The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open
nadal-novak begint ook. hup rafa. pak 'm maar meteen in 3 snelle sets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tommy heeft zijn gebruikelijke dipje. Hopelijk maakt hij het in de vierde set goed.

Vamos Rafa!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nadal alweer 3 bp's gehad in de 1e game. Komt wel goed, denk ik zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
nadal al 3-0 voor.

met youzhny-robredo is één van de belangrijkste wedstrijden van vandaag begonnen. kom op Youzhny!!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
3 bps op rij voor Youzhny! Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
ginepri pakt de set, youzhny de break.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haas deed nog wel even wat terug. Als hij zo blijft spelen, zie ik die nog wel zitten.

Robredo begint vaak langzaam.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas slaat op 15-30 een hele makkelijke volley in het net #-o
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
youzhny mist 2 bps om de dubbele break te pakken. denk niet dat je tegen robje al te veel kansen moet missen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haasje toch, wat geef je het makkelijk weg zeg... Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ongelofelijk toch dat die ginepri zo ineens weer kan tennissen. hele jaar helemaal niks gepresteerd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ongelooflijk dat Haas het zo kan weggeven! Ik kom thuis met 2-0 in sets voor Tommy en de commentator zegt dat Haas erg sterk stond te spelen. Zie ik nu nog maar bar weinig van.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
tommy gaat een 5e set spelen zometeen, hoop maar dat ie z'n niveau dan weer wat kan opkrikken.

nadal en youzhny lijken verreweg de betere speler aan de standen te zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tommy krikt nu zijn niveau weer wat op, maar ik denk niet dat het genoeg is om deze set nog te winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haas mist een 15-40, ongelooflijk dit :letitallout:

Kom op nou, beide Tommy's!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou Haas, dat noemen ze nou een set weggeven. Nu maar hopen dat je je kop erbij houdt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ongelofelijk toch dat die Youzhny zo ineens weer kan tennissen.... hele jaar helemaal niks gepresteerd.... :eeeek:
Reply
Haas is duidelijk beter, zo frustrerend dat hij zijn kansen niet pakt Icon_evil
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ongelooflijk dat Youzhny Robredo helemaal weg speelt. Er moet wel iets met Robredo aan de hand zijn geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, TOMMYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY Hakkuh
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Robredo pakt 3 hele games... :eeeek: :eeeek: :eeeek:
Haas =D>
Reply
Haas en Youzhny!!! :lol: =D>

Wat een afgang voor Robredo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Safin 6-3 5-2 voor tegen Rochus!! had ik niet verwacht. dag begint zeer goed moet ik zeggen. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Safin 6-3 6-2 voor en nog 1 set te gaan. In deze vorm wordt ie erg gevaarlijk.

nadal nog 3 games en 't is gedaan met de oude man.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Safin!! =D>

Roddick ook al een set en een break voor. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Roddick 2-0 in sets voor. Weg met die Becker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
roddick geweldig gespeeld volgens teletekst. zou mooie halve finale zijn tegen nadal. en de andere blake tegen davydenko..oke das wat onrealistischer want federer doet ook mee. maar kortom net zo een goed toernooi als wimbledon...nu maar hopen dat het niet fout gaat...
Reply
Super van iedereen behalve Robredo. En laat dat nou net mijn troef zijn...
Maar laat ik het positief bekijken: Haas, Youzhny en Safin zijn ook niet door iedereen gekozen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:roddick geweldig gespeeld volgens teletekst. zou mooie halve finale zijn tegen nadal. en de andere blake tegen davydenko..oke das wat onrealistischer want federer doet ook mee. maar kortom net zo een goed toernooi als wimbledon...nu maar hopen dat het niet fout gaat...
Niet te overmoedig. Je mist wel Youzhny, Gasquet, Murray en Haas en je moet sowieso nog 150 punten ergens inhalen om bij de top van de sheet te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wel supermooi dat mijn man, Safin, eindelijk weer eens zijn beste tennis laat zien. In anderhalf uur knalt hij over Rochus heen =D>
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: