17-07-2006, 05:37 PM
Niet de verwachte Japie Stam maar Roger komt in aanmerking voor de Litmanen-award. de beste man ligt de rest van de voorbereiding eruit met een gebroken teen. ach gut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Opmerkelijke (voetbal)berichten
|
17-07-2006, 05:37 PM
Niet de verwachte Japie Stam maar Roger komt in aanmerking voor de Litmanen-award. de beste man ligt de rest van de voorbereiding eruit met een gebroken teen. ach gut.
Niets is sterker dan dat ene woord...
18-07-2006, 12:57 PM
Hij past niet in Gekken op internet maar hier ook niet, maar goed:
http://www.purplepalace.nl/viewfilm.php?filmID=5 Toch erg mooi .
18-07-2006, 01:52 PM
Bakke Wrote:Hij past niet in Gekken op internet maar hier ook niet, maar goed: Voetballen kunnen ze iig niet! Alleen dat ene 'trucje' van die gast in het begin is wel aardig (dat ie hem onder zijn poot klemt), maar dat komt wrs omdat die bal slapjes is!
We can't, can not get, we can not get enough!!
18-07-2006, 03:29 PM
Politie pakt tamponmaniak op
Uitgegeven: 18 juli 2006 14:18 Laatst gewijzigd: 18 juli 2006 15:15 GRONINGEN - De 40-jarige man die in Groningen bekend staat als de tamponmaniak zit voorlopig achter slot en grendel. De politie heeft de man dinsdag opgepakt, zo liet een woordvoerder weten. De man snuffelde al enige maanden in vuilniszakken van studentes, waar hij naar gebruikte tampons en maandverband zocht. Bij de politie kwamen de laatste weken vijftien meldingen over de tamponmaniak binnen. Wat de man dreef, is niet bekend. De politie verhoort de man en wil hem laten vervolgen voor stalking. Boete Of de verdacht lang blijft vastzitten, valt te betwijfelen. "Na het verhoor is het aan de officier van justitie te bepalen wat er met deze zaak gebeurt", aldus de zegsman van de politie. Waarschijnlijk krijgt de man een boete opgelegd. De tamponmaniak was niet voor het eerst in Groningen actief. Ook een aantal jaren geleden ging hij met regelmaat in vuilniszakken op zoek naar gebruikte tampons. Na een goed gesprek met de politie hield hij zich een tijd gedeisd, maar een paar maanden geleden pakte hij zijn oude gewoonte weer op.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
18-07-2006, 03:32 PM
Daar is toch niks onwettigs aan? D'ene sloeber zoekt een korst brood, d'ander een tampon... misschien was het wel een dakloze vampier? :-k
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
18-07-2006, 03:54 PM
Gerben laat me per sms weten dat ie zeker de komende dagen het forum om onduidelijke redenen niet kan bezoeken.....
Oh, my god, we bought Kenny!
19-07-2006, 02:30 PM
Quote:Mobieltje voor dronkaards Vooral die 'risiconummers' blokkeren lijkt me wel handig![/i]
19-07-2006, 03:01 PM
Telefoonnummers van al je ex-en blokkeren dus maar :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
19-07-2006, 03:47 PM
Nu nog een mobieltje dat het gras kan maaien.
May The Schwartz Be With You
20-07-2006, 09:19 AM
Quote:Meisje kauwt op gebruikt condoom Snap het probleem niet. Condoom gebruik je doorgaans toch drie keer!? Na de eerste keer, kieper je hem binnenste buiten en gebruik je hem voor de tweede keer en de derde keer als kauwgumpje!
20-07-2006, 09:32 AM
Ekslem Wrote:Quote:Meisje kauwt op gebruikt condoom Waarschijnlijk zijn ze die tweede stap vergeten.....
20-07-2006, 01:06 PM
Ricochan Wrote:de nieuwe Wrote:Ricochan Wrote:Ricksen misdraagt zichDat had het bericht juist interessant kunnen maken. 'Fernando is volledig ontspoord' Door MARCEL VAN DER KRAAN GLASGOW - In de kliniek van Tony Adams tracht de Nederlandse profvoetballer Fernando Ricksen van zijn alcoholverslaving ... Maart 2004. Fernando Ricksen vliegt Celtic-speler Alan Thompson naar de strot. FOTO EPAaf te komen en zijn voetbalcarrière te redden. De laatste kans voor het probleemkind. In zijn hele voetballoopbaan zat de vinger voortdurend dicht bij de knop van zelfdestructie. Fernando Ricksen (29) was international van het Nederlands elftal. Hij was aanvoerder van Glasgow Rangers, hij was een held voor de aanhang van de Schotse topclub. Maar alles in de verleden tijd. Uitspattingen en conflicten brachten aan elke glorieperiode een abrupt einde. Na het laatste incident - Ricksen misdroeg zich tijdens een vlucht met zijn club naar Zuid-Afrika - hangt de carrière van de 29-jarige rechtsback aan een zijden draadje. Ricksen zou in het vliegtuig tegen de nieuwe trainer hebben gezegd dat hij niet goed tegen vliegen kon en een paar glazen wijn nodig had om de spanning te verdrijven. Le Guen stond dat bij hoge uitzondering toe, maar zag na een paar uur dat de speler was doorgeslagen. Een stewardess zou zijn lastig gevallen zijn. Ricksen zou een glas water over haar heen gegooid hebben. In de Sporting Chance kliniek tracht de voormalige speler van Fortuna Sittard, Roda JC en AZ de scherven bijeen te rapen en zijn leven weer op de rails te krijgen. Gelukkig heeft Rangers-voorzitter David Murray nog een zwak voor hem. De steenrijke preses heeft al eens eerder zijn nek uitgestoken voor Ricksen en lijkt dat nu opnieuw te willen doen. Het contract van de speler wordt niet ontbonden. De Nederlander wordt de tijd gegund om zijn eigen problemen eerst op te lossen. Trainer Paul le Guen zegt: ,,Met de hulp van de medische staf en de trainers hopen we dat Fernando zich terugknokt. Hij heeft nu de hulp gezocht van professionele mensen.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ Ricksen vertelde afgelopen week veel vertrouwen te hebben in de kliniek. ,,Ik heb daar mensen ontmoet die me door deze verschrikkelijk moeilijke tijd kunnen slepen. Ik denk ook dat zij iets kunnen doen aan de dingen die hebben geleid tot het laatste incident in het vliegtuig.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ De winnaar van twee Schotse landstitels trok stevig het boetekleed aan. ,,Ik heb fouten gemaakt. Mijn laatste misstap is uitgebreid in het nieuws gekomen. Mijn gedrag was totaal onverantwoord.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ Op de vraag of hij dit kalenderjaar nog terugkeert op het veld, moet Ricksen het antwoord schuldig blijven. ,,Sorry, ik kan nu geen enkel zinnig antwoord geven. Het spijt me echt.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ De Schotse voetbalgrootheid Ally McCoist, in eigen land bekend als ââ¬ËMister Rangersââ¬â¢, zegt te hopen dat Ricksen er in de kliniek weer bovenop komt. ,,Toen ik hoorde dat de nieuwe trainer Fernando naar huis had gestuurd, bekroop mij het gevoel dat hij Fernando wilde gebruiken om zijn wil aan de spelersgroep op te leggen. Maar het is inmiddels wel duidelijk dat Fernando serieuze problemen heeft.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ McCoist zegt Ricksen ââ¬Ëhonderden kerenââ¬â¢ ontmoet te hebben en vindt hem een ââ¬Ëfantastischeââ¬â¢ kerel. ,,Hij is komisch, hij is aardig en hij heeft een hart van goud. Maar hij heeft wel een spoor van incidenten en problemen achter zich gelaten sinds hij in Schotland is.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ De voetbalclub Glasgow Rangers heeft veel geaccepteerd, maar vindt wel dat de grens nu is bereikt. Manager Le Guen ziet Ricksen als een storende factor. McCoist: ,,Het beste wat Fernando kan doen om ooit nog het Rangers-shirt aan te trekken is publiekelijk en privé zijn excuses aanbieden. Hij zal tegelijkertijd moeten verzekeren dat hij zich vanaf nu voorbeeldig gedraagt.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ McCoist zegt in het verleden zelf ook flinke misstappen te hebben begaan. ,,Maar het tragische en tegelijkertijd komische aan Fernando is dat als hij iets verkeerd doet, hij ook meteen op een gigantische manier de aandacht trekt. Hij is nu op een leeftijd gekomen dat hij moet inzien wat de gevolgen zijn van zijn daden.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ McCoist vindt het wel zorgwekkend dat een groot deel van de Rangers-fans Ricksen zat is. ,,De mensen hebben hem altijd gesteund. Maar het laatste jaar presteerde hij minder en dan pikken ze dit soort fratsen niet. Ik hoop dat hij uit de kliniek van Adams als een herboren mens komt. Zijn carriere hoeft niet voorbij te zijn. Er zijn meer grote voetballers ontsnapt aan hun problemen. Maar hij moet het wel zelf willen. Niemand kan hem helpen, Fernando kan alleen zichzelf helpen.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ Ricksen staat al een aantal jaren bekend als een speler met een alcohol probleem. ,,Als ik niet drink, kan ik de hele wereld aan. Maar als ik eenmaal een paar glazen neem, kan ik niet stoppen. Dan blijf ik doorgaan,ââ¬â¢Ã¢â¬â¢ vertelde hij in 2005 aan de Schotse krant Daily Record. In het seizoen 2003-2004 besloot hij na een serie incidenten geen druppel alcohol meer aan te raken. Het werd prompt het beste seizoen uit zijn carrière. Ricksen werd in Schotland uitgeroepen tot speler van het jaar. Als aanvoerder was hij het boegbeeld van het Rangers-elftal. Maar vorig jaar raakte hij opnieuw aan de drank. McCoist wil de ex-international van Oranje graag helpen. ,,Fernando kan rekenen op mijn steun. Hij is op dit moment een man die mentaal volledig ontspoord is. Maar ik mag hem verschrikkelijk graag en daarom hoop ik dat hij het redt. Verder heeft hij ook de pech dat hij niet de status van ex-voetballers als George Best of Paul Gascoigne heeft. Dat zijn ook spelers die zich in het verleden ernstig misdragen hebben. Maar die hadden zoââ¬â¢n enorme staat van dienst, dat het publiek hen hun fouten vergaf. Fernando heeft die status niet en daardoor wordt hij afgemaakt door de media en het publiek.ââ¬â¢Ã¢â¬â¢
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
22-07-2006, 11:04 AM
Financieel tekort bedreigt WK 2010
Geschreven door Pieter Hanson op zaterdag, 22 juli om 10:05 De organisatie van het WK 2010 dreigt uit te lopen op een deceptie. Onlangs werd al bekend dat Zuid-Afrika de organisatiestructuur nog niet op orde heeft. Nu blijken ook de kosten voor de stadions verkeerd geraamd te zijn. De Zuid-Afrikaanse organisatie rekende aanvankelijk op een totaal kostenplaatje van 157 miljoen euro. Volgens recente ramingen zou er echter 3 á 4 keer zoveel geld nodig zijn om de stadions te kunnen bouwen. Waarschijnlijk heeft Zuid-Afrika sowieso nog 295 miljoen euro nodig om de begroting rond te krijgen. Ondanks de problemen denkt FIFA-voorzitter Sepp Blatter nog niet aan een alternatief. Volgens de laatste berichten zou Australie, dat zich kandidaat wil stellen voor het WK 2018, eventueel als vervangende organisator optreden. #-o Heel snel naar Australie verplaatsen dat WK.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
22-07-2006, 12:39 PM
Lijkt me een puik plan.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
22-07-2006, 01:12 PM
Dan moet ik er telkens snachts uit. Dat is ook geen pretje
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
22-07-2006, 01:15 PM
Liever er s'nachts uit dan dat Z-Afrika zich compleet naar de klote helpt en daarmee het WK verneukt.
Vraag me zowiezo af of die gasten daar niet beter die 500-600 miljoen aan Aidsbestrijding kunnen besteden schijnt nogal probleempje te zijn daar. 40% is HIV geinfecteerd ofzo
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
23-07-2006, 11:20 PM
FC Petr Wrote:Heel snel naar Australie verplaatsen dat WK.Dan zal Hiddink geen bondscoach van Zuid-Afrika meer willen worden.
23-07-2006, 11:22 PM
de nieuwe Wrote:FC Petr Wrote:Heel snel naar Australie verplaatsen dat WK.Dan zal Hiddink geen bondscoach van Zuid-Afrika meer willen worden. Weet niet of Rusland hem daar toestemming voor geeft.
23-07-2006, 11:28 PM
Mukkus Wrote:Daar is ie over 4 jaar echt geen bondscoach meer.de nieuwe Wrote:FC Petr Wrote:Heel snel naar Australie verplaatsen dat WK.Dan zal Hiddink geen bondscoach van Zuid-Afrika meer willen worden.
23-07-2006, 11:30 PM
Hij heeft toch een contract tot het WK van 2010? Of was het toch tot het EK van 2008?
23-07-2006, 11:32 PM
EK dacht ik. Guus zorgt wel dat ie voor elk groot toernooi "vrij" is. :razz:
23-07-2006, 11:43 PM
We hebben beide gelijk:
Hiddink tekent contract in Rusland 14 april 2006 Guus Hiddink heeft vrijdag in Moskou zijn handtekening gezet onder het contract dat hem voor de komende twee jaar aan de Russische voetbalbond verbindt. In de verbintenis is een optie voor nog eens twee jaar opgenomen. :lol:
23-07-2006, 11:49 PM
de nieuwe Wrote:Guus zorgt wel dat ie voor elk groot toernooi "vrij" is. :razz:Die optie....ach.....
24-07-2006, 09:15 AM
Quote:'Johan Cruijff is niet meer te volgen' Er is eigenlijk niet zoveel aan te merken op dit stukje, vind ik. Hij had zelfs nog wel toe kunnen voegen dat de enige Ajacied die hij WEL mee had moeten nemen met Jong Oranje een schitterend EK speelde en daarna thuis op de bank mocht zitten. :waf:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
24-07-2006, 09:28 AM
Prima stukje, en vooral de opmerking van bassie dat hij van bommel maar liet staan klinkt als achteraf gelul om zijn eigen hachje te redden, want als hij een betere optie op de bank had gehad had hij die heus wel ingebracht, maar daar zaten alleen maar kneuzen dankzij zijn eigen selectie beleid.
Hij was gewoon een GROOT voetballer maar als coach is het (nog) niks...
Bangkok resident.
24-07-2006, 09:29 AM
Quote:Belg gooit gsm 59,9 meter :lol:
24-07-2006, 09:31 AM
moet te doen zijn hoor 60 meter met een mobieltje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
24-07-2006, 09:39 AM
Bocaloca Wrote:moet te doen zijn hoor 60 meter met een mobieltje Wel met zo'n koelkast die je vroeger had, maar die lichte apparatski's van tegenwoordig krijg je lastig vaart in.
24-07-2006, 09:50 AM
dan nog
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
24-07-2006, 09:56 AM
Je lazert hem gewoon van de Euromast af......60 meter is voor sloebers.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|