The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
EINDHOVEN - De Braziliaanse verdediger Alex blijft nog een jaar bij PSV. Het Engelse Chelsea is bereid hem nog een jaar te verhuren aan de Eindhovense club.

Volgens PSV moeten er alleen nog wat papieren worden ingevuld. De verdediger trainde maandagmiddag dan ook weer mee in Eindhoven.

Het was de laatste dagen onduidelijk of Chelsea Alex bij PSV wilde laten of bij een andere club wilde onderbrengen. De voetballer had zelf al aangegeven graag nog een jaar bij PSV te blijven.

-
Carlos Salcido voor vier jaar naar PSV



10 juli 2006 17:00


© Pics United - Carlos Salcido.
PSV heeft zich voor de komende vier seizoenen versterkt met de Mexicaan Carlos Arnoldo Salcido. De 26-jarige linksback was actief voor zijn land op het WK in Duitsland en is afkomstig van het Mexicaanse Chivas de Guadalajara.
International
Salcido speelde tot nu toe 36 interlands en scoorde daarin twee doelpunten. Zijn mooiste doelput was tijdens het toernooi om de Confederations Cup , in de halve finale-wedstrijd tegen Argentinië. Tijdens het WK speelde hij in alle vier duels van Mexico de volle negentig minuten. Mexico werd in de achtste finales uitgeschakeld door Argentinië. In de groepsfase werd Mexico tweede, achter Portugal maar voor Angola en Iran. Voor Carlos Salcido is het Philips Stadion overigens geen onbekend terrein. Op 1 juni j.l. speelde hij daar namelijk met het nationale team als voorbereiding op het WK een vriendschappelijke duel met Nederland.

==
Na de keepers en het middenveld nu dus ook de verdediging overal dubbelbezet en rond. Nu afwachten wat er gebeurt met Farfan en Vennegoor. Als ze beiden zouden gaan heeft PSV opeens 22 miljoen te besteden, hopelijk kunnen ze daar nieuwe toppers mee halen!
Reply
Deportivo Wrote:
Ad Wim Wrote:Nelisse vind ik voor Utrecht gewoon goed. Die andere twee zijn inderdaad minder gebleken afgelopen seizoen, maar het kan natuurlijk niet allemaal goed zijn. Ik vond Caluwe en Ramzi erg goed geregeld vorig seizoen in de winterstop.

Dus vanuit die aankopen (en Kuyt uiteraard) vind jij dat ze een heel erg goed aankoopbeleid hebben?

Het is een middelmatige club met middelmatige spelers waar wel het beste uit word gehaald want ze doen het wel goed. Maar om nou te zeggen dat ze een goed aankoop beleid hebben vind ik wat ver gaan.
Net zoals de rest van Utrecht vind ik dat ze een middelmatig aankoop beleid hebben, dat onderscheid hun van de top 3 + AZ

Met deze laatste zin suggereer je dus dat het aankoopbeleid van de top 3 en AZ beter is dan dat van Utrecht :eeeek:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Peter Wrote:...

==
Na de keepers en het middenveld nu dus ook de verdediging overal dubbelbezet en rond. Nu afwachten wat er gebeurt met Farfan en Vennegoor. Als ze beiden zouden gaan heeft PSV opeens 22 miljoen te besteden, hopelijk kunnen ze daar nieuwe toppers mee halen!

Daar heeft Piet de Visser eventueel wel wat voor lijkt me.
Reply
Deportivo Wrote:
Ad Wim Wrote:Nelisse vind ik voor Utrecht gewoon goed. Die andere twee zijn inderdaad minder gebleken afgelopen seizoen, maar het kan natuurlijk niet allemaal goed zijn. Ik vond Caluwe en Ramzi erg goed geregeld vorig seizoen in de winterstop.

Dus vanuit die aankopen (en Kuyt uiteraard) vind jij dat ze een heel erg goed aankoopbeleid hebben?

Het is een middelmatige club met middelmatige spelers waar wel het beste uit word gehaald want ze doen het wel goed. Maar om nou te zeggen dat ze een goed aankoop beleid hebben vind ik wat ver gaan.
Net zoals de rest van Utrecht vind ik dat ze een middelmatig aankoop beleid hebben, dat onderscheid hun van de top 3 + AZ
Natuurlijk doen ze in absolute zin mindere aankopen dan de top 4, maar dat komt natuurlijk omdat ze veel minder budget hebben. Ik vind dat ze, gezien budget en ambities, goede aankopen doen. Ik zie bijzonder weinig miskopen, wat ik bij vele andere clubs wel zie. Gecombineerd met een goede jeugdopleiding zorgt dat ervoor dat ze al een aantal jaren steady subtop zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Quote:Didier Deschamps nieuwe trainer Juventus

10/7/2006 18:35

Ondanks de onzekerheid over de toekomst heeft Juventus met Didier Deschamps een nieuwe trainer vastgelegd. De Franse coach tekent voor twee jaar.
De 37-jarige Deschamps is geen onbekende van Juventus. De Franse oud-international, die als trainer AS Monaco onder zijn hoede had, speelde vanaf 1994 vijf jaar voor de Oude dame.

Deschamps krijgt als opvolger van de opgestapte Fabio Capello waarschijnlijk de taak Juventus weer in de Serie A te krijgen. De Turijnse club dreigt z'n rol in de omvangrijke fraude in het Italiaanse voetbal te moeten bekopen met een (dubbele) degradatie. Woensdag wordt de uitspraak verwacht.
Moedig van Didier gezien het feit dat Juventus zeer waarschijnlijk gaat degraderen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In Italie schijnen ze nu te denken dat met het behalen van de wereld titel de rechter wel een generaal pardon uit gaat delen....dat zou toch wel een grote schande zijn !!!!!! En dan zijn ze ook nooit meer serieus te nemen.
Reply
Quote:Portsmouth is bereid 21 miljoen euro te betalen voor Farfan

PORTSMOUTH, 11 juli 2006 10:30 - Portsmourh hoopt vandaag met PSV rond te komen over de transfer van Jefferson Farfan. De Engelse Premier league-club is bereid 21 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Uit dit feit valt op te maken dat de club al een akkoord heeft bereikt met de speler en lijkt zijn overgang eerder een kwestie van dagen dan van weken.
Naast Farfan is Portsmouth ook uit op Darijo Srna, de verdediger van Shaktar Donetsk.

Zou het jammer vinden, maar fuckin 21 miljoen :eeeek:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Portsmouth is bereid 21 miljoen euro te betalen voor Farfan

PORTSMOUTH, 11 juli 2006 10:30 - Portsmourh hoopt vandaag met PSV rond te komen over de transfer van Jefferson Farfan. De Engelse Premier league-club is bereid 21 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Uit dit feit valt op te maken dat de club al een akkoord heeft bereikt met de speler en lijkt zijn overgang eerder een kwestie van dagen dan van weken.
Naast Farfan is Portsmouth ook uit op Darijo Srna, de verdediger van Shaktar Donetsk.

Zou het jammer vinden, maar fuckin 21 miljoen :eeeek:


Als ze dat durfen te weigeren :o
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Portsmouth is bereid 21 miljoen euro te betalen voor Farfan

PORTSMOUTH, 11 juli 2006 10:30 - Portsmourh hoopt vandaag met PSV rond te komen over de transfer van Jefferson Farfan. De Engelse Premier league-club is bereid 21 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Uit dit feit valt op te maken dat de club al een akkoord heeft bereikt met de speler en lijkt zijn overgang eerder een kwestie van dagen dan van weken.
Naast Farfan is Portsmouth ook uit op Darijo Srna, de verdediger van Shaktar Donetsk.

Zou het jammer vinden, maar fuckin 21 miljoen :eeeek:


Als ze dat durfen te weigeren :o

Bovendien kost Saviola maar 6 miljoen, en dat salaris zal nu ook geen probleem meer zijn. Enige probleem kan dan nog zijn dat PSV niet 1 speler in de selectie veel meer salaris wil betalen dan de anderen om zo problemen te voorkomen. Anders huren we kalou gewoon van Chelsea. :p
ps. Farfan is dus miljoenen meer waard dan Kuyt. :8:
Reply
Peter Wrote:
Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Portsmouth is bereid 21 miljoen euro te betalen voor Farfan

PORTSMOUTH, 11 juli 2006 10:30 - Portsmourh hoopt vandaag met PSV rond te komen over de transfer van Jefferson Farfan. De Engelse Premier league-club is bereid 21 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Uit dit feit valt op te maken dat de club al een akkoord heeft bereikt met de speler en lijkt zijn overgang eerder een kwestie van dagen dan van weken.
Naast Farfan is Portsmouth ook uit op Darijo Srna, de verdediger van Shaktar Donetsk.

Zou het jammer vinden, maar fuckin 21 miljoen :eeeek:


Als ze dat durfen te weigeren :o

Bovendien kost Saviola maar 6 miljoen, en dat salaris zal nu ook geen probleem meer zijn. Enige probleem kan dan nog zijn dat PSV niet 1 speler in de selectie veel meer salaris wil betalen dan de anderen om zo problemen te voorkomen. Anders huren we kalou gewoon van Chelsea. :p
ps. Farfan is dus miljoenen meer waard dan Kuyt. :8:

Zou Farfan de medische keuring wel doorkomen?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Portsmouth is bereid 21 miljoen euro te betalen voor Farfan

PORTSMOUTH, 11 juli 2006 10:30 - Portsmourh hoopt vandaag met PSV rond te komen over de transfer van Jefferson Farfan. De Engelse Premier league-club is bereid 21 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Uit dit feit valt op te maken dat de club al een akkoord heeft bereikt met de speler en lijkt zijn overgang eerder een kwestie van dagen dan van weken.
Naast Farfan is Portsmouth ook uit op Darijo Srna, de verdediger van Shaktar Donetsk.

Zou het jammer vinden, maar fuckin 21 miljoen :eeeek:


Als ze dat durfen te weigeren :o

Bovendien kost Saviola maar 6 miljoen, en dat salaris zal nu ook geen probleem meer zijn. Enige probleem kan dan nog zijn dat PSV niet 1 speler in de selectie veel meer salaris wil betalen dan de anderen om zo problemen te voorkomen. Anders huren we kalou gewoon van Chelsea. :p
ps. Farfan is dus miljoenen meer waard dan Kuyt. :8:

Zou Farfan de medische keuring wel doorkomen?

Afgekeurd op o-benen :razz:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Balthazar Wrote:Als ze dat durfen te weigeren :o

Rijtje te hoog Balthazar...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Portsmouth is bereid 21 miljoen euro te betalen voor Farfan

PORTSMOUTH, 11 juli 2006 10:30 - Portsmourh hoopt vandaag met PSV rond te komen over de transfer van Jefferson Farfan. De Engelse Premier league-club is bereid 21 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Uit dit feit valt op te maken dat de club al een akkoord heeft bereikt met de speler en lijkt zijn overgang eerder een kwestie van dagen dan van weken.
Naast Farfan is Portsmouth ook uit op Darijo Srna, de verdediger van Shaktar Donetsk.

Zou het jammer vinden, maar fuckin 21 miljoen :eeeek:


strik erom en wegwezen !
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Portsmouth is bereid 21 miljoen euro te betalen voor Farfan

PORTSMOUTH, 11 juli 2006 10:30 - Portsmourh hoopt vandaag met PSV rond te komen over de transfer van Jefferson Farfan. De Engelse Premier league-club is bereid 21 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Uit dit feit valt op te maken dat de club al een akkoord heeft bereikt met de speler en lijkt zijn overgang eerder een kwestie van dagen dan van weken.
Naast Farfan is Portsmouth ook uit op Darijo Srna, de verdediger van Shaktar Donetsk.

Zou het jammer vinden, maar fuckin 21 miljoen :eeeek:

volgens bbc.co.uk zouden ze 14M pond overhebben voor Farfan en Srna samen..
Reply
Oftewel opgeblazen berichtgeving weer... Zal neerkomen op een bod van rond de 12M voor Farfan denk ik... Zal me niks verbazen als dit weer stukloopt en Farfan gewoon blijft. Hij heeft niet voor niks bijgetekend.
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
voetbalprimeur.nl Wrote:Defour tekent dinsdag bij Standard
11 juli 2006, 04:43
Door: Gert Gysen
Standard Luik en Racing Genk hebben een akkoord bereikt over de transfer van Steven Defour, zo meldt Het Laatste Nieuws vandaag. Hij zal vandaag een contract voor drie of vier seizoenen tekenen bij de Rouches.
Standard zou 1,5 à 2 miljoen overschrijven op de Genkse rekening. Defour zegde een maand geleden zijn contract op bij Genk, maar Standard wilde een juridische slag vermijden en betaalt daarom de transfersom.

Ook Feyenoord, Köln en Ajax waren in de markt voor Defour, maar deze clubs weigerden met Genk te praten. Met de overgang lijkt de soap rond de jonge middenvelder eindelijk beëindigd.

Nou kan die jongen eindelijk voetballen en laten zien of-ie er wat van kan. Wel vreemd dat Genk 6,5M vroeg en boden tussen de 3 en 4M weigerde en nu akkoord gaat met een bedrag tussen de 1,5 en 2M....
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:
Balthazar Wrote:
Ekslem Wrote:
Quote:Portsmouth is bereid 21 miljoen euro te betalen voor Farfan

PORTSMOUTH, 11 juli 2006 10:30 - Portsmourh hoopt vandaag met PSV rond te komen over de transfer van Jefferson Farfan. De Engelse Premier league-club is bereid 21 miljoen euro op tafel te leggen voor de aanvaller. Uit dit feit valt op te maken dat de club al een akkoord heeft bereikt met de speler en lijkt zijn overgang eerder een kwestie van dagen dan van weken.
Naast Farfan is Portsmouth ook uit op Darijo Srna, de verdediger van Shaktar Donetsk.

Zou het jammer vinden, maar fuckin 21 miljoen :eeeek:


Als ze dat durfen te weigeren :o

Bovendien kost Saviola maar 6 miljoen, en dat salaris zal nu ook geen probleem meer zijn. Enige probleem kan dan nog zijn dat PSV niet 1 speler in de selectie veel meer salaris wil betalen dan de anderen om zo problemen te voorkomen. Anders huren we kalou gewoon van Chelsea. :p
ps. Farfan is dus miljoenen meer waard dan Kuyt. :8:

Zou Farfan de medische keuring wel doorkomen?

Afgekeurd op o-benen :razz:

Ik doelde meer op de terminale vallende ziekte bij Valfan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
We hebben tijdens het recente WK kunnen zien dat het lijden aan vallende ziekte een (glanzende) carriere niet in de weg hoeft te staan. Vele (al dan niet) alom gerespecteerde voetballers lijden er aan. :8:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Farfan moet dus nog wat meer gaan vallen....
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Farfan moet dus nog wat meer gaan vallen....
Nog meer ??? Ik hoop wat dat betreft toch niet dat ie een voorbeeld neemt aan al die fopduikelaars. Dan kan ie beter gewoon 1 speelhelft blijven liggen.....
Reply
Marshall Wrote:Oftewel opgeblazen berichtgeving weer... Zal neerkomen op een bod van rond de 12M voor Farfan denk ik... Zal me niks verbazen als dit weer stukloopt en Farfan gewoon blijft. Hij heeft niet voor niks bijgetekend.

Precies. Wink

Jefferson Farfan blijft bij PSV



11 juli 2006 15:00


© Pics United - Jefferson Farfán.
Jefferson Farfán heeft vanochtend aan de technische staf van PSV laten weten dat hij, ondanks belangstelling van diverse buitenlandse clubs, bij PSV blijft. De Peruviaan verlengde recentelijk nog zijn contract tot medio 2010.
Belangrijke waarde
Farfán is in twee seizoenen uitgegroeid tot een zeer belangrijke waarde in het elftal van PSV. Zijn goede spel was ook diverse buitenlandse clubs niet ontgaan, desondanks blij de 21-jarige aanvaller bij PSV. Farfán werd afgelopen seizoen topscorer van PSV met 26 doelpunten, 21 in de Eredivisie, 2 in de UEFA Champions League en 3 in het bekertoernooi.
=
PSV houdt dus na jaren eindelijk eens de as van het elftal (Gomes, Alex, Ooijer, Simons, Cocu en Farfan) in tact en versterkt zich op de meest zwakke positie. Hulde!
Reply
Is de transferperiode al voorbij dan?
Reply
Ik vind hem echt zo'n speler die na 1 zo'n goed seizoen nu heel erg gaat tegenvallen, dus die had beter op kunnnen hoepelen.
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:....versterkt zich op de meest zwakke positie.

Wie zegt dat dat een versterking is? Koeman? Dat zij hij destijds ook over Bob Peeters.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Peter Wrote:Jefferson Farfan blijft bij PSV
=D> Ik ben er blij mee !

Maar laten we niet te vroeg juichen, het duurt nog lang voor de competitie begint.
Quote:Is de transferperide al voorbij dan ?
Reply
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:....versterkt zich op de meest zwakke positie.

Wie zegt dat dat een versterking is? Koeman? Dat zij hij destijds ook over Bob Peeters.

PSV volgde de speler al eerder dan dat ze Koeman volgde, Mexico rept over het vertrek van de beste Mexicaanse speler na Marquez en op het WK vond ik hem zeer overtuigend, zowel aanvallend als verdedigend. Als je dat vergelijkt met Lamey op links. :|
Reply
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:....versterkt zich op de meest zwakke positie.

Wie zegt dat dat een versterking is? Koeman? Dat zij hij destijds ook over Bob Peeters.

PSV volgde de speler al eerder dan dat ze Koeman volgde, Mexico rept over het vertrek van de beste Mexicaanse speler na Marquez en op het WK vond ik hem zeer overtuigend, zowel aanvallend als verdedigend. Als je dat vergelijkt met Lamey op links. :|

Sinds wanneer is PSV een vrouw?
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
staat toch voor philips sport vereniging?
Reply
Peter Wrote:PSV houdt dus na jaren eindelijk eens de as van het elftal (Gomes, Alex, Ooijer, Simons, Cocu en Farfan) in tact en versterkt zich op de meest zwakke positie. Hulde!

het leek eerder dat het juist een kracht was, die doorlopende renovatie. misschien gaat het nu wel minder...cocu lijkt nu echt een end op.

lamey heeft het trouwens niet slecht gedaan, hij werd steeds beter. ik denk dat jullie op rechtsback zwakker waren....

(21 mio voor farfan, ik vind het aandoenlijk om te zien dat je het geloofde. :razz: ..)
Reply
Gerben Zonderland Wrote:
Peter Wrote:
Mukkus Wrote:
Peter Wrote:....versterkt zich op de meest zwakke positie.

Wie zegt dat dat een versterking is? Koeman? Dat zij hij destijds ook over Bob Peeters.

PSV volgde de speler al eerder dan dat ze Koeman volgde, Mexico rept over het vertrek van de beste Mexicaanse speler na Marquez en op het WK vond ik hem zeer overtuigend, zowel aanvallend als verdedigend. Als je dat vergelijkt met Lamey op links. :|

Sinds wanneer is PSV een vrouw?

ik denk dat alle voetbalclubs vrouwelijk zijn hoor. vennootschappen, verenigingen, bvo's....
Reply


Forum Jump: