The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Ik denk de Friezen
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Voyou Wrote:Ik ben wel benieuwd naar die mailtjes, heb je ze nog en wil je ze even posten?

Uiteraard:

Eerste mailtjes heb ik me voorgedaan als een Egyptenaar die ergens een beetje engels heeft geleerd:

MAIL 1
Quote:Dear sir/miss,

It may be of your interest to know that local media in Egypt have reported that Egyptian young star striker Amr Zaki is in talks with Dutch soccer clubs to join their team still this summer. It seems some dutch clubs are urgently looking for a striker after their local stars has gone abroad themselves.
Amr Zaki have never played any second in Russia and is unlucky and looking for either a return to Egypt or a switch to western european clubs. The clubs that are rumoured to are in talks with Amr Zaki from the Netherlands are PSV and Feyenoord.

Hopefully this information can be of any help in your queste for soccer news.

Kind regards,

Abdel Hamdi


Toen werd er op een of andere wijze bekend dat Feyenoord ooit in gesprek is geweest met Zaki (wat of waarheid is of door een andere idioot is ingediend :lolSmile en naar aanleiding daarvan heb ik weer gemaild met o.a. voetbalcentraal.
MAIL 2:

Quote:Dear Nick,

In reaction to my earlier post regarding a possible transfer of Amr Zaki to a dutch club I can now announce to you that according to local Egyptian media Amr Zaki has turned down an offer of Feyenoord but is still in talks with PSV. Zaki has been spotted taking a plane to the Netherlands in company of his father and the person responsible for the negotiations with clubs (I do not know what it is called in English).
Zaki has said earlier this season that if he would ot play in Russia he would prefer a transfer to a western european club over a transfer back to egypt. But he also said that he wants to play in the championsleague but his first intention is to play almost every week again because he misses that in russia.
The newspapers in Egypt say that that indicates a transfer to PSV and would explain why he turned down the offers of Feyenoord and for instance Bolton. He will not play Championsleague and with Bolton he probably would not play on a regular base even. Therefore he is said to prefer PSV. The source that saw him take a plane to the Netherlands only underlines this.
I think your PSV will have a big announcement to make this week!

Kind regards

Abdel

Toen een mailtje vanuit een Nederlands adres als een opgefokte teenager uit Eindhoven in de loop van de middag.
MAIL 3:

Quote:Hallo,

Ik wil even zeggen dat ik in Eindhoven woon en net een man zag lopen die heel erg op die Amr Zaki lijkt, vergezeld door een oudere \'arabier\' (zijn vader?) en nog een arabisch uitziende man en een 4tal mannen in pak en aktetas waarbij een aantal me bekend voorkwamen in relatie met PSV maar ik niet precies weet wie het waren. Ze liepen in de buurt van het stadion van PSV en gingen een koffiehuis/bar/eetcafe in in de buurt. Ik heb nog even door de ramen gegluurd maar ik kon enkel zien dat ze aan een grote tafel achterin de zaak gingen zitten en een van de nederlanders de jassen van de egyptenaren (?) aanpakte.

Hebben jullie iets aan deze informatie?
Ik ga zo nog even terug om te kijken of ik nog wat zie.

groetjes
Marc

En uiteindelijk de definitieve mail die alles bevestigde, wederom vanuit 'Egypte'.
MAIL 4:

Quote:Dear mister Velten,

I would like you to know some information that has leaked in Egypt and which underlines my earlier emails to you.
A reliable source in Egypt working for a local newspaper has told me that Amr Zaki today has signed a contract with your dutch club PSV for three years. It will be officially announced tomorrow and therefore the local newspaper is not allowed to publish it before tomorrow.
It is said that it should be somewhere around 3,0Million euro.
Also it contains an option for Zaki to sign for a UK club within these 3 years when they will pay 5,0Million to PSV. This is because Zaki wanted that very much but then for a club that plays championsleague.

The brother of Amr Zaki has confirmed these informations.

Kind regards

Abdel

Eind van de dag ook een zelfde soort mailtje naar de NOS en voila: NOS/SS, Trouw, AD, Telegraaf en VI melden allemaal hetzelfde verhaal... :lol:
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
=D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Als dit echt zo is, dan moet dit verhaal alsnog naar de VI of het sportjournaal

:-)
Bangkok resident.
Reply
Als Zaki alsnog echt gehaald wordt moet dit verhaal uberhaupt naar de pers... "Kijk, zo makkelijk zijn jullie nou verkeerd voor te lichten..." Het is toch schandalig dat ze dit niet checken... Was wel blij dat mijn NRC Nextje vanochtend nergens melding van maakte, toch nog een goede krant... Wink
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Of KLuivert of Zaki.....

Transfer Zaki als reserve bij afketsen Kluivert
Gepubliceerd op 31-08-06 om 10:42 door Nick Velten

De Egyptenaar Amr Zaki vertrekt nog niet zeker naar PSV. Wanneer een transfer van de Nederlander Patrick Kluivert zal afketsen wordt de speler van Lokomtiv Moskou wel aangetrokken. Op dit moment wordt de aanvaller dus achter de hand gehouden.

Hoewel wij eerder aangaven dat Zaki al een drie-jarig contract had getekend blijkt dit achteraf niet volledig waar te zijn. Zaki was wel aanwezig bij het stadion om gesprekken te voeren, zoals wij aangaven.

Vandaag zal er voor 12 uur vanavond meer duidelijk zijn, aangezien dan de transfermarkt sluit.
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
En wat als hij nu echt in Eindhoven aanwezig belek te zijn?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Deze vind ik ook wel verrassend:

Quote:'Tevez en Mascherano naar West Ham'
Auteur : André van Bochove . 31 augustus 2006 10:54 . 5 Reacties
Volledig dossier
Voetbaltransfers
Stuur deze pagina naar een vriend


Volgens Argentijns international Carlos Tevez spelen hij en zijn team- en landgenoot Javier Mascherano komend seizoen voor het Engelse West Ham United. Tevez vertelt dit op zijn eigen website.

Beide 22-jarige spelers, die ook op het afgelopen WK actief waren, zouden op huurbasis de overstap van het Braziliaanse Corinthians naar West Ham maken. Volgens de BBC heeft West Ham een overeenkomst gesloten met Media Sports Investments, dat de transferrechten van beide spelers in handen heeft.

Zeer goede aankopen van West Ham, maar konden ze nergens anders heen?
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
the hammers Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lamme Lennie Wrote:En wat als hij nu echt in Eindhoven aanwezig belek te zijn?
Dat lijkt me dan erg lachen... Zie het al voor me:
Westerhof: "Zaki... Zaki... Zaki...? Praten wij daar mee?"
Koeman: "Ik weet van niks. Heb hem niet gebeld."
Westerhof: "Nee, jij spreekt ook geen Arabisch... Maarreh, volgens de media zijn wij meer dan serieus geinteresseerd... Moeten we hem niet even bellen dan? Misschien istie wel leuk... En ach voor 3M, misschien hebbie nog wel een DVD'tje ofzo da we kunne sien of ie goed is."
Koeman: "Studio Sport zendt al beelden van hem uit... Kijk, da's wel een mooi doelpunt... Halen maar dan? Ik kan A&A wel even vragen of ze willen bellen..."
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
PSV haalt Tardelli voor Beasley
door onze Telesportredactie
EINDHOVEN - Omdat PSV de aanval met Patrick Kluivert en de Braziliaanse huurling Diego Tardelli heeft versterkt, wordt DaMarcus Beasley de rest van het seizoen verhuurd aan het Engelse Manchester City. De Amerikaan, die in Eindhoven niet lekker in zijn vel zat, is vanmiddag naar Engeland vertrokken voor de medische keuring.

DaMarcus Beasley
Foto: AP
De 21-jarige spits Tardelli, die ook als links- en rechtsbuiten inzetbaar is, wordt gehuurd van Sao Paulo. Hij werd recent nog door Sao Paulo verhuurd aan Betis Sevilla en Sao Caetano. De goalgetter was vorig jaar zomer van de partij tijdens het jeugd-WK in Nederland.

Beasley is na Mika Väyrynen de tweede overbodige speler die door PSV op het laatste moment nog kan worden uitgeleend. Celta de Vigo en PSV kwamen eerder al de overgang van Väyrynen naar Spanje overeen.

Kluivert is vanochtend in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop medisch gekeurd. In de loop van de dag zal zijn transfer van Valencia naar de landskampioen worden afgerond.

Ook rekent PSV erop Jan Kromkamp aan zich te binden. Voor de verdediger van Liverpool ligt in Eindhoven een vierjarig contract klaar.
Bangkok resident.
Reply
Waarom staat er niets over Zaki? :wink:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ricochan Wrote:niet lekker in zijn vel zat

Dit blijf ik echt de meest afgrijselijke taalvondst van de afgelopen 10 jaar vinden Puke

Als iemand 'Ik zit gewoon niet lekker in m'n vel' tegen me zegt, geef ik altijd de gouwe ouwe Kamagurka repliek: 'Hoezo? Ben je dan de kleine man met het grote vel of de grote man met het kleine skelet?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Marshall Wrote:Als Zaki alsnog echt gehaald wordt moet dit verhaal uberhaupt naar de pers... "Kijk, zo makkelijk zijn jullie nou verkeerd voor te lichten..." Het is toch schandalig dat ze dit niet checken... Was wel blij dat mijn NRC Nextje vanochtend nergens melding van maakte, toch nog een goede krant... Wink


Misschien moet je die een primeur geven :8:
Reply
Ik dacht dat Beasley al terug was naar de US :oops:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Beasley....volgens de daily mirror DE sterspeler van Psv
Make tea, not war
Reply
Van mij mag het elke week wel laatste dag van de transferperiode zijn.... =D>
Wie dit leest is gek
Reply
Riekki Wrote:daily mirror

Nuff said
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Marshall Wrote:Uiteraard:

Eerste mailtjes heb ik me voorgedaan als een Egyptenaar die ergens een beetje engels heeft geleerd:

MAIL 1
(.............)
Eind van de dag ook een zelfde soort mailtje naar de NOS en voila: NOS/SS, Trouw, AD, Telegraaf en VI melden allemaal hetzelfde verhaal... :lol:

Undecided =D> Hakkuh =D> Undecided
GEWELDIGE AKTIE!!!!!!!!!!
Reply
Marshall, kom op nog één stapje verder, de genadeklap...de genadeklap!!! Hakkuh
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
bosschaart naar ado!

Quote:PASCAL BOSSCHAART NAAR ADO DEN HAAG

Feyenoord en ADO Den Haag hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Pascal Bosschaart naar de Haagse club. De 26-jarige middenvelder wordt dit seizoen nog verhuurd en zal in de Residentie tevens een driejarige overeenkomst signeren, die volgend seizoen ingaat.

Pascal Bosschaart genoot zijn voetbalopleiding op Varkenoord, maar brak pas echt door toen hij in 1997 terecht kwam bij FC Utrecht. De Rotterdammer speelde zeven seizoenen voor de club uit de Domstad, voordat hij in 2004 terugkeerde op het oude nest. Voor Feyenoord speelde Bosschaart in twee seizoenen 53 competitiewedstrijden. Dit seizoen leek Bosschaart bij Feyenoord buiten de boot te belanden.

Met zijn overgang naar ADO Den Haag kiest Bosschaart er bewust voor opnieuw voor een volksclub te gaan spelen: ‘De keuze voor ADO Den Haag was voor mij vrij gemakkelijk. Los van het feit dat ik zowel de trainer als diverse spelers al persoonlijk ken, ben ik ervan overtuigd dat deze club goed bij mij past. ADO is immers – net als mijn vorige clubs FC Utrecht en Feyenoord – een echte volksclub. Ik ben een speler die altijd voorop gaat in de strijd en een dergelijke strijdlust wordt door de trouwe aanhang van zulke clubs verwacht.’
Reply
En de kansen voor een top 3 notering voor Feyenoort zijn direct verdrievoudigd! =D>
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Kleine Jan Wrote:Van mij mag het elke week wel laatste dag van de transferperiode zijn.... =D>

Niet als dat inhoudt dat PSV ex-ajacieden gaat aantrekken welke ook nog eens moordenaar en verkrachter zijn...
Reply
FC Petr Wrote:Marshall, kom op nog één stapje verder, de genadeklap...de genadeklap!!! Hakkuh

Which one? Mailtje naar VoetbalCentraal uit Egypte dat transfer toch van de baan is en hij overeenstemming heeft bereikt met zijn huidige werkgever Zamalek? Of wat bedoel je?
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
waf Wrote:bosschaart naar ado!

Quote:PASCAL BOSSCHAART NAAR ADO DEN HAAG

Feyenoord en ADO Den Haag hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Pascal Bosschaart naar de Haagse club. De 26-jarige middenvelder wordt dit seizoen nog verhuurd en zal in de Residentie tevens een driejarige overeenkomst signeren, die volgend seizoen ingaat.

Pascal Bosschaart genoot zijn voetbalopleiding op Varkenoord, maar brak pas echt door toen hij in 1997 terecht kwam bij FC Utrecht. De Rotterdammer speelde zeven seizoenen voor de club uit de Domstad, voordat hij in 2004 terugkeerde op het oude nest. Voor Feyenoord speelde Bosschaart in twee seizoenen 53 competitiewedstrijden. Dit seizoen leek Bosschaart bij Feyenoord buiten de boot te belanden.

Met zijn overgang naar ADO Den Haag kiest Bosschaart er bewust voor opnieuw voor een volksclub te gaan spelen: ‘De keuze voor ADO Den Haag was voor mij vrij gemakkelijk. Los van het feit dat ik zowel de trainer als diverse spelers al persoonlijk ken, ben ik ervan overtuigd dat deze club goed bij mij past. ADO is immers – net als mijn vorige clubs FC Utrecht en Feyenoord – een echte volksclub. Ik ben een speler die altijd voorop gaat in de strijd en een dergelijke strijdlust wordt door de trouwe aanhang van zulke clubs verwacht.’

Das echt slecht nieuws!!!
The great old Ludwig von...
Reply
realphoolie Wrote:
Kleine Jan Wrote:Van mij mag het elke week wel laatste dag van de transferperiode zijn.... =D>

Niet als dat inhoudt dat PSV ex-ajacieden gaat aantrekken welke ook nog eens moordenaar en verkrachter zijn...

Dat ex-ajax mag eraf (interesseert me geen kont), maar daar mag wel bij, die het te hoog in hun bol hebben en geen mentaliteit hebben!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Treesong Wrote:
Riekki Wrote:daily mirror

Nuff said

Precies,

stond vrijdag een heel stuk in over de tegenstanders voor de CL van engelse clubs. Daarbij stond dus ook psv waarbij werd aangemerkt dat de enige echte sterspeler bij psv Beasley was :lol:
Make tea, not war
Reply
realphoolie Wrote:
Kleine Jan Wrote:Van mij mag het elke week wel laatste dag van de transferperiode zijn.... =D>

Niet als dat inhoudt dat PSV ex-ajacieden gaat aantrekken welke ook nog eens moordenaar en verkrachter zijn...

PSV heeft vaker ex-ajacieden aangetrokken -- en wat die andere dingen betreft is Kluivert best op z'n plek bij PSV :waf:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:
realphoolie Wrote:
Kleine Jan Wrote:Van mij mag het elke week wel laatste dag van de transferperiode zijn.... =D>

Niet als dat inhoudt dat PSV ex-ajacieden gaat aantrekken welke ook nog eens moordenaar en verkrachter zijn...

PSV heeft vaker ex-ajacieden aangetrokken -- en wat die andere dingen betreft is Kluivert best op z'n plek bij PSV :waf:

:lol: :lol:
The great old Ludwig von...
Reply
gittermaster Wrote:
waf Wrote:bosschaart naar ado!

Quote:PASCAL BOSSCHAART NAAR ADO DEN HAAG

Feyenoord en ADO Den Haag hebben overeenstemming bereikt over de overgang van Pascal Bosschaart naar de Haagse club. De 26-jarige middenvelder wordt dit seizoen nog verhuurd en zal in de Residentie tevens een driejarige overeenkomst signeren, die volgend seizoen ingaat.

Pascal Bosschaart genoot zijn voetbalopleiding op Varkenoord, maar brak pas echt door toen hij in 1997 terecht kwam bij FC Utrecht. De Rotterdammer speelde zeven seizoenen voor de club uit de Domstad, voordat hij in 2004 terugkeerde op het oude nest. Voor Feyenoord speelde Bosschaart in twee seizoenen 53 competitiewedstrijden. Dit seizoen leek Bosschaart bij Feyenoord buiten de boot te belanden.

Met zijn overgang naar ADO Den Haag kiest Bosschaart er bewust voor opnieuw voor een volksclub te gaan spelen: ‘De keuze voor ADO Den Haag was voor mij vrij gemakkelijk. Los van het feit dat ik zowel de trainer als diverse spelers al persoonlijk ken, ben ik ervan overtuigd dat deze club goed bij mij past. ADO is immers – net als mijn vorige clubs FC Utrecht en Feyenoord – een echte volksclub. Ik ben een speler die altijd voorop gaat in de strijd en een dergelijke strijdlust wordt door de trouwe aanhang van zulke clubs verwacht.’

Das echt slecht nieuws!!!


GVD Dat wordt degradatie :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Reply


Forum Jump: