15-08-2006, 07:55 PM
Oude Kamphuis is een sterke aanwinst van onze buren hoor, mooi voor de supporters dat hij terug keert!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Transfers (en geruchten...)
|
15-08-2006, 07:55 PM
Oude Kamphuis is een sterke aanwinst van onze buren hoor, mooi voor de supporters dat hij terug keert!
16-08-2006, 08:23 AM
Bron: Radio Rijnmond. (over het algemeen redelijk betrouwbaar gebleken in het verleden...)
Quote:15/8/2006 Feyenoord en Liverpool in afronding van transfer Kuyt15 miljoen! Goed gedaan! Dirk, veel succes in Engeland!
16-08-2006, 08:24 AM
Woutiknout Wrote:Bron: Radio Rijnmond. (over het algemeen redelijk betrouwbaar gebleken in het verleden...) Dat wordt druk daar in de spits van Liverpool....
16-08-2006, 09:38 AM
Woutiknout Wrote:15 miljoen! Goed gedaan! Dirk, veel succes in Engeland! Quote:Erwin Koeman heeft volgens Radio Rijnmond intern te horen gekregen dat hij de transfersom van Kuijt niet volledig kan benutten in de zoektocht naar een vervanger 15 miljoen is een leuk bedrag maar de supporters van Feyenoord laten zich opnieuw een overgangsjaar door de neus boren. Ricochan Wrote:Dat wordt druk daar in de spits van Liverpool.... Ik denk dat Kuyt wel eerste keuze wordt. Morientes is al vertrokken en Crouch is soms wat wisselvallig. En van Bellamy heb ik nu ook niet bepaald het idee dat hij een sterke meerwaarde kan worden.
16-08-2006, 09:54 AM
Bolton biedt 7.5 miljoen voor Vennegoor
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 16 augustus om 09:37 Het Engelse Bolton Wanderers wil ver gaan om voor de competitiestart Jan Vennegoor of Hesselink in te lijven. Volgens het Algemeen Dagblad zouden zij bereidt zijn om 7.5 miljoen euro te betalen voor de PSV-aanvaller. Dit is slechts een half miljoen minder dan de vraagprijs. Net wanneer de Oranje-international zich erbij neer heeft gelegd dat hij nog een seizoen bij PSV zal blijven, komt de buitenlandse transfer ineens dichtbij. Eerder toonde FC Porto al belangstelling voor Vennegoor, maar die vonden de vraagprijs veel te hoog. De lange Tukker is overigens niet de enige kandidaat, ook Mido wordt veel in verband gebracht met de club.
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-08-2006, 10:12 AM
D'r an met de lippe Wrote:Woutiknout Wrote:15 miljoen! Goed gedaan! Dirk, veel succes in Engeland! Ik denk dat hij zich eerst moet bewijzen. Ze wisselen daar veel, door het hoge aantal wedstrijden. Ik denk dat hij 4e keus wordt achtr Fowler, Crouch en Bellamy. We zullen zien wat hij er van bakt. Ik hoop veel, maar verwacht niets van die kakkerlak. Ook Dudek kon het niet bolwerken in de premier league en voor Dirk zal het ook erg moeilijk worden. Voor 15 miljoen had ik iig een ander genomen.
16-08-2006, 10:17 AM
Kul! iedere club kan Dirk Kuyt goed gebruiken. Als Liverpool hem haalt zullen ze veel plezier van hem gaan krijgen. Hij zal misschien niet meteen in de basis staan maar zodra hij zijn kans krijgt pakt hij die aan en is hij vaste waarde.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
16-08-2006, 10:17 AM
voor 15 miljoen neem ik ook nog altijd liever een vrouw
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
16-08-2006, 10:22 AM
Bocaloca Wrote:voor 15 miljoen neem ik ook nog altijd liever een vrouw Nou, Dirk mag er ook best wezen toch?
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
16-08-2006, 10:48 AM
Ik hoop voor jou bumme dat jij niet die lelijke gay naast hem bent....
Bangkok resident.
16-08-2006, 11:50 AM
Dugarry Wrote:Ik denk dat hij zich eerst moet bewijzen. Ze wisselen daar veel, door het hoge aantal wedstrijden. Ik denk dat hij 4e keus wordt achtr Fowler, Crouch en Bellamy. Dirk past prima bij het engelse voetbal, heeft een winnaarsmentaliteit en wordt niet gauw van zijn stuk gebracht. Hij doet niet onder voor de 3 spitsen die jij noemt, alleen hij moet het nog wel laten zien. Fowler is passé, Crouch is wisselvallig (ook op het WK) en Bellamy is ook nieuw bij Liverpool, dus moet zich ook nog bewijzen.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
16-08-2006, 12:30 PM
VI Wrote:'Liverpool ziet af van Kuijt', Newcastle niet
16-08-2006, 01:02 PM
Jemig, anders kom je er vandaag pas even achter dat Adriaanse weg is bij Porto. Zie opeens een bericht op vi.nl over de mogelijke opvolger.
#-o
16-08-2006, 01:09 PM
Quote:Diarra boos: 'Lyon vraagt 35 miljoen voor mij' 35 miljoen??????????? :lol: Maarreeehhh...is dat nog een beetje Cash voor Vites? Daar heeft hij een tijdje gebald toen hij nog niet zo oud was, dus dat lijken mij 'opleidingskosten' die vergoed gaan worden...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
16-08-2006, 01:19 PM
Hoop het wel voor ze, de transfer van Van Nistelrooy naar Man Utd en nu Real leverde FCDB en Nooitgedacht ook leuk geld op. Verder is 35 miljoen natuurlijk absurd, maar ik denk dat we niet verrast moeten opkijken als het een miljoentje of 15-20 wordt. Diarra is in Frankrijk groter dan we denken.
16-08-2006, 01:21 PM
Bakke Wrote:Hoop het wel voor ze, de transfer van Van Nistelrooy naar Man Utd en nu Real leverde FCDB en Nooitgedacht ook leuk geld op. Verder is 35 miljoen natuurlijk absurd, maar ik denk dat we niet verrast moeten opkijken als het een miljoentje of 15-20 wordt. Diarra is in Frankrijk groter dan we denken. Zelfs Margriet, een club in Oss waar Van Nistelrooij 1 jaartje gespeeld heeft, krijgt iets van 30.000 euro. Het zou wel nog een aantal maanden duren voor ze het ontvangen, maar toch
16-08-2006, 01:42 PM
Klopt, bedacht me later dat ik die vergat. Uiteindelijk profiteerde Heerenveen of PSV er het minst van; werkt het soms als een piramide (waar hij het eerst begon krijgen ze het meest) of is het verwant aan de tijd die hij er speelde? Den Bosch streek namelijk een half miljoen op, dacht ik.
16-08-2006, 01:48 PM
Den Bosch ontving een dikke 4 ton, Heerenveen 75.000 euro.
Oh, my god, we bought Kenny!
16-08-2006, 02:22 PM
Gerben Zonderland Wrote:Quote:Diarra boos: 'Lyon vraagt 35 miljoen voor mij' Laat die transfer maar doorgaan. :
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
16-08-2006, 02:42 PM
Bakke Wrote:Klopt, bedacht me later dat ik die vergat. Uiteindelijk profiteerde Heerenveen of PSV er het minst van; werkt het soms als een piramide (waar hij het eerst begon krijgen ze het meest) of is het verwant aan de tijd die hij er speelde? Den Bosch streek namelijk een half miljoen op, dacht ik. de clubs mogen 5% van de transfersom hebben geloof ik. Verder gaat het idd om de opleidingskosten, het grootste gedeelte van zijn 'opleiding' zat hij bij Den Bosch.
17-08-2006, 04:12 AM
Vandaag in de Telegraaf:
Quote:Droomtransfer Kuyt eindelijk rond
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
17-08-2006, 07:21 AM
:cheers:
17-08-2006, 08:07 AM
Dirkie Kuyt!!
18 miljoen is genoeg!! :8: het ga je goed dirk. feli dugarry.
Niets is sterker dan dat ene woord...
17-08-2006, 08:31 AM
Als die 18 miljoen klopt is het geweldig! Liverpool een club die super past bij Kuyt, en een record transfersom voor Feyenoord. Nou hoor ik ook 10 miljoen vallen en dat zou me wel verbazen om eerlijk te zijn... dan had je 'm beter nog een jaar kunnen behouden, maar voor 18... ja, dan ben je gek wanneer je 'm houdt!
Hoe dan ook, Dirk succes.
17-08-2006, 08:53 AM
Wat moet er nu van Feijenoord worden zonder Kuyt en Kalou ???
Dirk gefeliciteerd !
Bangkok resident.
17-08-2006, 08:54 AM
Ricochan Wrote:Wat moet er nu van Feijenoord worden zonder Kuyt en Kalou ??? we hebben kolkka toch al. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
17-08-2006, 09:01 AM
Kleine Jan Wrote:Wie moet ik nu elke week kiezen?? #-o klaas jan of nevland
17-08-2006, 09:03 AM
centre court Wrote:Ricochan Wrote:Wat moet er nu van Feijenoord worden zonder Kuyt en Kalou ??? Ja jullie kopen elk seizoen de speler weg van ado die jullie de das omdoet :wink: Dus ik kan vast voorspellen dat volgend seizoen Santi Kolk bij jullie speelt.
17-08-2006, 09:04 AM
Quote:"Kromkamp in Nederland voor besprekingen' Quote:17/8/2006 - Mendez medisch gekeurd bij PSV |
« Next Oldest | Next Newest »
|