The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
Zoals zovaak heb ik, en velen met mij, weer de verkeerde keus gemaakt om Federer niet te nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zag net trouwensnog even het afscheid van Andre. Was emotioneel, maar toch jammer dat het zo moet. En ik hoorde de commentator zeggen dat hij groter was dan Pete Sampras. Qua persoonlijkheid misschein, maar toch niet qua tennis. Het verschil in afscheid zegt wel genoeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mac Wrote:ik vind het toch een aardig aantrekkelijke partij...moodie maakt het leuk met zn aanvallende spel.

Trouwens totaal geen reactie op het verlies van agassi? een tennisicoon die stopt een prachtig emotioneel afscheid en niemand die er iets over te zeggen heeft? of denken jullie echt alleen maar je team?
Ja, vond ik ook treurig.

Ik ben nooit fan geweest van Agassi, maar hij was toch wel een groot sportman. Toen het 30-0 was voor Becker in de laatste game brak het bij Agassi, en bij 40-0 rolden er echt dikke tranen over zijn wangen. Die laatste bal had ik nog kunnen maken, Agassi kon echt niet meer spelen (hoewel het een schitterende ace was). Maar hij stond gewoon totaal te janken.
Moet zeggen dat ik het toch wel een erg mooi moment vond. Die heftige emotie.

En ja, voor Becker is dit natuurlijk een hoogtepunt uit zijn carriere, maar natuurlijk was de aandacht op dit moment niet voor hem. Hij stond zelf ook mee te klappen bij de speech van Andre.

Ik kan niks anders zeggen dan dat ik het echt een kippenvel moment vond. Heel indrukwekkend. Hoop dat ze dat er helemaal opzetten, op usopen.org bij de video met de highlights van de dag. Maar die video was er net nog niet.

Groot groot sportman.
Reply
Een groot sportman inderdaad, en echt een persoonlijkheid. Een van de weinigen in het toptennis.
En hij kon ook goed praten, zo ook gisteren. Vooral de "you people were the shoulders on which I could stand to reach to the highest level" was erg sterk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En de man die de 4 GS's won. Een meer dan uitzonderlijke prestatie.
Roofmagic
Reply
Zeker, maar om hem nou op prestatieniveau boven Sampras te plaatsen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tis helaas van na mp ... had graag die laatste game er nog bij gezien, maar toch:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=P6s0lc_bVqA">http://www.youtube.com/watch?v=P6s0lc_bVqA</a><!-- m -->
Reply
Toch blijft het jammer dat hij er tegen zo'n drol afgaat. Hij zegt wel dat dat hem niet uitmaakt, maar daar geloof ik niks van. Hij had er beter in de heroische partij tegen Baghdatis af kunnen gaan, waarin hij ook nog eens onwijs goed tennis speelde. Hij zal zich nog eens achter de oren krabben dat hij die partij niet in vier sets afmaakte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Elikian Wrote:Tis helaas van na mp ... had graag die laatste game er nog bij gezien, maar toch:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.youtube.com/watch?v=P6s0lc_bVqA">http://www.youtube.com/watch?v=P6s0lc_bVqA</a><!-- m -->

goh, ik had het nog niet gezien. geen woorden voor. De intensiteit doet me denken aan het afscheid van Van Basten in San Siro.
Roofmagic
Reply
Zeer mooi filmpje inderdaad. zou ook graag nog eens de laatste game zien.

Agassi =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Zag net trouwensnog even het afscheid van Andre. Was emotioneel, maar toch jammer dat het zo moet. En ik hoorde de commentator zeggen dat hij groter was dan Pete Sampras. Qua persoonlijkheid misschein, maar toch niet qua tennis. Het verschil in afscheid zegt wel genoeg.

Ga weg man!! André was/is velen, velen, velen malen groter dan Sampras in alle opzichten!!!! Alleen qua cijfertjes niet :Big Grin

André is een voorbeeld, iemand die mega veel voor het tennis betekend heeft. Dat is Pete dus absoluut niet. Die won wel, maar had geen uitstraling (alleen met zijn tong uit z'n mond) en ook naast het tennis was het geen voorbeeld.
Reply
Sampras heeft zes jaar lang op nummer 1 gestaan, meer hoef ik niet te zeggen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In zijn jongere jaren vooral een slecht voorbeeld. Hij is absoluut de grootste persoonlijkheid die de sport de afgelopen decennia gekend heeft. Daar zullen we hem door herinneren. Maar puur qua tennis deed hij duidelijk onder voor Sampras.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laten we trouwens even niet vergeten dat onze kleine Kraai in het mixed dubbel de eerste geplaatsten eruit geknikkerd heeft =D> =D> =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
laatste game van agassi nu op eurosport!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Een groots afscheid voor een groots sportman.

Hij is doorgegaan tot het bittere eind, ik vind dat het hem siert ook als hij er dan tegen een mindere God als Becker afgaat. Mooie toespraak, maar wel erg duidelijk ingestudeerd.
Reply
come on tommy haas!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heeft het zin om snel naar huis te gaan, of laten ze Henin zien op Eurosport?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ze laten henin zien. #-o
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Flink wat servicegeweld van beide heren. En Haas serveert nog maar 46% eerste services, maar wint er wel 100% op :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
becker heeft gewoon tot nu toe de meeste aces geslagen dit toernooi. 54 al. Agassi is 2e met 47 en Roddick 3e met 45. de 2 spelers met de meeste aces die nog actief zijn gaan dus tegen elkaar spelen. hup andy.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Gelukkig kan Andy een stuk beter van achteruit spelen, maar daar ben jij het waarsch niet mee eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gelukkig kan Andy een stuk beter van achteruit spelen, maar daar ben jij het waarsch niet mee eens.

vond becker redelijk indrukwekkend tegen agassi, ook van achteruit. maar andy moet dat kunnen redden vanavond. anders neemt 't rendement van becker schrikbarende vormen aan, als dat nu al niet zo is. :roll:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas twee punten van setwinst. Ginepri slaat wel heel veel 1e services in. Als dat wat minder wordt, zie ik het wel zitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
5-5. tiebreakje komt eraan. en die zijn niet vaak niet alleen beslissend voor de setwinst maar ook voor het verloop van de partij. dus zeer belangrijk dat tommy 'm pakt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
5 SP TH
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
tommy heeft meer moeite in zijn games dan ginepri.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mooiste punt van het toernooi!!!!!!!! =D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
tommy serveert voor de 2e set!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
haas-ginepri 7-6 6-4! nog 1 tommy!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: