The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
davy breakt kubot... dat gaat dus ook de verkeerde kant op... maar als er iemand niet thuis hoort bij de laatste 16 van de US Open is 't Kubot wel. kerel heeft 't hele jaar nog geen 3e ronde gehaald op een atp-toernooi geloof ik. maar toch hoop ik dat ie 't davy nog ff zwaar maakt.

berdych pakt gelukkig wel z'n eigen game. nadal heeft nog 1 game nodig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik neem aan dat je aan het kijken bent, CC. Vind je nog steeds dat Roddick alleen maar kan serveren? :roll:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
roddick breakt nando! nu moet ie 'm toch af kunnen maken. gaat becker er tenminste ook nog een keer uit. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:davy breakt kubot... dat gaat dus ook de verkeerde kant op... maar als er iemand niet thuis hoort bij de laatste 16 van de US Open is 't Kubot wel. kerel heeft 't hele jaar nog geen 3e ronde gehaald op een atp-toernooi geloof ik. maar toch hoop ik dat ie 't davy nog ff zwaar maakt.
Ik wilde nog Davy nemen en Gonzo en nog iemand eruit halen, maar als Murray de volgende ronde gewoon wint, is er niks aan de hand.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:roddick breakt nando! nu moet ie 'm toch af kunnen maken. gaat becker er tenminste ook nog een keer uit. Icon_twisted
Becker gaat er tegen Verdasco ook wel uit hoor!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een partij, Roddick-Verdasco!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik neem aan dat je aan het kijken bent, CC. Vind je nog steeds dat Roddick alleen maar kan serveren? :roll:

hij heeft nu ook weer gewoon 2 bps tegen hoor ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tursunov mist een 15-40 :letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik neem aan dat je aan het kijken bent, CC. Vind je nog steeds dat Roddick alleen maar kan serveren? :roll:

hij heeft nu ook weer gewoon 2 bps tegen hoor ad.
Dus?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
GODVEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER, kom op nou Dimitri Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik neem aan dat je aan het kijken bent, CC. Vind je nog steeds dat Roddick alleen maar kan serveren? :roll:

hij heeft nu ook weer gewoon 2 bps tegen hoor ad.

met 2 aces naar voordeel! Icon_twisted

klasse andy! :razz:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
nadal bijna gewonnen, als is novak dan ook maar pakt.

roddick en berdych zijn goed op weg! ziet er ff goed uit.

gaudio-gicquel ook begonnen, boeit niet echt maar lijkt me dat gaudio totaal niet is gekozen dus hij mag wel winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick wint!!! En nu die Becker eruit!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Andy! Op naar de halve finale!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tursunov 15-30 maar weer niet. Ik vrees nu wel echt. Ontzettend zuur.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
berdych nu op 5-3 en tursunov op 0-30! 2 punten af van de winst!! kom op tomas!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tursunov gript zijn laatste strohalm. Nu live op Eurosport. En zoals ik al zei, ze spelen exact hetzelfde spelletje. Gewoon beuken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Berdych serveert voor de wedstrijd! kom op jongen... dit is echt even belangrijk!

djoko en tursu eruit op 1 avond zou geweldig zijn... dat maakt 't verlies van malisse wel weer goed.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
davy gaat nu over kubot heen lopen. jammer maar had niet anders verwacht.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
MP Berdych!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Yesss!!! hij wint!!! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Sjonge jonge, wat jammer zeg. Berdych gaat nu Blake ook wel pakken. Nu maar hopen dat James zijn niveau van vorig jaar kan halen.

Wat een zuur einde van zo'n goede eerste week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blake gaat Berdych pakken ad. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Laten we het hopen. Moet ik ook wel eerst langs Moya komen.

Tursunov gewoon 2-1 in sets en 3-1 voor :cry: :cry: :cry:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mooi moment om te gaan pitten. davy gaat nu in 3 snelle sets van kubot winnen en gaudio-gicquel boeit me niet. kansloos tegen federer beide.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hopelijk hebben Blake en Safin morgen gewonnen als ik wakker word. dan ben ik tevreden over deze dag.

maar ben wel bang voor ollie.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Safin gaat vandaag niet meer spelen hoor...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ooh dat weet ik niet... heb de OOP niet in m'n hoofd zitten. ben als blij dat ie nalbi heeft kunnen pakken. als blake en haas dan maar winnen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
gicquel-gaudio 5-0! :eeeek: hij won ook al vlot in 3 sets van JCF,
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Blake wint! =D>

Gicquel pakt Blake in 5e set TB. Die vliegt er nu uit tegen Federer, die weer onaantastbaar lijkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: