The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Volgens mij Ekslem straks een complete slijterij als charisteas helemaal niet weet te scoren.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Treesong Wrote:4? Je begint steeds minder in je feit te geloven hè? :Big Grin

Jij stelt 5 voor ik 4, scheelt er slecht 1
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Oh, dus bij 4 boven de 15 (dus 19), moet ik de flesjes verdubbelen etc.

Voor joe:

14-13 goals = 1 fles
12-11 goals = 2 flessen

etc.

Icon_question

Zo ja, dan worden het natuurlijk ook 15 flesjes
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Mukkus Wrote:als charisteas helemaal niet weet te scoren.

Dan krijg ik 10 flessen, maar da's logies
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Oh, dus bij 4 boven de 15 (dus 19), moet ik de flesjes verdubbelen etc.

Voor joe:

14-13 goals = 1 fles
12-11 goals = 2 flessen

etc.

Icon_question

Zo ja, dan worden het natuurlijk ook 15 flesjes

Idd zo ja, maar wat bedoel je met die laatste zin?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Het biermixpakket bestond uit 20 flesjes alvorens je -toch wel een beetje bang geworden- terug ging krabbelen naar 15 goals. Nu zijn het er dus 15.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Charisteas naar PSV ? Wie maakt me wakker uit deze nachtmerrie ?
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Het biermixpakket bestond uit 20 flesjes alvorens je -toch wel een beetje bang geworden- terug ging krabbelen naar 15 goals. Nu zijn het er dus 15.

Oh zo, I see. Ik ben akkoord, jij ook neem ik aan?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
de nieuwe Wrote:Charisteas naar PSV ? Wie maakt me wakker uit deze nachtmerrie ?


Kan hij daar de bank warmhouden...
Reply
Ekslem Wrote:
Treesong Wrote:Het biermixpakket bestond uit 20 flesjes alvorens je -toch wel een beetje bang geworden- terug ging krabbelen naar 15 goals. Nu zijn het er dus 15.

Oh zo, I see. Ik ben akkoord, jij ook neem ik aan?

Vanzelfsprekend. Ik drink graag Rosé uit de Syrah familie. Noteer dat maar alvast :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:Charisteas naar PSV ? Wie maakt me wakker uit deze nachtmerrie ?


Kan hij daar de bank warmhouden in plaats van Sibon...
Reply
=D> =D>
Kan dit een apart topic worden, sticky graag; 2006/2007: The Bet!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:=D> =D>
Kan dit een apart topic worden, sticky graag; 2006/2007: The Bet!

Ekslem heeft die griekse sloeber amper in actie gezien, maar ik wel... dus deze bet durf ik gerust aan... Heeft die achterlijke pannekoek ooit meer dan 10 goals gescoord in een seizoen? :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
2002/03 Werder Bremen 31 9 Bundesliga

Was zijn maximum! Wink
Wel een 1 uit 3 moyenne ongeveer gedurende zijn carriere dus dat worden er, zonder blessure en in topvorm inclusief een complete playoff, 12/13 max... En DAT zou zelfs al een record zijn :waf:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:12/13 max...

12 settel ik voor... dat zijn twee flessen rosé voor de Dude... :cheers: :waf: =D> =P~ Hakkuh
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Denk dat Kanniescooras daar ook wel voor gaat zitten. Kan me namelijk niet voorstellen dat hij bij PSV ineens aan de lopende band gaat scoren. Daarvoor is het verschil in soort spel te klein. Als je van een club als PSV/Ajax naar, bijv, Heerenveen of Vitesse gaat met dit soort moyenne mag je veel verwachten, nu denk ik het niet...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Marshall Wrote:Denk dat Kanniescooras daar ook wel voor gaat zitten. Kan me namelijk niet voorstellen dat hij bij PSV ineens aan de lopende band gaat scoren. Daarvoor is het verschil in soort spel te klein. Als je van een club als PSV/Ajax naar, bijv, Heerenveen of Vitesse gaat met dit soort moyenne mag je veel verwachten, nu denk ik het niet...

Ekslem kan alleen maar hopen op het Bergkamp Arsenal effect :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Wat? Dat Kanniescooras vliegangst krijgt? Handig als je naar Groningen moet :roll:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Wat een moeite voor niets, PSV koopt houten Klaas toch niet.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Marshall Wrote:Wat? Dat Kanniescooras vliegangst krijgt? Handig als je naar Groningen moet :roll:

Aangezien de grote strateeg Koeman aan het roer staat, gok ik natuurlijk op het Bob Peeters-effect
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Ennn de kogel is eindelijk door de kerk! Ben blij voor Van Nistelrooy, nu maar hopen dat het een groot succes gaat worden.

Van Nistelrooy mag zich een Madrileen noemen

Het heeft even geduurd, maar Manchester United heeft zich nu toch kunnen vinden in het bod van Real Madrid. En dus kan Ruud van Nistelrooy in de Spaanse hoofdstad zijn handtekening gaan zetten.
Zoals al werd gespeculeerd gaat Van Nistelrooy voor drie jaar tekenen bij Real Madrid, dat geen mededelingen heeft gedaan over de hoogte van het transferberdrag. Naar verluidt heeft De Koninklijke vijftien miljoen euro moet neerleggen voor de Nederlandse international.

Manchester United toonde een geduchte tegenstander in de onderhandeling met Real Madrid. Hoewel duidelijk was de toekomst van Van Nistelrooy niet op Old Trafford lag, weigerde de Engelse club zich makkelijk gewonnen te geven.

Terwijl ook Bayern München zich in de strijd om Van Nistelrooy mengde, dreigde de vraagprijs van ManU de wens van de Nederlander te frustreren. Van Nistelrooy diende deze zomer een transferverzoek in. Een terugkeer op Old Trafford zag hij vanwege een vertroebelde verhouding met manager Alex Ferguson niet zitten.

Omdat de onderhandelingen meer tijd in beslag namen dan verwacht, meldde Van The Man zich wel in Manchester voor de eerste training, die meteen ook een van zijn laatste bleek te zijn.
Reply
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
voetbalprimeur.nl Wrote:Tymoschuk niet naar Feyenoord
27 juli 2006, 10:17
Door: Edzard van Eeckhout
Anatoli Tymoschuk zal volgend jaar niet zijn kunsten vertonen bij Feyenoord. Dat meldt The Daily Record. Shakhtar Donetsk zou niet tevreden zijn over het bod dat de Rotterdammers hebben uitgebracht. Naar verluidt bood Feyenoord 2,5 miljoen euro.
Volgens de directeur van Shakhtar is het niet verstandig om de topspeler voor weinig geld te laten vertrekken. 'Als we onze beste speler voor zo’n bedrag verkopen, dan zou de marktwaarde van de rest van de selectie volledig instorten', aldus directeur Sergei Palkin.

De international van Oekraïne zou tevens in de belangstelling staan van Inter Milan, Celtic en Fiorentina.

Het is van voetbalprimeur, dus niet al te betrouwbaar, maar het lijkt dat Dirk tevreden gehouden moet worden met 'grote' aankopen Lucius en Huysegems (en natuurlijk Kolkka niet te vergeten)...

Xtragaap4de

Wratador is inmiddels zover gezakt dat ie gaat quoten van voetbalprimeur, die 't ook nog eens van een 3e rangs schotste krant hebben... hulde voor deze gloryhunter

CC is inmiddels zover gezakt dat hij, samen met grote vriend waf, namen van forummers verbasterd om grappig (of is het kwetsend bedoeld?) over te komen... In beide gevallen is het overigens niet gelukt.

Tja, ik begrijp dat het teleurstellend is als ze elke keer een lap vlees voor je neus houden, maar het elke keer weer weghalen, maar ga dat niet zo goedkoop lopen afreageren... \Big Grin/
Reply
Bakke Wrote:Ennn de kogel is eindelijk door de kerk! Ben blij voor Van Nistelrooy, nu maar hopen dat het een groot succes gaat worden.

Van Nistelrooy mag zich een Madrileen noemen

Het heeft even geduurd, maar Manchester United heeft zich nu toch kunnen vinden in het bod van Real Madrid. En dus kan Ruud van Nistelrooy in de Spaanse hoofdstad zijn handtekening gaan zetten.
Zoals al werd gespeculeerd gaat Van Nistelrooy voor drie jaar tekenen bij Real Madrid, dat geen mededelingen heeft gedaan over de hoogte van het transferberdrag. Naar verluidt heeft De Koninklijke vijftien miljoen euro moet neerleggen voor de Nederlandse international.

Manchester United toonde een geduchte tegenstander in de onderhandeling met Real Madrid. Hoewel duidelijk was de toekomst van Van Nistelrooy niet op Old Trafford lag, weigerde de Engelse club zich makkelijk gewonnen te geven.

Terwijl ook Bayern München zich in de strijd om Van Nistelrooy mengde, dreigde de vraagprijs van ManU de wens van de Nederlander te frustreren. Van Nistelrooy diende deze zomer een transferverzoek in. Een terugkeer op Old Trafford zag hij vanwege een vertroebelde verhouding met manager Alex Ferguson niet zitten.

Omdat de onderhandelingen meer tijd in beslag namen dan verwacht, meldde Van The Man zich wel in Manchester voor de eerste training, die meteen ook een van zijn laatste bleek te zijn.


Gefeliciteerd RUUD !!!

Nu wordt het weer leuk om de wedstrijden van real elke week te bekijken !
Reply
Matador! Wrote:
centre court Wrote:
Matador! Wrote:
voetbalprimeur.nl Wrote:Tymoschuk niet naar Feyenoord
27 juli 2006, 10:17
Door: Edzard van Eeckhout
Anatoli Tymoschuk zal volgend jaar niet zijn kunsten vertonen bij Feyenoord. Dat meldt The Daily Record. Shakhtar Donetsk zou niet tevreden zijn over het bod dat de Rotterdammers hebben uitgebracht. Naar verluidt bood Feyenoord 2,5 miljoen euro.
Volgens de directeur van Shakhtar is het niet verstandig om de topspeler voor weinig geld te laten vertrekken. 'Als we onze beste speler voor zo’n bedrag verkopen, dan zou de marktwaarde van de rest van de selectie volledig instorten', aldus directeur Sergei Palkin.

De international van Oekraïne zou tevens in de belangstelling staan van Inter Milan, Celtic en Fiorentina.

Het is van voetbalprimeur, dus niet al te betrouwbaar, maar het lijkt dat Dirk tevreden gehouden moet worden met 'grote' aankopen Lucius en Huysegems (en natuurlijk Kolkka niet te vergeten)...

Xtragaap4de

Wratador is inmiddels zover gezakt dat ie gaat quoten van voetbalprimeur, die 't ook nog eens van een 3e rangs schotste krant hebben... hulde voor deze gloryhunter

CC is inmiddels zover gezakt dat hij, samen met grote vriend waf, namen van forummers verbasterd om grappig (of is het kwetsend bedoeld?) over te komen... In beide gevallen is het overigens niet gelukt.

Tja, ik begrijp dat het teleurstellend is als ze elke keer een lap vlees voor je neus houden, maar het elke keer weer weghalen, maar ga dat niet zo goedkoop lopen afreageren... \Big Grin/

waarom moet jij hier een goedkope reactie plaatsen van een goedkope geruchtensite over een transfer van een speler die wel of misschien niet naar Feyenoord komt dan? is voor jou toch niet van belang?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heel misschien, correct me if I'm wrong, omdat dit het 'Transfers & Geruchten' topic is ????
Reply
En omdat het humor is?

Maar ja het is Feyenoord dus dan mogen we niet grappig zijn maar over alle clubs mag alles gezegd worden.

Feyenoord heeft met veel bombarie een topspeler geprobeerd te halen, beetje jammer dat ze denken dat ze hem voor 2,5 miljoen kunnen halen en dat ie daarom niet komt.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Het verhaal van dubbeltje en eerste rang, als zo vaak.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Deportivo Wrote:En omdat het humor is?

Maar ja het is Feyenoord dus dan mogen we niet grappig zijn maar over alle clubs mag alles gezegd worden.

Feyenoord heeft met veel bombarie een topspeler geprobeerd te halen, beetje jammer dat ze denken dat ze hem voor 2,5 miljoen kunnen halen en dat ie daarom niet komt.

Feyenoord heeft dit niet naar buiten gebracht, dat heeft 't AD gedaan, niks bombarie dus. daarnaast zijn ze nog steeds in onderhandeling, dus iets vermelden dat ''misschien'' niet doorgaat en dan ook nog van voetbalprimeur is wel zo zielig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Deportivo Wrote:En omdat het humor is?

Maar ja het is Feyenoord dus dan mogen we niet grappig zijn maar over alle clubs mag alles gezegd worden.

Feyenoord heeft met veel bombarie een topspeler geprobeerd te halen, beetje jammer dat ze denken dat ze hem voor 2,5 miljoen kunnen halen en dat ie daarom niet komt.

Feyenoord heeft dit niet naar buiten gebracht, dat heeft 't AD gedaan, niks bombarie dus. daarnaast zijn ze nog steeds in onderhandeling, dus iets vermelden dat ''misschien'' niet doorgaat en dan ook nog van voetbalprimeur is wel zo zielig.

't AD is dus niet de krant van 010? Maar als het op Voetbalzone staat telt het wel? Of is alleen TT de bron van informatie waar me uit mogen quoten? Tjees doe niet zo sneu of ben je nu echt zooo teleurgesteld in het bericht in 't AD dat je spontaan ongesteld bent geworden?
Reply
't AD de krant van 010? daarom heeft Feyenoord zeker ook zovaak problemen met 't AD. remember de affaire vorig jaar van de inversteringsmaatschappij die de K2 wilden kopen. valse handtekeningen enz. nee 't AD is zeker geen Feyenoord krant als je dat soms denkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: