The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Van vi.nl, volgens mij hebben ze een foutje gemaakt (zie dikgedrukte):

Quote:Parreira sneuvelt bij Brazilië na falen op WK

19/7/2006 19:10

Carlos Alberto Parreira is niet langer bondscoach van Brazilië. In goed overleg met de Braziliaanse voetbalbond (CBF) hebben beide partijen besloten dat het tijd is om uit elkaar te gaan.
Parreira vertelde dat hij zich nu op zijn familie gaat richten na vier zulke zware jaren aan het hoofd van de nationale ploeg. Namens de CBF vroeg voorzitter Ricardo Teixeira respect voor de staat van dienst van Parreira, die in 1994 de wereldtitel won met de Seleção.

In Duitsland ging het deze zomer echter heel wat minder. Brazilië stelde als huizenhoge favoriet zwaar teleur. Geen samba en kunststukjes maar een stroef draaiend team, dat in de kwartfinale strandde op Frankrijk. Parreira kreeg veel kritiek omdat hij vasthield aan de gevestigde namen, daar waar de beloften een veel betere indruk maakten.

De Braziliaanse voetbalbond hoopt snel een opvolger te benoemen, al benadrukte dat er niemand klaarstaat. Luiz Felipe Scolari wordt het in ieder geval niet. Hij heeft het aanbod voor een rentree afgeslagen en blijft bij Portugal. Vanderlei Luxemburgo (Santos) en Paulo Autuori (Kashima Antlers) zijn nu de grootste kandidaten.

Het was toch Zagallo die in '94 de WK-titel won met Brazilie, of vergis ik me nu enorm :oops: ?
Reply
1994 was Parreira...

Zie ook bijvoorbeeld:
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.planetworldcup.com/CUPS/1994/final_bra_v_ita.html">http://www.planetworldcup.com/CUPS/1994 ... v_ita.html</a><!-- m -->

Zagallo was assistent in 1994, en hoofd in 1970
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Pffft, het zal wel door de hitte komen dat ik me zo vergiste. Bedankt!
Reply
Quote:Kuyt lijkt bij Feyenoord te blijven

De kans is zeer groot dat Dirk Kuyt ook komend seizoen nog voor Feyenoord speelt. De Katwijker staat in de belangstelling van veel Europese clubs, maar mede door de hoge vraagprijs van Feyenoord is er nog niets concreets.

Tegenover AD Sportwereld bevestigde zaakwaarnemer Rob Jansen dat er momenteel geen onderhandelingen lopen. "De interesse is er wel, maar alles hangt van geld af", aldus Jansen. "Als buitenlandse clubs geen geld hebben, dan blijft Dirk bij Feyenoord. Zo simpel is het. De club en de speler hebben uitstekende afspraken."

Liverpool wilde Jan Kromkamp en Jurek Dudek in een deal met Dirk Kuyt betrekken, maar dit was voor Feyenoord onbespreekbaar. Newcastle United is aanvaller Michael Owen zeker acht maanden kwijt, maar ook die club heeft niet de 20 miljoen euro die nodig is om Kuyt te contracteren.

Als er voor maandag nog geen akkoord is, dan meldt Kuyt zich gewoon in Rotterdam-Zuid en draagt hij ook komend seizoen het shirt van Feyenoord. Voor de volksclub zou het behoud van haar aanvoerder voor een flinke morele opsteker zorgen. Tevens heeft het bestuur aan Kuyt beloofd dat als hij de club trouw blijft, er bovenmatige inspanningen gedaan zullen worden om extra versterkingen te halen.

Zou mooi zijn voor Feyenoord, minder voor Kuijt denk ik. Die laatste zin getuigt trouwens van een wanbeleid!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dirkie blijft + extra versterking! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Is Dirk 20M waard? Wat moet Klaas-Jan dan wel niet waard zijn..... Hakkuh
Reply
centre court Wrote:Dirkie blijft + extra versterking! =D>

Bovenstaand bericht is voor mij hetzelfde als wanneer een voorzitter aangeeft "nog alle vertrouwen in een trainer te hebben" .
Je weet dan zeker dat hij ontslagen zal worden.......

Dirk is binnen een week pleitos, mark my words !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Matador! Wrote:Is Dirk 20M waard? Wat moet Klaas-Jan dan wel niet waard zijn..... Hakkuh

9 mio, + een beetje.
Reply
Bumme Wrote:
centre court Wrote:Dirkie blijft + extra versterking! =D>

Bovenstaand bericht is voor mij hetzelfde als wanneer een voorzitter aangeeft "nog alle vertrouwen in een trainer te hebben" .
Je weet dan zeker dat hij ontslagen zal worden.......

Dirk is binnen een week pleitos, mark my words !

zou kunnen hoor, maar dit bericht komt meer van de zaakwaarnemer die nog een laatste schreeuw om aandacht doet. zowel liverpool als feyenoord ontkennen onderhandelingen, maar dat zegt natuurlijk geen ene reet. misschien wil jansen liverpool ff wakker schudden.

20 mio vind ik ook te veel trouwens.
Reply
Volgens die idioot fergy is RVN ineens 40 miljoen waard, dus dan is 20 nog een koopje ....

klote fergy doet er echt alles aan om die ruud een oor aan te naaien, al kost het de club een vermogen....
Bangkok resident.
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:
centre court Wrote:Dirkie blijft + extra versterking! =D>

Bovenstaand bericht is voor mij hetzelfde als wanneer een voorzitter aangeeft "nog alle vertrouwen in een trainer te hebben" .
Je weet dan zeker dat hij ontslagen zal worden.......

Dirk is binnen een week pleitos, mark my words !

zou kunnen hoor, maar dit bericht komt meer van de zaakwaarnemer die nog een laatste schreeuw om aandacht doet. zowel liverpool als feyenoord ontkennen onderhandelingen, maar dat zegt natuurlijk geen ene reet. misschien wil jansen liverpool ff wakker schudden.

20 mio vind ik ook te veel trouwens.

20 miljoen is absurd, dat gaan ze er nooit voor krijgen, enigste wat ze voor die vraagprijs krijgen is een Dirk Kuyt die minder gemotiveerd rondloopt
Reply
Deportivo Wrote:20 miljoen is absurd, dat gaan ze er nooit voor krijgen, enigste wat ze voor die vraagprijs krijgen is een Dirk Kuyt die minder gemotiveerd rondloopt

Is het de warmte? :wink:

En on-topic: er zijn absurdere bedragen voor slechtere spelers betaald. Ook na het Bosman-arrest...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Zolderkamer met zwarte dakpannen het is 34 graden hiero en de ventilator blaast warme lucht dus laten we het daar maar op gooien... *enige Smile
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
dirk en ongemotiveerd? nooit van zijn leven. denk idd wel dat ie liever weggaat, maar wanneer er geen club komt zal ie met plezier blijven. er zijn hem dus duidelijk versterkingen beloofd dus dat komt wel goed.

denk zelf dat dirk rond de 15 miljoen waard is. Had die deal met Kromkamp erbij wel zien zitten, dudek is nu helaas niet meer nodig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:dirk en ongemotiveerd? nooit van zijn leven.

Ik zeg: WK 2006
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ik blijf het wel heel krom vinden dat het bestuur alleen bovenmatige inspanningen doet voor versterkingen als Dirk blijft. Het lijkt me toch ook dat als Dirk vertrekt ze met fikse versterking(en) zullen moeten komen. :wink:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
de nieuwe Wrote:Ik blijf het wel heel krom vinden dat het bestuur alleen bovenmatige inspanningen doet voor versterkingen als Dirk blijft. Het lijkt me toch ook dat als Dirk vertrekt ze met fikse versterking(en) zullen moeten komen. :wink:

Vanwaar die knipoog? Zoals ik al eerder aangaf is het wanbeleid dat ze zich alleen bovenmatig in zullen spannen als Dirk blijft.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik blijf het wel heel krom vinden dat het bestuur alleen bovenmatige inspanningen doet voor versterkingen als Dirk blijft. Het lijkt me toch ook dat als Dirk vertrekt ze met fikse versterking(en) zullen moeten komen. :wink:

Vanwaar die knipoog? Zoals ik al eerder aangaf is het wanbeleid dat ze zich alleen bovenmatig in zullen spannen als Dirk blijft.
Ik ben het ook helemaal met je eens. Wat ik bedoel is de ironie dat als Dirk weggaat ze zich nog veel meer dan bovenmatig zullen moeten inspannen om 'm te "vervangen".
Reply
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik blijf het wel heel krom vinden dat het bestuur alleen bovenmatige inspanningen doet voor versterkingen als Dirk blijft. Het lijkt me toch ook dat als Dirk vertrekt ze met fikse versterking(en) zullen moeten komen. :wink:

Vanwaar die knipoog? Zoals ik al eerder aangaf is het wanbeleid dat ze zich alleen bovenmatig in zullen spannen als Dirk blijft.
Ik ben het ook helemaal met je eens. Wat ik bedoel is de ironie dat als Dirk weggaat ze zich nog veel meer dan bovenmatig zullen moeten inspannen om 'm te "vervangen".

Hoezo, ze hebben Kolkka toch al aangetrokken? :waf:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Undecided
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Quote:Ajax interesse in Koreaan
Geschreven door Mark Punt op vrijdag, 21 juli om 09:51

De Koreaanse vleugelspeler Lee Chun-soo heeft toegegeven in de belangstelling te staan van Ajax. Ook zegt hij door nog een Nederlandse en verschillende Engelse clubs benaderd te zijn. Hij zegt zelf niet welke club, maar de Koreaanse media meldt vandaag dat daar Aston Villa en Manchester City bij horen. Ook het Zenit van Dick Advocaat heeft interesse in de speler die nu nog uitkomt voor Ulsang Hyundai Horang-i Star in Korea.

De aanvaller die het openingsdoelpunt voor Korea scoorde tegen Togo zegt in de krant vandaag dat hij graag weer terug wil naar Europa na zijn mislukte avontuur bij Real Sociedad. Zijn voorkeur heeft de Engelse competitie, maar toen er aan de 25-jarige speler vragen gesteld werden over Ajax begon hij te glunderen. "Ajax is een prachtige club die altijd in Champions League speelt en hun stadion is indrukwekkend. Maar na het tegenvallende resultaat in Spanje wil ik rustig nadenken over mijn toekomst, ik verwacht dat alles rond half augustus bekend zal zijn."

:eeeek:

Wel weer skitterend dat Dickie zit te azen op zo'n Hyundai...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Laat ie maar naar PSV gaan, LEE en PARK waren ook Toppertjes.
Bangkok resident.
Reply
Mukkus Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik blijf het wel heel krom vinden dat het bestuur alleen bovenmatige inspanningen doet voor versterkingen als Dirk blijft. Het lijkt me toch ook dat als Dirk vertrekt ze met fikse versterking(en) zullen moeten komen. :wink:

Vanwaar die knipoog? Zoals ik al eerder aangaf is het wanbeleid dat ze zich alleen bovenmatig in zullen spannen als Dirk blijft.
Ik ben het ook helemaal met je eens. Wat ik bedoel is de ironie dat als Dirk weggaat ze zich nog veel meer dan bovenmatig zullen moeten inspannen om 'm te "vervangen".

Hoezo, ze hebben Kolkka toch al aangetrokken? :waf:

vertellen ze daar bij jullie in die dooie provincie altijd 100x 't zelfde ''grapje''?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
in dit geval blijft het gewoon een grote grap
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
nog 1x voor de liefhebber, hij kost niks, is voor de bank/breedte gehaald, heeft ervaring opgedaan bij psv, panathinaikos en in engeland, zeurt niet en werkt hard. gewoon een goeie jongen om er bij te hebben achter hysegems. waar maakt iedereen zich zo druk om.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Mukkus Wrote:
de nieuwe Wrote:
Ekslem Wrote:
de nieuwe Wrote:Ik blijf het wel heel krom vinden dat het bestuur alleen bovenmatige inspanningen doet voor versterkingen als Dirk blijft. Het lijkt me toch ook dat als Dirk vertrekt ze met fikse versterking(en) zullen moeten komen. :wink:

Vanwaar die knipoog? Zoals ik al eerder aangaf is het wanbeleid dat ze zich alleen bovenmatig in zullen spannen als Dirk blijft.
Ik ben het ook helemaal met je eens. Wat ik bedoel is de ironie dat als Dirk weggaat ze zich nog veel meer dan bovenmatig zullen moeten inspannen om 'm te "vervangen".

Hoezo, ze hebben Kolkka toch al aangetrokken? :waf:

vertellen ze daar bij jullie in die dooie provincie altijd 100x 't zelfde ''grapje''?

Zolang die havensloebers dit soort grappige transfers verrichten, wel ja. Ik kan er nog steeds om lachen.....
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ricochan Wrote:Laat ie maar naar PSV gaan, LEE en PARK waren ook Toppertjes.

Dankzij Guus ja, die weet tenminste hoe je het beste uit Koreanen kan halen. Van Ronald Koeman betwijfel ik dat.
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
centre court Wrote:nog 1x voor de liefhebber, hij kost niks, is voor de bank/breedte gehaald, heeft ervaring opgedaan bij psv, panathinaikos en in engeland, zeurt niet en werkt hard. gewoon een goeie jongen om er bij te hebben achter hysegems. waar maakt iedereen zich zo druk om.

Volgens mij, ben jij de enige die zich zo druk maakt.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Ricochan Wrote:Laat ie maar naar PSV gaan, LEE en PARK waren ook Toppertjes.

Dankzij Guus ja, die weet tenminste hoe je het beste uit Koreanen kan halen. Van Ronald Koeman betwijfel ik dat.

Dat grietje van een paar jaar terug kwam toch ook uit die hoek?
Daar haalde Koetje ook het beste uit....dus dat zit wel goed hoor.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Ricochan Wrote:Laat ie maar naar PSV gaan, LEE en PARK waren ook Toppertjes.

doe mij een toppertje en een breezer ananas!!!!! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: