The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Doelman Dragoslav Jevric vertrekt per direct bij Vitesse. De Servische keeper tekent een drieënhalfjarig contract bij het Turkse Ankaraspor, zo meldt Omroep Gelderland. De dertigjarige Jevric speelde sinds 1999/2000 in De Gelredome. Portsmouth-keeper Harald Wapenaar is een mogelijke opvolger in het doel van Vitesse.

Jan Streuer, manager van Vitesse, bevestigde de interesse in oud-FC Utrecht-doelman Wapenaar, maar hij heeft ook nog een andere sluitpost in het vizier. "De andere keeper is ook ervaren, maar een buitenlander. Hij is wel vrij en dat is een voordeel", aldus Streuer tegenover Omroep Gelderland.

Bron: voetbal.nl
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Ernst hasselbach gaat naar de nieuwe sportzender van j. de mol...of hoort dat hier niet in thuis..
Bangkok resident.
Reply
Balthazar terug naar oude nest?

Er gaan sterke geruchten dat zijn oude trainer hem volgend seizoen terug wil hebben. Of dit gebeurt is nog maar sterk de vraag.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Balthazar terug naar oude nest?

Er gaan sterke geruchten dat zijn oude trainer hem volgend seizoen terug wil hebben. Of dit gebeurt is nog maar sterk de vraag.

Moet je doen, het is ook zoooooo gezellig bij Quick'20.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ricochan Wrote:Ernst hasselbach gaat naar de nieuwe sportzender van j. de mol...of hoort dat hier niet in thuis..

Wat gaat ie presenteren dan? 'Expeditie Robin van Persie'?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Balthazar Wrote:Balthazar terug naar oude nest?

Er gaan sterke geruchten dat zijn oude trainer hem volgend seizoen terug wil hebben. Of dit gebeurt is nog maar sterk de vraag.

Moet je doen, het is ook zoooooo gezellig bij Quick'20.....


Ik weet ook nog niet wat ik doe. Moet dan eerst zekerheid hebben dat ik in het 2de speel zoniet dan hebben ze pech gehad.
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Oh jah dat was ik vergeten; en over je basisplek gesproken is het altijd maar weer afwachten bij die eikels van Quick'20.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Quote:Tom Soetaers maakt de overstap van Ajax naar Racing Genk, zo valt vanavond te lezen op de officiële website van de Belgische club. De aanvaller tekende voor vierenhalf seizoen bij de club van coach René Vandereycken.

De vleugelspits kwam in de zomer van 2003 over van Roda JC, maar kon in Amsterdam nooit potten breken. Vorig seizoen kreeg hij 17 duels de kans, dit seizoen heeft hij nog geen duel gespeeld. Samen met zijn landgenoot Wesley Sonck moet hij zelfs de laatste weken op de tribune zitten.

De oud-speler van Anderlecht speelt gelijk na de winterstop zijn eerste duel voor de ploeg uit de Jupiler League.

De opruimingwordt voortgezet! Hopelijk vullen ze de gaten niet met nog meer van zulke spelers. Ach ja met koeman weet je het nooit.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
Hij zal toch wel van zijn fouten geleerd hebben :-k
Reply
Het is te hopen van niet.
Bangkok resident.
Reply
Laatste roddels uit Nijmegen:

Gentenaar in de winterstop naar Tottenham?!

Baretto in de winterstop naar Liverpool?!

Hristov op amateurbasis naar NEC?!
:eeeek:

Ik durf niet te zeggen wat er wel en niet van waar is, Gentenaar kan ik me niet voorstellen, bij Tottenham staat Robinson onder de lat, dan zou Gentenaar op de bank terecht komen....
Reply
Koné niet naar PSV. Roda wil alleen verkopen, maar PSV heeft geen centjes meer.....dus eerst verkopen (van Bommel hoor ik ook al tijden niks meer over......)

Bod op Radomski afgewezen. Advocaat dacht Radomski bijna gratis was. Heerenveen heeft netjes 'BEN JE NOU GODVERDOMME HELEMAAL BELAZERD, DIKKE KALE ACHTERLIJKE NEPMOF!' gezegd, en wil vanwege het veel te lage bod niet meer onderhandelen met Borussia Monchengladbach.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Laatste roddels uit Nijmegen:

Gentenaar in de winterstop naar Tottenham?!

Baretto in de winterstop naar Liverpool?!

Hristov op amateurbasis naar NEC?!
:eeeek:

Ik durf niet te zeggen wat er wel en niet van waar is, Gentenaar kan ik me niet voorstellen, bij Tottenham staat Robinson onder de lat, dan zou Gentenaar op de bank terecht komen....

die robinson maakt anders aardig wat foutjes de laatste tijd, en misschien wil jol wel gaan rouleren en dan vanzelf gentenaar nr.1 laten worden..
Bangkok resident.
Reply
Zou geweldig zijn voor gentenaar zijn natuurlijk. Ik sluit ook niet uit dat hij gewoon gaat als 2e keeper en dan wacht op zijn kans.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Laatste roddels uit Nijmegen:

Gentenaar in de winterstop naar Tottenham?!

Baretto in de winterstop naar Liverpool?!

Hristov op amateurbasis naar NEC?!
:eeeek:

Ik durf niet te zeggen wat er wel en niet van waar is, Gentenaar kan ik me niet voorstellen, bij Tottenham staat Robinson onder de lat, dan zou Gentenaar op de bank terecht komen....

beetje beter lezen hé bierteam, pagina terug! Hristov wil zich graag in de kijker spelen en snapt ook wel nadat ie een 1,5 jaar geld heeft gevangen voor niets doen (blessure), NEC hem geen contract meer aanbied tot ie echt heeft bewezen top fit te zijn. Maar het zou wel wat zijn, 2 spitsen met de vallende ziekte voorin!

Dennis zou ook al in onderhandelingen zijn met Dickie van BMG! Khoop niet dat ie naar Duitsland gaat, engeland is veel beter.

Barreto, Celtic zou 6 miljoen op tafel hebben liggen maar hij zou in gesprek zijn met Liverpool. Ook AS Roma was kanshebber, hier is nog niet veel van vernomen maar wordt nu natuurlijk extra leuk voor hem nu zun broer Diego ook in Italie zit.

Daarbij komt het bericht dat gister is bekend bekend gemaakt door Klooyen dat er dit jaar GÉÉN versterkingen meer komen! Of te wel de beloofde topspits en verdediger waar ze het al aan half jaar over hebben en waar Air miles Leen een tiental snoepreisjes voor heeft gemaakt komen niet meer, omdat ze nu ineens vertrouwen hebben in de spelersgroep die er nu staat! LEEEN zeg dan gewoon dat de inversteerders zich terug hebben getrokken omdat jij er een KUTZOOITJE van maakt!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:Barreto, Celtic zou 6 miljoen op tafel hebben liggen maar hij zou in gesprek zijn met Liverpool. Ook AS Roma was kanshebber, hier is nog niet veel van vernomen maar wordt nu natuurlijk extra leuk voor hem nu zun broer Diego ook in Italie zit.

Broer Barreto tekent bij Spaanse club

3/1/2005 11:33

Real Valladolid heeft Diego Barreto aangetrokken. De oudere broer van NEC-middenvelder Edgar tekende een contract voor vier seizoenen.
Diego Barreto is afkomstig van Cerro Porteño. De 23-jarige keeper maakte net als zijn broertje deel uit van de nationale ploeg van Paraguay die zilver veroverde tijdens de laatste Olympische Spelen.

Barreto zal op een Italiaans paspoort uitkomen namens Valladolid, dat dit seizoen speelt in de Segunda División.

Ach, Harry. Één pot nat, die landen rond de middellandse zee. :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
harry_bierdop Wrote:Barreto, Celtic zou 6 miljoen op tafel hebben liggen maar hij zou in gesprek zijn met Liverpool. Ook AS Roma was kanshebber, hier is nog niet veel van vernomen maar wordt nu natuurlijk extra leuk voor hem nu zun broer Diego ook in Italie zit.

Quote:Broer Barreto tekent bij Spaanse club

Wie moet er nou beter lezen :razz:
Reply
Mukkus Wrote:Bod op Radomski afgewezen. Advocaat dacht Radomski bijna gratis was. Heerenveen heeft netjes 'BEN JE NOU GODVERDOMME HELEMAAL BELAZERD, DIKKE KALE ACHTERLIJKE NEPMOF!' gezegd, en wil vanwege het veel te lage bod niet meer onderhandelen met Borussia Monchengladbach.


:lol:
Ik en mijn blote billen gezicht.....
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:
harry_bierdop Wrote:Barreto, Celtic zou 6 miljoen op tafel hebben liggen maar hij zou in gesprek zijn met Liverpool. Ook AS Roma was kanshebber, hier is nog niet veel van vernomen maar wordt nu natuurlijk extra leuk voor hem nu zun broer Diego ook in Italie zit.

Quote:Broer Barreto tekent bij Spaanse club

Wie moet er nou beter lezen :razz:

:waf: sorry, was in de war met zun Italiaanse paspoort!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Boussaboun: 'Ik snoer graag mensen de mond'

4/1/2005 23:32

Hij weet dat er aan hem wordt getwijfeld, maar Ali Boussaboun gaat vol vertrouwen naar Feyenoord. De Marokkaanse spits wil het ook in De Kuip gaan maken.
In de nieuwe Voetbal International legt de 25-jarige aanvaller uit dat hij niet bang is voor de volgende stap omhoog en niet schrikt van de twijfels die mensen hebben over zijn kunnen. 'Het motiveert me het ongelijk van mijn criticasters te bewijzen, niet met woorden, maar met mijn benen.'

'Ik ben sowieso iemand die graag mensen de mond snoert. (...) Met alle respect en misschien klink ik nu arrogant, maar als ik naar de spitsen kijk van de topclubs, dan weet ik dat ik niet minder ben dan zij', meent Boussaboun.


Een speler als kuyt is 3 klassen beter dan ali bijdehand
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Een speler als kuyt is 3 klassen beter dan ali bijdehand

Het is mooi dat hij zoveel zelfvertrouwen heeft, maar dat arrogante mag er inderdaad van mij wel af. Eerst zien, dan geloven. En Dirk is een hard werkende, nuttige spits die telkens scherper en preciezer wordt, maar echt klasse heeft ie niet, vind ik.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:Vertrek Quinn bij Willem II aanstaande

5/1/2005 9 :57

Het verblijf van James Quinn bij Willem II loopt op zijn einde. De Noord-Ierse spits staat op het punt terug te keren naar Engeland.
Quinn heeft bij Willem II nooit kunnen rekenen op een vaste basisplaats. De spits, die in 2002 overkwam van West Bromwich Albion, kreeg in de winterstop te maken met belangstelling uit Engeland. Willem II gaf hem toestemming te gaan praten.

De onderhandelingen met de club uit het Championship zijn vergevorderd, zo is ook technisch manager Gerard Wielaert ter ore gekomen. 'Ik schat de kans dat hij vertrekt op 95%', aldus Wielaert in De Telegraaf.

Met de opbrengsten uit de verkoop van Quinn kan Willem II de transfermarkt op. De naam van Ebi Smolarek wordt daarmee genoemd. De Poolse aanvaller zou voor de rest van het seizoen worden gehuurd van Feyenoord.

Doet Willem II goed. Vind Smolarek beter dan Quinn, ook al spelen ze op een andere positie.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Quote:Van Haaren laat trainingskamp schieten

5/1/2005 9 :06

In de zoektocht naar een nieuwe verdediger heeft Sparta Rotterdam Ramon van Haaren een kans gegeven. De back laat daarvoor het trainingskamp met Feyenoord aan zich voorbij gaan.
Sparta wil tijdens de stage bekijken of de blessuregevoelige Van Haaren voldoende fit is. Eerder ketste een overgang af vanwege twijfels over de fysieke gesteldheid. Bij bewezen fitheid gaat de Kasteelclub met Feyenoord om de tafel om de huur tot het einde van het seizoen af te ronden.

Van Haaren kwam in 2001 naar Feyenoord. Maar door blessures liep zijn verblijf in De Kuip uit op een teleurstelling. Inmiddels is hij helemaal hersteld. De verdediger stond ook op de lijst voor het trainingskamp van Feyenoord op Gran Canaria.

Na overleg met de clubleiding gaat Van Haaren op stage bij Sparta. 'Wij gunnen Ramon, die veel blessurepech heeft gehad in zijn tijd bij Feyenoord, een vervolg op zijn voetballoopbaan', aldus technisch directeur Mark Wotte op de Feyenoord-website.

Na Nieuwenburg koopt Sparta dus weer een blessuregevalletje van een "topclub". Ik gok op een wedstrijdje of 4 en dan is het weer raak.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Feyenoord verwacht snelle transfer Chong-Gug Song

5/1/2005 12:27

Chong-Gug Song vertrekt naar alle waarschijnlijkheid bij Feyenoord. De Koreaanse rechtsback staat voor een terugkeer in zijn vaderland.
Volgens Feyenoord zijn de onderhandelingen met Suwon Samsung Bluewings in een afrondende fase beland. Song, die nog een contract tot 2007 heeft, gaat vanwege de nakende overgang niet meer naar Gran Canaria, waar de Rotterdammers een trainingskamp hebben belegd.

Met het vertrek van Song komt een einde aan een verblijf van ruim twee jaar in Rotterdam. In de zomer van 2002 kwam de verdediger van het Koreaanse Puson I.cons. Dit seizoen groeide de kritiek op de international, die van trainer Ruud Gullit het verwijt kreeg de Nederlandse taal niet voldoende machtig te zijn.
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Feyenoord verwacht snelle transfer Chong-Gug Song

5/1/2005 12:27

Chong-Gug Song vertrekt naar alle waarschijnlijkheid bij Feyenoord. De Koreaanse rechtsback staat voor een terugkeer in zijn vaderland.
Volgens Feyenoord zijn de onderhandelingen met Suwon Samsung Bluewings in een afrondende fase beland. Song, die nog een contract tot 2007 heeft, gaat vanwege de nakende overgang niet meer naar Gran Canaria, waar de Rotterdammers een trainingskamp hebben belegd.

Met het vertrek van Song komt een einde aan een verblijf van ruim twee jaar in Rotterdam. In de zomer van 2002 kwam de verdediger van het Koreaanse Puson I.cons. Dit seizoen groeide de kritiek op de international, die van trainer Ruud Gullit het verwijt kreeg de Nederlandse taal niet voldoende machtig te zijn.

Dit is nog eens goed nieuws zo op de woensdagmiddag :Big Grin
Make tea, not war
Reply
Lamme Lennie Wrote:Na Nieuwenburg koopt Sparta dus weer een blessuregevalletje van een "topclub". Ik gok op een wedstrijdje of 4 en dan is het weer raak.

Heeft Sparta Nieuwenburg overgenomen van AJAX? Ik wist wel dat ze hem een paar keer hadden geleend, maar ik dacht dat zijn contract bij ajax gewoon afliep afgelopen zomer...
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Zo uitverkoop bij Feyenoord...Buffel, Song, Smolarek, Lazovic....nu Gyan en Mtilliga nog en het kan wat worden de tweede seizoenshelft.
Reply
Moker_SD Wrote:Zo uitverkoop bij Feyenoord...Buffel, Song, Smolarek, Lazovic....nu Gyan en Mtilliga nog en het kan wat worden de tweede seizoenshelft.

En er is gesproken over het vertrek van Pardo en Ono, dus een uitverkoop wordt het ondertussen wel ja.

En wil het echt iets worden moet, buiten Gyan en Mtiliga, dhr P. Paauwe ook vertrekken!
Reply
Als dat gebeurt dan maakt Feyenoord gewoon weer kans op het landskampioenschap :lol:
Reply
Moker_SD Wrote:Zo uitverkoop bij Feyenoord...Buffel, Song, Smolarek, Lazovic....nu Gyan en Mtilliga nog en het kan wat worden de tweede seizoenshelft.

Lazovic blijft gewoon nog een halfjaartje en Mtilliga is gewoon consequent op de verkeerde plaats opgesteld, net als P. Paauwe. Dat zijn middenvelders i.p.v. verdedigers.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: