The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:Nou 010 en PSV hebben zich behoorlijk versterkt ! Vooral met Kluivert en Charisteas topspitsen, nu maar bidden dat die Tardelli ook een miskoop is en dan kan het seizoen al niet meer stuk.
Is dat nou uitgaan van je eigen kracht ? :roll:

Ja natuurlijk is dat uitgaan van je eigen kracht...als Feyenoord Ajax zijn 5e keus wil hebben betekend dat een boel.....
Reply
Ricochan Wrote:
Mukkus Wrote:laatste bod: 0,01 euro

:lol:

er is nu 18 miljoen geboden, verkopen die hap!

En gezien zijn username is het ook nog eens een Tukker. Lippe is onschuldig, jongens als Balthazar etc. maar eens informeren.
Reply
tja, ik moet eerlijk bekennen, dat ik Chari echt niet slecht vind. Met name de laatste wedstrijden van vorig seizoen was hij nuttig. Zondag zijn invalbeurt was kort, maar gewoon goed!
Had m liever niet in 010 zien ballen. Daarnaast is het best een sympathieke vent en gun ik m eigenlijk het beste. Dat is nu ook lastig
The great old Ludwig von...
Reply
2,5 miljoen..is niet veel
Reply
Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:Nou 010 en PSV hebben zich behoorlijk versterkt ! Vooral met Kluivert en Charisteas topspitsen, nu maar bidden dat die Tardelli ook een miskoop is en dan kan het seizoen al niet meer stuk.
Is dat nou uitgaan van je eigen kracht ? :roll:

Ja natuurlijk is dat uitgaan van je eigen kracht...als Feyenoord Ajax zijn 5e keus wil hebben betekend dat een boel.....

Ik kan me vergissen, maar dat Feyenoord is afgelopen seizoen boven jouw clubje Ajax geindigd. Ook toen had Feyenoord een selectie die qua talent een stukje minder was dan die van Ajax.

Om Charisteas verder te bestempelen als 5e keus gaat me ook wat te ver. Hij past niet in het Ajaxsysteem, dat had iedereen binnen Ajax kunnen weten (ook toenmalig trainer Ronald Koeman). De wedstrijden die hij mocht spelen vond ik hem wel aardig. Bij Feyenoord zal hij vertrouwen krijgen, bovendien spelen ze daar een ander systeem waarin hij misschien beter tot zijn recht komt.

Vooralsnog hebben jullie met al die 'top' aankopen de dubbele wedstrijd met Kopenhagen niet overleefd. Wat dat betreft zou ik dus even dimmen.
Reply
Bij Fey zal hij vertrouwen krijgen :lol: . Ik denk dat hij de eerste training opgeknoopt wordt!

Eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo'n slechte aankoop voor 2,5!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Kezdinges, laat je medelijden maar achterwege, wij zijn het gewend om te lijden, wij komen er wel overheen, das al bijna 100 jaar gelukt, dus zal nu ook wel lukken.
Jullie, daarentegen, gaan net zo'n seizoen tegemoet als wij en jullie zijn daar niet aan gewend, focus je dus vooral op het verwerken van je eigen leed.
Toch bedankt! :wink:
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
joep Wrote:Kezdinges, laat je medelijden maar achterwege, wij zijn het gewend om te lijden, wij komen er wel overheen, das al bijna 100 jaar gelukt, dus zal nu ook wel lukken.
Jullie, daarentegen, gaan net zo'n seizoen tegemoet als wij en jullie zijn daar niet aan gewend, focus je dus vooral op het verwerken van je eigen leed.
Toch bedankt! :wink:

thx, maar ik heb er wel vertrouwen in.
Koetje Boeman is niet zo slecht als hij lijkt. Bovendien lijkt het alsof hij nu wel aardig heeft ingekocht samen met Valckx. In theorie zijn we er alleen maar sterker op geworden.
Reply
D'r an met de lippe Wrote:
Mukkus Wrote:
D'r an met de lippe Wrote:Ook dan nog een gerucht van mij; Heracles zou zo snel mogelijk van Hirayama afwillen. Wordt vervolgd, hoop in ieder geval niet dat het klopt.

Wat dan? Geen goeie afhaalchinezen in Almelo?

Daar hoef je je in Almelo geen zorgen om te maken!

Nee verschillende redenen zo lijkt het. Het is nog een beetje giswerk maar Everton zou al wel meer indruk maken en 2 spelers buiten de EU is een behoorlijke loonsom voor Heracles. Bovendien lijkt het allerminst te vlotten met de integratie van onze Japanner. Dingen die je voor de tijd ook kon verwachten. Zou wel een zaak worden á la Calincov, de exacte redenen waarom een getalenteerde spelers als hij vorig seizoen mocht vertrekken is ook nooit boven water gekomen.

Let wel, het zijn geruchten. Die overigens steeds hardnekkeriger worden...

Ach ja, Sota hebben jullie nu toch niet meer nodig. Jullie selectie is aardig compleet dacht ik zo.
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Michael Ball en Mika Väyrynen spelen komend seizoen gewoon voor PSV. De beide spelers leken deze transferperiode naar respectievelijk Blackburn Rovers en Celta de Vigo te vertrekken, maar die deals gaan niet door.

Väyrynen was vorige week al in Spanje om over een huurcontract met Celta te onderhandelen, terwijl Ball PSV na precies één jaar leek te gaan verruilen voor Blackburn. De club van André Ooijer haakte echter op het laatste moment af.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
Reply
Kezmania Wrote:
Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:Nou 010 en PSV hebben zich behoorlijk versterkt ! Vooral met Kluivert en Charisteas topspitsen, nu maar bidden dat die Tardelli ook een miskoop is en dan kan het seizoen al niet meer stuk.
Is dat nou uitgaan van je eigen kracht ? :roll:

Ja natuurlijk is dat uitgaan van je eigen kracht...als Feyenoord Ajax zijn 5e keus wil hebben betekend dat een boel.....

Ik kan me vergissen, maar dat Feyenoord is afgelopen seizoen boven jouw clubje Ajax geindigd. Ook toen had Feyenoord een selectie die qua talent een stukje minder was dan die van Ajax.

Om Charisteas verder te bestempelen als 5e keus gaat me ook wat te ver. Hij past niet in het Ajaxsysteem, dat had iedereen binnen Ajax kunnen weten (ook toenmalig trainer Ronald Koeman). De wedstrijden die hij mocht spelen vond ik hem wel aardig. Bij Feyenoord zal hij vertrouwen krijgen, bovendien spelen ze daar een ander systeem waarin hij misschien beter tot zijn recht komt.

Vooralsnog hebben jullie met al die 'top' aankopen de dubbele wedstrijd met Kopenhagen niet overleefd. Wat dat betreft zou ik dus even dimmen.

Haha proberen jullie nou maar met Kluivert ronde 2 te halen
Reply
Misschien maakt ie wel in de finale een mooi puntertje :-k
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Depor Wrote:
Kezmania Wrote:
Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:Nou 010 en PSV hebben zich behoorlijk versterkt ! Vooral met Kluivert en Charisteas topspitsen, nu maar bidden dat die Tardelli ook een miskoop is en dan kan het seizoen al niet meer stuk.
Is dat nou uitgaan van je eigen kracht ? :roll:

Ja natuurlijk is dat uitgaan van je eigen kracht...als Feyenoord Ajax zijn 5e keus wil hebben betekend dat een boel.....

Ik kan me vergissen, maar dat Feyenoord is afgelopen seizoen boven jouw clubje Ajax geindigd. Ook toen had Feyenoord een selectie die qua talent een stukje minder was dan die van Ajax.

Om Charisteas verder te bestempelen als 5e keus gaat me ook wat te ver. Hij past niet in het Ajaxsysteem, dat had iedereen binnen Ajax kunnen weten (ook toenmalig trainer Ronald Koeman). De wedstrijden die hij mocht spelen vond ik hem wel aardig. Bij Feyenoord zal hij vertrouwen krijgen, bovendien spelen ze daar een ander systeem waarin hij misschien beter tot zijn recht komt.

Vooralsnog hebben jullie met al die 'top' aankopen de dubbele wedstrijd met Kopenhagen niet overleefd. Wat dat betreft zou ik dus even dimmen.

Haha proberen jullie nou maar met Kluivert ronde 2 te halen

Ze mogen het tenminste proberen in de 1ste ronde!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Vret Mien Gras Wrote:
Depor Wrote:
Kezmania Wrote:
Depor Wrote:
de nieuwe Wrote:
Depor Wrote:Nou 010 en PSV hebben zich behoorlijk versterkt ! Vooral met Kluivert en Charisteas topspitsen, nu maar bidden dat die Tardelli ook een miskoop is en dan kan het seizoen al niet meer stuk.
Is dat nou uitgaan van je eigen kracht ? :roll:

Ja natuurlijk is dat uitgaan van je eigen kracht...als Feyenoord Ajax zijn 5e keus wil hebben betekend dat een boel.....

Ik kan me vergissen, maar dat Feyenoord is afgelopen seizoen boven jouw clubje Ajax geindigd. Ook toen had Feyenoord een selectie die qua talent een stukje minder was dan die van Ajax.

Om Charisteas verder te bestempelen als 5e keus gaat me ook wat te ver. Hij past niet in het Ajaxsysteem, dat had iedereen binnen Ajax kunnen weten (ook toenmalig trainer Ronald Koeman). De wedstrijden die hij mocht spelen vond ik hem wel aardig. Bij Feyenoord zal hij vertrouwen krijgen, bovendien spelen ze daar een ander systeem waarin hij misschien beter tot zijn recht komt.

Vooralsnog hebben jullie met al die 'top' aankopen de dubbele wedstrijd met Kopenhagen niet overleefd. Wat dat betreft zou ik dus even dimmen.

Haha proberen jullie nou maar met Kluivert ronde 2 te halen

Ze mogen het tenminste proberen in de 1ste ronde!


Thx Vret voor het inkoppen

\Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/ \Big Grin/
Reply
Helemaal waar, maar dat je dan Kluivert haalt....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Rather interesting

Quote:Argentijnen en Hiddink speelbal Russisch consortium?

VIANEN, 1 september 2006 13:02 - West Ham United is de grote winnaar geworden van de slotdag van de transfermarkt. De Londense club, die als verliezend bekerfinalist in de UEFA Cup uitkomt, kaapte voor de neus van veel Europese topclubs twee Argentijnse internationals van Corinthians. De transfers van Javier Mascherano en Pablo Tevez verbazen vooral omdat beide spelers in de belangstelling stonden van erg veel internationale topclubs. Zelfs Manchester United en Real Madrid stuurden managers naar Brazilie om rond te komen. Het lijkt erop alsof Roman Abramovitsj beide spelers heeft gestald bij West Ham en dat de Londense club nu een soort dochter is geworden van Chelsea.

Corinthians werd geleid door een Russisch consortium, waarvan het vermoeden bestaat dat Abramovitsj hier een groot aandeel in heeft. Net zoveel verbazing wekt de drievoudige transfer van Seitaridis, Costinha en Maniche die door Dynamo Moskou zijn verkocht aan Atletico Madrid, nadat het drietal vorig jaar van Porto naar de Russiche topclub vertrok. Eigenaar Federovitsj lijkt een deel van de aandelen bij Atletico in ruil te hebben gekregen voor deze megadeal, die om niet in de gaten te lopen in stukjes werd uitgevoerd. In ieder geval hoeft Atletico voor het drietal beduidend minder te betalen dan voor de drie spelers (en met name Maniche) werd geboden. Vorig jaar werd de Portugese international nog uitgeleend aan Chelsea.

In dit kader is het zeker boeiend dat het gerucht dat Guus Hiddink op termijn de opvolger van Jose Mourinho als trainer van Chelsea zal worden steeds luider klinkt. Door de slechte seizoenstart van Chelsea zou Don Guus wel eens heel snel naar Londen kunnen verhuizen. “Voorlopig heeft Abramovitsj Hiddink gestald bij de Russische bond, maar iedereen weet dat hij hem zal oproepen, wanneer Mourinho eruit wordt gegooid. Dit is al helemaal voorgekookt door Frank Arnesen,” liet een vertegenwoordiger van Chelsea off the record weten tijdens de loting van de Champions League vorige week. Maar blijkbaar ontgaat het de bobo’s van de UEFA dat inmiddels ook Atletico Madrid en West Ham in de greep van de Russische octopus zijn gekomen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
wat een prachtig stukje complottheorie! =D> uiteraard is dit waar.
Reply
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.vi.nl">http://www.vi.nl</a><!-- w -->

"...Dat Feyenoord uitgerekend bij aartsrivaal Ajax een spits haalt, zorgde voor nogal wat rumoer. Opvallend genoeg noemt de Rotterdamse club op de eigen website niet één keer de naam van de Amsterdamse club in het bericht over de transfer van Harry en plaatste de club een foto van de Griek in zijn nationale shirt."

:Big Grin

Toch feliciteer ik graag iedereen die Fainort een warm hart toedraagt met Chari!!!


Ik ben iig heel blij met de ADO aankopen voor dit seizoen:

In een eerder stadium al:

Lompoutis
Postma
Hakanson
Kolk
Delorge
Vreven
Mols (verlengd)

En op de valreep:
Mark de Vries
Bosschaart
Bunjevcevic
Knoppert
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Haha, wat een zielepoten zijn het toch cry
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Haha, wat een zielepoten zijn het toch cry

waarom? doen ze toch nog iets goed.
Reply
waf Wrote:
Treesong Wrote:Haha, wat een zielepoten zijn het toch cry

waarom? doen ze toch nog iets goed.

Wat is er nou weer niet goed dan?

Had je dan Rosenberg willen hebben? :razz:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Quote:Depor ontdoet zich van Tristán en Scaloni

1/9/2006 13:09

Deportivo La Coruña heeft besloten zich te ontdoen van Diego Tristán en Lionel Scaloni, die door coach Joaquin Caparros als overbodig werden beschouwd. Nadat het beide spelers niet gelukt was een nieuwe club te vinden voor het sluiten van de transfermarkt, is Depor van plan de contracten van het tweetal te laten ontbinden.

Tristán en Scaloni zijn niet blij met de actie van Deportivo. 'Noch Leo noch ik verdien dit soort behandeling, want we hebben een hoop gegeven voor deze club. Nu zitten we zonder club. We zullen dit doorgeven aan de vakbond', reageerde de aanvaller via Marca. Tristáns contract loopt nog tot medio 2008, dat van Scaloni tot 2007.

Toch is het voor beide spelers een stuk makkelijker geworden een nieuwe club te vinden. Aangezien Tristán en Scaloni niet meer aan Depor zijn verbonden, kunnen ze transfervrij ergens tekenen, ook al is de transfermarkt gesloten.

Scaloni zag overigens op het nippertje een transfer naar Racing Santander stuklopen, zo vertelde hij aan AS. 'Een kwartier voor het sluiten van de markt vertelden Depor mij dat de transfer rond was. Maar nog geen tien minuten later was dat niet meer zo. Ze hebben me verteld dat Santander de telefoon niet opnam…'

Tristán speelde sinds de zomer van 2000 bij de club uit Galicië, maar ondanks zijn grote talent moest de inmiddels dertigjarige spits steevast knokken voor een basisplaats. Scaloni maakte al sinds 1998 deel uit van de selectie van Deportivo, maar ook zijn rol was uitgespeeld. Vorig seizoen speelde hij al een half jaar voor West Ham United.

Lelijke actie van La Coruna, maar vooral die Tristan heeft toch zo een nieuwe club? Had Feyenoord die niet voor een appel en een ei kunnen halen? Te hoog salaris natuurlijk...
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
EJR Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Haha, wat een zielepoten zijn het toch cry

waarom? doen ze toch nog iets goed.

Wat is er nou weer niet goed dan?

Had je dan Rosenberg willen hebben? :razz:

oh ja, ze hadden nog iets goed gedaan: bosschaart verkocht. :wink:
Reply
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Haha, wat een zielepoten zijn het toch cry

waarom? doen ze toch nog iets goed.

Wat is er nou weer niet goed dan?

Had je dan Rosenberg willen hebben? :razz:

oh ja, ze hadden nog iets goed gedaan: bosschaart verkocht. :wink:

goed goed? een echte Feyenoorder weg en een ajacied voor terug.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
waf Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:
Treesong Wrote:Haha, wat een zielepoten zijn het toch cry

waarom? doen ze toch nog iets goed.

Wat is er nou weer niet goed dan?

Had je dan Rosenberg willen hebben? :razz:

oh ja, ze hadden nog iets goed gedaan: bosschaart verkocht. :wink:

goed goed? een echte Feyenoorder weg en een ajacied voor terug.

het gaat om kwaliteit CC...
Dat heeft Bosschaart niet en Charisteas wel :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Charisteas heeft een NEUSje voor de goal!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
bosschaart niet en gare stejas ook niet, bedoel je.
Reply
centre court Wrote:goed goed? een echte Feyenoorder weg en een ajacied voor terug.

Je hebt Buisie ook terug, peulebroek...
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Het feit dat Charisteas anderhalf seizoen bij Ajax voornamelijk op de bank heeft gezeten maakt hem echt nog geen Ajacied, hoor.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Het feit dat Charisteas anderhalf seizoen bij Ajax voornamelijk op de bank heeft gezeten maakt hem echt nog geen Ajacied, hoor.

dat ben je al als je ooit dat walgelijke shirt aan hebt gehad. Puke
Reply


Forum Jump: