neem ik dromen uit 't frieze haagje niet zo serieus.

Die droom begint aardig realistische vormen aan te nemen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik hoop van harte dat de tank nog een jaartje bij ons blijft!

Quote:Chelsea vraagt Alex naar Londen te komen

5/7/2006 9 :41

PSV hoopt komend seizoen nog steeds gebruik te kunnen maken van Alex, maar de Eindhovenaren zijn afhankelijk van Chelsea. De Engelse club heeft de Braziliaan laten weten dat hij naar Londen moet komen.
'Alex moet zich melden bij Chelsea', legt PSV's woordvoerder Pedro Salazar uit in het Algemeen Dagblad. 'Hij is eigendom van Chelsea en wij weten nog steeds niet of die club hem volgend seizoen wel aan ons wil uitlenen.'

'De speler heeft zelf aangegeven dat hij graag in Nederland blijft, maar het is ook mogelijk dat Chelsea een werkvergunning voor hem aanvraagt. Wij hebben in elk geval kenbaar gemaakt dat we Alex graag willen houden. We wachten op antwoord uit Londen.'

Alex staat onder contract bij Chelsea, maar omdat de centrale verdediger nog geen interland voor Brazilië heeft gespeeld, komt hij volgens de regels niet in aanmerking voor een werkvergunning. Alleen via steun van een speciale commissie zou er een uitzondering voor hem kunnen worden gemaakt.

PSV-voorzitter Rob Westerhof vertelde deze week nog in Voetbal International: 'Als de optie vanuit Chelsea niet wordt gelicht, dan loopt onze huurovereenkomst vanzelf door.' Volgens de voorzitter zijn er voor Alex twee opties: Chelsea of PSV. De 24-jarige verdediger is volgens hem niet geïnteresseerd in een avontuur bij een Zuid-Europese club.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:Portsmouth verleidt PSV met bod op Farfán

5/7/2006 8 :34

Portsmouth heeft miljoenen over voor Jefferson Farfán. De Engelse club heeft zich bij PSV gemeld, zo laat het Algemeen Dagblad weten.
Volgens de krant zou Portsmouth zelfs een bedrag hebben geboden dat dicht in de buurt van de door PSV verlangde vraagprijs van zestien miljoen euro ligt. De Peruaanse aanvaller heeft onlangs nog zijn verbintenis bij de Eindhovense club verlengd tot medio 2010.

Pompey zit ruim bij kas, sinds halverwege afgelopen seizoen de Russische miljardair Alexandre Gaydamak een aandeel van vijftig procent in de club heeft. Hij heeft manager Harry Redknapp tientallen miljoenen beloofd om Portsmouth te versterken.

:roll: Ik kan me niet voorstellen dat hij daar naartoe wil. Qua salaris zal hij er wel weer erg op vooruit gaan, maar sportief gezien is het een behoorlijke stap terug. Het argument dat je dan TEGEN wereldtoppers speelt in de Premier League vind ik altijd maar zwak. Je wilt juist MET die wereldtoppers spelen om echt beter te kunnen worden, lijkt mij.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:zolang jij van duitsland droomt als ''weltmeister 2006'' neem ik dromen uit 't frieze haagje niet zo serieus.

Die droom begint aardig realistische vormen aan te nemen.....

:wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:zolang jij van duitsland droomt als ''weltmeister 2006'' neem ik dromen uit 't frieze haagje niet zo serieus.

Die droom begint aardig realistische vormen aan te nemen.....

:wink:

Jij bent zeker "Kampioen Achteraf Lullen Baak 2006"?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Pas je onderschrift eens aan, schapekop :razz:
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Portsmouth verleidt PSV met bod op Farfán

5/7/2006 8 :34

Portsmouth heeft miljoenen over voor Jefferson Farfán. De Engelse club heeft zich bij PSV gemeld, zo laat het Algemeen Dagblad weten.
Volgens de krant zou Portsmouth zelfs een bedrag hebben geboden dat dicht in de buurt van de door PSV verlangde vraagprijs van zestien miljoen euro ligt. De Peruaanse aanvaller heeft onlangs nog zijn verbintenis bij de Eindhovense club verlengd tot medio 2010.

Pompey zit ruim bij kas, sinds halverwege afgelopen seizoen de Russische miljardair Alexandre Gaydamak een aandeel van vijftig procent in de club heeft. Hij heeft manager Harry Redknapp tientallen miljoenen beloofd om Portsmouth te versterken.

:roll: Ik kan me niet voorstellen dat hij daar naartoe wil. Qua salaris zal hij er wel weer erg op vooruit gaan, maar sportief gezien is het een behoorlijke stap terug. Het argument dat je dan TEGEN wereldtoppers speelt in de Premier League vind ik altijd maar zwak. Je wilt juist MET die wereldtoppers spelen om echt beter te kunnen worden, lijkt mij.

Speelt hij nu met wereldtoppers dan ?
Reply
Portsmouth................ #-o
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Fabian Wrote:
Gerben Zonderland Wrote:
Quote:Portsmouth verleidt PSV met bod op Farfán

5/7/2006 8 :34

Portsmouth heeft miljoenen over voor Jefferson Farfán. De Engelse club heeft zich bij PSV gemeld, zo laat het Algemeen Dagblad weten.
Volgens de krant zou Portsmouth zelfs een bedrag hebben geboden dat dicht in de buurt van de door PSV verlangde vraagprijs van zestien miljoen euro ligt. De Peruaanse aanvaller heeft onlangs nog zijn verbintenis bij de Eindhovense club verlengd tot medio 2010.

Pompey zit ruim bij kas, sinds halverwege afgelopen seizoen de Russische miljardair Alexandre Gaydamak een aandeel van vijftig procent in de club heeft. Hij heeft manager Harry Redknapp tientallen miljoenen beloofd om Portsmouth te versterken.

:roll: Ik kan me niet voorstellen dat hij daar naartoe wil. Qua salaris zal hij er wel weer erg op vooruit gaan, maar sportief gezien is het een behoorlijke stap terug. Het argument dat je dan TEGEN wereldtoppers speelt in de Premier League vind ik altijd maar zwak. Je wilt juist MET die wereldtoppers spelen om echt beter te kunnen worden, lijkt mij.

Speelt hij nu met wereldtoppers dan ?

Zeg ik dat hij nu met wereldtoppers speelt?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Kluivert mag weg bij Valencia

Vandaag is het duidelijk geworden dat de dagen van Patrick Kluivert bij het Spaanse Valencia geteld zijn. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal werd door trainer Quique Sánchez Flores niet opgenomen in de selectie die zich de komende tijd in Ermelo zal voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Naast Kluivert zullen ook Rufete, Di Vaio, José Enrique, Corradi en Fiore niet afreizen naar Nederland. “Deze spelers kunnen zich wanneer we terugkomen uit Nederland weer melden op de training. Tot die tijd verzoeken wij ze vriendelijk om een andere club te zoeken”, aldus Sánchez Flores.

Door de komst van Fernando Morientes een maand geleden was een vertrek van de 30-jarige spits, met een contract tot medio 2007, al zo goed als zeker.

Vuilnisman! Mag deze zak ook nog even mee? :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Kluivert mag weg bij Valencia

Vandaag is het duidelijk geworden dat de dagen van Patrick Kluivert bij het Spaanse Valencia geteld zijn. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal werd door trainer Quique Sánchez Flores niet opgenomen in de selectie die zich de komende tijd in Ermelo zal voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Naast Kluivert zullen ook Rufete, Di Vaio, José Enrique, Corradi en Fiore niet afreizen naar Nederland. “Deze spelers kunnen zich wanneer we terugkomen uit Nederland weer melden op de training. Tot die tijd verzoeken wij ze vriendelijk om een andere club te zoeken”, aldus Sánchez Flores.

Door de komst van Fernando Morientes een maand geleden was een vertrek van de 30-jarige spits, met een contract tot medio 2007, al zo goed als zeker.
Ik hoop in dit geval niet op een terugkeer op de nederlandse velden.
Reply
@ GZ,

Uit jouw mening blijkt ook niet dat die beter gaat worden bij PSV, evenals bij Portsmouth, dan kies je, imo, voor de financiën. Toch ?

Tevens heeft Portsmouth wel degelijk toppers lopen, alleen is het nooit echt een team.
Reply
Fabian Wrote:@ GZ,

Uit jouw mening blijkt ook niet dat die beter gaat worden bij PSV, evenals bij Portsmouth, dan kies je, imo, voor de financiën. Toch ?

Tevens heeft Portsmouth wel degelijk toppers lopen, alleen is het nooit echt een team.

Ehm, als hij echt zo goed is als men hem vindt, dan zou hij toch naar een (sportief) betere club kunnen dan naar Portsmouth? Portsmouth moet al blij zijn als ze niet degraderen, terwijl PSV (bijna) altijd CL speelt. Hij kan vast meer geld verdienen daar, maar als hij slim is blijft hij nog een jaartje bij PSV en/of wacht hij op een betere club. HSV was dan wel weer een aardige optie geweest, denk ik.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:
centre court Wrote:zolang jij van duitsland droomt als ''weltmeister 2006'' neem ik dromen uit 't frieze haagje niet zo serieus.

Die droom begint aardig realistische vormen aan te nemen.....

:wink:

Jij bent zeker "Kampioen Achteraf Lullen Baak 2006"?

wanneer je droom uiteenspat moet je daar ook mee geconfronteerd kunnen worden. jammer voor jou, maar 't kampioenschap ''110 meter dwarsliggen'' heb je helaas verloren met je ridicule voorspellingen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:wanneer je droom uiteenspat moet je daar ook mee geconfronteerd kunnen worden. jammer voor jou, maar 't kampioenschap ''110 meter dwarsliggen'' heb je helaas verloren met je ridicule voorspellingen.

Eerst even zeer goed jezelf informeren voor je ridicule uitspraken doet op dit forum CC! Mukkus' 'voorspellingen' kunnen namelijk nog heel goed uitkomen:

Mukkus in topic 'wie wordt er wereldkampioen' Wrote:Italie.

Trouwens het wordt sowieso een europees land. Waarom? In de geschiedenis is op 1x na (Brazilie in Zweden, volgens mij) een niet-europees land wereldkampioen geworden in een europees land. Zodra het WK buiten Europa werd gehouden, won een zuid-amerikaans land. Logisch.

Dusssss.... Ssssh! :-$
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Fabian Wrote:@ GZ,

Uit jouw mening blijkt ook niet dat die beter gaat worden bij PSV, evenals bij Portsmouth, dan kies je, imo, voor de financiën. Toch ?

Tevens heeft Portsmouth wel degelijk toppers lopen, alleen is het nooit echt een team.

Ehm, als hij echt zo goed is als men hem vindt, dan zou hij toch naar een (sportief) betere club kunnen dan naar Portsmouth? Portsmouth moet al blij zijn als ze niet degraderen, terwijl PSV (bijna) altijd CL speelt. Hij kan vast meer geld verdienen daar, maar als hij slim is blijft hij nog een jaartje bij PSV en/of wacht hij op een betere club. HSV was dan wel weer een aardige optie geweest, denk ik.


Als hij naar portsmouth zou verkassen maakt hij dezelfde fout die Bouma heeft gemaakt, die speelt ook nooit meer een europese wedstrijd en het NL elftal kan hij ook uit zijn hoofd zetten....
Reply
Bouam kan er gewoon niets van. Dit itt Farfan. Ik zou zeggen jaartje PSV en dan topclub, maar PSV heeft grootgelijk als ze hem voor 16M kunnen verkopen nu.

Ben trouwens benieuwd of Koeman eens iets fatsoenlijks aantrekt. Kans 1:

PSV huurt Alcides van Chelsea

EINDHOVEN, 6 juli 2006 09:16 - PSV-coach Ronald Koeman heeft de 21-jarige Braziliaan Alcides van zijn vorige werkgever Benfica overgenomen. De Braziliaan, die net als Alex eigendom is van Chelsea, is een kopsterke verdediger. De landskampioen is nu nog in de slag om ook Alex een extra jaar te kunnen huren van de kampioen van de Premier League.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Quote:'Saviola opvolger Farfán bij PSV'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 6 juli om 10:07

De Spaanse sportkrant Marca publiceerde in haar editie van vanochtend een heel opmerkelijk bericht. Javier Saviola, tot medio 2007 onder contract in Barcelona, zou namelijk op het punt staan om voor PSV te tekenen. Hij moet Jefferson Farfán opvolgen.

Nu het wereldkampioenschap bijna aan zijn einde is en de transfermarkt van deze zomer lijkt op gang te komen, komen deze geruchten weer tot stand. De Spaanse sportkranten vullen dan ook dagelijks hun pagina's met transfers, maar ook zoals algemeen bekend met speculaties die uiteindelijk op niets uitlopen.

Niet het feit dat de Eindhovenaren in staat zouden kunnen zijn om de transfer bekostigen is opmerkelijk, maar dat volgens Marca Farfán gisteren al aan Portsmouth is verkocht voor twaalf miljoen euro. Bovendien zal de Peruaanse aanvaller, die onlangs zijn contract verlengde, vandaag zelfs al afscheid nemen van de PSV-selectie.

Door de transfer van Farfán naar het Premiership is PSV bereid om zes miljoen euro te betalen aan Barcelona en zal het bovendien een astronomisch salaris aan Saviola bieden. De Argentijns international heeft de aanbieding in beraad, maar staat ook in de belangstelling van Arsenal en Panathinaikos.

Van Foebalseun, dus neemt u maar een snufje zout....

12 miljoen voor Valfan en 6 miljoen voor Ravioli? :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
"Dames en heren, vanuit een warme studio ergens in Hilversum heet ik u van harte welkom op deze zomerse voetbalavond. We schrijven het jaar 2008 en we schrijven historie vanavond. Op dit moment schakelen we live over naar Eindhoven waar vanavond Chelsea 2 thuis het A-squad van Chelsea ontvangt in de poulefase van de ChampionsLeague. Nooit eerder speelden een eerste en tweede elftal tegen elkaar in de championsleague en nooit eerder waren een tweede en eerste elftal afkomstig uit twee verschillende landen. Chelsea 2, onze vaderlandse trots, speelt in het blauw met het kenmerkende Philips op de mouw en Samsung op de borst en de Engelse grote broer speelt in het uitshirt. Ik laat u achter in de handen van Evert ten Napel, live vanuit Eindhoven.... "

:roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: