The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
[quote="Moker_SD"]Said Boutahar verkiest Marokko boven Oranje

22/12/2004 9 :25

Naast Ali Boussaboun heeft ook Said Boutahar besloten te kiezen voor het Marokkaanse elftal. 'Mijn keuze staat vast, ik speel liever voor Marokko', legt de in Rotterdam geboren NEC'er uit in het Algemeen Dagblad.
Boutahar kwam in het verleden enkele keren uit voor Jong Oranje. En in het begin van dit seizoen was de 22-jarige middenvelder ook opgenomen in een voorselectie voor het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten riep hem echter nimmer op voor een interland.


ze kiezen eieren voor hun geld, want bij het nl elftal komen ze toch nooit aan de bak.
Bangkok resident.
Reply
Inderdaad Wink
Reply
Moker_SD Wrote:Inderdaad Wink

maar niet om de reden die jij hier poogt te suggereren..... :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Babel KRIJGT vertrouwen Bierteam. Alleen hij is nog veels te jong om NU al de kar te trekken. Veel liever 2 goede spitsen als 1 goede en 1 halfzachte Griek en 1 mislukte Belg...

Charisteas komt, zie rtvh.nl, nu is het rond volgens hun.

We zullen zien of hij wel aan de belofte kan voldoen, heb er goede hoop in.....
Reply
Ricochan Wrote:
Moker_SD Wrote:Said Boutahar verkiest Marokko boven Oranje

22/12/2004 9 :25

Naast Ali Boussaboun heeft ook Said Boutahar besloten te kiezen voor het Marokkaanse elftal. 'Mijn keuze staat vast, ik speel liever voor Marokko', legt de in Rotterdam geboren NEC'er uit in het Algemeen Dagblad.
Boutahar kwam in het verleden enkele keren uit voor Jong Oranje. En in het begin van dit seizoen was de 22-jarige middenvelder ook opgenomen in een voorselectie voor het Nederlands elftal. Bondscoach Marco van Basten riep hem echter nimmer op voor een interland.

Daarnaast ook al Sinouh (RKC), Bakkati (Heerenveen) en Sektioui (AZ), nog even en de voertaal in het Marokkaans elftal is Nederlands.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het klinkt cru, maar ik ben het eens met Vret Mien Gras. Als je in Nederland geboren bent, ben je in principe een nederlander als je daar vervolgens nog steeds woont. Je hebt dan twee nationaliteiten, kies je voor het voetbalteam van het ene land, dan kies je dus feitelijk voor dat land, dus weg met de andere nationaliteit...
Dan ben je geen nederlander meer, maar enkel marokkaan...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Moker_SD Wrote:Het gaat er niet om waar iemand vandaan komt

Dus voor het spelen in een nationaal elftal maakt het niet uit waar iemand vandaan komt? :roll:

Waar je geboren bent daar speel je voor, dat is mijn mening!
Reply
Volgens het Spaanse Levante zou naast een Engelse club ook Ajax interesse hebben getoond voor de Argentijnse middenvelder Pablo Aimar van Valencia. De 25-jarige middenvelder is in onmin geraakt met Valencia trainer Claudio Ranieri en komt dit seizoen relatief weinig aan spelen toe. Hij zou hebben laten weten te willen vertrekken bij de Spaanse topclub.

Hoe concreet de interesse is is de vraag. Het is bekend dat Koeman heel graag een ervaren middenvelder aan zijn selectie toe zou willen voegen. Aimar zou naast een sportieve waarde ook een extra commerciele waarde hebben, omdat hij in Japan zou zijn uitgegroeid tot een idool.



T moet niet gekker worden.. :razz: :roll:
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl/vi/show/id=59547/contentid=65646/sc=3e3eec">http://www.vi.nl/vi/show/id=59547/conte ... /sc=3e3eec</a><!-- m -->
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
Moker_SD Wrote:Het gaat er niet om waar iemand vandaan komt

Dus voor het spelen in een nationaal elftal maakt het niet uit waar iemand vandaan komt? :roll:

Waar je geboren bent daar speel je voor, dat is mijn mening!

Niet mee eens:

Spelen voor het Nederlands elftal mogen spelers:
- die een Nederlands paspoort hebben en
- die Nederland als hun vaderland zien.

Alleen deze spelers kunnen het als een eer zien om voor oranje uit te komen en kunnen in staat zijn om op het veld ALLES te geven.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Ook Mounir El Hamdaoui zwicht voor Marokko

24/12/2004 10:31

Mounir El Hamdaoui (20) ziet meer toekomst bij Marokko dan bij het Nederlands elftal. De spits van Excelsior gaat dan ook in op de uitnodiging van de Marokkaanse nationale ploeg, die in de winterstop een trainingskamp en een oefenduel afwerkt in de Spaanse provincie Navarra.
El Hamdaoui kwam al een aantal keer uit voor Jong Oranje. 'Ik heb met veel plezier in Jong Oranje gespeeld. Maar mijn gevoel zegt dat ik voor Marokko moet kiezen. Spelen voor het A-team van je vaderland weegt voor mij zwaarder dan Jong Oranje', legde de clubtopscorer van Excelsior uit in De Telegraaf.

Naast de emotionele afweging is de keuze voor Marokko ook een rationele. 'Voor 1 januari moet iedereen aangeven voor welk land hij wil uitkomen. En omdat ik denk dat het moeilijk wordt in het grote Oranje te komen, wil ik met Marokko in 2006 op het WK in Duitsland spelen.'

Naast El Hamdaoui besloten ook Said Boutahar (NEC), Said Bakkati (SC Heerenveen) en Ali Boussaboun (NAC Breda) in te gaan op de uitnodiging van de Marokkaanse bondscoach en daarmee een toekomst in Oranje te laten schieten.

:Big Grin
Reply
Ja hallo....kan dat niet in een apart topic? Al dat geleuter over halve Nederlanders die toch niet in aanmerking komen voor Oranje (zoals ze zelf al zeggen) en dan zogenaamd een keuze moeten maken. Wat een oooooooooooooooooooooonzin.

Hierbij verklaar ik dat ik kies voor Groenland en niet voor Nederland. Marco hoeft dus niet te bellen.... :roll:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
sorry gerben het was niet mijn bedoeling je boos te maken...ik zal je steunen in deze moeilijke tijd want daar zijn vrienden voor...
Reply
Moker_SD Wrote:sorry gerben het was niet mijn bedoeling je boos te maken...ik zal je steunen in deze moeilijke tijd want daar zijn vrienden voor...

Boos is niet de juiste omschrijving van mijn gevoel. Teleurgesteld komt in de buurt. :wink:
Desondanks heb ik het inderdaad een beetje moeilijk. Die laatste 2 gele rakkers zorgen voor een milde onstabiliteit en enige kloppingen des hartsch....
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
ik snap werkelijk waar niet waarom al deze marokkanen niet hun nederlands paspoort moeten inleveren. ik vind dat deze mensen zich geen nederlander mogen noemen.
Reply
En dan nu maar weer even ECHT transfernieuws... :wink:

Quote:vr 24 dec 2004, 13:02

Roda JC haalt Kah

door onze Telesportredactie

KERKRADE - Roda JC heeft zich versterkt met de Noorse international Pa-Modou Kah (24). De centrale verdediger van het Zweedse AIK tekent voor 3,5 jaar in Kerkrade.

Kah is geboren in Gambia en op jonge leeftijd geadopteerd door een Noors echtpaar. Eerder speelde hij voor Valerengen. Roda JC heeft nog wel een voorbehoud gemaakt bij de komst van Kah. Als hij in de oefenwedstrijden tegen TOP Oss, 1.FC Kaiserslautern, Alemannia Aachen en 1.FC Köln tegenvalt, kan Roda JC nog onder het contract uit.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:'Ongelukkige Aimar in beeld bij Ajax en Liverpool'

Uitgegeven: 27 december 2004 13:24
Laatst gewijzigd: 27 december 2004 13:31

AMSTERDAM - Pablo Aimar is ongelukkig bij Valencia. De 25-jarige Argentijnse middenvelder heeft onder de nieuwe coach Claudio Ranieri geen vaste basisplaats en zou aan een vertrek denken. Zijn zaakwaarnemer Gustavo Mascardi wil de situatie binnenkort met de club bespreken. Liverpool en Ajax worden genoemd als geïnteresseerde clubs.

Aimar speelde dit seizoen dertien competitiewedstrijden voor Valencia, waarvan slechts zes als basisspeler. In de UEFA Champions League was hij drie keer actief in de basis en in de met 2-1 van FC Porto gewonnen finale van de Europese Super Cup kwam hij als invaller in het veld.


Trainer Ranieri geeft de Argentijn weinig speeltijd, maar wil hem niet kwijt. "Aimar is een erg belangrijke speler voor ons en ik geloof niet dat hij Valencia wil verlaten".

Aimar denkt met genoegen terug aan zijn eerste drie seizoenen bij Valencia. Onder coach Rafael Benitez had hij wel een vaste plek in de eerste elf en veroverde hij in 2002 en 2004 de landstitel en in 2004 ook de UEFA Cup. Benitez is nu coach van Liverpool en vandaar de link met de Reds. De Spaanse internetsite Levante bracht Ajax in verband met de Argentijnse international.

Daar zou Ajax toch geen slechte aan hebben. Ruilen voor Vaart? ;-)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Scroll even naar boven LL, is al gepost :wink:
Reply
Ai :oops:

Net te weinig naar boven gescrolld. Maar dit soort geruchten kunnen niet vaak genoeg gepost worden :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Aimar denkt met genoegen terug aan zijn eerste drie seizoenen bij Valencia. Onder coach Rafael Benitez had hij wel een vaste plek in de eerste elf en veroverde hij in 2002 en 2004 de landstitel en in 2004 ook de UEFA Cup. Benitez is nu coach van Liverpool en vandaar de link met de Reds. De Spaanse internetsite Levante bracht Ajax in verband met de Argentijnse international. [/quote]

Daar zou Ajax toch geen slechte aan hebben. Ruilen voor Vaart? ;-)[/quote]


Jij zou toch ook geen mercedes voor een lada ruilen?
:wink:
Bangkok resident.
Reply
waf Wrote:ik snap werkelijk waar niet waarom al deze marokkanen niet hun nederlands paspoort moeten inleveren. ik vind dat deze mensen zich geen nederlander mogen noemen.

Dat heb ik ook al eerder gezegd. Altijd maar zeggen "wij" zijn Nederlanders, maar ondertussen voor een ander land uitkomen.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
'Fortes Rodriguez kiest voor RBC Roosendaal'

29/12/2004 10:15

José Fortes Rodriguez verhuist naar RBC Roosendaal, zo meldt Studio Sport. De bij AZ in ongenade geraakte verdediger tekent voor 2,5 jaar, al is er een evaluatiemoment ingebouwd aan het einde van het seizoen.
RBC hoeft geen transfersom te betalen voor Fortes Rodriguez. De 32-jarige Spanjaard mag transfervrij weg uit Alkmaar nadat hij in conflict raakte met coach Co Adriaanse, die hem voor het duel met FC Twente naar de tribune verwees. En dat pikte Fortes niet, waarna Adriaanse hem uit de selectie zette.

In de nieuwe Voetbal International vertelt de gekrenkte verdediger dat zijn relatie met Adriaanse volledig verpest is en dat een verzoening bij AZ uitgesloten is. 'Er zijn dingen gebeurd tussen mij en Adriaanse die dat onmogelijk maken. Ik heb de blunder gemaakt dat ik Adriaanse vertrouwd heb.'

Waar het precies om gaat, weigert Fortes te vertellen. 'Als je wist wat de trainer mij allemaal heeft toegezegd en toevertrouwd, dan zou je begrijpen dat hij mij nooit zomaar uit de selectie zou kunnen zetten. Adriaanse weet precies waar het over gaat, maar dat blijft tussen ons.'
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
hmm had toch wel verwacht dat ie naar een iets grotere club zou gaan
Reply
Mac Wrote:hmm had toch wel verwacht dat ie naar een iets grotere club zou gaan

echt? op die leeftijd nog? Bij RBC hebben ze al een ouwe lullen clubje achterin, past hij goed tussen.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Fortes heeft Adriaanse van achter gepakt en het aan zijn vrouw verteld.
Dat Adriaanse bi is zal zijn vrouw een worst wezen waardoor er geen heibel onstond tussen de tortelduifjes maar daarentegen Fortes uit de selectie werd gezet.
Dit gerucht komt van een AZ supporters site.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Davydoff Wrote:echt? op die leeftijd nog? Bij RBC hebben ze al een ouwe lullen clubje achterin, past hij goed tussen.

Mischien dat RBC weer zoals vorig jaar kan ballen...toch weer een leider (aanvoerder?) in de verdediging. Vorig jaar presteerde ze niet slecht misschien door de komts van Rodriguez een beter georganiseerde verdediging.
Reply
Moker_SD Wrote:
Davydoff Wrote:echt? op die leeftijd nog? Bij RBC hebben ze al een ouwe lullen clubje achterin, past hij goed tussen.

Mischien dat RBC weer zoals vorig jaar kan ballen...toch weer een leider (aanvoerder?) in de verdediging. Vorig jaar presteerde ze niet slecht misschien door de komts van Rodriguez een beter georganiseerde verdediging.

Inderdaad een goede aankoop voor RBC!
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Zojuist bekend gemaakt:

Feyenoord legt Ali Boussaboun vast

29/12/2004 13:05

Feyenoord heeft er komend seizoen een spits bij: Ali Boussaboun. De 25-jarige aanvaller komt over van NAC Breda en tekent voor vier jaar. Alleen de medische keuring kan nog roet in het eten gooien. Boussaboun kost Feyenoord geen transfersom aangezien zijn contract komende zomer afloopt bij NAC en hij gratis kan vertrekken.

Later meer

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/conten.../sc=a80ba4
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Is leuk, maar momenteel nog niet echt nodig, behalve als Kuijt of Kalou verkocht wordt.
Denk dat ie als invaller gaat fungeren, of de linksback positie moet ie zien zitten.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
FC Petr Wrote:Is leuk, maar momenteel nog niet echt nodig, behalve als Kuijt of Kalou verkocht wordt.
Denk dat ie als invaller gaat fungeren, of de linksback positie moet ie zien zitten.

Feyenoord moet gewoon 3 goede spitsen hebben. Buffel wil weg en dan moet je toch een goede vervanger hebben.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: