The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ze hebben nu weer een paar nieuwe kneuzen binnengehaald, ben benieuwd...want ze staan echt op 1 qua miskopen tegenwoordig.
En het is te hopen dat ze die bosschaart eindelijk gewoon eens als linksback gaan neerzetten want dat kan hij wel aardig. Op het middenveld speelt hij gewoon slecht. Maar bij feijnoord hebben ze het idee in hun hoofd gehaald dat linksback spelen een soort schande is #-o
Pauwe bijv wil voor geen goud linksback spelen, zelfs niet in het nl elftal :letitallout:
Terwijl een roberto carlos 1 van de populairste spelers van de wereld is(was).
Bangkok resident.
Reply
Is dat zo?

Volgens de altijd correcte CM zijn het verdedigers.

Ik vertrouw Sportdreams en Gullit dan ook meer dan een gek uit het noorden :razz:

DUs Feyenoord, laten staan die twee tobbers!
Reply
Ricochan Wrote:roberto carlos + Pauwe (sic)

Haha, da's natuurlijk appels met stront vergelijken
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
Ricochan Wrote:roberto carlos + Pauwe (sic)

Haha, da's natuurlijk appels met stront vergelijken

ja das waar, maar het gaat over de linksback positie...



Persoonlijk zou ik pauwe helemaal niet meer opstellen
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:ja das waar, maar het gaat over de linksback positie...

Roberto Carlos is misschien op papier een linksback... in de praktijk meer een middenvelder.
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
MECHELEN (ANP) - Doelman Kris Mampaey verlaat aan het einde van het seizoen FC Den Bosch. De 34-jarige sluitpost keert terug naar zijn geboorteland België, waar hij een contract voor twee seizoenen tekende bij derdeklasser Racing Mechelen.

Mampaey begon zijn loopbaan in België bij Lierse SK. Vervolgens verhuisde hij naar Willem II, waar hij vier seizoenen bleef. Daarna volgden Dunfermline en FC Antwerp als clubs, voor hij bij FC Den Bosch neerstreek. Daar is hij inmiddels onder de lat verdrongen door Martijn van Strien.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
SYDNEY (ANP) - Sydney FC staat op het punt Arie Haan voor de komende twee jaar vast te leggen als coach. Dit meldden doorgaans betrouwbare media in Australië. De Nederlander vertrok recentelijk als bondscoach van China, na de uitschakeling in de kwalificatie voor de wereldtitelstrijd.

Sydney FC debuteert dit seizoen in de hoogste afdeling.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Ricochan Wrote:Ze hebben nu weer een paar nieuwe kneuzen binnengehaald, ben benieuwd...want ze staan echt op 1 qua miskopen tegenwoordig.
En het is te hopen dat ze die bosschaart eindelijk gewoon eens als linksback gaan neerzetten want dat kan hij wel aardig. Op het middenveld speelt hij gewoon slecht. Maar bij feijnoord hebben ze het idee in hun hoofd gehaald dat linksback spelen een soort schande is #-o
Pauwe bijv wil voor geen goud linksback spelen, zelfs niet in het nl elftal :letitallout:
Terwijl een roberto carlos 1 van de populairste spelers van de wereld is(was).

ik schat zo in dat je een beetje achter de meute aanlult en dat je niet gehinderd wordt door enige kennis.

1. bosschaart speelt niet slecht op het middenveld. als je hem een paar keer hebt zien voetballen moet je volgens mij zien dat het totaal geen linksback is, maar een controlerende middenvelder. een soort johan vogel, net zo weinig meerwaarde maar met meer potentie.
2. graag hoor ik even welke miskopen je dan wel niet bedoelt, fainoid koopt immers nauwelijks maar haalt voornamelijk transfervrije spelers binnen. goor, kuijt, bosschaart en ono zijn daarentegen uitstekende aankopen. (itt tot leandro, vonlanthen, vennegoor, hoogstrate en vd schaaf, om maar een paar dwarsstraten te noemen). lazovic kan volgens mij nog geen miskoop genoemd worden, maar zit er dicht tegenaan.
3. paauwe op linksback is een regelrecht drama gebleken. daar kan hij geen hout van en daar heb ik me zo'n 10 keer live aan mogen ergeren. alleen de suggestie al doet vermoeden dat je maar een end raak lult.

mijn mening: jouw geliefde psvee heeft ook een krant op linksback, ondanks dat hij door de media nu enig krediet krijgt. geen enkel nl team heeft een acceptabele linksback. er is 1 acceptabele rechtsback en dat is trabelsi. sterker nog: geen enkel nl team heeft een acceptabele verdediging. hetgeen tot uitdrukking komt in oranje; alleen fainoid hiermee achtervolgen is opportunistisch en valt onder de noemer :johan derksiaanse stemmingmakerij.
Reply
Mwoah, AZ heeft toch wel een redelijk goede verdediging, die louter uit Hollandsche jongens bestaat.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:Mwoah, AZ heeft toch wel een redelijk goede verdediging, die louter uit Hollandsche jongens bestaat.

vorig jaar heb ik gelet op joris matthijse bij willem II omdat veel fainoiders in hem een opvolger van paauwe zagen. aanvallend wel, maar verdedigend deed hij het echt matig daar. dit jaar zit hij in een goed team en in de nl competitie wordt hij weinig op de proef gesteld.

kromkamp is niet goed genoeg voor oranje gebleken. de cler was niet goed genoeg voor ajakkes. opdam is echt middelmaat. er zijn weinig tegendoelpunten omdat az goed druk naar voren zet, de nl subtop te slecht is, niet omdat het goede verdedigers zijn.
Reply
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Mwoah, AZ heeft toch wel een redelijk goede verdediging, die louter uit Hollandsche jongens bestaat.

vorig jaar heb ik gelet op joris matthijse bij willem II omdat veel fainoiders in hem een opvolger van paauwe zagen. aanvallend wel, maar verdedigend deed hij het echt matig daar. dit jaar zit hij in een goed team en in de nl competitie wordt hij weinig op de proef gesteld.

kromkamp is niet goed genoeg voor oranje gebleken. de cler was niet goed genoeg voor ajakkes. opdam is echt middelmaat. er zijn weinig tegendoelpunten omdat az goed druk naar voren zet, de nl subtop te slecht is, niet omdat het goede verdedigers zijn.

Maar in de UEFA-cup zijn ze wel goed op de proef gesteld en zijn ze in mijn ogen ook geslaagd. De Cler en Kromkamp zijn 2 hele goede backs. Kromkamp heeft 1 klein kansje gehad in Oranje en das te weinig om te zeggen dat hij niet goed genoeg is. De Cler had AJAX misschien niet moeten laten gaan net zoals Landzaat.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Davydoff Wrote:
waf Wrote:
Mukkus Wrote:Mwoah, AZ heeft toch wel een redelijk goede verdediging, die louter uit Hollandsche jongens bestaat.

vorig jaar heb ik gelet op joris matthijse bij willem II omdat veel fainoiders in hem een opvolger van paauwe zagen. aanvallend wel, maar verdedigend deed hij het echt matig daar. dit jaar zit hij in een goed team en in de nl competitie wordt hij weinig op de proef gesteld.

kromkamp is niet goed genoeg voor oranje gebleken. de cler was niet goed genoeg voor ajakkes. opdam is echt middelmaat. er zijn weinig tegendoelpunten omdat az goed druk naar voren zet, de nl subtop te slecht is, niet omdat het goede verdedigers zijn.

Maar in de UEFA-cup zijn ze wel goed op de proef gesteld en zijn ze in mijn ogen ook geslaagd. De Cler en Kromkamp zijn 2 hele goede backs. Kromkamp heeft 1 klein kansje gehad in Oranje en das te weinig om te zeggen dat hij niet goed genoeg is. De Cler had AJAX misschien niet moeten laten gaan net zoals Landzaat.

kromkamp heeft meerdere kansen in oranje gehad, waarom weet ik niet, maar volgens van basten komt hij te kort (en volgens advocaat was dat ok zo). in topwedstirjden laat hij het niet zien; bv vorig jaar heeft az door hem bij ajakkes verloren

de enige tegenstander van formaat was auxerre. hoewel die kracht nog moet blijken bij ajakkes. fainoid heeft ook van schalke gewonnen maar toch zegt dat niets over de verdediging; die blijft te matig.
Reply
Davydoff Wrote:Maar in de UEFA-cup zijn ze wel goed op de proef gesteld en zijn ze in mijn ogen ook geslaagd. De Cler en Kromkamp zijn 2 hele goede backs. Kromkamp heeft 1 klein kansje gehad in Oranje en das te weinig om te zeggen dat hij niet goed genoeg is. De Cler had AJAX misschien niet moeten laten gaan net zoals Landzaat.

In de laatste wedstrijd in de UEFA-Cup van AZ tegen Grazer AK stonden Opdam en De Cler toch mooi te klungelen!
Reply
dat vind ik nou weer typisch Nederlands.... Auxerre werd vooraf beschouwd als een top club waar AZ zware pak slaag van zou krijgen en achteraf waren ze dan toch weer niet zo goed.

Tuurlijk maken De Cler en Kromkamp wel eens (grote) fouten en spelen ze soms draken van wedstrijden, maar noem mij eens 1 speler die dat niet doet.
Ik denk dat het 2 uitstekende backs zijn die zoals het tegenwoordig hoort lekker mee naar voren komen. Conditioneel heel sterk, vrij snel en ook nog eens aardig goed kunnen verdedigen. AJAX mag ze van mij zo halen hoor.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
sjeutje

1. door wie werd auxerre beschouwd als een topclub? scheer mijn mening aub niet over 1 kam met de mening, als dat al de mening is, van de nederlandse media. gewoon een goeie europese club, normaal gesproken te goed voor nl subtop.
2. ik heb nergens gezegd dat auxerre niet zo goed was; ik heb het een prestatie van formaat genoemd (probeer nou eens een keer niet mensen woorden in de mond te leggen)

wellicht zijn ze goed genoeg voor de nl competitie, maar vooralsnog blijft het daarbij. bouma is ook goed genoeg voor de nl competitie. daarbuiten komt hij te kort. dat soort spelers kopen heeft geen zin. veel te duur, al helemaal voor het pak fouten wat je erbij krijgt. bij de topclubs mag je geen fouten maken, want dan word je afgebrand (of vind je dat rzasa bij heerenveen net zo kritisch benanderd wordt als toen bij fainoid?)
Reply
Dugarry Wrote:Is dat zo?

Volgens de altijd correcte CM zijn het verdedigers.

Ik vertrouw Sportdreams en Gullit dan ook meer dan een gek uit het noorden :razz:

DUs Feyenoord, laten staan die twee tobbers!

Oh oh oh, wat is CM altijd correct. Dat ze bij CM als verdedigers te boek staan wil natuurlijk niet zeggen dat ze daar op het veld ook het best tot hun recht komen.... :roll: Gullit stelt deze mensen op die plaats op omdat er blijkbaar geen betere verdedigers beschikbaar zijn, maar beide zijn oorspronkelijk middenvelders en deden het daar minder slecht dan dat ze het tegenwoordig achterin doen. Paauwe kon als linksback nog niet zo heel erg veel fout doen omdat toen o.a. van Wonderen zijn vuile klusjes opknapte, maar tegenwoordig ruimt niemand de rommel van Patrick meer op.

En Sportdreams is nog nooit te vertrouwen geweest, dus laat me niet lachen, clown uit het midden van het land.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Quote:De transfer van Thomas Buffel naar de Glasgow Rangers is afgerond. Vanavond om 20 uur geeft de Schotse club een persconferentie waar Buffel aan de media zal worden gepresenteerd, zo meldt de website van de Groot-Brittanniërs.

Eerder vandaag kwam het bericht naar buiten dat de 23-jarige spits en de Schotse club nog altijd geen akkoord hadden. Met name de salariseisen van Buffel zou een struikelblok vormen.

Echter meldt BBC Sport dat Buffel momenteel medisch gekeurd wordt in Glasgow en dat hij vanavond nog gepresenteerd zal worden als nieuwe aankoop. De Rangers betalen een transferbedrag van rond de vier miljoen euro aan Feyenoord.

Nu is het officeel!!
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
Reply
waf Wrote:
Ricochan Wrote:Ze hebben nu weer een paar nieuwe kneuzen binnengehaald, ben benieuwd...want ze staan echt op 1 qua miskopen tegenwoordig.
En het is te hopen dat ze die bosschaart eindelijk gewoon eens als linksback gaan neerzetten want dat kan hij wel aardig. Op het middenveld speelt hij gewoon slecht. Maar bij feijnoord hebben ze het idee in hun hoofd gehaald dat linksback spelen een soort schande is #-o
Pauwe bijv wil voor geen goud linksback spelen, zelfs niet in het nl elftal :letitallout:
Terwijl een roberto carlos 1 van de populairste spelers van de wereld is(was).

ik schat zo in dat je een beetje achter de meute aanlult en dat je niet gehinderd wordt door enige kennis.


ik heb hem alle wedstrijden zien spelen, en zie sowieso alle topwedstrijden, en ik scout ook wat in het voetbal, denk dat je dan toch wel wat verstand van zaken moet hebben, dus die inschatting van jou is deze keer niet zo best.

En pauwe deed het toen ook heel slecht als linksback, maar het gaat mij erom dat ze bij feijnoord die plek zelfs verafschuwen, dat heb ik namelijk al een paar keer gehoord op dat mooie feijnoord tv.
En een Lee doet het juist heel aardig bij PSV op die plek, en dat vond ik vorig jaar al, maar toen liep iedereen hem alleen maar af te zeiken, en ik stelde hem altijd op in mijn cm team omdat ik hem gewoon goed vond, en vooral dit jaar heeft me dat veel punten opgeleverd waardoor ik nu in de top 10 sta omdat ik hem vanaf het begin weer opstelde..nu schiet het niet erg meer op, maar in het begin wel, en tegen ajax toen hij scoorde .was ik zo'n beetje de enige die hem toen had
Bangkok resident.
Reply
Stefan Selakovic per direct naar IFK Göthenburg.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
nav dat akkefietje met die zuivere goal van tottenham bij man united gaat de fifa nu een proef doen met een chipbal, zodat ze wel kunnen zien of het een doelpunt was ja of nee....beter laat dan nooit zullen we maar zeggen :|
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:ik heb hem alle wedstrijden zien spelen, en zie sowieso alle topwedstrijden, en ik scout ook wat in het voetbal, denk dat je dan toch wel wat verstand van zaken moet hebben, dus die inschatting van jou is deze keer niet zo best.

En pauwe deed het toen ook heel slecht als linksback, maar het gaat mij erom dat ze bij feijnoord die plek zelfs verafschuwen, dat heb ik namelijk al een paar keer gehoord op dat mooie feijnoord tv.
En een Lee doet het juist heel aardig bij PSV op die plek, en dat vond ik vorig jaar al, maar toen liep iedereen hem alleen maar af te zeiken, en ik stelde hem altijd op in mijn cm team omdat ik hem gewoon goed vond, en vooral dit jaar heeft me dat veel punten opgeleverd waardoor ik nu in de top 10 sta omdat ik hem vanaf het begin weer opstelde..nu schiet het niet erg meer op, maar in het begin wel, en tegen ajax toen hij scoorde .was ik zo'n beetje de enige die hem toen had

ik zou je onmiddellijk ontslaan als scout. ik weet niet waar en voor wie je het doet, maar mij kan je iig niet overtuigen dat je er verstand van hebt.

gelukkig ga je niet in op de miskopen van psvee en mijn stellingen aangaande bosschaart.

kennelijk ben je van meningn dat je kennis over individuele voetballers voldoende is als je hoog staat op de ranglijst bij cm. knap lachwekkend. net als de stelling dat iemand wel goed is als hij veel punten haalt voor je bij cm. dat zou bepaald een aparte manier van scouten worden. :eeeek:
Reply
ik zou je onmiddellijk ontslaan als scout. ik weet niet waar en voor wie je het doet, maar mij kan je iig niet overtuigen dat je er verstand van hebt.


Gelukkig hoef ik jou niet te overtuigen.


gelukkig ga je niet in op de miskopen van psvee en mijn stellingen aangaande bosschaart.

ik ben het gewoon niet met je eens over bosschaart op die plek, maar ik was even vergeten dat jij cruijf bent en altijd gelijk hebt, en het beter ziet dan wie dan ook.
En Feijnoord heeft gewoon meer miskopen gehad, ze hebben een hele lijst van buitenlandse spelers in hun database staan die gehaald zijn en bijna geen wedstrijden in het 1e gespeeld hebben.


kennelijk ben je van meningn dat je kennis over individuele voetballers voldoende is als je hoog staat op de ranglijst bij cm. knap lachwekkend. net als de stelling dat iemand wel goed is als hij veel punten haalt voor je bij cm. dat zou bepaald een aparte manier van scouten worden. :eeeek:[/quote]

jouw mening is volgens mij dat je het hier sowieso altijd met iedereen oneens bent, wat hij of zij ook beweert.
Heb jij Lee bijvoorbeeld wel vaak hele wedstrijden zien spelen? Lijkt me niet , want hij speelt gewoon heel goed dit seizoen.
Bangkok resident.
Reply
CHONG-GUG SONG PER DIRECT WEG BIJ FEYENOORD

Chong-Gug Song vertrekt per direct bij Feyenoord. De 25-jarige rechtsback verruilt de Rotterdamse club voor de Zuid-Koraanse landskampioen Suwon Samsung Bluewings. Song doorstond de medische keuring met succes en kwam al tot een persoonlijk akkoord. Om de transfer zo snel mogelijk af te ronden, reisde Song woensdag niet met de selectie naar Gran Canaria.
Reply
Willem II transfernieuws:

Willem II contracteert linkervleugelspits
Willem II heeft de 18-jarige Giorgio Berkleef gecontracteerd. De linkeraanvaller wordt toegevoegd aan het beloftenteam en tekende een contract tot de zomer van 2006. Berkleef is afkomstig uit de Ajax-opleiding en speelde de afgelopen periode bij RKC Waalwijk. 'Willem II is blij met zijn komst. Typische linksbuitens zijn schaars maar wel essentieel voor onze speelstijl. Wij hopen dan in de toekomst ook veel plezier te beleven aan Giorgio', aldus manager technische zaken Gerard Wielaert.

James Quinn mag uitkijken naar nieuwe club
Willem II heeft haar aanvaller James Quinn de kans gegeven een club te zoeken in Engeland. Quinn heeft in Tilburg nog een contract tot de zomer van 2006 maar Willem II zal meewerken aan een transfer. Mocht Quinn vertrekken dan heeft Willem II ook weer mogelijkheden voor het versterken van haar selectie. Quinn is bezig aan zijn derde seizoen bij Willem II
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
waf Wrote:sjeutje

1. door wie werd auxerre beschouwd als een topclub? scheer mijn mening aub niet over 1 kam met de mening, als dat al de mening is, van de nederlandse media. gewoon een goeie europese club, normaal gesproken te goed voor nl subtop.
2. ik heb nergens gezegd dat auxerre niet zo goed was; ik heb het een prestatie van formaat genoemd (probeer nou eens een keer niet mensen woorden in de mond te leggen)

wellicht zijn ze goed genoeg voor de nl competitie, maar vooralsnog blijft het daarbij. bouma is ook goed genoeg voor de nl competitie. daarbuiten komt hij te kort. dat soort spelers kopen heeft geen zin. veel te duur, al helemaal voor het pak fouten wat je erbij krijgt. bij de topclubs mag je geen fouten maken, want dan word je afgebrand (of vind je dat rzasa bij heerenveen net zo kritisch benanderd wordt als toen bij fainoid?)

Nou niet eens een keer mensen woorden in de mond te leggen? Overdrijf niet zo zeg. Jij trekt toch een beetje de puike prestatie van AZ in twijfel door te zeggen dat we nog maar moeten afwachten wat Auxerre tegen AJAX doet? En dat ze misschien niet zo sterk zijn? Auxerre is normaal gesproken ook te goed voor de NL top.

Spelers als Mathijssen en Kromkamp zijn idd nu nog goed genoeg voor de NLtop en kunnen ook makkelijk mee bij 1 van de top3 clubs. Of ze echt Europees mee kunnen moet nog blijken, tot nu toe doen ze het alleen niet slecht. Echte topverdedigers komen maar zelden voor in NL. Stam is misschien de laatste die uit NL is vertrokken.

Tuurlijk word je bij een topclub eerder afgebrand als je veel fouten maakt, maar dat doen die jongens helemaal niet. AZ heeft na PSV de minst gepasseerde verdediging van NL.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Roda heeft ook een nieuwe speler uit Noorwegen:

[Image: 5726?1]
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ricochan Wrote:Gelukkig hoef ik jou niet te overtuigen.

klopt. dan doe je dat toch lekker niet, zal mij het boeien.


Quote:ik ben het gewoon niet met je eens over bosschaart op die plek, maar ik was even vergeten dat jij cruijf bent en altijd gelijk hebt, en het beter ziet dan wie dan ook.

tuurlijk, als iemand het niet met jou eens is dan vindt hij gelijk dat hij cruyff is. :roll: alleen opper stemmingmaker johan derksen wil volgens mij bosschaart nog op linksback, voor de rest ken ik werkelijk niemand die hem heeft zien spelen die niet ziet dat hij daar niet thuishoort.

Quote:En Feijnoord heeft gewoon meer miskopen gehad, ze hebben een hele lijst van buitenlandse spelers in hun database staan die gehaald zijn en bijna geen wedstrijden in het 1e gespeeld hebben.

hupsakee, namen, en niet zomaar wat roepen. en wel van de laatste jaren. en ook net zoveel miskopen noemen als psvee en ajakkes. jij steltdat fainoid tegenwoordig de topper is qua miskopen, dan moet je dat ook hardmaken.

Quote:jouw mening is volgens mij dat je het hier sowieso altijd met iedereen oneens bent, wat hij of zij ook beweert.

ik reageer vnl op niet-gemotiveerde loze kreten, die bij mij niet de indruk wekken dat erover nagedacht is. als je loze kreten van argumenten voorziet kan ik daar een stuk beter mee leven. nu zit je gewoon stemming te maken en daar heb ik kak aan.

Quote:Heb jij Lee bijvoorbeeld wel vaak hele wedstrijden zien spelen? Lijkt me niet , want hij speelt gewoon heel goed dit seizoen.

niet vaak, wel vaak genoeg denk ik. mijn stelling is dat psvee weinig tegendoelpunten krijgt door een ijzersterk middenveld en vaak nog een slot op de deur voor de verdediging zoals vogel. niet door lee, hij doet het aanvallend redelijk, maar verdedigend vind ik het weinig verheffend. wel denk ik dat er niet beter is voor een nederlandse club.
Reply
Davydoff Wrote:Nou niet eens een keer mensen woorden in de mond te leggen? Overdrijf niet zo zeg. Jij trekt toch een beetje de puike prestatie van AZ in twijfel door te zeggen dat we nog maar moeten afwachten wat Auxerre tegen AJAX doet? En dat ze misschien niet zo sterk zijn? Auxerre is normaal gesproken ook te goed voor de NL top.

Spelers als Mathijssen en Kromkamp zijn idd nu nog goed genoeg voor de NLtop en kunnen ook makkelijk mee bij 1 van de top3 clubs. Of ze echt Europees mee kunnen moet nog blijken, tot nu toe doen ze het alleen niet slecht. Echte topverdedigers komen maar zelden voor in NL. Stam is misschien de laatste die uit NL is vertrokken.

Tuurlijk word je bij een topclub eerder afgebrand als je veel fouten maakt, maar dat doen die jongens helemaal niet. AZ heeft na PSV de minst gepasseerde verdediging van NL.

ik noem het een prestatie van formaat en jij zegt dat het zo nederlands is om auxerre eerst als topclub te bestempelen (wat ik al niet doe) en vervolgens te zeggen dat ze helemaal zo goed niet zijn (wat ik ook niet doe).

normaal gesproken is auxerre toch niet te goed voor onze top? misschien de laatste 2 jaar moeten we er een beetje voor huiveren, maar ze zijn toch niet veel beter dan monaco, wat als een goeie loting voor psvee wordt beschouwd. ik wilde maar zeggen dat indien ajakkes auxerre uitschakelt auxerre kwel goed is maar kennelijk niet de topper die jij (of de rest van nederland) suggereert.

ik denk dat mathijssen en kromkamp (nog) niet goed genoeg zijn voor topclubs. dat er ook geen andere goeie nl verdedigers zijn ben ik met je eens. et ging er mij ook alleen maar om dat er alleen wordt gezeken op de verdediging van fainoid terwijl ik dan telkens weer zeg: wie dan, ik zie ze niet?

volgens het geruchtencircuit heeft fainoid overigens interesse in ramon zomer, serghino greene (ruil met lazovic) en die simons van brugge. die greene heeft als linksback in de kuip een paar puike wedstrijden gespeeld.
Reply
BlaBlaBla
Reply
Dat Monaco als een goede loting wordt gezien heeft natuurlijk te maken met de andere mogelijke tegenstanders die er waren. Monaco blijft natuurlijk een heeeele zware tegenstander.

Er wordt niet alleen gezeken op de verdediging van Feyenoord, want die van AJAX lag ook onder druk. Heitinga en Stekelenburg zijn daar helaas nu de voornaamste slachtoffers van geworden. Jullie (Feyenoord) hebben nog een beetje het geluk dat jullie geen slappeling als coach hebben.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply


Forum Jump: