The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
En Wigan en Winegum om het nog moeilijker te maken
Reply
goa Wrote:Landaat naar Wigan. Heeft ie eindelijk zijn topclub Undecided

tel uit de winst voor de spelers die zich verbinden aan az.

dirk verkoopt je niet ofwel vraagt belachelijke prijzen aan de de concurrent en ook voor buitenlandse topclubs ben je al vrij snel duur. op zich niets mis mee, wel ston van de spelers en de zaakwaarnemers (met dollartekens in de ogen). jaliens, de cler, mathijssen, ze zullen lastig weg komen. iedereen zal zich 2x bedenken omdat je, hoe je het ook went of keert, niet weet of ze tegen de druk van een topclub kunnen.

landzaat heeft zichzelf veel te kort gedaan door naar az te gaan, via ajakkes, psvee en ook wel fainoid had hij verder kunnen komen. het is niet onaannemelijk dat dit scenario ook in het verschiet ligt voor de andere gecontracteerde talenten: van scheringa kom je niet makkelijk af (en moens wist dat al). en dat klemt des te meer nu ze dit seizoen echt niet allemaal gaan spelen.

aan de andere kant denk ik dat het slecht is voor het nederlands voetbal als deze talenten in de kiem gesmoord worden. je zult nooit weten of ze beter konden.

maar misschien krijg ik wel ongelijk......
Reply
Denk dat je wel gelijk hebt, waf. Van Gaal is niet het type dat zijn spelers zal dwingen om te vertrekken, maar Scheringa is een moeilijk man die de touwtjes wel in handen heeft. Van Geel kon daar geloof ik ook moeilijk mee leven en kreeg nog een schop na toen hij naar Amsterdam vertrok. Op TV ziet Scheringa er altijd uit als een aimabele man, netjes lachen en handen schudden, altijd overal bij, maar achter de schermen is het een keiharde ploert. Moet misschien ook wel als je het fokking hoofd van een verzekeringsmaatschappij bent, of in wat voor business hij zich ook begeeft. De mensen die multimiljoenen bezitten zijn vaak de krenterigste, moeilijkste gasten.
Reply
Bakke Wrote:De mensen die multimiljoenen bezitten zijn vaak de krenterigste, moeilijkste gasten.

hij verdient het geld over de rug van arme sloebers die geld bij hem lenen.

maar ik kan goed begrijpen dat hij die spelers wil houden en alleen voor de hoofdprijs wil verkopen en bij voorkeur niet aan een concurrent. anders wordt je nooit een grote jongen. met zijn handelwijze heb ik geen probleem.

wel heb ik een probleem met spelers en vooral zaakwaarnemers. die adviseren slecht vind ik. maar ik heb altijd al een probleem met zaakwaarnemers gehad. zij handelen vnl uit eigenbelang door het no cure no pay beginsel. spelers kunnen beter naar een advocaat gaan en zich laten bijstaan met een uurtarief. het is niet voor niets dat een advocaat een no cure no pay verbod heeft.
Reply
waf Wrote:befrijpen

Is dat Feyenoords voor vibrator? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
waf Wrote:befrijpen

Is dat Feyenoords voor vibrator? :-k

nee dat is treesong die zijn verjaardagscadeau nog niet heeft gehad. :wink:
Reply
goa Wrote:Landaat naar Wigan. Heeft ie eindelijk zijn topclub Undecided
Om de sportieve verbetering zal het in dit geval niet gaan lijkt me...........
Reply
de nieuwe Wrote:
goa Wrote:Landaat naar Wigan. Heeft ie eindelijk zijn topclub Undecided
Om de sportieve verbetering zal het in dit geval niet gaan lijkt me...........

Mwoah je speelt in een van de beste competities van Europa bij een club die vorig seizoen de middenmoot heeft gehaald, hopen dat ie zich in de kijker speelt en naar een grotere club kan gaan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Deportivo Wrote:
de nieuwe Wrote:
goa Wrote:Landaat naar Wigan. Heeft ie eindelijk zijn topclub Undecided
Om de sportieve verbetering zal het in dit geval niet gaan lijkt me...........

Mwoah je speelt in een van de beste competities van Europa bij een club die vorig seizoen de middenmoot heeft gehaald, hopen dat ie zich in de kijker speelt en naar een grotere club kan gaan.

Als je in je beste jaren enkel maar voor subtoppers hebt gespeeld en clubs net erboven hoef je echt niet meer op je 30ste te hopen op een topclub als je naar Wigan Athletic verkast.
Het blijft op die manier als voetballer geschuifel in de marge.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
waf Wrote:
goa Wrote:Landaat naar Wigan. Heeft ie eindelijk zijn topclub Undecided

tel uit de winst voor de spelers die zich verbinden aan az.

dirk verkoopt je niet ofwel vraagt belachelijke prijzen aan de de concurrent en ook voor buitenlandse topclubs ben je al vrij snel duur. op zich niets mis mee, wel ston van de spelers en de zaakwaarnemers (met dollartekens in de ogen). jaliens, de cler, mathijssen, ze zullen lastig weg komen. iedereen zal zich 2x bedenken omdat je, hoe je het ook went of keert, niet weet of ze tegen de druk van een topclub kunnen.

landzaat heeft zichzelf veel te kort gedaan door naar az te gaan, via ajakkes, psvee en ook wel fainoid had hij verder kunnen komen. het is niet onaannemelijk dat dit scenario ook in het verschiet ligt voor de andere gecontracteerde talenten: van scheringa kom je niet makkelijk af (en moens wist dat al). en dat klemt des te meer nu ze dit seizoen echt niet allemaal gaan spelen.

aan de andere kant denk ik dat het slecht is voor het nederlands voetbal als deze talenten in de kiem gesmoord worden. je zult nooit weten of ze beter konden.

maar misschien krijg ik wel ongelijk......

Landzaat heeft de afgelopen jaren al vaker op het punt van een transfer gestaan. Meestal zat ome Dirk inderdaad dwars.
Ik denk dat dit een mooie transfer is voor Danny. Voor een echte topclub is hij te licht en zou hij toch op de bank terecht komen. Hij is immers al 30 en gaat gewoon wel in de mooiste competitie van Europa spelen bij een club die redelijk in opmars is. Vorig jaar tiende geworden. Hij zal absoluut een basisplek krijgen.
Kortom, lijkt me een goede transfer.

Overigens is AZ nu bijna de gehele voorhoede en middenveld kwijt. Sektioui, Huysegems, Perez, Landzaat, Mendunjanin(verhuurd) en Van Galen. Daarnaast is Ook Timmer weg. Denk dat daar het grootste probleem zal liggen. Vind de keuze voor Didulica en vooral Sinouh vreselijk lachwekkend Undecided
Cziommer, Martens, Luirink en Gudjohnsson vind ik goede aankopen. Jenner, Mendes en Dembele zijn talenten,maar of ze al direct zullen staan.
Reply
Twente wil Léonard naar Nederland halen

Het lijkt dan toch nog allemaal goed te komen met Philippe Léonard. De transfervrije linksachter heeft nog altijd geen club voor volgend seizoen, maar praat nu wel met het Nederlandse Twente.

Twente wil Léonard dus graag naar Nederland halen. De topklasser zal volgende week met de Rode Duivel aan tafel zitten. Léonard speelde vorig seizoen bij Standard, maar kwam niet tot een akkoord over een contractverlenging.

Voetbalkrant.com
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Bovendien is AZ nu ook alle ervaring op het middenveld kwijt zonder Perez, Landzaat en Van Galen. Daar hebben ze alleen CZiommer voor terug gekregen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Bovendien is AZ nu ook alle ervaring op het middenveld kwijt zonder Perez, Landzaat en Van Galen. Daar hebben ze alleen CZiommer voor terug gekregen.


Ben benieuwd wat het word bij AZ. Veel gelijkwaardige jonge spelers, zwaar bezette bank. Ik verwacht een roerig jaar met veel gemor bij de spelers.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
In de wandelgangen (zaterdag)

De kogel is door de kerk: Manchester United heeft Ruud van Nistelrooy definitief verkocht aan Real Madrid. (Daily Mirror)

De ploeg van Sir Alex Ferguson heeft zijn pijlen onmiddelijk gericht op een nieuwe spits. Jermaine Defoe zou de beoogde opvolger moeten worden van Van Nistelrooy. De Engelsman zou zo'n 22 miljoen euro moeten kosten. (Daily Mirror)

De mogelijk opvolger van Jermaine Defoe bij de Spurs zou uit Italië moeten komen. Luca Toni (Fiorentina) zou een grote kandidaat zijn om de vacature op de spitspositie in te vullen. (The Sun)

Fabio Cannavaro zet waarschijnlijk zijn handtekening onder een contract van Chelsea. De aanvoerder van het winnende Italiaanse elftal vertrekt door de noodgedwongen degradatie van zijn huidige werkgever Juventus. (Daily Mail)

Toch kan Cannavaro nog altijd in Spanje terecht. Pedja Mijatovic, technisch directeur bij Real Madrid, reist maandag naar Italië af om te onderhandelen over de verdediger. Ook Emerson en Gianluca Zambrotta zullen worden besproken. (El Mundo Deportivo)

Tottenham Hotspur is zeer gecharmeerd van Lilian Thuram. De verdediger zou echter waarschijnlijk eerder kiezen voor een overgang naar het FC Barcelona van Frank Rijkaard (The Times)

Quique Sánchez Flores, trainer van Valencia, ziet graag Cristiano Ronaldo en Asier del Horno de selectie van de Spanjaarden versterken. Tevens liet hij weten dat Patrick Kluivert geen toekomst heeft bij Valencia. (Marca)

Blackburn Rovers hebben een bod uitgebracht op Ahmed 'Mido' Hossam. Blackburn zou ruim vijf miljoen euro klaar hebben liggen om de oud-Ajacied over te nemen van AS Roma. (The Sun)

Andrew Webster maakt de overstap naar Wigan Athletic. De speler van Hearts stond ook in de belangstelling van PSV. (Daily Mirror)

Freddy Adu ziet een overgang naar het Schotse Celtic wel zitten. De pas 17-jarige aanvaller wordt al jarenlang bemind door vele Europese topclubs, maar komt nog altijd uit in de Amerikaanse profcompetitie MLS. (Daily Express)
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Ad Wim Wrote:Bovendien is AZ nu ook alle ervaring op het middenveld kwijt zonder Perez, Landzaat en Van Galen. Daar hebben ze alleen CZiommer voor terug gekregen.

En Gudjohnsson....
Reply
Dirk Kuijt stelt eerste Feyenoord-training uit

17/7/2006 11:12

Feyenoord moet nog geduld hebben met Dirk Kuijt. De spits neemt wat extra dagen, om zich te bezinnen over zijn toekomst.
Vanwege zijn deelname aan het WK diende Kuijt zich pas uiterlijk volgende week maandag te melden in Rotterdam. De Katwijker was aanvankelijk van zins een week eerder te beginnen, maar ziet af van die plannen.

De extra dagen gaat Kuijt gebruiken om zich te oriënteren op zijn toekomst. 'Ik heb met Erwin Koeman de afspraak dat ik daarvoor enkele dagen kan gebruiken', zegt de spits in het AD.

Kuijt staat voor een dilemma. Enerzijds heeft hij het naar zijn zin bij Feyenoord, anderzijds voelt hij de drang zich nu ook op het Champions League-podium te laten zien. Bij de Rotterdamse club kan de spits die ambitie (vooralsnog) niet waarmaken.

Xtragaap4de
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:extra dagen, om zich te bezinnen over zijn toekomst.

Lees: hij moet nog een paar sollicitatiegesprekjes voeren
 
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:extra dagen, om zich te bezinnen over zijn toekomst.

Lees: hij moet nog een paar sollicitatiegesprekjes voeren

Kuijt: "Ik zou graag bij jullie komen ballen"
Voorzitter: "Je bent te slecht"
Kuijt: "Oh, dan blijf ik in rotjeknor"

Dat duurt toch geen dagen...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Bor de Wolf Wrote:
Treesong Wrote:
gittermaster Wrote:extra dagen, om zich te bezinnen over zijn toekomst.

Lees: hij moet nog een paar sollicitatiegesprekjes voeren

Kuijt: "Ik zou graag bij jullie komen ballen"
Voorzitter: "Je bent te slecht"
Kuijt: "Oh, dan blijf ik in rotjeknor"

Dat duurt toch geen dagen...

Als je de jet-lags van de vluchten heen en weer naar Qatar meerekent wel :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Quote:anderzijds voelt hij de drang zich nu ook op het Champions League-podium te laten zien
Quote:Als je de jet-lags van de vluchten heen en weer naar Qatar meerekent wel
Icon_question
The great old Ludwig von...
Reply
De nieuwe voorzitter van Groningen is een oliesjeikkie uit Qatar, heb je dat nog niet gehoord Gitter? Die gaat miljoenen in de club pompen via Israelische investeerders om komend jaar de titel en CL te halen...
Een grote witwaspraktijk waar Kuyt graag een centje van wil mee pikken...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Tripplexxx, en nog wat anderen Wrote:Daarnaast is Ook Timmer weg. Denk dat daar het grootste probleem zal liggen. Vind de keuze voor Didulica en vooral Sinouh vreselijk lachwekkend Undecided
Begrijp niet wat er nou mis is met Didulica. Prima keeper, met m.n. uitstekende reflexen (zie Valencia-Ajax, jaartje of 4 geleden). Alsof Timmer de laatste maanden zo goed was, btw.
Reply
harrie?

Quote:Nieuws rond Baretto
[Bron: FR1908-Online.nl]
Afgelopen dagen kwamen wij naar buiten met het bericht dat Jorien van der Herik tijd nodig had om te beslissen over een eventuele koop van Edgar Baretto.

Na dit bericht is ontzettend veel gereageerd op dit bericht en hierin werd verschrikkelijk afgegeven op onze website; fr1908-online.nl

Na enig overleg hebben wij besloten iets meer feiten naar buiten te brengen om het vorige bericht iets meer te verduidelijken.

Voorzitter Jorien van der Herik wil persoonlijk nadenken over een eventuele aankoop van Edgar Baretto vanwege het feit dat deze twijfelt over de professionele instelling van de speler. Vorig seizoen is er iets voorgevallen binnen NEC wat mede tot gevolg had dat Cees Lok direct opstapte bij de club.

Voorlopig kunnen wij geen details naar buiten brengen en moeten de bezoekers van onze website het doen met dit nieuws. Omdat er de afgelopen dagen erg vreemd is gereageerd op het bericht en op onze site hebben wij besloten deze optie uit te schakelen.

:roll: mooie verhalen hoeven niet waar te zijn, maar het schijnt dat het gerucht in nijmegen al langer ging. zou jorien bang zijn dat ook zijn vrouw ff lekker paraquaiaanse poepsex krijgt? :lol:
Reply
waf Wrote:harrie?

Quote:Nieuws rond Baretto
[Bron: FR1908-Online.nl]
Afgelopen dagen kwamen wij naar buiten met het bericht dat Jorien van der Herik tijd nodig had om te beslissen over een eventuele koop van Edgar Baretto.

Na dit bericht is ontzettend veel gereageerd op dit bericht en hierin werd verschrikkelijk afgegeven op onze website; fr1908-online.nl

Na enig overleg hebben wij besloten iets meer feiten naar buiten te brengen om het vorige bericht iets meer te verduidelijken.

Voorzitter Jorien van der Herik wil persoonlijk nadenken over een eventuele aankoop van Edgar Baretto vanwege het feit dat deze twijfelt over de professionele instelling van de speler. Vorig seizoen is er iets voorgevallen binnen NEC wat mede tot gevolg had dat Cees Lok direct opstapte bij de club.

Voorlopig kunnen wij geen details naar buiten brengen en moeten de bezoekers van onze website het doen met dit nieuws. Omdat er de afgelopen dagen erg vreemd is gereageerd op het bericht en op onze site hebben wij besloten deze optie uit te schakelen.

:roll: mooie verhalen hoeven niet waar te zijn, maar het schijnt dat het gerucht in nijmegen al langer ging. zou jorien bang zijn dat ook zijn vrouw ff lekker paraquaiaanse poepsex krijgt? :lol:


Goeieeeeesmoooooooojjjjjjgus, meneej Edgaajjj!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Je bedoelt: paragayuaanse poepsex (samen met Bart van den Eede, Romano Denneboom en Jack de Gier onder het motto: wij gaan in de douche klaverjassen.....)
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Je bedoelt: paragayuaanse poepsex (samen met Bart van den Eede, Romano Denneboom en Jack de Gier onder het motto: wij gaan in de douche klaverjassen.....)

nee, edgar heeft de vrouw van lok even doorgesmeerd (of zo......).
Reply
Wrom is die Lok dan ook al weg bij NAC Breda? Zou het Leed.....dan nog...nee...toch?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
waf Wrote:harrie?

Quote:Nieuws rond Baretto
[Bron: FR1908-Online.nl]
Afgelopen dagen kwamen wij naar buiten met het bericht dat Jorien van der Herik tijd nodig had om te beslissen over een eventuele koop van Edgar Baretto.

Na dit bericht is ontzettend veel gereageerd op dit bericht en hierin werd verschrikkelijk afgegeven op onze website; fr1908-online.nl

Na enig overleg hebben wij besloten iets meer feiten naar buiten te brengen om het vorige bericht iets meer te verduidelijken.

Voorzitter Jorien van der Herik wil persoonlijk nadenken over een eventuele aankoop van Edgar Baretto vanwege het feit dat deze twijfelt over de professionele instelling van de speler. Vorig seizoen is er iets voorgevallen binnen NEC wat mede tot gevolg had dat Cees Lok direct opstapte bij de club.

Voorlopig kunnen wij geen details naar buiten brengen en moeten de bezoekers van onze website het doen met dit nieuws. Omdat er de afgelopen dagen erg vreemd is gereageerd op het bericht en op onze site hebben wij besloten deze optie uit te schakelen.

:roll: mooie verhalen hoeven niet waar te zijn, maar het schijnt dat het gerucht in nijmegen al langer ging. zou jorien bang zijn dat ook zijn vrouw ff lekker paraquaiaanse poepsex krijgt? :lol:

deze site meldde eerder dat de transfer van Baretto afgeketst was op de vraagprijs. nec zou 11 miljoen willen hebben, feyenoord zou 10 miljoen willen betalen. :roll:
dat geef thet onzin-karakter van deze site wel weer denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Quote:Liverpool heeft haast met Kuyt

Liverpool hoopt vandaag of morgen Dirk Kuyt te kunnen presenteren als nieuwe versterking voor het komende seizoen, zo meldt Daily Mail. Mocht de transfer niet snel kunnen worden afgerond, dan dreigt de interesse van Liverpool verlegd te worden naar Juventus' David Trezeguet.

Liverpool heeft al geruime tijd interesse in de Katwijker. Opvallend detail is dat boegbeeld Kuyt gisteren afwezig was bij het nemen van de traditionele elftalfoto van Feyenoord voor komend seizoen.

Het gat tussen vraag en aanbod is echter nog altijd zeer groot. Feyenoord zou 15 miljoen euro willen vangen voor Kuyt, maar dit vinden de Engelsen te veel. Liverpool bood eerder acht tot tien miljoen euro met daarbij Jan Kromkamp en Jurek Dudek, maar dit was voor Feyenoord onbespreekbaar.

Als de situatie in de komende dagen niet verandert, dan is het mogelijk dat Liverpool zich gaat richten op David Trezeguet. De aanvaller speelt komend seizoen met Juventus in de Serie B en zou voor een jaar gehuurd kunnen worden.

Kuyt zelf wil dolgraag naar Anfield Road vertrekken. Zeker na het WK wil hij ook Champions League en in clubverband hogerop spelen. Bovendien kan hij 1,7 miljoen gaan verdienen. Feyenoord heeft al eerder aangegeven te willen meewerken aan een transfer, maar daarvoor wil de Rotterdamse ploeg wel de juiste transfersom ontvangen.

Volgens De Telegraaf is Groningen-aanvaller Erik Nevland de belangrijkste kandidaat om Dirk Kuyt op te volgen als hij daadwerkelijk vertrekt uit De Kuip. Mocht het niet tot een transfer komen, dan sluit hij zich volgende week maandag gewoon bij de groep aan.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
Quote:Liverpool heeft haast met Kuyt

Liverpool hoopt vandaag of morgen Dirk Kuyt te kunnen presenteren als nieuwe versterking voor het komende seizoen, zo meldt Daily Mail. Mocht de transfer niet snel kunnen worden afgerond, dan dreigt de interesse van Liverpool verlegd te worden naar Juventus' David Trezeguet.

Liverpool heeft al geruime tijd interesse in de Katwijker. Opvallend detail is dat boegbeeld Kuyt gisteren afwezig was bij het nemen van de traditionele elftalfoto van Feyenoord voor komend seizoen.

Het gat tussen vraag en aanbod is echter nog altijd zeer groot. Feyenoord zou 15 miljoen euro willen vangen voor Kuyt, maar dit vinden de Engelsen te veel. Liverpool bood eerder acht tot tien miljoen euro met daarbij Jan Kromkamp en Jurek Dudek, maar dit was voor Feyenoord onbespreekbaar.

Als de situatie in de komende dagen niet verandert, dan is het mogelijk dat Liverpool zich gaat richten op David Trezeguet. De aanvaller speelt komend seizoen met Juventus in de Serie B en zou voor een jaar gehuurd kunnen worden.

Kuyt zelf wil dolgraag naar Anfield Road vertrekken. Zeker na het WK wil hij ook Champions League en in clubverband hogerop spelen. Bovendien kan hij 1,7 miljoen gaan verdienen. Feyenoord heeft al eerder aangegeven te willen meewerken aan een transfer, maar daarvoor wil de Rotterdamse ploeg wel de juiste transfersom ontvangen.

Volgens De Telegraaf is Groningen-aanvaller Erik Nevland de belangrijkste kandidaat om Dirk Kuyt op te volgen als hij daadwerkelijk vertrekt uit De Kuip. Mocht het niet tot een transfer komen, dan sluit hij zich volgende week maandag gewoon bij de groep aan.

kromkamp+dudek+8miljoen had ik wel zien zitten. laten we nu net geen rechtsback en keeper meer nodig hebben.
Nevland ben ik nog niet geheel kapot van, mindere versie als Kuyt dat is duidelijk, maar vraag me af of hij de potentie heeft om dat niveau te bereiken ooit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: