The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
centre court Wrote:kromkamp+dudek+8miljoen had ik wel zien zitten. laten we nu net geen rechtsback en keeper meer nodig hebben.
Nevland ben ik nog niet geheel kapot van, mindere versie als Kuyt dat is duidelijk, maar vraag me af of hij de potentie heeft om dat niveau te bereiken ooit.

Tis een ander soort spits. Hij is minder actief, maar wel balvaster en ook kopsterker. Maar goed, voor die positie hebben ze Pierre ook nog. Ik zou eerder Nilsson van H'veen gaan halen, maar die zal wel een stuk duurder zijn.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
nevland balvaster dan kuyt? #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Martin Kolar krijgt geen contract bij ons FCT. Hij is niet de speler die ze zoeken.
Nu praten ze met een linksback genaamd Phillipe Leonard. Ze laten Lompoutis gaan die naar mijn mening geen kans heeft gehad, en komen ze met een 32 jarige Belg aanzetten.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ach Dirk kan rustig vertrekken, ze hebben Kolka toch?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
niveau mitea, alleen stuk minder geblesseerd en meer ervaring. daarnaast zijn 't beide spelers voor de bank dus waar maak je je druk om.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:niveau mitea, alleen stuk minder geblesseerd en meer ervaring. daarnaast zijn 't beide spelers voor de bank dus waar maak je je druk om.

Dat lijkt me niet. Heb Kolkka weliswaar alleen op TV zien ballen, maar Mitea lijkt me (op dit moment) toch wel een aantal graden beter. Wenbaarder, doelgerichter en sneller (dit heeft ook te maken met leeftijd, Kolkka is reeds 31 jaar!).
Reply
Flixieluv Wrote:
Tripplexxx, en nog wat anderen Wrote:Daarnaast is Ook Timmer weg. Denk dat daar het grootste probleem zal liggen. Vind de keuze voor Didulica en vooral Sinouh vreselijk lachwekkend Undecided
Begrijp niet wat er nou mis is met Didulica. Prima keeper, met m.n. uitstekende reflexen (zie Valencia-Ajax, jaartje of 4 geleden). Alsof Timmer de laatste maanden zo goed was, btw.

Flixieluv Wrote:
centre court Wrote:niveau mitea, alleen stuk minder geblesseerd en meer ervaring. daarnaast zijn 't beide spelers voor de bank dus waar maak je je druk om.

Dat lijkt me niet. Heb Kolkka weliswaar alleen op TV zien ballen, maar Mitea lijkt me (op dit moment) toch wel een aantal graden beter. Wenbaarder, doelgerichter en sneller (dit heeft ook te maken met leeftijd, Kolkka is reeds 31 jaar!).

Zet die jodenbril toch eens af. Didulica beoordelen op 1 goede wedstrijd? En zelfs Kolkka is beter dan Mitea. Wenbaar en snel zal Mitea best zijn, maar dan heb je ook alles gehad. Voetballen kan ie niet, beetje type Wamberto zeg maar. Kolkka daarentegen heeft nog enigzins talenten (maar die lijken me inmiddels ook wel beperkt).
Reply
Flixieluv Wrote:maar Mitea lijkt me (op dit moment) toch wel een aantal graden beter.

'op dit moment' is mietea geblesseerd. :razz:

hoeveel beter ben je eigenlijk als je een aantal graden beter bent? :| ik vind het allemaal lood om oud ijzer, al die mieteas en kolkaas.
Reply
Ik ben met dit weer liever een aantal graden slechter.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Liever een aantal graden koeler :|
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Genomico Wrote:Zet die jodenbril toch eens af.

:-k

[Image: ingenclosefoto3.jpg]
[Image: marx-groucho.jpg]
[Image: woody-allen01.jpg]
[Image: normal_Sarah%20Michelle%20Gellar%20-%20B...ease05.Jpg]
[Image: newman_paul200.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Genomico Wrote:
Flixieluv Wrote:Dat lijkt me niet. Heb Kolkka weliswaar alleen op TV zien ballen, maar Mitea lijkt me (op dit moment) toch wel een aantal graden beter. Wenbaarder, doelgerichter en sneller (dit heeft ook te maken met leeftijd, Kolkka is reeds 31 jaar!).
Wenbaar en snel zal Mitea best zijn,

En het gewoon overnemen ook nog.... Undecided
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:
Genomico Wrote:
Flixieluv Wrote:Dat lijkt me niet. Heb Kolkka weliswaar alleen op TV zien ballen, maar Mitea lijkt me (op dit moment) toch wel een aantal graden beter. Wenbaarder, doelgerichter en sneller (dit heeft ook te maken met leeftijd, Kolkka is reeds 31 jaar!).
Wenbaar en snel zal Mitea best zijn,

En het gewoon overnemen ook nog.... Undecided

Hij bedoelt gewoon dat hij wat sneller went aan bepaalde situaties....
Reply
Marshall Wrote:En het gewoon overnemen ook nog.... Undecided

Antisemieten zijn nu eenmaal niet zo snugger :8:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Marshall Wrote:En het gewoon overnemen ook nog.... Undecided

Antisemieten zijn nu eenmaal niet zo snugger :8:

Over het algemeen zijn ze wel heel jofel.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Genomico Wrote:
Flixieluv Wrote:
Tripplexxx, en nog wat anderen Wrote:Daarnaast is Ook Timmer weg. Denk dat daar het grootste probleem zal liggen. Vind de keuze voor Didulica en vooral Sinouh vreselijk lachwekkend Undecided
Begrijp niet wat er nou mis is met Didulica. Prima keeper, met m.n. uitstekende reflexen (zie Valencia-Ajax, jaartje of 4 geleden). Alsof Timmer de laatste maanden zo goed was, btw.

Flixieluv Wrote:
centre court Wrote:niveau mitea, alleen stuk minder geblesseerd en meer ervaring. daarnaast zijn 't beide spelers voor de bank dus waar maak je je druk om.

Dat lijkt me niet. Heb Kolkka weliswaar alleen op TV zien ballen, maar Mitea lijkt me (op dit moment) toch wel een aantal graden beter. Wenbaarder, doelgerichter en sneller (dit heeft ook te maken met leeftijd, Kolkka is reeds 31 jaar!).

Zet die jodenbril toch eens af. Didulica beoordelen op 1 goede wedstrijd? En zelfs Kolkka is beter dan Mitea. Wenbaar en snel zal Mitea best zijn, maar dan heb je ook alles gehad. Voetballen kan ie niet, beetje type Wamberto zeg maar. Kolkka daarentegen heeft nog enigzins talenten (maar die lijken me inmiddels ook wel beperkt).

Over een bepaalde bril gesproken.... :roll:
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
Genomico Wrote:
Flixieluv Wrote:
Tripplexxx, en nog wat anderen Wrote:Daarnaast is Ook Timmer weg. Denk dat daar het grootste probleem zal liggen. Vind de keuze voor Didulica en vooral Sinouh vreselijk lachwekkend Undecided
Begrijp niet wat er nou mis is met Didulica. Prima keeper, met m.n. uitstekende reflexen (zie Valencia-Ajax, jaartje of 4 geleden). Alsof Timmer de laatste maanden zo goed was, btw.

Flixieluv Wrote:
centre court Wrote:niveau mitea, alleen stuk minder geblesseerd en meer ervaring. daarnaast zijn 't beide spelers voor de bank dus waar maak je je druk om.

Dat lijkt me niet. Heb Kolkka weliswaar alleen op TV zien ballen, maar Mitea lijkt me (op dit moment) toch wel een aantal graden beter. Wenbaarder, doelgerichter en sneller (dit heeft ook te maken met leeftijd, Kolkka is reeds 31 jaar!).

Zet die jodenbril toch eens af. Didulica beoordelen op 1 goede wedstrijd? En zelfs Kolkka is beter dan Mitea. Wenbaar en snel zal Mitea best zijn, maar dan heb je ook alles gehad. Voetballen kan ie niet, beetje type Wamberto zeg maar. Kolkka daarentegen heeft nog enigzins talenten (maar die lijken me inmiddels ook wel beperkt).

Over een bepaalde bril gesproken.... :roll:

:8:
Reply
Volgens mij heeft cc een wc-bril op.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
hoor ik daar een lama schijten?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:hoor ik daar een lama schijten?

Geen idee, heeft je vriendin weer uit de laxeerpillenpot gesnoept?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
je hoeft je vriendje niet te helpen hoor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Newman!!!

[Image: newman.jpg]
Reply
Die zag ik twee hittegolven geleden eens rondlopen bij de Oudemanhuispoort met een grote camera om z'n nek :eeeek:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Wat moest jij bij de Oudemanhuispoort?
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Wat moest jij bij de Oudemanhuispoort?

Ik had een paar pinten gedronken op het terras van het Oorlam :cheers:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
En heb je toen zijn handtekening gevraagd?
May The Schwartz Be With You
Reply
Als we toch op de Seinfeld-tour gaan:
Leah Remini is een lichtpuntje in King of Queens maar deze:
[Image: jerrystiller_cbsupntca05_240.jpg]
maakt veel goed...

SERENITY NOW!!!!!!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Berend Botje Wrote:En heb je toen zijn handtekening gevraagd?

Nee, ik durfde niet
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
centre court Wrote:je hoeft je vriendje niet te helpen hoor.

Je hoeft geen onzinnige opmerkingen te maken hoor... Maar ja, wat in je zit gaat er niet snel meer uit he?! Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply


Forum Jump: